Dit dus!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[SC#14] Als de streams weer eens saai zijn...
Ik zeg: ik hou der ook van.quote:
Bezigheidstherapie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef petraa het volgende:
Ik vind het echt megasaai in de kooi trouwens
Allemaal dingen waarvan ik denk wat doen ze, wat hebben ze eraan.
Of Huub haalt het ventiel uit Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Jaap liggen en bedenk me opeens dat hij echt heel saai is. Het is dat Huub regelmatig ruzie met hem zoekt, maar zonder dat is er echt niets aan die jongen. Dus als Huub slim is, negeert hij Jaap een paar weken. Dan is de redactie blij als hij opdondert.
Absoluut niet. En nog gefeliciteerd. Als je aan verleppen en DGK denkt, denk je aan Natasia's borsten... en die is nog maar 32 dus verleppen is van alle tijdenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en ik ben gisteren 42 geworden, ben ik dan alweer aan het verleppen ????
huub is niet slim, wilt alleen maar tv maken en redactie pleasen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Jaap liggen en bedenk me opeens dat hij echt heel saai is. Het is dat Huub regelmatig ruzie met hem zoekt, maar zonder dat is er echt niets aan die jongen. Dus als Huub slim is, negeert hij Jaap een paar weken. Dan is de redactie blij als hij opdondert.
nee joh 42 telt ook nog mee, tot 45 daarna ga je verleppenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en ik ben gisteren 42 geworden, ben ik dan alweer aan het verleppen ????
Ik vind sommige activiteiten juist wel leuk om te zien. Zoals juf Judith, en Sylvia's dans- en paaldanslessen. Zo zie je ook eens dingen die je zelf niet doet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef petraa het volgende:
Ik vind het echt megasaai in de kooi trouwens
Allemaal dingen waarvan ik denk wat doen ze, wat hebben ze eraan.
De gnomendame van gisteren is bijna 60, en heeft naar mijn mening een fraai figuur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Absoluut niet. En nog gefeliciteerd. Als je aan verleppen en DGK denkt, denk je aan Natasia's borsten... en die is nog maar 32 dus verleppen is van alle tijden![]()
Hij heeft ook in een van de vorige cossen gezegd tegen Palma dat hij moet reageren want negeren zou beter zijn, maar daar maak je geen tv mee, dussssssss conclusie gestuurd door achter. Maar dit is waarschijnlijk weer offtopic dus ik hou me mond alweer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Deze ook goed?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Dansmarieke is een beetje zunige benaming voor deze professionele schoonheid.![]()
Verzoek aan Scanman een mooi plaatje te maken...
Ik zeg ook niet alle activiteiten, maar vanochtend die dromen mevrouw daar had ik echt zoiets bij, wat heeft een miljonair hier aan. Dit dansen is op zich niet verkeerd, maar ik denk dat dat inderdaad meer bezigheidstherapie is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind sommige activiteiten juist wel leuk om te zien. Zoals juf Judith, en Sylvia's dans- en paaldanslessen. Zo zie je ook eens dingen die je zelf niet doet.
Schitterend.quote:
ik denk dat ik vanavond een nachtmerrie krijg.quote:
Mij krijg je niet bang. Ik zit hier veilig op afstand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |