.. het klinkt bijna vies zoals hij 'dame' zegt ....hij praat zelden over vrouwen, meestal over dames ... ja of over kutwijven natuurlijk maar dan vindt hij ze niet aardig. Het zijn dus dames of kutwijven bij Brian.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef Sporti het volgende:
Brian met zijn DAME dat woord gebruikt in mijn omgeving nooit iemand op die manier gelukkig
Ik zal er aan denken.quote:
Even op klikkenquote:
Of Hoeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. het klinkt bijna vies zoals hij 'dame' zegt ....hij praat zelden over vrouwen, meestal over dames ... ja of over kutwijven natuurlijk maar dan vindt hij ze niet aardig. Het zijn dus dames of kutwijven bij Brian.
Met zn roze sportshirtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh kjk .. Jaap is uit de kelder gehaald. Hij loopt wat doelloos rond in de woonkamer/keuken
Zielig dat Brian ''le petit mort'' niet kan beleven. De gitaar aanranden is geen bevredigend alternatiefquote:
die mag er even uit om Tv te maken, en dan snel de kerkers weer in met een ketting om de voeten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
Oh kjk .. Jaap is uit de kelder gehaald. Hij loopt wat doelloos rond in de woonkamer/keuken
Laat me raden: een sandwich?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en Eric willen Ellen zo nog even apart spreken in de private
ja gatver, en dan te bedenken wat ze er allemaal in smeert, laag over laagquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
De dansmevrouw vraagt aan Snollie, of ze haar haar nu gaat wassen na het trainen. Nee zegt Snollie , dat heb ik gisteren al gedaan, anders wordt het zo droog.
Kun je nagaan, wat zal dat gaan stinken.
ja dat vroeg ik ook alquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Vraagje ... weet iemand wanneer Natasia haar twee uur met Wilco krijgt?
Palma is al wegquote:
Nee, sorry, en eigenlijk wil ik het ook niet weten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Vraagje ... weet iemand wanneer Natasia haar twee uur met Wilco krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |