wtf doen die daar?quote:
ja .. bij jouw plaatjes ook. Je mag niet hotlinken bij Imageshack (heet ie zo?) ... dan zien we hier de doorgelinkte plaatjes niet ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:23 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik zie alleen een wegspringende kikker met tekst??
en zo is het ! ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:24 schreef n1ek het volgende:
Huub over de streamers
'die werken in ploegendiensten, die kennen ons beter dan wij onzelf'
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:23 schreef Torment het volgende:
Filemon + Crew in DGK.
En go![]()
--
Doh.. #854 natuurlijk
Dit is de capquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef Lynn-Live het volgende:
Aaaachhhh kijk, Amandel en Japio!!
[afbeelding]
Ja kwam ik net achterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:25 schreef Elounda het volgende:
Nummer COs is niet goed..
Mag 24 uursdienst ook? Dank u.quote:
OK. Ik had ook al een topic gebakken, maar jij was eerder.quote:
Dat zien wij bij jouw Image Shack foto's ook... Image Shack + FOK! werkt niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:23 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
ik zie alleen een wegspringende kikker met tekst??
Misschien is een mod zo vriendelijk om 't nr aan te passenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:26 schreef Elounda het volgende:
[..]
OK. Ik had ook al een topic gebakken, maar jij was eerder.
... van mij mag jij alles !!quote:
Ik had em voor geen goud willen missen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dit is de cap
[afbeelding]
Lynn-Live, je kan beter http://www.tinypic.com gebruiken, daar is hotlinking op forums wel toegestaan.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... van mij mag jij alles !!
Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog in de volcontinue terecht zou komen
Vreemd, heb ik eerder nog nooit problemen mee gehad...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ja .. bij jouw plaatjes ook. Je mag niet hotlinken bij Imageshack (heet ie zo?) ... dan zien we hier de doorgelinkte plaatjes niet ....
Gert heeft zijn taak volbracht en mijn baksel gesloten. Nu het nummer nog, Gert.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:27 schreef Torment het volgende:
[..]
Misschien is een mod zo vriendelijk om 't nr aan te passen![]()
Mislukte tenniscarrierequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:26 schreef Prosac het volgende:
Filemon is al klaar met de opnames..
Waar is Brian geweest in Amerika?
Wanneer jij ze zelf upload zie jij ze wel maar de rest niet, komt omdat de plaatjes al in het cache geheugen van je computer zitten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:29 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Vreemd, heb ik eerder nog nooit problemen mee gehad...
Kom, kom, 32 is toch niet oud.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... van mij mag jij alles !!
Nooit gedacht dat ik op mijn leeftijd nog in de volcontinue terecht zou komen
Oké dank je, zal hem meteen in m'n favorieten zetten!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dit is de cap
[afbeelding]
Lynn-Live, je kan beter http://www.tinypic.com gebruiken, daar is hotlinking op forums wel toegestaan.
Zin ploeg is gewoon achterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:31 schreef n1ek het volgende:
Z'n ploeg is er vandoor gegaan
Woensdag ben ik 36 gewordenquote:
En hij blijft zo relax. Prachtig figuur die Filemon.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:31 schreef n1ek het volgende:
Z'n ploeg is er vandoor gegaan
Fair enough, kan wat worden, maar lees de text hieronder.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik voel warme gevoelens voor jou - held van me![]()
Dan spreekt Huub de waarheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:34 schreef havefun het volgende:
Hoord ejullie wat Huu net over Amanda zie?
Volgens mij dat ze te dom voor woorden is.
Gefeliciteerd nog, dat is ook zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Woensdag ben ik 36 geworden![]()
Als kinderen aan je vragen: mevrouw, hoe laat is het?, dan is het over en sluiten met je.
Heb mijn rollator al besteld...
Ja en? Waarheid is vaak hardquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:34 schreef havefun het volgende:
Hoord ejullie wat Huu net over Amanda zie?
Volgens mij dat ze te dom voor woorden is.
Dank, lekker speurneusje van me...quote:
Was een paar maanden geleden toevallig op een feestje waar een dag later de opnames voor het programma "Lama gezocht" werden gemaakt (Dorint Sofitel Amsterdam). Hij was degene die het langst aan de bar bleef hangen, 's ochtends om 7 uur moest iedereen op de set zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En hij blijft zo relax. Prachtig figuur die Filemon.
Hij vroeg net ook of ze hem nog eens willen uitnodigen op een feestje. Als je zijn programma's hebt gevolgd weet je dat het erg leuke taferelen kan opleveren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Was een paar maanden geleden toevallig op een feestje waar een dag later de opnames voor het programma "Lama gezocht" werden gemaakt (Dorint Sofitel Amsterdam). Hij was degene die het langst aan de bar bleef hangen, 's ochtends om 7 uur moest iedereen op de set zijn.
Ik zeg: ik hou der van.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef FdW het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
36 is een fantastische leeftijd voor een vrouw.
De gebruikelijke '' ik heb mijn prins op het paard met kasteel nog niet ontmoet'' fase is dan voorbij, en de echte ontplooiing van de fraaie bloem begint dan nog maar.
![]()
..je gaat je gang maar .. ik zit toch in de volcontinuequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Fair enough, kan wat worden, maar lees de text hieronder.
Als je dat accepteert, dan WHHHOOOW![]()
![]()
![]()
Met jou altijd....quote:
Van Harte gefeliciteerd nog!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:37 schreef FdW het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 maart 2007 15:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Woensdag ben ik 36 geworden![]()
Als kinderen aan je vragen: mevrouw, hoe laat is het?, dan is het over en sluiten met je.
Heb mijn rollator al besteld...
[/quote
36 is een fantastische leeftijd voor een vrouw.
De gebruikelijke '' ik heb mijn prins op het paard met kasteel nog niet ontmoet'' fase is dan voorbij, en de echte ontplooiing van de fraaie bloem begint dan nog maar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |