Ja, als je eenmaal je bandje om hebt is er geen weg meer terug en zit je voor altjd vast op camping 7quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef linebear het volgende:
Is kamperen verplicht eigenlijk ?!? Of is het ook mogelijk om gewoon naar huis toe te gaan?
We binden je ook nog vastquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal je bandje om hebt is er geen weg meer terug en zit je voor altjd vast op camping 7![]()
Okay, sorry dan enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:30 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
HO HO!![]()
Ik gebruikte misschien niet de passende smiley, maar ik eigenlijk alleen maar verbaasd hoe groot de compatibility was. Ik had zo'n WTF-smiley neer moeten zetten, zoals deze![]()
Ik respecteer jouw muzieksmaak ten top.![]()
Eigenlijk respecteer ik ieders persoonlijke smaak
Jaaaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
En never mind the British!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Of dub pistolsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij mij in de tentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]alleen dan mag het geluid wel wat harder
en graag in een wat grotere tent!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mjah... Rammstein! Als afsluiter op de zondag... BUCK DICH!
Nee, bedanktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mjah... Rammstein! Als afsluiter op de zondag... BUCK DICH!
Interpolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nee, bedanktNiN graag, en Qotsa en Interpol.
Qotsa en Interpolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:40 schreef rubbereend het volgende:
als er maar weer een back to the 90's nacht is
3 jaar op rij is niet uniek op Lowlands, dus zou best kunnenquote:
ik heb ze gezien de eerste keer dat ze er warenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef Leonos het volgende:
Voor mij zal het dan toch de eerste keer zijn, daar mogen ze ook wel rekening mee houden
Nah, okee... NiN mag dan ook nog... Q.O.T.S.A. heb ik wel weer genoeg gezien en Interpol is niet mijn ding...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Sinds die avond is elke 90's now in tivoli ver vantevoren uitverkocht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:40 schreef rubbereend het volgende:
als er maar weer een back to the 90's nacht is
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef Da hopman het volgende:
Wat wel zeker komt zijn de podpads.
[afbeelding]
Maar of je daar veel mee opschiet.![]()
Manu Chao als voorprogramma in Nijmegen?! Dan ga ik misschien nog wel naar Nijmegen voor het voorprogramma... De Peppers interesseren me geen hol, maar Manu Chao is de bom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef Da hopman het volgende:
Rammstein toert dit jaar niet.
Manu Chao staat waarschijnlijk bij de RHCP in het voorprogramma in Nijmegen.
Wat wel zeker komt zijn de podpads.
[afbeelding]
Maar of je daar veel mee opschiet.![]()
Juist!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Ik wil Rammstein. Die Alpha tent moet eens een keer flink in de hens.![]()
En SOAD mag ook nog wel een keer terug komen.
succes, aangezien het uitverkocht is, kaartjes doen 115e op de zwarte markt.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Manu Chao als voorprogramma in Nijmegen?! Dan ga ik misschien nog wel naar Nijmegen voor het voorprogramma... De Peppers interesseren me geen hol, maar Manu Chao is de bom!
Owja... Daar hadden we natuurlijk geen rekening meegehouden... Die heaumeaux verkopen nog uit ook... 115 euri is me een beetje te gortig... Gevalletje jammer dan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
succes, aangezien het uitverkocht is, kaartjes doen 115e op de zwarte markt.........
is dit al bevestigd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
welke rasmongool zet dan ook het superieure Manu Chao in het voorprogramma van het inferieure RHCP! :S
My point exactly!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
welke rasmongool zet dan ook het superieure Manu Chao in het voorprogramma van het inferieure RHCP! :S
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
RHCP beter dan!? Ik zie echt niet in wat die nou nog toevoegen aan "het muzikale spectrum"... Stadium Arcadium is in ieder geval zwaar droevig en weinig interessant te noemen. Californication was nog tot daar aan toe en Blood Sugar Sex Magik durf ik zelfs wel goed te noemen. Tegenwoordig zijn de Peppers niets anders als een stelletje droeftoeters die in allerlei rare bochten springen om maar zoveel mogelijk geld eruit te slepen... Zoals zoveel artiesten... Nah... Doe mij de Peppers van een x-aantal jaar geleden maar... Maar vandaag de dag is Manu Chao, voor mij althans, toch stukken interessanter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Manu Chao beter dan RHCP? Kijk eens in de spiegel
Ik zie niet in waarom dat geloofwaardiger is...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef n0r het volgende:
Alleen is Manu chao al wel 10x geloofwaardiger
maar daar zijn nog goede bands nodig om kaarten te verkopen, dat is voor de RHCP niet meer nodigquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef n0r het volgende:
Nou, ik verwacht eerder dat er, kijkend naar Pearl Jam in the park, 2 of 3 bekendere band in het voorprog komen.
Just my 2 cents
Daar is het voorprogramma in mijn ogen inderdaad een stuk beter dan de hoofdactquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar daar zijn nog goede bands nodig om kaarten te verkopen, dat is voor de RHCP niet meer nodig
Ja, wij kwamen elkaar vrijdag tegen, de meet was donderdag al bij de 24-uurs tent. Die heb ik ook gemist. En je bent niet de enige die vindt dat ik naar LL ga, dus de kans is vrij groot dat ik wel ga hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dat was puur toeval. Volgens mij was de meet een dag eerder. Maar desalniettemin vidn ik dat jij ook gezellig naar LL gaat. Waarom was je vorig jaar naar LL dan?![]()
tijdens Pinkpop wordt er een hele zwik bands bekend gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:25 schreef Lethe het volgende:
Wanneer is er dan meer bekend over de definitieve line-up?
Ik zie een tweetal kampen ontstaan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:50 schreef icebliss het volgende:
[..]
Daar is het voorprogramma in mijn ogen inderdaad een stuk beter dan de hoofdact![]()
Die hebben allebei een pauze ingelastquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Ik wil Rammstein. Die Alpha tent moet eens een keer flink in de hens.![]()
En SOAD mag ook nog wel een keer terug komen.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef Mathijz het volgende:
dEUS mag ook wel weer eens langskomen, brengen ook dit jaar een nieuw album uit dacht ik.
Ik snap er ook geen ruk van, indien het waar is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
RHCP beter dan!? Ik zie echt niet in wat die nou nog toevoegen aan "het muzikale spectrum"... Stadium Arcadium is in ieder geval zwaar droevig en weinig interessant te noemen. Californication was nog tot daar aan toe en Blood Sugar Sex Magik durf ik zelfs wel goed te noemen. Tegenwoordig zijn de Peppers niets anders als een stelletje droeftoeters die in allerlei rare bochten springen om maar zoveel mogelijk geld eruit te slepen... Zoals zoveel artiesten... Nah... Doe mij de Peppers van een x-aantal jaar geleden maar... Maar vandaag de dag is Manu Chao, voor mij althans, toch stukken interessanter.
Maar goed... Iedere gek zijn gebrek natuurlijk. Wat mij betreft Manu Chao op Lowlands, ik stem voor!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ze gezien de eerste keer dat ze er waren's avonds in een half lege Lima
erg leuk was dat
O, en ik maar denken dat mijn vrolijk 'ahhh jij bent Engel des doods' er aan mee had geholpenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, wij kwamen elkaar vrijdag tegen, de meet was donderdag al bij de 24-uurs tent. Die heb ik ook gemist. En je bent niet de enige die vindt dat ik naar LL ga, dus de kans is vrij groot dat ik wel ga hoor.
En vorig jaar was ik er o.a. voor Opeth, Mastodon en Ministry. Danko Jones is ook altijd wel leuk. Wir sind helden wilde ik wel eens zien. Pennywise ook, jammer dat de tent toen overvol was vanwege een bescheiden regenbuitje.
En het was inderdaad toeval dat wij elkaar tegen kwamen. Het is dat Drè erbij was, jou had ik waarschijnlijk niet herkend.
Ja, jij had mij herkend. En ik kreeg ook snel door wie je was. Maar als ik je in het wild zonder Drè tegen was gekomen, en jij had mij niet gezien, had ik vast niet geweten wie je was. Zo goed kende ik je destijds ook weer niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
O, en ik maar denken dat mijn vrolijk 'ahhh jij bent Engel des doods' er aan mee had geholpen![]()
De eerste namen worden tijdens Pinkpop bekend gemaakt. En wat er na Danko Jones speelde weet ik ook niet meer. Ik weet alleen nog dat er continu vrouwen de tent uit liepen omdat ze Danko Jones maar een arrogante klootzak vonden.quote:Danko was wel vette shizzle inderdaadIk stond vooraan aangezien wij druk aan het wachten waren op 1 of andere band (ik weet nu al niet eens meer wie er zo belangrijk was om van dichtbij te bekijken). Wanneer worden de eerste namen van LL eigenlijk bekend gemaakt?
Ik weet ongeveer waar hij woont. Mark idem, denk ik. We zijn er eens geweest, weet je nog?quote:off topic: Jij weet trouwens waar Dré woont? Zo ja, kan jij Mark mee nemen richting Dré zaterdag? Ik denk namelijk niet dat die weet waar hij heen moet.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die zouden inderdaad niet misstaan op lowlands. Dat is toch die band met Nick Cave?
Ik vond de Foo Fighters in 2003 wel beter dan in 2005 eigenlijk.. Het was hoe dan ook wel allebei de keren erg vet, vind ik danquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nick Cave mag ook wel gewoon met zijn Bad Seeds komen, zoals in 2005, toen ik het achterlijke idee had opgevat om naar de Foo Fighters te kijken, zodat ik kon zien dat ze exact hetzelfde deden als in 2003, toen ze ook al afsluiter waren.
Ja, het zit me nog steeds dwars.
WTFquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Danko was wel vette shizzle inderdaad
"Show" heet dat... Of "part of the act"... Danko is een heleboel egotripperij... Dat hoort er gewoon bij!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef maxor het volgende:
[..]
WTF
Muziek is wel goed ja, alleen dat geblaat wat ie er tussendoor laat horen![]()
Als ie dat nou lekker doet als het een eigen concert is ok moet hij weten maar op een festival moet je gewoon je muziek laten horen en niet te veel ouwehoeren.
Precies. Dat kun je leuk vinden, dat kun je vervelend vinden, maar dat is gewoon een deel van zijn show. En of hij nou op een festival staat of in een concertzaal, hij wordt geboekt voor zijn gehele show. Dus wat mij betreft doet hij dat dan ook, waar dan ook. Als mensen het niet leuk vinden, dan ga je (zeker op een festival) toch iets anders doen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
"Show" heet dat... Of "part of the act"... Danko is een heleboel egotripperij... Dat hoort er gewoon bij!
En Interpol en Daft Punk en Maximo Park en en enquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:21 schreef MaJo het volgende:
HeyDeel 6 alweer
Ik heb zo'n zin in Lowlands
Hier nog maar eens mijn (aangepaste) wishlist:
Klaxons, Paolo Nutini, Damian Rice, Beastie Boys, the Kooks, Radiohead, Death Cab for Cutie, Gorillaz, Manu Chao, Wolfmother, Arcade Fire, Jack Johnson, Kaiser Chiefs, the Fratellis
en dan deze keer in de Grolsch ipv de India?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:21 schreef MaJo het volgende:
HeyDeel 6 alweer
Ik heb zo'n zin in Lowlands
Hier nog maar eens mijn (aangepaste) wishlist:
the Kooks
Dat ja.quote:
Nee, in de Alpha natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan deze keer in de Grolsch ipv de India?
India vind ik op zich een leukere tent maar het was zo dringen dat de Grolsch wel beter is jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan deze keer in de Grolsch ipv de India?
Interpol ken ik nog steeds niet goed genoegquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
En Interpol en Daft Punk en Maximo Park en en en
ja! dus als nou eens niemand zn kaartje met vroege vogel korting haalt dan kan dat podium daar gewoon van betaald worden!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef mordradead het volgende:
Ik wil Charlie terug.
inderdaad, bij Lowlands hoort regenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:10 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou het geen echte lowlands meer zijn
Interpol zou trouwens leuk zijn
Maar dan toch wel 't liefst zo min mogelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, bij Lowlands hoort regen
Ik vond 2005 anders wel effe de bom... Geen spatje regen, terwijl de rest van nederland onder water stond zo'n beetje! Ik herinner me de SMSjes nog: "Jullie staan tot aan je oksels in de blubber zeker?"quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, bij Lowlands hoort regen
Was inderdaad wel bizar, ik ging vrijdag in de middag naar het festvalterrein en het begon verschrikkelijk te waaien en in de verte zag je een bui, maar hij waaide langsquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik vond 2005 anders wel effe de bom... Geen spatje regen, terwijl de rest van nederland onder water stond zo'n beetje! Ik herinner me de SMSjes nog: "Jullie staan tot aan je oksels in de blubber zeker?"Eeeh... NOT! Ik lag met een treetje bier te genieten van het zonnetje
Wel enkele vliegende partytenten. Gelukkig waren wij zo slim om een vuilniszak in het midden aan de tent te hangen, voor extra gewicht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:31 schreef icebliss het volgende:
Er hing toen echt zo'n dreigende sfeer. Gitzwarte wolken, wind die alle scheerlijnen en losse tentflappen heen en weer deed klapperen. Maar uiteindelijk geen regen![]()
Dat is een goed idee voor komend jaar! Tenminste, als m'n collega weer de troep van mij mee wil nemen. Handig, gratis ontbijt en niet met de tent etc. sjouwenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wel enkele vliegende partytenten. Gelukkig waren wij zo slim om een vuilniszak in het midden aan de tent te hangen, voor extra gewicht.
Ik mail Mojo van de week even om te vragen of mijn tentje er nog staat, en of ze mijn tent tussen Fields of Rock en Lowlands even willen laten staan. Scheelt me toch weer wat sjouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is een goed idee voor komend jaar! Tenminste, als m'n collega weer de troep van mij mee wil nemen. Handig, gratis ontbijt en niet met de tent etc. sjouwen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mail Mojo van de week even om te vragen of mijn tentje er nog staat, en of ze mijn tent tussen Fields of Rock en Lowlands even willen laten staan. Scheelt me toch weer wat sjouwen.
voor de volledigheid, het heeft toen 1 minuutje een beetje geregend! Gelukkig kan me geen Lowlands zonder regen voorstellen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik vond 2005 anders wel effe de bom... Geen spatje regen, terwijl de rest van nederland onder water stond zo'n beetje! Ik herinner me de SMSjes nog: "Jullie staan tot aan je oksels in de blubber zeker?"Eeeh... NOT! Ik lag met een treetje bier te genieten van het zonnetje
Als jij die paar spetters "regenen" noemt...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de volledigheid, het heeft toen 1 minuutje een beetje geregend! Gelukkig kan me geen Lowlands zonder regen voorstellen!
Het enige wat echt naar was aan het mooie weer, was dat de pislucht overal echt ondragelijk werd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de volledigheid, het heeft toen 1 minuutje een beetje geregend! Gelukkig kan me geen Lowlands zonder regen voorstellen!
Nee, jij rook lekker!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Het enige wat echt naar was aan het mooie weer, was dat de pislucht overal echt ondragelijk werd.
Zeker wel, naar zweet, andere mensen hun zweet, bier, huidschilfers, vuil, pannenkoeken en nog meer typische heerlijke LL luchtjesquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef rubbereend het volgende:
op de één of andere manier verwacht ik trouwens dat van Velsen komt.
Ach, vergeleken met bijvoorbeeld Graspop 2002, waar je bij de pisbakken ongeveer 5 centimeter wegzakte in de door zeik doorweekte grond, valt het op Lowlands altijd alleszins mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Het enige wat echt naar was aan het mooie weer, was dat de pislucht overal echt ondragelijk werd.
Ik zou er eerlijk gezegd ook niet van staan te kijken...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef rubbereend het volgende:
op de één of andere manier verwacht ik trouwens dat van Velsen komt.
Ik zou er eerlijk gezegd niet bij staan te kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd ook niet van staan te kijken...![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd niet bij staan te kijken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd niet bij staan te kijken.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
... En de Arctic Monkeys en ScheerLicht en Sneeuw Patrouille en alle andere britpopbagger...
Tips waarover? Het aantal kleren dat je mee moet nemen? Condooms? Bier? Muziek? Kisten? Onderbroeken? Ach noem het maar opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef kadet het volgende:
Iemand die mij zowieso wat tips kan geven, 1e keer dat ik ga
1. zet je tent niet langs het padquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef kadet het volgende:
* Vuilniszakken zijn ideaal om op te zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef kadet het volgende:
KISTEN!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tips waarover? Het aantal kleren dat je mee moet nemen? Condooms? Bier? Muziek? Kisten? Onderbroeken? Ach noem het maar op
Of op een camping voor de brug gaan staan.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Wil je slapen? Twee keuzes: oordopjes, of gewoon onnoemelijk veel drinken / blowen.
Ach op camping 3 kan je nog best slapen hoor. Ik wel.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of op een camping voor de brug gaan staan.![]()
als het uitverkoopt zal het pas in augustus zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:35 schreef kreuk050 het volgende:
Ga ook dit jaar. Binnenkort maar es kaartjes kopen of kan ik wachten tot mei/juni ivm uitverkoop?
Je krijgt nu een tientje korting!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:35 schreef kreuk050 het volgende:
Ga ook dit jaar. Binnenkort maar es kaartjes kopen of kan ik wachten tot mei/juni ivm uitverkoop?
dat was een paar jaar geleden erg leuk jaquote:
Jeps, ik had t ook al gezienquote:Op zondag 25 maart 2007 21:39 schreef ralfseltje het volgende:
Motorhead!
http://www.imotorhead.com/tour.htm
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:39 schreef ralfseltje het volgende:
Motorhead!
http://www.imotorhead.com/tour.htm
dat is 2001 ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef Longmen het volgende:
Ziet het en nog steeds zo uit? (paar jaar niet geweest)? Dan kan je op camping 5 dus redelijk pitten
[afbeelding]
dan herken je deze modderbende nog welquote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef FLR het volgende:
Achjah, 2002. Dat was mijn eerste keer LowlandsSindsdien is er idd redelijk wat geschoven op het terrein en is het aantal podia helaas iets verminderd.. Naja, op naar deze versie! Benieuwd wat er allemaal gaat komen.
O, zeker. Die zaterdag was echt erg, terwijl de vrijdag nog heerlijk was... Ik heb er echter wel direct door geleerd dat stevige schoenen een uitkomst zijn op Lowlandsquote:Op maandag 26 maart 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan herken je deze modderbende nog wel
[afbeelding]
Het stukje modder bij de Alpha jaquote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef FLR het volgende:
[..]
O, zeker. Die zaterdag was echt erg, terwijl de vrijdag nog heerlijk was... Ik heb er echter wel direct door geleerd dat stevige schoenen een uitkomst zijn op Lowlands![]()
Lowlands-tv had toen ook een geniaal stukje over het 'stukje gras bij de Alpha'Respectievelijk vrijdag, zaterdag, zondagochtend en -avond, geloof k:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef pfaf het volgende:
Vorig jaar viel toch reuze mee man. Alleen zondag regen, maar donderdag, vrijdag en zaterdag was zonnig kortebroekenweer.
Wij stonden met 20 man onder 1 plastic zeiltje net buiten de Alpha van de Artic Monkey's te genieten!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
die hoosbui van vorig jaar was hilarisch, wij stonden met 10 man onder een partytent, die op instorten stond
Nee, maar ik heb wel goed rondgekeken. Heb onwijze lol gehad en veel nieuwe mensen leren kennen. Maar niets blijvends helaas.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Maar LowLands vorig jaar is wel memorabel voor mij.. ik heb er mijn huidige vriendinnetje ontmoet.. nog meer mensen ervaring daarmee?
![]()
En bij de alpha waren ze als idioten door de modder aan het buikschuiven, en wij stonden in de alpha tent, komt er ineens een polonaise van moddermensen doorheen gewandeld.. Iedereen onderspetterend met modder, kei gaafquote:Op maandag 26 maart 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
die hoosbui van vorig jaar was hilarisch, wij stonden met 10 man onder een partytent, die op instorten stond
OH ... ik wil ook!!!quote:DOuchen met overal naakte wijven
Op Pinkpopquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef falloutboy het volgende:
[..]
OH ... ik wil ook!!!
Waar.. wanneer hoezo waarom wie
Weet iemand wanneer er meer bands/artiesten bekend worden gemaakt?
In het Pinkpop weekend worden de meeste namen bekend gemaakt (laatste weekend van mei dus). Nog 2 maandjes geduld, hoewel er voor die tijd meestal al best wel wat uitlektquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef falloutboy het volgende:
[..]
OH ... ik wil ook!!!
Meisje worden, en dan douchen op Lowlandsquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef falloutboy het volgende:
[..]
OH ... ik wil ook!!!
moet ik je even het adres geven van mn tent voor dit jaar?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel goed rondgekeken. Heb onwijze lol gehad en veel nieuwe mensen leren kennen. Maar niets blijvends helaas.
Wiiihaaaaa hopsasa. Strak plan.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik je even het adres geven van mn tent voor dit jaar?
adres = bij de rubberboot linksafquote:Op maandag 26 maart 2007 16:32 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Wiiihaaaaa hopsasa. Strak plan.
Doen we een mislukkende fok meet dit jaar?
ZO wanhopig ben ik nu ook weer nietquote:Op maandag 26 maart 2007 16:25 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Meisje worden, en dan douchen op Lowlands
dat had ik een paar jaar terug na het zien van Ken Park op Lowlandsquote:Op maandag 26 maart 2007 16:42 schreef Rhanna het volgende:
Maar goed ook. Vorig jaar keek ik ook tegen een meid aan waardoor mijn sekszin voor 3 maanden weg was.
Ondanks dat er bij de heren altijd een veel langere rij staat.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat had ik een paar jaar terug na het zien van Ken Park op Lowlands
bij de heren douchen trouwens ook voldoende dames
Hehe. ALs je bij de mannen gaat douchen vraag je er wel om hequote:Op maandag 26 maart 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat had ik een paar jaar terug na het zien van Ken Park op Lowlands
bij de heren douchen trouwens ook voldoende dames
meisjes die vragen...........quote:Op maandag 26 maart 2007 16:53 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Hehe. ALs je bij de mannen gaat douchen vraag je er wel om he
Inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef MaJo het volgende:
Douchen op LowlandsGewoon lekker stinken zoals bijna iedereen
Als je niet gedoucht hebt merk je dat toch niet
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:00 schreef Rhanna het volgende:
Boeiend. Ik douche graag.
En ik kijk graag naar meisjes.
*meldquote:Op maandag 26 maart 2007 17:00 schreef Rhanna het volgende:
Boeiend. Ik douche graag.
En ik kijk graag naar meisjes.
Ik heb nog enkele mensen in mijn MSN lijst staan (bij mijn oude adres nog meer) die ik op Lowlands heb leren kennen. Sindsdien heb ik er 1 nog wel eens van gesproken, zelfs nog geprobeerd in 2003 weer af te spreken op Lowlands, maar de rest heb ik nooit meer gesproken. Ach, op het festival is het met iedereen gezellig, het jaar erna zijn er wel weer andere gezellige mensen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel goed rondgekeken. Heb onwijze lol gehad en veel nieuwe mensen leren kennen. Maar niets blijvends helaas.
Johhny Borrel, Razorlight.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:46 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Die rechtsboven komt me erg bekend voor. Van wie issie?![]()
Bedoel je niet toevallig Modest Mouse?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
verder hoop ik op:
Homevideo
Modus Mouse
Midlake
Ah oui! Krabbels gaat bij de mijne niet lukken helaas. (zwart met witte stippenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Johhny Borrel, Razorlight.
De rest is ook van Razorlight
8 Blikjes, 5 muntjesquote:Op maandag 26 maart 2007 15:24 schreef Rhanna het volgende:
Heerlijk, die herinneringen ophalen
Herbal Energizers
B&S
Spinvis
Tiga
Pete Philly & Perq
Yeah Yeah Yeahs
Arctic Monkeys, op de heuvel op een vuilniszak
Ontbijt van saucijzenbroodje en koffie
DOuchen met overal naakte wijven![]()
24 uurs tent
Psapp![]()
![]()
En nog zoooooveel meer
Ik heb juist al beloofd aan mensen dat ik mee zal gaan, terwijl ik eigenlijk nog helemaal niet weet of ik wel heen wil. Ik moet voortaan maar geen dingen beloven voor er bands bekend zijn gemaakt. Maar ja, ik zie nog wel. Meestal twijfel ik, maar krijg ik aan het begin van de zomer toch wel erg veel zin om heen te gaan, ongeacht de line-up.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:50 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ah oui! Krabbels gaat bij de mijne niet lukken helaas. (zwart met witte stippen) Zijn er nog mensen die wel naar lola willen maar niemand kunnen vinden die mee wil? Daar zit ik momenteel mee, lastig hoor.
Genoeg mensen om mee te gaan.. toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:50 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ah oui! Krabbels gaat bij de mijne niet lukken helaas. (zwart met witte stippen) Zijn er nog mensen die wel naar lola willen maar niemand kunnen vinden die mee wil? Daar zit ik momenteel mee, lastig hoor.
Nietquote:Op maandag 26 maart 2007 17:55 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Genoeg mensen om mee te gaan.. toch?
Vorig jaar ook met een meisje gegaan die ik via via kende.. best gezellig gehad!
( neeee geen neuqseks )
Nee, liever in een bedquote:
* crossover heeft zojuist een gat in de markt gevondenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:14 schreef Rhanna het volgende:
Op LL staan geen bedden.
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik begin februari
3 februari toen de verkoop begon
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:48 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Bedoel je niet toevallig Modest Mouse?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef super-muffin het volgende:
Ik begin februari
3 februari toen de verkoop begon
Jawelquote:Op maandag 26 maart 2007 18:14 schreef Rhanna het volgende:
Op LL staan geen bedden.
podpad - basic @ 390.00quote:Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef Mathijz het volgende:
LOWLANDS PARADISE 2007
17 August 2007 - 19 August 2007
stages: 8 covered and 1 openair stage, named Alpha through X-Ray.music: all kinds of alternative pop, dance, hiphop, rock, with some classical, worldbeat, folk and much more.extra's: luxurious 4-star campsites (7 in all), theatre, film, literature, poetry, stand-up comedy, video art, street theatre, internet, video wall, festival market, restaurants, - read more...
♥ ♥ ♥ TO REGISTER YOUR INTEREST IN PODPADS AT THIS EVENT, PLEASE CONTACT US AND WE WILL EMAIL YOU AS SOON AS WE ARE TAKING BOOKINGS. ♥ ♥ ♥
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:48 schreef Mathijz het volgende:
[..]
podpad - basic @ 390.00
podpad + single bed @ 425.00
podpad + double bed @ 460.00
podpad + twin beds @ 460.00
'bellepad' (sleeps 4) @ 390.00
quote:
Ik heb geen luchtbed. Een matje wel, maar die dingen werken toch nauwelijksquote:
Chill. Dat vind ik ook het tofst.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik heb geen luchtbed. Een matje wel, maar die dingen werken toch nauwelijks![]()
Maar jij mag anders best wel bovenop hoor![]()
Het kampeergedoe doet me altijd denken aan het nummer Paper Thin Walls van Modest Mousequote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef MaJo het volgende:
Douchen op LowlandsGewoon lekker stinken zoals bijna iedereen
Als je niet gedoucht hebt merk je dat toch niet
camping 2, achteraan, dat is mijn standaardplek'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:23 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Chill. Dat vind ik ook het tofst.
Dus.
Msn will do just fine.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef P8 het volgende:
[..]
camping 2, achteraan, dat is mijn standaardplek'
Moet je mijn telefoonnummer ook nog?
ik had eigenlijk het plan om naakt in een overall te stappen, en daar 4,5 dag nonstop in bivakkeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:36 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Msn will do just fine.
Draag je zo'n Swayze spijkerbroek![]()
?
Tegen die tijd heb ik mijn nieuwe tatoeage, dus dan ben ik nog meer AFXquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:39 schreef P8 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk het plan om naakt in een overall te stappen, en daar 4,5 dag nonstop in bivakkeren.
Maar voor jou wil ik zelfs mijn commander Keen helm en pogostick uit de kast halen![]()
je vergeet de tamtamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef lienelien het volgende:
jaja, rooksignalen, postduif, ouderwetsche post, Pm, wat dan ook..
hebben ergens gelezen dat je ook een bungalowhuis kan huren.... (staan bij six flags ofzo?)quote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel
http://www.podpads.com
[afbeelding]
Jaaa dat weet ik nog. Volgens mij stonden daar ook expres van die kansloze types in de buurt. Van die jongens; hey... neuken? o i dquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:27 schreef Da hopman het volgende:
Een paar jaar terug had je ook nog lovecabins die je voor een half uurtje kon huren.
In een tent is toch juist leukquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:42 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Jaaa dat weet ik nog. Volgens mij stonden daar ook expres van die kansloze types in de buurt. Van die jongens; hey... neuken? o i d
![]()
Maar voor een vluggertje is het wel cool... Ik ga dit jaar met mijn vriendinnetje ... dusss laat die cabines maar aanru uuuuuh neerzetten dus.![]()
De gemiddelde FOK!user bedoel je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:42 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Jaaa dat weet ik nog. Volgens mij stonden daar ook expres van die kansloze types in de buurt. Van die jongens; hey... neuken? o i d
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!user bedoel je?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!user bedoel je?
Dat wordt zovaak gezegd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:10 schreef kciR het volgende:
Maar dat ziet er even fijn uit.. Arcade Fire, Radiohead, Room Eleven.. lijkt mij fijn..
en het heeft idd nog potentie ook..
Over Radiohead werd na LL06 toch gezegd dat die zouden komen..
even afwachten.. maar het zou wel leuk zijn..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:11 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dat wordt zovaak gezegd.
Goed lijstje om mee te beginnen
Dat is niet erg. Op Pearl Jam na hoef ik het niet te zien ook. Tot nu toe heb ik bij de geruchten e.d. nog niet veel interessants gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
En toch zal het wel een Fake lijstje zijn.
Zelfde hier maar uiteindelijk ga ik toch wel weer heenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Op Pearl Jam na hoef ik het niet te zien ook. Tot nu toe heb ik bij de geruchten e.d. nog niet veel interessants gezien.
Inderdaad, kan mij het schele wat er speelt. Het is toch wel gezellig kan me niet schelen met welke bandsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zelfde hier maar uiteindelijk ga ik toch wel weer heen
Dat onzinlijstje staat al eeuwen op allerlei sites en slaat nergens op.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef I_PANDA_I het volgende:
Is het een van jullie al opgevallen dat op die site van Podpads al een programma(tje) staat?
Arcade Fire
CocoRosie
Coolpolitics
Delain
Dennis
Dice Cream
El Pino & the Volunteers
Lowlands University
Motörhead
Pearl Jam
Podpads
Radiohead
Room Eleven
Ruil-o-Rette
the Rifles
the Whitest Boy Alive
Op de officiële site van Motörhead staat dat ze Lowlands doen, dus die lijst slaat in elk geval een heel klein beetje ergens op.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat onzinlijstje staat al eeuwen op allerlei sites en slaat nergens op.
En Cocorosie, the Rifles en the Whitest Boy Alive hebben zichzelf ook bevestigd, die zijn dus vrij serieus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:21 schreef narvik het volgende:
[..]
Op de officiële site van Motörhead staat dat ze Lowlands doen, dus die lijst slaat in elk geval een heel klein beetje ergens op.![]()
Waarom vind iedereen het toch altijd zo stoer om vier dagen niet te douchen?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef mordradead het volgende:
Douchen op Lowlands
Ik ga er gewoon lekker stinken
Nee hoor, maar het is wel irritant, die mensen die zo naar shampoo stinken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:54 schreef peterfan het volgende:
Maakt mij dat nu een festivalmietje? Enlighten me...
Festivals zijn voor oermensen. Oermensen douchen niet. Oermensen lopen door de modder, doen oerdansen, dragen vieze kleding die een maatje te groot is, zuipen bier en hebben lol.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:54 schreef peterfan het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen het toch altijd zo stoer om vier dagen niet te douchen?Als je dat in het normale leven niet zou doen valt iedereen over je heen, maar op LL is het opeens stoer? Ik vind het heerlijk wakker worden onder de douche en ik hou er ook van om lekker te ruiken. En die gene die het stoerst doen over niet douchen hebben ook een grote mond over scoren op LL? Nou sorry, als jij vier dagen niet gedoucht hebt wordt er niet geneukt!
![]()
Maakt mij dat nu een festivalmietje? Enlighten me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |