Dat heet uitbuiken, en daar is Jaap heel goed in.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef havefun het volgende:
[..]
Tering is Jaap aan het uitzetten ofzo
Volgens mij zit er veel zelfpromotie tussen de eenmalige activiteiten. Gratis kettingen: reclame voor de maaksters, etc. Ik denk dat DGK er de mening op nahoudt dat de ene hand de andere wastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet alle activiteiten, maar vanochtend die dromen mevrouw daar had ik echt zoiets bij, wat heeft een miljonair hier aan. Dit dansen is op zich niet verkeerd, maar ik denk dat dat inderdaad meer bezigheidstherapie is.
die zijn al slank genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef petraa het volgende:
Waarom doen Jaap en Natasia hier niet aan mee ??
Budget is in principe geen issue gelet op de enorme belangen, zeker INDIEN het programma slaagt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zit er veel zelfpromotie tussen de eenmalige activiteiten. Gratis kettingen: reclame voor de maaksters, etc. Ik denk dat DGK er de mening op nahoudt dat de ene hand de andere wast
Trouwens, die typelessen van Natasia volg ik nooit. Vanwege Natasia, en de droogstoppeligheid van die man, die binnenkwam met wel een heel grote portie zelfpromotie.
Het wordt tijd dat je al die idioten een keer de huid volscheldt, blauwe!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef Day het volgende:
Het wordt tijd voor een 'Feliciteer hier je mede-DGK-er met zijn/haar verjaardag'-topic, geloof ik
Totaal OT, maar ik word een beetje ziek hier van de mensen die elkaar al een week lang voor rotte vis uit maken. Laat iedereen in zijn/haar waarde en zeg dingen op een normale manier. WE heten toch geen natasia. Volwassen mensen kunnen op een volwassen manier dingen tegen elkaar zeggen. Afentoe lijkt het hier wel een kleuterschool.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je al die idioten een keer de huid volscheldt, blauwe!
Ik geniet on topic met volle teugen van de jufquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Totaal OT, maar ik word een beetje ziek hier van de mensen die elkaar al een week lang voor rotte vis uit maken. Laat iedereen in zijn/haar waarde en zeg dingen op een normale manier. WE heten toch geen natasia. Volwassen mensen kunnen op een volwassen manier dingen tegen elkaar zeggen. Afentoe lijkt het hier wel een kleuterschool.
Ontopic het dansen is nog bezig.
Juf is leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik geniet on topic met volle teugen van de juf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook OT: Leer eens PI's lezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Totaal OT, maar ik word een beetje ziek hier van de mensen die elkaar al een week lang voor rotte vis uit maken. Laat iedereen in zijn/haar waarde en zeg dingen op een normale manier. WE heten toch geen natasia. Volwassen mensen kunnen op een volwassen manier dingen tegen elkaar zeggen. Afentoe lijkt het hier wel een kleuterschool.
Niet over zeuren, wordt door Nasty en Billie meer dan voldoende gecompenseerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda heeft echt geen ass
Het lijkt wel of zijn hersens langer nodig hebben om de bewegingen te interpreteren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:18 schreef Elounda het volgende:
Brian is echt motorisch gestoord.
Wat maakt die jongen een gekke moves.
Ja dat klopt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of zijn hersens langer nodig hebben om de bewegingen te interpreteren.
Hij loopt steeds een stukje achter op de rest.
In dit geval geeft dat niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
Als marketing man zou ik best eens een middag met Sjon over het programma willen praten.
Er zijn/worden zoveel blunders gemaakt. Om dat te beoordelen hoef je geen TV persoon te zijn.
Dat zijn Teaser-moves, er staat een filmpje van haar op ZIJONLINE, echt te erg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Amanda heeft de neiging alles te snel uit te voeren. Ik heb me er al eerder over verbaasd dat ze zo'n slechte danser is. Als ze 'vrij' danst, heeft ze een heel beperkt ingestudeerd repertoire aan moves.
Als ie de nederlandse versies wat serieuzer zou behandelen, dan zou Talpa misschien niet geflopt zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:25 schreef Elounda het volgende:
Het valt me trouwens op dat alle Nederlandse versies uit de stal van JdM blunderen, en pas in het buitenland tot volwaardige concepten worden opgezet.
Verkocht in welke vorm? Er zijn m.i. nooit nadere gegevens verstrekt. Amerikanen geven nogal eens een letter of intent wat door sommigen al een contract genoemd wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:25 schreef Elounda het volgende:
[..]
In dit geval geeft dat niet.
Deze Nederlandse versie is toch een proeftuin. Hij heeft het concept al verkocht aan oa. Amerika, en daar wordt het wel verder bijgeschaaft.
Het valt me trouwens op dat alle Nederlandse versies uit de stal van JdM blunderen, en pas in het buitenland tot volwaardige concepten worden opgezet.
http://talpawatch.blogspo(...)verkocht-aan-vs.htmlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Verkocht in welke vorm? Er zijn m.i. nooit nadere gegevens verstrekt. Amerikanen geven nogal eens een letter of intent wat door sommigen al een contract genoemd wordt.
Contracten die over grote belangen gaan kennen ook ontsnappingsclausules e.d.
Los daarvan zou Sjon het eufemistisch uitgedrukt ook wel prettig vinden als het hier ook een sukses wordt.
Een RTL topman heeft - zeer terecht - een aantal weken geleden gezegd dat de marketing van Talpa beneden peil is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ie de nederlandse versies wat serieuzer zou behandelen, dan zou Talpa misschien niet geflopt zijn.
DGK verkocht aan de VSquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Verkocht in welke vorm? Er zijn m.i. nooit nadere gegevens verstrekt. Amerikanen geven nogal eens een letter of intent wat door sommigen al een contract genoemd wordt.
Contracten die over grote belangen gaan kennen ook ontsnappingsclausules e.d.
Los daarvan zou Sjon het eufemistisch uitgedrukt ook wel prettig vinden als het hier ook een sukses wordt.
ja tis net een echt mens hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natas neemt nog maar wat te eten ..... tja
Dit bericht heb ik ook gelezen, maar zegt inhoudelijk niets over het contract.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://talpawatch.blogspo(...)verkocht-aan-vs.html
jDat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef Ning het volgende:
Huilt ze nu?
In badjas, ik dacht dat de miljonairs overdag degelijk gekleed moesten gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
en in de kelder studeert Jaap er lustig op los .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |