Filemon is de nieuwe beweauner...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Filemon in het huis? Heeft BNN Tien overgenomen?
Ja. Niet spatten Jehp.quote:
Hij kwam De Gouden Kliko aanbieden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
En die is voor het meest slechte programma? Ik ken het concept van de gouden kliko nietquote:
lachequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:12 schreef havefun het volgende:
EEMNES - Een woedend nijlpaard heeft Huub ui tde Gouden kooi doodgetrapt. De 25-jarige man liep met een groep vrienden langs de jacuzii in e gouden kooi, toen het nijlpaard om onbekende redenen kwaad werd.
De man werd zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht waar hij aan zijn letsel bezweek, aldus de autoriteiten vrijdag.
Filemon?! Even de streams aanslingeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
Klopt. En ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die is voor het meest slechte programma? Ik ken het concept van de gouden kliko niet.
Wat heeft hij toch een heerlijke borst(en).quote:
Ook negatief is het gratis reclamequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef schizolientje het volgende:
Wel top dat ze BNN binnen lieten
Gratis publiciteit, ze zouden gek zijn als ze het niet deden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef schizolientje het volgende:
Wel top dat ze BNN binnen lieten
Ik zie een gele kikker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef Lynn-Live het volgende:
Aaaachhhh kijk, Amandel en Japio!!
[afbeelding]
Ja maar ze komen de prijs voor het slechtste programma uitreikenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gratis publiciteit, ze zouden gek zijn als ze het niet deden.
Dit werkt niet schat, ik zie niks, jij wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[afbeelding]
Idd, in het ergste geval gaan er een paar streamers op FOK! helemaal over de zeik omdat Filemon het in de uitzending helemaal verdraaid heeft.... zo ging het echt niet... ze zaten er zelf bij... ze zaten ernaast!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gratis publiciteit, ze zouden gek zijn als ze het niet deden.
De gele kikker en fok gaat niet samen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[afbeelding]
O, wat ben je toch ook een lekkere gozer hè?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Check deze cap dan, echt vet.![]()
[afbeelding]
Sjon is zo wanhopig dat hij het waarschijnlijk ook op TV uitzendt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja maar ze komen de prijs voor het slechtste programma uitreiken
maar zoals gezegd. Negatieve publiciteit is ook publiciteit
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
O, wat ben je toch ook een lekkere gozer hè?![]()
![]()
JA zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef Elounda het volgende:
Huub legt uit hoe DGK werkt.
"Soms zitten we uren gezellig in het zonnetje en dan in éne..."
(Komt er een a4-tje van de buren, waarop staat wie wat moet doen en zeggen)
Mediageil en een attentionwhore.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
Natasia moet dr TV momentje ook weer hebben, als t niet op Tien is, dan maar op BNN
Das een gezellige jonge meid, die vindt dat ook echt wel leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef n1ek het volgende:
Wel raar voor die danslerares. Die loopt er ook nog steeds rond
Wat doet Palma daar nog??? Die werkt toch maar tot half 3?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef Elounda het volgende:
Palma moet YapYum bellen van Huub.
ik zie gewoon de fotoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit werkt niet schat, ik zie niks, jij wel?
ik zie alleen een wegspringende kikker met tekst??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Check deze cap dan, echt vet.![]()
[afbeelding]
Niet als het gezellig is schijnbaar. En misschien wacht Napalma op "haar TV-moment"bij BNN.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat doet Palma daar nog??? Die werkt toch maar tot half 3?
Yep, Filemon gaat de diepteinterviews doen, en Tien neemt alles toch al op...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:21 schreef havefun het volgende:
Latan ze Filomon Achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |