Ja, als je eenmaal je bandje om hebt is er geen weg meer terug en zit je voor altjd vast op camping 7quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef linebear het volgende:
Is kamperen verplicht eigenlijk ?!? Of is het ook mogelijk om gewoon naar huis toe te gaan?
We binden je ook nog vastquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal je bandje om hebt is er geen weg meer terug en zit je voor altjd vast op camping 7![]()
Okay, sorry dan enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:30 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
HO HO!![]()
Ik gebruikte misschien niet de passende smiley, maar ik eigenlijk alleen maar verbaasd hoe groot de compatibility was. Ik had zo'n WTF-smiley neer moeten zetten, zoals deze![]()
Ik respecteer jouw muzieksmaak ten top.![]()
Eigenlijk respecteer ik ieders persoonlijke smaak
Jaaaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
En never mind the British!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Of dub pistolsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij mij in de tentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]alleen dan mag het geluid wel wat harder
en graag in een wat grotere tent!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mjah... Rammstein! Als afsluiter op de zondag... BUCK DICH!
Nee, bedanktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mjah... Rammstein! Als afsluiter op de zondag... BUCK DICH!
Interpolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nee, bedanktNiN graag, en Qotsa en Interpol.
Qotsa en Interpolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:40 schreef rubbereend het volgende:
als er maar weer een back to the 90's nacht is
3 jaar op rij is niet uniek op Lowlands, dus zou best kunnenquote:
ik heb ze gezien de eerste keer dat ze er warenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef Leonos het volgende:
Voor mij zal het dan toch de eerste keer zijn, daar mogen ze ook wel rekening mee houden
Nah, okee... NiN mag dan ook nog... Q.O.T.S.A. heb ik wel weer genoeg gezien en Interpol is niet mijn ding...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Sinds die avond is elke 90's now in tivoli ver vantevoren uitverkocht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:40 schreef rubbereend het volgende:
als er maar weer een back to the 90's nacht is
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef Da hopman het volgende:
Wat wel zeker komt zijn de podpads.
[afbeelding]
Maar of je daar veel mee opschiet.![]()
Manu Chao als voorprogramma in Nijmegen?! Dan ga ik misschien nog wel naar Nijmegen voor het voorprogramma... De Peppers interesseren me geen hol, maar Manu Chao is de bom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef Da hopman het volgende:
Rammstein toert dit jaar niet.
Manu Chao staat waarschijnlijk bij de RHCP in het voorprogramma in Nijmegen.
Wat wel zeker komt zijn de podpads.
[afbeelding]
Maar of je daar veel mee opschiet.![]()
Juist!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Ik wil Rammstein. Die Alpha tent moet eens een keer flink in de hens.![]()
En SOAD mag ook nog wel een keer terug komen.
succes, aangezien het uitverkocht is, kaartjes doen 115e op de zwarte markt.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Manu Chao als voorprogramma in Nijmegen?! Dan ga ik misschien nog wel naar Nijmegen voor het voorprogramma... De Peppers interesseren me geen hol, maar Manu Chao is de bom!
Owja... Daar hadden we natuurlijk geen rekening meegehouden... Die heaumeaux verkopen nog uit ook... 115 euri is me een beetje te gortig... Gevalletje jammer dan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
succes, aangezien het uitverkocht is, kaartjes doen 115e op de zwarte markt.........
is dit al bevestigd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
welke rasmongool zet dan ook het superieure Manu Chao in het voorprogramma van het inferieure RHCP! :S
My point exactly!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
welke rasmongool zet dan ook het superieure Manu Chao in het voorprogramma van het inferieure RHCP! :S
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
RHCP beter dan!? Ik zie echt niet in wat die nou nog toevoegen aan "het muzikale spectrum"... Stadium Arcadium is in ieder geval zwaar droevig en weinig interessant te noemen. Californication was nog tot daar aan toe en Blood Sugar Sex Magik durf ik zelfs wel goed te noemen. Tegenwoordig zijn de Peppers niets anders als een stelletje droeftoeters die in allerlei rare bochten springen om maar zoveel mogelijk geld eruit te slepen... Zoals zoveel artiesten... Nah... Doe mij de Peppers van een x-aantal jaar geleden maar... Maar vandaag de dag is Manu Chao, voor mij althans, toch stukken interessanter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Manu Chao beter dan RHCP? Kijk eens in de spiegel
Ik zie niet in waarom dat geloofwaardiger is...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef n0r het volgende:
Alleen is Manu chao al wel 10x geloofwaardiger
maar daar zijn nog goede bands nodig om kaarten te verkopen, dat is voor de RHCP niet meer nodigquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef n0r het volgende:
Nou, ik verwacht eerder dat er, kijkend naar Pearl Jam in the park, 2 of 3 bekendere band in het voorprog komen.
Just my 2 cents
Daar is het voorprogramma in mijn ogen inderdaad een stuk beter dan de hoofdactquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar daar zijn nog goede bands nodig om kaarten te verkopen, dat is voor de RHCP niet meer nodig
Ja, wij kwamen elkaar vrijdag tegen, de meet was donderdag al bij de 24-uurs tent. Die heb ik ook gemist. En je bent niet de enige die vindt dat ik naar LL ga, dus de kans is vrij groot dat ik wel ga hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dat was puur toeval. Volgens mij was de meet een dag eerder. Maar desalniettemin vidn ik dat jij ook gezellig naar LL gaat. Waarom was je vorig jaar naar LL dan?![]()
tijdens Pinkpop wordt er een hele zwik bands bekend gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:25 schreef Lethe het volgende:
Wanneer is er dan meer bekend over de definitieve line-up?
Ik zie een tweetal kampen ontstaan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:50 schreef icebliss het volgende:
[..]
Daar is het voorprogramma in mijn ogen inderdaad een stuk beter dan de hoofdact![]()
Die hebben allebei een pauze ingelastquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Ik wil Rammstein. Die Alpha tent moet eens een keer flink in de hens.![]()
En SOAD mag ook nog wel een keer terug komen.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef Mathijz het volgende:
dEUS mag ook wel weer eens langskomen, brengen ook dit jaar een nieuw album uit dacht ik.
Ik snap er ook geen ruk van, indien het waar is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
RHCP beter dan!? Ik zie echt niet in wat die nou nog toevoegen aan "het muzikale spectrum"... Stadium Arcadium is in ieder geval zwaar droevig en weinig interessant te noemen. Californication was nog tot daar aan toe en Blood Sugar Sex Magik durf ik zelfs wel goed te noemen. Tegenwoordig zijn de Peppers niets anders als een stelletje droeftoeters die in allerlei rare bochten springen om maar zoveel mogelijk geld eruit te slepen... Zoals zoveel artiesten... Nah... Doe mij de Peppers van een x-aantal jaar geleden maar... Maar vandaag de dag is Manu Chao, voor mij althans, toch stukken interessanter.
Maar goed... Iedere gek zijn gebrek natuurlijk. Wat mij betreft Manu Chao op Lowlands, ik stem voor!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ze gezien de eerste keer dat ze er waren's avonds in een half lege Lima
erg leuk was dat
O, en ik maar denken dat mijn vrolijk 'ahhh jij bent Engel des doods' er aan mee had geholpenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, wij kwamen elkaar vrijdag tegen, de meet was donderdag al bij de 24-uurs tent. Die heb ik ook gemist. En je bent niet de enige die vindt dat ik naar LL ga, dus de kans is vrij groot dat ik wel ga hoor.
En vorig jaar was ik er o.a. voor Opeth, Mastodon en Ministry. Danko Jones is ook altijd wel leuk. Wir sind helden wilde ik wel eens zien. Pennywise ook, jammer dat de tent toen overvol was vanwege een bescheiden regenbuitje.
En het was inderdaad toeval dat wij elkaar tegen kwamen. Het is dat Drè erbij was, jou had ik waarschijnlijk niet herkend.
Ja, jij had mij herkend. En ik kreeg ook snel door wie je was. Maar als ik je in het wild zonder Drè tegen was gekomen, en jij had mij niet gezien, had ik vast niet geweten wie je was. Zo goed kende ik je destijds ook weer niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
O, en ik maar denken dat mijn vrolijk 'ahhh jij bent Engel des doods' er aan mee had geholpen![]()
De eerste namen worden tijdens Pinkpop bekend gemaakt. En wat er na Danko Jones speelde weet ik ook niet meer. Ik weet alleen nog dat er continu vrouwen de tent uit liepen omdat ze Danko Jones maar een arrogante klootzak vonden.quote:Danko was wel vette shizzle inderdaadIk stond vooraan aangezien wij druk aan het wachten waren op 1 of andere band (ik weet nu al niet eens meer wie er zo belangrijk was om van dichtbij te bekijken). Wanneer worden de eerste namen van LL eigenlijk bekend gemaakt?
Ik weet ongeveer waar hij woont. Mark idem, denk ik. We zijn er eens geweest, weet je nog?quote:off topic: Jij weet trouwens waar Dré woont? Zo ja, kan jij Mark mee nemen richting Dré zaterdag? Ik denk namelijk niet dat die weet waar hij heen moet.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die zouden inderdaad niet misstaan op lowlands. Dat is toch die band met Nick Cave?
Ik vond de Foo Fighters in 2003 wel beter dan in 2005 eigenlijk.. Het was hoe dan ook wel allebei de keren erg vet, vind ik danquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nick Cave mag ook wel gewoon met zijn Bad Seeds komen, zoals in 2005, toen ik het achterlijke idee had opgevat om naar de Foo Fighters te kijken, zodat ik kon zien dat ze exact hetzelfde deden als in 2003, toen ze ook al afsluiter waren.
Ja, het zit me nog steeds dwars.
WTFquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Danko was wel vette shizzle inderdaad
"Show" heet dat... Of "part of the act"... Danko is een heleboel egotripperij... Dat hoort er gewoon bij!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef maxor het volgende:
[..]
WTF
Muziek is wel goed ja, alleen dat geblaat wat ie er tussendoor laat horen![]()
Als ie dat nou lekker doet als het een eigen concert is ok moet hij weten maar op een festival moet je gewoon je muziek laten horen en niet te veel ouwehoeren.
Precies. Dat kun je leuk vinden, dat kun je vervelend vinden, maar dat is gewoon een deel van zijn show. En of hij nou op een festival staat of in een concertzaal, hij wordt geboekt voor zijn gehele show. Dus wat mij betreft doet hij dat dan ook, waar dan ook. Als mensen het niet leuk vinden, dan ga je (zeker op een festival) toch iets anders doen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
"Show" heet dat... Of "part of the act"... Danko is een heleboel egotripperij... Dat hoort er gewoon bij!
En Interpol en Daft Punk en Maximo Park en en enquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:21 schreef MaJo het volgende:
HeyDeel 6 alweer
Ik heb zo'n zin in Lowlands
Hier nog maar eens mijn (aangepaste) wishlist:
Klaxons, Paolo Nutini, Damian Rice, Beastie Boys, the Kooks, Radiohead, Death Cab for Cutie, Gorillaz, Manu Chao, Wolfmother, Arcade Fire, Jack Johnson, Kaiser Chiefs, the Fratellis
en dan deze keer in de Grolsch ipv de India?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:21 schreef MaJo het volgende:
HeyDeel 6 alweer
Ik heb zo'n zin in Lowlands
Hier nog maar eens mijn (aangepaste) wishlist:
the Kooks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |