Bedoel je niet toevallig Modest Mouse?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
verder hoop ik op:
Homevideo
Modus Mouse
Midlake
Ah oui! Krabbels gaat bij de mijne niet lukken helaas. (zwart met witte stippenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Johhny Borrel, Razorlight.
De rest is ook van Razorlight
8 Blikjes, 5 muntjesquote:Op maandag 26 maart 2007 15:24 schreef Rhanna het volgende:
Heerlijk, die herinneringen ophalen
Herbal Energizers
B&S
Spinvis
Tiga
Pete Philly & Perq
Yeah Yeah Yeahs
Arctic Monkeys, op de heuvel op een vuilniszak
Ontbijt van saucijzenbroodje en koffie
DOuchen met overal naakte wijven![]()
24 uurs tent
Psapp![]()
![]()
En nog zoooooveel meer
Ik heb juist al beloofd aan mensen dat ik mee zal gaan, terwijl ik eigenlijk nog helemaal niet weet of ik wel heen wil. Ik moet voortaan maar geen dingen beloven voor er bands bekend zijn gemaakt. Maar ja, ik zie nog wel. Meestal twijfel ik, maar krijg ik aan het begin van de zomer toch wel erg veel zin om heen te gaan, ongeacht de line-up.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:50 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ah oui! Krabbels gaat bij de mijne niet lukken helaas. (zwart met witte stippen) Zijn er nog mensen die wel naar lola willen maar niemand kunnen vinden die mee wil? Daar zit ik momenteel mee, lastig hoor.
Genoeg mensen om mee te gaan.. toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:50 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ah oui! Krabbels gaat bij de mijne niet lukken helaas. (zwart met witte stippen) Zijn er nog mensen die wel naar lola willen maar niemand kunnen vinden die mee wil? Daar zit ik momenteel mee, lastig hoor.
Nietquote:Op maandag 26 maart 2007 17:55 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Genoeg mensen om mee te gaan.. toch?
Vorig jaar ook met een meisje gegaan die ik via via kende.. best gezellig gehad!
( neeee geen neuqseks )
Nee, liever in een bedquote:
* crossover heeft zojuist een gat in de markt gevondenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:14 schreef Rhanna het volgende:
Op LL staan geen bedden.
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik begin februari
3 februari toen de verkoop begon
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:48 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Bedoel je niet toevallig Modest Mouse?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef super-muffin het volgende:
Ik begin februari
3 februari toen de verkoop begon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |