Dat ja.quote:
Nee, in de Alpha natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan deze keer in de Grolsch ipv de India?
India vind ik op zich een leukere tent maar het was zo dringen dat de Grolsch wel beter is jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan deze keer in de Grolsch ipv de India?
Interpol ken ik nog steeds niet goed genoegquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
En Interpol en Daft Punk en Maximo Park en en en
ja! dus als nou eens niemand zn kaartje met vroege vogel korting haalt dan kan dat podium daar gewoon van betaald worden!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef mordradead het volgende:
Ik wil Charlie terug.
inderdaad, bij Lowlands hoort regenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:10 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou het geen echte lowlands meer zijn
Interpol zou trouwens leuk zijn
Maar dan toch wel 't liefst zo min mogelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, bij Lowlands hoort regen
Ik vond 2005 anders wel effe de bom... Geen spatje regen, terwijl de rest van nederland onder water stond zo'n beetje! Ik herinner me de SMSjes nog: "Jullie staan tot aan je oksels in de blubber zeker?"quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, bij Lowlands hoort regen
Was inderdaad wel bizar, ik ging vrijdag in de middag naar het festvalterrein en het begon verschrikkelijk te waaien en in de verte zag je een bui, maar hij waaide langsquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik vond 2005 anders wel effe de bom... Geen spatje regen, terwijl de rest van nederland onder water stond zo'n beetje! Ik herinner me de SMSjes nog: "Jullie staan tot aan je oksels in de blubber zeker?"Eeeh... NOT! Ik lag met een treetje bier te genieten van het zonnetje
Wel enkele vliegende partytenten. Gelukkig waren wij zo slim om een vuilniszak in het midden aan de tent te hangen, voor extra gewicht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:31 schreef icebliss het volgende:
Er hing toen echt zo'n dreigende sfeer. Gitzwarte wolken, wind die alle scheerlijnen en losse tentflappen heen en weer deed klapperen. Maar uiteindelijk geen regen![]()
Dat is een goed idee voor komend jaar! Tenminste, als m'n collega weer de troep van mij mee wil nemen. Handig, gratis ontbijt en niet met de tent etc. sjouwenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wel enkele vliegende partytenten. Gelukkig waren wij zo slim om een vuilniszak in het midden aan de tent te hangen, voor extra gewicht.
Ik mail Mojo van de week even om te vragen of mijn tentje er nog staat, en of ze mijn tent tussen Fields of Rock en Lowlands even willen laten staan. Scheelt me toch weer wat sjouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is een goed idee voor komend jaar! Tenminste, als m'n collega weer de troep van mij mee wil nemen. Handig, gratis ontbijt en niet met de tent etc. sjouwen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mail Mojo van de week even om te vragen of mijn tentje er nog staat, en of ze mijn tent tussen Fields of Rock en Lowlands even willen laten staan. Scheelt me toch weer wat sjouwen.
voor de volledigheid, het heeft toen 1 minuutje een beetje geregend! Gelukkig kan me geen Lowlands zonder regen voorstellen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:29 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik vond 2005 anders wel effe de bom... Geen spatje regen, terwijl de rest van nederland onder water stond zo'n beetje! Ik herinner me de SMSjes nog: "Jullie staan tot aan je oksels in de blubber zeker?"Eeeh... NOT! Ik lag met een treetje bier te genieten van het zonnetje
Als jij die paar spetters "regenen" noemt...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de volledigheid, het heeft toen 1 minuutje een beetje geregend! Gelukkig kan me geen Lowlands zonder regen voorstellen!
Het enige wat echt naar was aan het mooie weer, was dat de pislucht overal echt ondragelijk werd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de volledigheid, het heeft toen 1 minuutje een beetje geregend! Gelukkig kan me geen Lowlands zonder regen voorstellen!
Nee, jij rook lekker!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Het enige wat echt naar was aan het mooie weer, was dat de pislucht overal echt ondragelijk werd.
Zeker wel, naar zweet, andere mensen hun zweet, bier, huidschilfers, vuil, pannenkoeken en nog meer typische heerlijke LL luchtjesquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef rubbereend het volgende:
op de één of andere manier verwacht ik trouwens dat van Velsen komt.
Ach, vergeleken met bijvoorbeeld Graspop 2002, waar je bij de pisbakken ongeveer 5 centimeter wegzakte in de door zeik doorweekte grond, valt het op Lowlands altijd alleszins mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Het enige wat echt naar was aan het mooie weer, was dat de pislucht overal echt ondragelijk werd.
Ik zou er eerlijk gezegd ook niet van staan te kijken...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef rubbereend het volgende:
op de één of andere manier verwacht ik trouwens dat van Velsen komt.
Ik zou er eerlijk gezegd niet bij staan te kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd ook niet van staan te kijken...![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd niet bij staan te kijken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd niet bij staan te kijken.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
... En de Arctic Monkeys en ScheerLicht en Sneeuw Patrouille en alle andere britpopbagger...
Tips waarover? Het aantal kleren dat je mee moet nemen? Condooms? Bier? Muziek? Kisten? Onderbroeken? Ach noem het maar opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef kadet het volgende:
Iemand die mij zowieso wat tips kan geven, 1e keer dat ik ga
1. zet je tent niet langs het padquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef kadet het volgende:
* Vuilniszakken zijn ideaal om op te zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:19 schreef kadet het volgende:
KISTEN!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tips waarover? Het aantal kleren dat je mee moet nemen? Condooms? Bier? Muziek? Kisten? Onderbroeken? Ach noem het maar op
Of op een camping voor de brug gaan staan.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Wil je slapen? Twee keuzes: oordopjes, of gewoon onnoemelijk veel drinken / blowen.
Ach op camping 3 kan je nog best slapen hoor. Ik wel.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of op een camping voor de brug gaan staan.![]()
als het uitverkoopt zal het pas in augustus zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:35 schreef kreuk050 het volgende:
Ga ook dit jaar. Binnenkort maar es kaartjes kopen of kan ik wachten tot mei/juni ivm uitverkoop?
Je krijgt nu een tientje korting!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:35 schreef kreuk050 het volgende:
Ga ook dit jaar. Binnenkort maar es kaartjes kopen of kan ik wachten tot mei/juni ivm uitverkoop?
dat was een paar jaar geleden erg leuk jaquote:
Jeps, ik had t ook al gezienquote:Op zondag 25 maart 2007 21:39 schreef ralfseltje het volgende:
Motorhead!
http://www.imotorhead.com/tour.htm
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:39 schreef ralfseltje het volgende:
Motorhead!
http://www.imotorhead.com/tour.htm
dat is 2001 ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef Longmen het volgende:
Ziet het en nog steeds zo uit? (paar jaar niet geweest)? Dan kan je op camping 5 dus redelijk pitten
[afbeelding]
dan herken je deze modderbende nog welquote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef FLR het volgende:
Achjah, 2002. Dat was mijn eerste keer LowlandsSindsdien is er idd redelijk wat geschoven op het terrein en is het aantal podia helaas iets verminderd.. Naja, op naar deze versie! Benieuwd wat er allemaal gaat komen.
O, zeker. Die zaterdag was echt erg, terwijl de vrijdag nog heerlijk was... Ik heb er echter wel direct door geleerd dat stevige schoenen een uitkomst zijn op Lowlandsquote:Op maandag 26 maart 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan herken je deze modderbende nog wel
[afbeelding]
Het stukje modder bij de Alpha jaquote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef FLR het volgende:
[..]
O, zeker. Die zaterdag was echt erg, terwijl de vrijdag nog heerlijk was... Ik heb er echter wel direct door geleerd dat stevige schoenen een uitkomst zijn op Lowlands![]()
Lowlands-tv had toen ook een geniaal stukje over het 'stukje gras bij de Alpha'Respectievelijk vrijdag, zaterdag, zondagochtend en -avond, geloof k:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef pfaf het volgende:
Vorig jaar viel toch reuze mee man. Alleen zondag regen, maar donderdag, vrijdag en zaterdag was zonnig kortebroekenweer.
Wij stonden met 20 man onder 1 plastic zeiltje net buiten de Alpha van de Artic Monkey's te genieten!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
die hoosbui van vorig jaar was hilarisch, wij stonden met 10 man onder een partytent, die op instorten stond
Nee, maar ik heb wel goed rondgekeken. Heb onwijze lol gehad en veel nieuwe mensen leren kennen. Maar niets blijvends helaas.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Maar LowLands vorig jaar is wel memorabel voor mij.. ik heb er mijn huidige vriendinnetje ontmoet.. nog meer mensen ervaring daarmee?
![]()
En bij de alpha waren ze als idioten door de modder aan het buikschuiven, en wij stonden in de alpha tent, komt er ineens een polonaise van moddermensen doorheen gewandeld.. Iedereen onderspetterend met modder, kei gaafquote:Op maandag 26 maart 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
die hoosbui van vorig jaar was hilarisch, wij stonden met 10 man onder een partytent, die op instorten stond
OH ... ik wil ook!!!quote:DOuchen met overal naakte wijven
Op Pinkpopquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef falloutboy het volgende:
[..]
OH ... ik wil ook!!!
Waar.. wanneer hoezo waarom wie
Weet iemand wanneer er meer bands/artiesten bekend worden gemaakt?
In het Pinkpop weekend worden de meeste namen bekend gemaakt (laatste weekend van mei dus). Nog 2 maandjes geduld, hoewel er voor die tijd meestal al best wel wat uitlektquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef falloutboy het volgende:
[..]
OH ... ik wil ook!!!
Waar.. wanneer hoezo waarom wie
Weet iemand wanneer er meer bands/artiesten bekend worden gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |