dat is 2001 ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef Longmen het volgende:
Ziet het en nog steeds zo uit? (paar jaar niet geweest)? Dan kan je op camping 5 dus redelijk pitten
[afbeelding]
dan herken je deze modderbende nog welquote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef FLR het volgende:
Achjah, 2002. Dat was mijn eerste keer LowlandsSindsdien is er idd redelijk wat geschoven op het terrein en is het aantal podia helaas iets verminderd.. Naja, op naar deze versie! Benieuwd wat er allemaal gaat komen.
O, zeker. Die zaterdag was echt erg, terwijl de vrijdag nog heerlijk was... Ik heb er echter wel direct door geleerd dat stevige schoenen een uitkomst zijn op Lowlandsquote:Op maandag 26 maart 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan herken je deze modderbende nog wel
[afbeelding]
Het stukje modder bij de Alpha jaquote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef FLR het volgende:
[..]
O, zeker. Die zaterdag was echt erg, terwijl de vrijdag nog heerlijk was... Ik heb er echter wel direct door geleerd dat stevige schoenen een uitkomst zijn op Lowlands![]()
Lowlands-tv had toen ook een geniaal stukje over het 'stukje gras bij de Alpha'Respectievelijk vrijdag, zaterdag, zondagochtend en -avond, geloof k:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef pfaf het volgende:
Vorig jaar viel toch reuze mee man. Alleen zondag regen, maar donderdag, vrijdag en zaterdag was zonnig kortebroekenweer.
Wij stonden met 20 man onder 1 plastic zeiltje net buiten de Alpha van de Artic Monkey's te genieten!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
die hoosbui van vorig jaar was hilarisch, wij stonden met 10 man onder een partytent, die op instorten stond
Nee, maar ik heb wel goed rondgekeken. Heb onwijze lol gehad en veel nieuwe mensen leren kennen. Maar niets blijvends helaas.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Maar LowLands vorig jaar is wel memorabel voor mij.. ik heb er mijn huidige vriendinnetje ontmoet.. nog meer mensen ervaring daarmee?
![]()
En bij de alpha waren ze als idioten door de modder aan het buikschuiven, en wij stonden in de alpha tent, komt er ineens een polonaise van moddermensen doorheen gewandeld.. Iedereen onderspetterend met modder, kei gaafquote:Op maandag 26 maart 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
die hoosbui van vorig jaar was hilarisch, wij stonden met 10 man onder een partytent, die op instorten stond
OH ... ik wil ook!!!quote:DOuchen met overal naakte wijven
Op Pinkpopquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef falloutboy het volgende:
[..]
OH ... ik wil ook!!!
Waar.. wanneer hoezo waarom wie
Weet iemand wanneer er meer bands/artiesten bekend worden gemaakt?
In het Pinkpop weekend worden de meeste namen bekend gemaakt (laatste weekend van mei dus). Nog 2 maandjes geduld, hoewel er voor die tijd meestal al best wel wat uitlektquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef falloutboy het volgende:
[..]
OH ... ik wil ook!!!
Waar.. wanneer hoezo waarom wie
Weet iemand wanneer er meer bands/artiesten bekend worden gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |