Dat heet uitbuiken, en daar is Jaap heel goed in.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef havefun het volgende:
[..]
Tering is Jaap aan het uitzetten ofzo
Volgens mij zit er veel zelfpromotie tussen de eenmalige activiteiten. Gratis kettingen: reclame voor de maaksters, etc. Ik denk dat DGK er de mening op nahoudt dat de ene hand de andere wastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet alle activiteiten, maar vanochtend die dromen mevrouw daar had ik echt zoiets bij, wat heeft een miljonair hier aan. Dit dansen is op zich niet verkeerd, maar ik denk dat dat inderdaad meer bezigheidstherapie is.
die zijn al slank genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef petraa het volgende:
Waarom doen Jaap en Natasia hier niet aan mee ??
Budget is in principe geen issue gelet op de enorme belangen, zeker INDIEN het programma slaagt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zit er veel zelfpromotie tussen de eenmalige activiteiten. Gratis kettingen: reclame voor de maaksters, etc. Ik denk dat DGK er de mening op nahoudt dat de ene hand de andere wast
Trouwens, die typelessen van Natasia volg ik nooit. Vanwege Natasia, en de droogstoppeligheid van die man, die binnenkwam met wel een heel grote portie zelfpromotie.
Het wordt tijd dat je al die idioten een keer de huid volscheldt, blauwe!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef Day het volgende:
Het wordt tijd voor een 'Feliciteer hier je mede-DGK-er met zijn/haar verjaardag'-topic, geloof ik
Totaal OT, maar ik word een beetje ziek hier van de mensen die elkaar al een week lang voor rotte vis uit maken. Laat iedereen in zijn/haar waarde en zeg dingen op een normale manier. WE heten toch geen natasia. Volwassen mensen kunnen op een volwassen manier dingen tegen elkaar zeggen. Afentoe lijkt het hier wel een kleuterschool.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je al die idioten een keer de huid volscheldt, blauwe!
Ik geniet on topic met volle teugen van de jufquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Totaal OT, maar ik word een beetje ziek hier van de mensen die elkaar al een week lang voor rotte vis uit maken. Laat iedereen in zijn/haar waarde en zeg dingen op een normale manier. WE heten toch geen natasia. Volwassen mensen kunnen op een volwassen manier dingen tegen elkaar zeggen. Afentoe lijkt het hier wel een kleuterschool.
Ontopic het dansen is nog bezig.
Juf is leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik geniet on topic met volle teugen van de juf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook OT: Leer eens PI's lezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Totaal OT, maar ik word een beetje ziek hier van de mensen die elkaar al een week lang voor rotte vis uit maken. Laat iedereen in zijn/haar waarde en zeg dingen op een normale manier. WE heten toch geen natasia. Volwassen mensen kunnen op een volwassen manier dingen tegen elkaar zeggen. Afentoe lijkt het hier wel een kleuterschool.
Niet over zeuren, wordt door Nasty en Billie meer dan voldoende gecompenseerd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda heeft echt geen ass
Het lijkt wel of zijn hersens langer nodig hebben om de bewegingen te interpreteren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:18 schreef Elounda het volgende:
Brian is echt motorisch gestoord.
Wat maakt die jongen een gekke moves.
Ja dat klopt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of zijn hersens langer nodig hebben om de bewegingen te interpreteren.
Hij loopt steeds een stukje achter op de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |