wtf doen die daar?quote:
ja .. bij jouw plaatjes ook. Je mag niet hotlinken bij Imageshack (heet ie zo?) ... dan zien we hier de doorgelinkte plaatjes niet ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:23 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik zie alleen een wegspringende kikker met tekst??
en zo is het ! ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:24 schreef n1ek het volgende:
Huub over de streamers
'die werken in ploegendiensten, die kennen ons beter dan wij onzelf'
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:23 schreef Torment het volgende:
Filemon + Crew in DGK.
En go![]()
--
Doh.. #854 natuurlijk
Dit is de capquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef Lynn-Live het volgende:
Aaaachhhh kijk, Amandel en Japio!!
[afbeelding]
Ja kwam ik net achterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:25 schreef Elounda het volgende:
Nummer COs is niet goed..
Mag 24 uursdienst ook? Dank u.quote:
OK. Ik had ook al een topic gebakken, maar jij was eerder.quote:
Dat zien wij bij jouw Image Shack foto's ook... Image Shack + FOK! werkt niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:23 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik zie alleen een wegspringende kikker met tekst??
Misschien is een mod zo vriendelijk om 't nr aan te passenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:26 schreef Elounda het volgende:
[..]
OK. Ik had ook al een topic gebakken, maar jij was eerder.
... van mij mag jij alles !!quote:
Ik had em voor geen goud willen missen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dit is de cap
[afbeelding]
Lynn-Live, je kan beter http://www.tinypic.com gebruiken, daar is hotlinking op forums wel toegestaan.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... van mij mag jij alles !!
Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog in de volcontinue terecht zou komen
Vreemd, heb ik eerder nog nooit problemen mee gehad...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ja .. bij jouw plaatjes ook. Je mag niet hotlinken bij Imageshack (heet ie zo?) ... dan zien we hier de doorgelinkte plaatjes niet ....
Gert heeft zijn taak volbracht en mijn baksel gesloten. Nu het nummer nog, Gert.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:27 schreef Torment het volgende:
[..]
Misschien is een mod zo vriendelijk om 't nr aan te passen![]()
Mislukte tenniscarrierequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:26 schreef Prosac het volgende:
Filemon is al klaar met de opnames..
Waar is Brian geweest in Amerika?
Wanneer jij ze zelf upload zie jij ze wel maar de rest niet, komt omdat de plaatjes al in het cache geheugen van je computer zitten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:29 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Vreemd, heb ik eerder nog nooit problemen mee gehad...
Kom, kom, 32 is toch niet oud.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... van mij mag jij alles !!
Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog in de volcontinue terecht zou komen
Oké dank je, zal hem meteen in m'n favorieten zetten!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dit is de cap
[afbeelding]
Lynn-Live, je kan beter http://www.tinypic.com gebruiken, daar is hotlinking op forums wel toegestaan.
Zin ploeg is gewoon achterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:31 schreef n1ek het volgende:
Z'n ploeg is er vandoor gegaan
Woensdag ben ik 36 gewordenquote:
En hij blijft zo relax. Prachtig figuur die Filemon.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:31 schreef n1ek het volgende:
Z'n ploeg is er vandoor gegaan
Fair enough, kan wat worden, maar lees de text hieronder.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik voel warme gevoelens voor jou - held van me![]()
Dan spreekt Huub de waarheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:34 schreef havefun het volgende:
Hoord ejullie wat Huu net over Amanda zie?
Volgens mij dat ze te dom voor woorden is.
Gefeliciteerd nog, dat is ook zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Woensdag ben ik 36 geworden![]()
Als kinderen aan je vragen: mevrouw, hoe laat is het?, dan is het over en sluiten met je.
Heb mijn rollator al besteld...
Ja en? Waarheid is vaak hardquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:34 schreef havefun het volgende:
Hoord ejullie wat Huu net over Amanda zie?
Volgens mij dat ze te dom voor woorden is.
Dank, lekker speurneusje van me...quote:
Was een paar maanden geleden toevallig op een feestje waar een dag later de opnames voor het programma "Lama gezocht" werden gemaakt (Dorint Sofitel Amsterdam). Hij was degene die het langst aan de bar bleef hangen, 's ochtends om 7 uur moest iedereen op de set zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En hij blijft zo relax. Prachtig figuur die Filemon.
Hij vroeg net ook of ze hem nog eens willen uitnodigen op een feestje. Als je zijn programma's hebt gevolgd weet je dat het erg leuke taferelen kan opleveren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Was een paar maanden geleden toevallig op een feestje waar een dag later de opnames voor het programma "Lama gezocht" werden gemaakt (Dorint Sofitel Amsterdam). Hij was degene die het langst aan de bar bleef hangen, 's ochtends om 7 uur moest iedereen op de set zijn.
Ik zeg: ik hou der van.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef FdW het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
36 is een fantastische leeftijd voor een vrouw.
De gebruikelijke '' ik heb mijn prins op het paard met kasteel nog niet ontmoet'' fase is dan voorbij, en de echte ontplooiing van de fraaie bloem begint dan nog maar.
![]()
..je gaat je gang maar .. ik zit toch in de volcontinuequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Fair enough, kan wat worden, maar lees de text hieronder.
Als je dat accepteert, dan WHHHOOOW![]()
![]()
![]()
Met jou altijd....quote:
Van Harte gefeliciteerd nog!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef FdW het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Woensdag ben ik 36 geworden![]()
Als kinderen aan je vragen: mevrouw, hoe laat is het?, dan is het over en sluiten met je.
Heb mijn rollator al besteld...
[/quote
36 is een fantastische leeftijd voor een vrouw.
De gebruikelijke '' ik heb mijn prins op het paard met kasteel nog niet ontmoet'' fase is dan voorbij, en de echte ontplooiing van de fraaie bloem begint dan nog maar.
![]()
Ik denk Podcasts voor op haar blog ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:39 schreef Elounda het volgende:
Tegen wie zit die overspannen huismoeder nou te lullen?
Tegen zichzelf?
... ze spreekt haar audiodagboek (echt waar) in ... er schijnen mensen te zijn die dat beluisteren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:39 schreef Elounda het volgende:
Tegen zichzelf?
Haar audio-dagboek,is te beluisteren op de Tien-sitequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:39 schreef Elounda het volgende:
Tegen zichzelf?
Ja was leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Leuke opmerking net van Huub toen Filemon er nog was.
Huub: "Een nieuw record Amanda! Er is al meer dan een uur een leuke jongen in de villa en je hebt nog niet eens met hem gezoend."
is dit gratis te beluisteren??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar audio-dagboek,is te beluisteren op de Tien-site![]()
Ik adviseer je om je kotszakjes bij de hand te houden, als je het aandurft.
A dream shatteredquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..je gaat je gang maar .. ik zit toch in de volcontinue![]()
Jammer hoor, het was echt leuk!quote:
Ik heb speciaal voor jou een mooi update-verslagje geschreven.quote:
Yep, je moet je alleen registreren.quote:
Ja maar ik ga dat getetter van Tas echt niet aanhoren, en ik wil me ook niet registreren voor zoiets.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je KPN abonnement hebt wel ..iemand ?
Lees boven. Het is dus gratis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je KPN abonnement hebt wel ..iemand ?
Oh en ik ben gisteren 42 geworden, ben ik dan alweer aan het verleppen ????quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:40 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Van Harte gefeliciteerd nog!!![]()
op haar 40e schijnt een vrouw op haar mooist te zijn, is mij verteld, dus troost je![]()
Dansmarieke is een beetje zunige benaming voor deze professionele schoonheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:44 schreef Elounda het volgende:
Die dansmarieke heeft gewoon staan wachten op dat zooitje.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en ik ben gisteren 42 geworden, ben ik dan alweer aan het verleppen ????
Dit dus!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[SC#14] Als de streams weer eens saai zijn...
Ik zeg: ik hou der ook van.quote:
Bezigheidstherapie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef petraa het volgende:
Ik vind het echt megasaai in de kooi trouwens
Allemaal dingen waarvan ik denk wat doen ze, wat hebben ze eraan.
Of Huub haalt het ventiel uit Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Jaap liggen en bedenk me opeens dat hij echt heel saai is. Het is dat Huub regelmatig ruzie met hem zoekt, maar zonder dat is er echt niets aan die jongen. Dus als Huub slim is, negeert hij Jaap een paar weken. Dan is de redactie blij als hij opdondert.
Absoluut niet. En nog gefeliciteerd. Als je aan verleppen en DGK denkt, denk je aan Natasia's borsten... en die is nog maar 32 dus verleppen is van alle tijdenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef petraa het volgende:
[..]
huub is niet slim, wilt alleen maar tv maken en redactie pleasen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Jaap liggen en bedenk me opeens dat hij echt heel saai is. Het is dat Huub regelmatig ruzie met hem zoekt, maar zonder dat is er echt niets aan die jongen. Dus als Huub slim is, negeert hij Jaap een paar weken. Dan is de redactie blij als hij opdondert.
nee joh 42 telt ook nog mee, tot 45 daarna ga je verleppenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind sommige activiteiten juist wel leuk om te zien. Zoals juf Judith, en Sylvia's dans- en paaldanslessen. Zo zie je ook eens dingen die je zelf niet doet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef petraa het volgende:
Ik vind het echt megasaai in de kooi trouwens
Allemaal dingen waarvan ik denk wat doen ze, wat hebben ze eraan.
De gnomendame van gisteren is bijna 60, en heeft naar mijn mening een fraai figuur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Absoluut niet. En nog gefeliciteerd. Als je aan verleppen en DGK denkt, denk je aan Natasia's borsten... en die is nog maar 32 dus verleppen is van alle tijden![]()
Hij heeft ook in een van de vorige cossen gezegd tegen Palma dat hij moet reageren want negeren zou beter zijn, maar daar maak je geen tv mee, dussssssss conclusie gestuurd door achter. Maar dit is waarschijnlijk weer offtopic dus ik hou me mond alweer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Deze ook goed?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Dansmarieke is een beetje zunige benaming voor deze professionele schoonheid.![]()
Verzoek aan Scanman een mooi plaatje te maken...
Ik zeg ook niet alle activiteiten, maar vanochtend die dromen mevrouw daar had ik echt zoiets bij, wat heeft een miljonair hier aan. Dit dansen is op zich niet verkeerd, maar ik denk dat dat inderdaad meer bezigheidstherapie is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind sommige activiteiten juist wel leuk om te zien. Zoals juf Judith, en Sylvia's dans- en paaldanslessen. Zo zie je ook eens dingen die je zelf niet doet.
Schitterend.quote:
ik denk dat ik vanavond een nachtmerrie krijg.quote:
Mij krijg je niet bang. Ik zit hier veilig op afstand.quote:
Dat heet uitbuiken, en daar is Jaap heel goed in.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef havefun het volgende:
[..]
Tering is Jaap aan het uitzetten ofzo
Volgens mij zit er veel zelfpromotie tussen de eenmalige activiteiten. Gratis kettingen: reclame voor de maaksters, etc. Ik denk dat DGK er de mening op nahoudt dat de ene hand de andere wastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet alle activiteiten, maar vanochtend die dromen mevrouw daar had ik echt zoiets bij, wat heeft een miljonair hier aan. Dit dansen is op zich niet verkeerd, maar ik denk dat dat inderdaad meer bezigheidstherapie is.
die zijn al slank genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef petraa het volgende:
Waarom doen Jaap en Natasia hier niet aan mee ??
Budget is in principe geen issue gelet op de enorme belangen, zeker INDIEN het programma slaagt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zit er veel zelfpromotie tussen de eenmalige activiteiten. Gratis kettingen: reclame voor de maaksters, etc. Ik denk dat DGK er de mening op nahoudt dat de ene hand de andere wast
Trouwens, die typelessen van Natasia volg ik nooit. Vanwege Natasia, en de droogstoppeligheid van die man, die binnenkwam met wel een heel grote portie zelfpromotie.
Het wordt tijd dat je al die idioten een keer de huid volscheldt, blauwe!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef Day het volgende:
Het wordt tijd voor een 'Feliciteer hier je mede-DGK-er met zijn/haar verjaardag'-topic, geloof ik
Totaal OT, maar ik word een beetje ziek hier van de mensen die elkaar al een week lang voor rotte vis uit maken. Laat iedereen in zijn/haar waarde en zeg dingen op een normale manier. WE heten toch geen natasia. Volwassen mensen kunnen op een volwassen manier dingen tegen elkaar zeggen. Afentoe lijkt het hier wel een kleuterschool.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je al die idioten een keer de huid volscheldt, blauwe!
Ik geniet on topic met volle teugen van de jufquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Totaal OT, maar ik word een beetje ziek hier van de mensen die elkaar al een week lang voor rotte vis uit maken. Laat iedereen in zijn/haar waarde en zeg dingen op een normale manier. WE heten toch geen natasia. Volwassen mensen kunnen op een volwassen manier dingen tegen elkaar zeggen. Afentoe lijkt het hier wel een kleuterschool.
Ontopic het dansen is nog bezig.
Juf is leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik geniet on topic met volle teugen van de juf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook OT: Leer eens PI's lezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Totaal OT, maar ik word een beetje ziek hier van de mensen die elkaar al een week lang voor rotte vis uit maken. Laat iedereen in zijn/haar waarde en zeg dingen op een normale manier. WE heten toch geen natasia. Volwassen mensen kunnen op een volwassen manier dingen tegen elkaar zeggen. Afentoe lijkt het hier wel een kleuterschool.
Niet over zeuren, wordt door Nasty en Billie meer dan voldoende gecompenseerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda heeft echt geen ass
Het lijkt wel of zijn hersens langer nodig hebben om de bewegingen te interpreteren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:18 schreef Elounda het volgende:
Brian is echt motorisch gestoord.
Wat maakt die jongen een gekke moves.
Ja dat klopt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of zijn hersens langer nodig hebben om de bewegingen te interpreteren.
Hij loopt steeds een stukje achter op de rest.
In dit geval geeft dat niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
Als marketing man zou ik best eens een middag met Sjon over het programma willen praten.
Er zijn/worden zoveel blunders gemaakt. Om dat te beoordelen hoef je geen TV persoon te zijn.
Dat zijn Teaser-moves, er staat een filmpje van haar op ZIJONLINE, echt te erg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Amanda heeft de neiging alles te snel uit te voeren. Ik heb me er al eerder over verbaasd dat ze zo'n slechte danser is. Als ze 'vrij' danst, heeft ze een heel beperkt ingestudeerd repertoire aan moves.
Als ie de nederlandse versies wat serieuzer zou behandelen, dan zou Talpa misschien niet geflopt zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:25 schreef Elounda het volgende:
Het valt me trouwens op dat alle Nederlandse versies uit de stal van JdM blunderen, en pas in het buitenland tot volwaardige concepten worden opgezet.
Verkocht in welke vorm? Er zijn m.i. nooit nadere gegevens verstrekt. Amerikanen geven nogal eens een letter of intent wat door sommigen al een contract genoemd wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
In dit geval geeft dat niet.
Deze Nederlandse versie is toch een proeftuin. Hij heeft het concept al verkocht aan oa. Amerika, en daar wordt het wel verder bijgeschaaft.
Het valt me trouwens op dat alle Nederlandse versies uit de stal van JdM blunderen, en pas in het buitenland tot volwaardige concepten worden opgezet.
http://talpawatch.blogspo(...)verkocht-aan-vs.htmlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Verkocht in welke vorm? Er zijn m.i. nooit nadere gegevens verstrekt. Amerikanen geven nogal eens een letter of intent wat door sommigen al een contract genoemd wordt.
Contracten die over grote belangen gaan kennen ook ontsnappingsclausules e.d.
Los daarvan zou Sjon het eufemistisch uitgedrukt ook wel prettig vinden als het hier ook een sukses wordt.
Een RTL topman heeft - zeer terecht - een aantal weken geleden gezegd dat de marketing van Talpa beneden peil is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ie de nederlandse versies wat serieuzer zou behandelen, dan zou Talpa misschien niet geflopt zijn.
DGK verkocht aan de VSquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Verkocht in welke vorm? Er zijn m.i. nooit nadere gegevens verstrekt. Amerikanen geven nogal eens een letter of intent wat door sommigen al een contract genoemd wordt.
Contracten die over grote belangen gaan kennen ook ontsnappingsclausules e.d.
Los daarvan zou Sjon het eufemistisch uitgedrukt ook wel prettig vinden als het hier ook een sukses wordt.
ja tis net een echt mens hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natas neemt nog maar wat te eten ..... tja
Dit bericht heb ik ook gelezen, maar zegt inhoudelijk niets over het contract.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://talpawatch.blogspo(...)verkocht-aan-vs.html
jDat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef Ning het volgende:
Huilt ze nu?
In badjas, ik dacht dat de miljonairs overdag degelijk gekleed moesten gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
en in de kelder studeert Jaap er lustig op los .....
Volgens mij is dat de RVU.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
En Zdngmw leest nog even gezellig de Party.
[afbeelding]
neusje zit verstopt ..... maar misschien toch een traantje, het artikel lijkt niet helemaal over haar te gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef Ning het volgende:
Huilt ze nu?
Jaap heeft gewoon een bloes aan hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
In badjas, ik dacht dat de miljonairs overdag degelijk gekleed moesten gaan.
Zijn kleding ligt voor hem op bed, zijn witte blouse en bruine broek. Ik wil niet eigenwijs zijn maar het is volgens mij wel zijn badjas.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaap heeft gewoon een bloes aan hoor
nee, is badjasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoeveel cp kost dat een miljonair ook alweer die scheldwoorden ?quote:
Nop dat is zijn op maat gemaakte badjas wat hem heerlijk slank afkleed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat staat vast niet in zijn studieboekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef Clank het volgende:
Jaap ligt te studeren op bed.. en vanuit het niets: 'Fucking lijers!'
Daar gaat zijn studie toch ook over.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef Clank het volgende:
Jaap ligt te studeren op bed.. en vanuit het niets: 'Fucking lijers!'
Nee, dat is toch zijn nieuwe kamer/badjas??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen wonder. Net als de vorige keer jast de instructrice de ene na de andere serie erdoorheen. Ze is misschien gewend aan leerlingen op een meer gevorderd niveau.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:31 schreef 2live het volgende:
er is niemand echt goed in dat dansen, eric lijkt leniger als amanda.
Sinds het niveau van DGK drastisch is gedaald, maar de kijkcijfers zijn gestegen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Sinds wanneer mogen 'we' de hele middag in badjas op bed liggen??
[afbeelding]
Je zou echt zeggen dat het een dikke blouse is ofzo, maargoed idd dan is het een badjasquote:
Ow, ja zou kunnen hoor, maar gisteren hadden ze het alleen maar over de Party.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
Kijk die Scanman toch eens als een van Tellingen loeren op dat ene mooie plaatje van de juf![]()
Mooie cap .... Jaap doet daar zijn eigen ding. Hij vertelde vanmorgen aan Natasia dat hij afspraken heeft gemaakt dat hij 's avonds op moet komen draven om televisie te maken, maar 's middags mag hij studeren. Vandaar de boeiende beelden vanuit de slaapkamer. Jaap met ordner ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Sinds wanneer mogen 'we' de hele middag in badjas op bed liggen??
Denk het ook, Huub zocht net naar dr ook in kantoor en daar was ze ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dan Zdngmw bij de FEBO zit, na dat artikel gelezen te hebben.
... ze noemen haar chocoladebruin in het artikel ... en gisteren zei die mevrouw al dat ze niet egaal bruin was. Dat bevalt haar niks.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dan Zdngmw bij de FEBO zit, na dat artikel gelezen te hebben.
Wat bevalt Madame wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ze noemen haar chocoladebruin in het artikel ... en gisteren zei die mevrouw al dat ze niet egaal bruin was. Dat bevalt haar niks.
Heb jij het gelezen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ze noemen haar chocoladebruin in het artikel ... en gisteren zei die mevrouw al dat ze niet egaal bruin was. Dat bevalt haar niks.
Nee, maar daarnet zat ze te lezen en toen zei ze heel verontwaardigd 'sjokolaadebruin ?? .. tjongejonge'...quote:
Dankquote:
Dat jij daar naar kunt luisteren. Ik heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:57 schreef Lynn-Live het volgende:
Ja natuurlijk Brian, daar kun jij over meepraten![]()
dat hondje wil ik nog wel ff knuffelen, die enge man niet!quote:
ik luister naar de 'dansjuf'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat jij daar naar kunt luisteren. Ik heb het opgegeven.
Goh, dat we daar niet eerder aan hebben gedacht zegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef Lynn-Live het volgende:
hahahaha 'dansjuf' Brian denkt alleen maar aan seks![]()
Dat is een teken dat hij multcultureel is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef Sporti het volgende:
Brian met zijn DAME dat woord gebruikt in mijn omgeving nooit iemand op die manier gelukkig
Oui, c'est vrais.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
Goh, dat we daar niet eerder aan hebben gedacht zeg![]()
Ik denk dat Brian naar een Kliniek moet, omdat:
hij heeft het altijd over sex
maar hij kan niet tot een volwaardig orgasme komen.
Dan is er iets niet in orde, n'est pas?
Hij zit gewoon de streamverslagen te bestuderen, en alle uitgeprinte COSsen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL ... Jaap zit al de hele dag in zichzelf te schelden .... fucking hell, kenkerlijers, fucking lijers.
.. het klinkt bijna vies zoals hij 'dame' zegt ....hij praat zelden over vrouwen, meestal over dames ... ja of over kutwijven natuurlijk maar dan vindt hij ze niet aardig. Het zijn dus dames of kutwijven bij Brian.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef Sporti het volgende:
Brian met zijn DAME dat woord gebruikt in mijn omgeving nooit iemand op die manier gelukkig
Ik zal er aan denken.quote:
Even op klikkenquote:
Of Hoeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. het klinkt bijna vies zoals hij 'dame' zegt ....hij praat zelden over vrouwen, meestal over dames ... ja of over kutwijven natuurlijk maar dan vindt hij ze niet aardig. Het zijn dus dames of kutwijven bij Brian.
Met zn roze sportshirtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh kjk .. Jaap is uit de kelder gehaald. Hij loopt wat doelloos rond in de woonkamer/keuken
Zielig dat Brian ''le petit mort'' niet kan beleven. De gitaar aanranden is geen bevredigend alternatiefquote:
die mag er even uit om Tv te maken, en dan snel de kerkers weer in met een ketting om de voeten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh kjk .. Jaap is uit de kelder gehaald. Hij loopt wat doelloos rond in de woonkamer/keuken
Laat me raden: een sandwich?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en Eric willen Ellen zo nog even apart spreken in de private
ja gatver, en dan te bedenken wat ze er allemaal in smeert, laag over laagquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
De dansmevrouw vraagt aan Snollie, of ze haar haar nu gaat wassen na het trainen. Nee zegt Snollie , dat heb ik gisteren al gedaan, anders wordt het zo droog.
Kun je nagaan, wat zal dat gaan stinken.
ja dat vroeg ik ook alquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Vraagje ... weet iemand wanneer Natasia haar twee uur met Wilco krijgt?
Palma is al wegquote:
Nee, sorry, en eigenlijk wil ik het ook niet weten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Vraagje ... weet iemand wanneer Natasia haar twee uur met Wilco krijgt?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De post, de post, wat brengt vandaag de post.![]()
![]()
![]()
De Gaykrant.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:20 schreef milk-shake het volgende:
uit welk boekje ...tijdschrift zitten ze te lezen?????
neee geen teasers of zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil klasse meiden die gaan dansen.
Huub: "Dus geen Amanda's "
Post voor SHE wordt verstuurd door eenzame mensen, aldus Natasia eerder op de middag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De post, de post, wat brengt vandaag de post.![]()
![]()
![]()
okeeee ..ik heb trouwens net de party gekochtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Gaykrant.
Er staat een artikel in over Eric.
ja jaloezie is ernstig he!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Post voor SHE wordt verstuurd door eenzame mensen, aldus Natasia eerder op de middag.
Ik heb iets voor Jaap gestuurd, dat komt van mensen met een rijk sociaal leven, aldus Natasia iets later op de middag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Post voor SHE wordt verstuurd door eenzame mensen, aldus Natasia eerder op de middag.
krijgt jaap ook eindelijk een taartquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb iets voor Jaap gestuurd, dat komt van mensen met een rijk sociaal leven, aldus Natasia iets later op de middag.
![]()
Gilles de la Tourette bedoel je.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:27 schreef milk-shake het volgende:
heb jaap die ziekte.....giel de la torrette ????of zo
Hoezo mis je niets aan, was me niet eens opgevallen dat ze er niet is voegt niets toe aan de kooi lult altijd met een ander zijn menig mee, zie je nooit in het zwembad geeft de paarden eten ja dat is pas TV, zal nooit een glasje te veel op hebben laat ik maar stoppen anders wordt het zooooon lang verhaal, aan dat Non stop rokken doet ze ook mee???? ja ze kijkt er naar, hup Syl er uit nieuwe chick er in feesten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Darklight het volgende:
Hoelaat komt Sylvia terug?
Zeker als je de Soa-boys uitnodigt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het feest begint vroeg, maar het eindigt uiteindelijk in een bende, zegt Huub.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coprolaliequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:27 schreef milk-shake het volgende:
heb jaap die ziekte.....giel de la torrette ????of zo
ja dat dus (zag gisteravond op rtl 4 een uitzending erover en dacht er gelijk aan net)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Gilles de la Tourette bedoel je.
Nee hoor dat heeft Jehp niet, Jaap is gewoon een onbeschofte, normenloze boer.
die zijn vast niet meer welkom (bij natasia en rat en amandel niet)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zeker als je de Soa-boys uitnodigt..
Wat is het ook een schat hè.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat was het fototoestel van de dansjuf.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Huub maakt een foto van het trio met de zelfontspanner voor op zijn weblog, straks even kijken.
tja als je geen fan's heb ga je die dingen maar roepen he....wat moet je andersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het ook een schat hè.![]()
En, bedoelt ze, eenzame mensen zijn zielige stumpers, dus wat moet je met hun als fans..
Zij moet alles de grond inboren, net zoals toen met die man van Multie Voice...zodra ze hoorde dat hij haar niet kon gebruiken voor de komende Disney film zei ze dat ze vond dat hij sliste...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het ook een schat hè.![]()
En, bedoelt ze, eenzame mensen zijn zielige stumpers, dus wat moet je met hun als fans..
Wat vind hij dan een fucking-hell?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk iedere keer dat Billie doodgaat met dat gekreun en fucking hell.
Ik denk dat vele mensen hier jou ook onderschattenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en Natasia onderschatten Jaap.
Vooral Huub.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral Huub.
nah niet echtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral Huub.
Ik snap het ook niet hoor .... misschien dat hij baalt dat hij in een villa gaat zitten... vól met gratis eten, karrenvrachten heerlijk eten, er wordt voor je gekookt, je hoeft geen reet te doen, gratis drank zoveel je wilt ... en hij gaat afvallen !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Veel mensen zouden er een moord voor doen, dus bek dicht en door fietsen.
En worden we straks weer getrakteerd op een staander in de boxershort van Brian.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Snollie kruipt weer cosy tegen Braaaaaajen aan onder de zonnebank.
Doe mij toch maar de orginele Aznavour versiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:42 schreef milk-shake het volgende:
mooi liedje is het ook ..................................zucht
Jaap wacht op zijn 'prime-time'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat jaap zich zelf behoorlijk is aan het opfokken.
Volgens mij komt hij vanavond tot een uitbarsting.
Hoe kan je nou goed bruin worden als je er zo bij gaat liggen?quote:
ja die is noggggggggggggg beterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe mij toch maar de orginele Aznavour versie
niet bruin maar wel geilquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hoe kan je nou goed bruin worden als je er zo bij gaat liggen?
Jij bent vast ook goed in die 'zoek de verschillen' plaatjesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Bijna gelijktijdig
Bij mij heeft Amanda een kuiltje in haar wang.
dit noem je droogneuken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hoe kan je nou goed bruin worden als je er zo bij gaat liggen?
Er is dus niks gebeurt vannacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Huub spreekt zijn audio-dagboek in en heeft het over Syl en dat hij het jammer vindt dat hij en Eric er niet bij kunnen zijn.
Zie jij met lenzen ipv bril ook zo scherp?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor .... misschien dat hij baalt dat hij in een villa gaat zitten... vól met gratis eten, karrenvrachten heerlijk eten, er wordt voor je gekookt, je hoeft geen reet te doen, gratis drank zoveel je wilt ... en hij gaat afvallen !!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe mij toch maar de orginele Aznavour versie
Daar mogen ze het vanavond pas over hebben. Het voorlezen van de brieven voor de hele groep.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is dus niks gebeurt vannacht.
Anders had hij daar vast over verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |