Manu Chao als voorprogramma in Nijmegen?! Dan ga ik misschien nog wel naar Nijmegen voor het voorprogramma... De Peppers interesseren me geen hol, maar Manu Chao is de bom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef Da hopman het volgende:
Rammstein toert dit jaar niet.
Manu Chao staat waarschijnlijk bij de RHCP in het voorprogramma in Nijmegen.
Wat wel zeker komt zijn de podpads.
[afbeelding]
Maar of je daar veel mee opschiet.![]()
Juist!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Ik wil Rammstein. Die Alpha tent moet eens een keer flink in de hens.![]()
En SOAD mag ook nog wel een keer terug komen.
succes, aangezien het uitverkocht is, kaartjes doen 115e op de zwarte markt.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Manu Chao als voorprogramma in Nijmegen?! Dan ga ik misschien nog wel naar Nijmegen voor het voorprogramma... De Peppers interesseren me geen hol, maar Manu Chao is de bom!
Owja... Daar hadden we natuurlijk geen rekening meegehouden... Die heaumeaux verkopen nog uit ook... 115 euri is me een beetje te gortig... Gevalletje jammer dan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
succes, aangezien het uitverkocht is, kaartjes doen 115e op de zwarte markt.........
is dit al bevestigd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
welke rasmongool zet dan ook het superieure Manu Chao in het voorprogramma van het inferieure RHCP! :S
My point exactly!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
welke rasmongool zet dan ook het superieure Manu Chao in het voorprogramma van het inferieure RHCP! :S
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef Baserunner het volgende:
RHCP beter dan!? Ik zie echt niet in wat die nou nog toevoegen aan "het muzikale spectrum"... Stadium Arcadium is in ieder geval zwaar droevig en weinig interessant te noemen. Californication was nog tot daar aan toe en Blood Sugar Sex Magik durf ik zelfs wel goed te noemen. Tegenwoordig zijn de Peppers niets anders als een stelletje droeftoeters die in allerlei rare bochten springen om maar zoveel mogelijk geld eruit te slepen... Zoals zoveel artiesten... Nah... Doe mij de Peppers van een x-aantal jaar geleden maar... Maar vandaag de dag is Manu Chao, voor mij althans, toch stukken interessanter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Manu Chao beter dan RHCP? Kijk eens in de spiegel
Ik zie niet in waarom dat geloofwaardiger is...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef n0r het volgende:
Alleen is Manu chao al wel 10x geloofwaardiger
maar daar zijn nog goede bands nodig om kaarten te verkopen, dat is voor de RHCP niet meer nodigquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef n0r het volgende:
Nou, ik verwacht eerder dat er, kijkend naar Pearl Jam in the park, 2 of 3 bekendere band in het voorprog komen.
Just my 2 cents
Daar is het voorprogramma in mijn ogen inderdaad een stuk beter dan de hoofdactquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar daar zijn nog goede bands nodig om kaarten te verkopen, dat is voor de RHCP niet meer nodig
Ja, wij kwamen elkaar vrijdag tegen, de meet was donderdag al bij de 24-uurs tent. Die heb ik ook gemist. En je bent niet de enige die vindt dat ik naar LL ga, dus de kans is vrij groot dat ik wel ga hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dat was puur toeval. Volgens mij was de meet een dag eerder. Maar desalniettemin vidn ik dat jij ook gezellig naar LL gaat. Waarom was je vorig jaar naar LL dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |