Master,,, Camping Bergummermeerquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:47 schreef Metalfrost het volgende:
Net zoals die rap van Lange Frans en Baas B al zegt, is er een 'nieuwe cultuur per elke 10 kilometer'. Dit is dus echt zo en ik ga ook niet verder dan Sumar, wat ongeveer 30 km verderop ligt, ergens op een camping. Net zoals vorig jaar, inclusief ouders.
Dat wordt weer fijn varen, vissen, zeilen, en oh ja surfen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef buzzer het volgende:
Hardenberg, net als voorgaande jaren, en in mei nog 10 dagen Portugal (lisboa)
Ik ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:47 schreef ID-Tweak het volgende:
West Amerika
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Minimaal 1 keer Biddinghuizen, mogelijk 2 keer. En wellicht nog even een kijkje nemen op de Nuerburgring.
Die ene keer die zeker is, dat is Fields of Rock. Ik weet nog niet of ik naar Lowlands ga, ik wacht elk jaar netjes het programma (of in ieder geval enkele namen) af en ga dan pas roepen dat ik ga.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Welke camping sta je, ik ga proberen weer een plekje nast de christenentent te scoren, s'ochtends vers fruit en koffie
![]()
Eneeuhh, we gaan wel ff samen dansen in de silentdisco![]()
[Edit] Lowlands dus. Voor de rest doe ik niet aan vakantie.
A toe A toe A toe A toe? Dan gaan we weer een totaal kansloze LL-meet organiseren waar niemand naar toe gaat. En ik weet zeker dat er toffe bands komen zoals Linkin Park en Within Temptationquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die ene keer die zeker is, dat is Fields of Rock. Ik weet nog niet of ik naar Lowlands ga, ik wacht elk jaar netjes het programma (of in ieder geval enkele namen) af en ga dan pas roepen dat ik ga.
Onze LL-meet was niet kansloos. Wij waren. En Drè, Chris, Jeroen en Mark ook volgens mij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:04 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
A toe A toe A toe A toe? Dan gaan we weer een totaal kansloze LL-meet organiseren waar niemand naar toe gaat. En ik weet zeker dat er toffe bands komen zoals Linkin Park en Within TemptationWie wil dat nu niet zien.
Dat was puur toeval. Volgens mij was de meet een dag eerder. Maar desalniettemin vidn ik dat jij ook gezellig naar LL gaat. Waarom was je vorig jaar naar LL dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Onze LL-meet was niet kansloos. Wij waren. En Drè, Chris, Jeroen en Mark ook volgens mij.
Ik heb maar even in onderstaad LL-topic gereageerd, dan kunnen mensen hier weer ongestoord vertellen waar ze naartoe gaan, waar dit topic voor bedoeld was.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dat was puur toeval. Volgens mij was de meet een dag eerder. Maar desalniettemin vidn ik dat jij ook gezellig naar LL gaat. Waarom was je vorig jaar naar LL dan?![]()
daar ben ik zo'n beetje om het weekendquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef buzzer het volgende:
Hardenberg, net als voorgaande jaren, en in mei nog 10 dagen Portugal (lisboa)
Ik zit er tussen 28 Juli - 16 augustusquote:
same shitquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef Nihil het volgende:
[..]
Ik zit er tussen 28 Juli - 16 augustus
rondreis LA-SD-phoenix-grand canyon-monument valley-LV-death valley-SF-LA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |