Jawelquote:Op maandag 26 maart 2007 18:14 schreef Rhanna het volgende:
Op LL staan geen bedden.
podpad - basic @ 390.00quote:Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef Mathijz het volgende:
LOWLANDS PARADISE 2007
17 August 2007 - 19 August 2007
stages: 8 covered and 1 openair stage, named Alpha through X-Ray.music: all kinds of alternative pop, dance, hiphop, rock, with some classical, worldbeat, folk and much more.extra's: luxurious 4-star campsites (7 in all), theatre, film, literature, poetry, stand-up comedy, video art, street theatre, internet, video wall, festival market, restaurants, - read more...
♥ ♥ ♥ TO REGISTER YOUR INTEREST IN PODPADS AT THIS EVENT, PLEASE CONTACT US AND WE WILL EMAIL YOU AS SOON AS WE ARE TAKING BOOKINGS. ♥ ♥ ♥
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:48 schreef Mathijz het volgende:
[..]
podpad - basic @ 390.00
podpad + single bed @ 425.00
podpad + double bed @ 460.00
podpad + twin beds @ 460.00
'bellepad' (sleeps 4) @ 390.00
quote:
Ik heb geen luchtbed. Een matje wel, maar die dingen werken toch nauwelijksquote:
Chill. Dat vind ik ook het tofst.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik heb geen luchtbed. Een matje wel, maar die dingen werken toch nauwelijks![]()
Maar jij mag anders best wel bovenop hoor![]()
Het kampeergedoe doet me altijd denken aan het nummer Paper Thin Walls van Modest Mousequote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef MaJo het volgende:
Douchen op LowlandsGewoon lekker stinken zoals bijna iedereen
Als je niet gedoucht hebt merk je dat toch niet
camping 2, achteraan, dat is mijn standaardplek'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:23 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Chill. Dat vind ik ook het tofst.
Dus.
Msn will do just fine.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef P8 het volgende:
[..]
camping 2, achteraan, dat is mijn standaardplek'
Moet je mijn telefoonnummer ook nog?
ik had eigenlijk het plan om naakt in een overall te stappen, en daar 4,5 dag nonstop in bivakkeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:36 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Msn will do just fine.
Draag je zo'n Swayze spijkerbroek![]()
?
Tegen die tijd heb ik mijn nieuwe tatoeage, dus dan ben ik nog meer AFXquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:39 schreef P8 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk het plan om naakt in een overall te stappen, en daar 4,5 dag nonstop in bivakkeren.
Maar voor jou wil ik zelfs mijn commander Keen helm en pogostick uit de kast halen![]()
je vergeet de tamtamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef lienelien het volgende:
jaja, rooksignalen, postduif, ouderwetsche post, Pm, wat dan ook..
hebben ergens gelezen dat je ook een bungalowhuis kan huren.... (staan bij six flags ofzo?)quote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel
http://www.podpads.com
[afbeelding]
Jaaa dat weet ik nog. Volgens mij stonden daar ook expres van die kansloze types in de buurt. Van die jongens; hey... neuken? o i dquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:27 schreef Da hopman het volgende:
Een paar jaar terug had je ook nog lovecabins die je voor een half uurtje kon huren.
In een tent is toch juist leukquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:42 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Jaaa dat weet ik nog. Volgens mij stonden daar ook expres van die kansloze types in de buurt. Van die jongens; hey... neuken? o i d
![]()
Maar voor een vluggertje is het wel cool... Ik ga dit jaar met mijn vriendinnetje ... dusss laat die cabines maar aanru uuuuuh neerzetten dus.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |