Denk het ook, Huub zocht net naar dr ook in kantoor en daar was ze ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dan Zdngmw bij de FEBO zit, na dat artikel gelezen te hebben.
... ze noemen haar chocoladebruin in het artikel ... en gisteren zei die mevrouw al dat ze niet egaal bruin was. Dat bevalt haar niks.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dan Zdngmw bij de FEBO zit, na dat artikel gelezen te hebben.
Wat bevalt Madame wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ze noemen haar chocoladebruin in het artikel ... en gisteren zei die mevrouw al dat ze niet egaal bruin was. Dat bevalt haar niks.
Heb jij het gelezen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ze noemen haar chocoladebruin in het artikel ... en gisteren zei die mevrouw al dat ze niet egaal bruin was. Dat bevalt haar niks.
Nee, maar daarnet zat ze te lezen en toen zei ze heel verontwaardigd 'sjokolaadebruin ?? .. tjongejonge'...quote:
Dankquote:
Dat jij daar naar kunt luisteren. Ik heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:57 schreef Lynn-Live het volgende:
Ja natuurlijk Brian, daar kun jij over meepraten![]()
dat hondje wil ik nog wel ff knuffelen, die enge man niet!quote:
ik luister naar de 'dansjuf'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat jij daar naar kunt luisteren. Ik heb het opgegeven.
Goh, dat we daar niet eerder aan hebben gedacht zegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef Lynn-Live het volgende:
hahahaha 'dansjuf' Brian denkt alleen maar aan seks![]()
Dat is een teken dat hij multcultureel is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef Sporti het volgende:
Brian met zijn DAME dat woord gebruikt in mijn omgeving nooit iemand op die manier gelukkig
Oui, c'est vrais.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
Goh, dat we daar niet eerder aan hebben gedacht zeg![]()
Ik denk dat Brian naar een Kliniek moet, omdat:
hij heeft het altijd over sex
maar hij kan niet tot een volwaardig orgasme komen.
Dan is er iets niet in orde, n'est pas?
Hij zit gewoon de streamverslagen te bestuderen, en alle uitgeprinte COSsen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL ... Jaap zit al de hele dag in zichzelf te schelden .... fucking hell, kenkerlijers, fucking lijers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |