Hoezo mis je niets aan, was me niet eens opgevallen dat ze er niet is voegt niets toe aan de kooi lult altijd met een ander zijn menig mee, zie je nooit in het zwembad geeft de paarden eten ja dat is pas TV, zal nooit een glasje te veel op hebben laat ik maar stoppen anders wordt het zooooon lang verhaal, aan dat Non stop rokken doet ze ook mee???? ja ze kijkt er naar, hup Syl er uit nieuwe chick er in feesten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Darklight het volgende:
Hoelaat komt Sylvia terug?
Zeker als je de Soa-boys uitnodigt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het feest begint vroeg, maar het eindigt uiteindelijk in een bende, zegt Huub.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coprolaliequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:27 schreef milk-shake het volgende:
heb jaap die ziekte.....giel de la torrette ????of zo
ja dat dus (zag gisteravond op rtl 4 een uitzending erover en dacht er gelijk aan net)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Gilles de la Tourette bedoel je.
Nee hoor dat heeft Jehp niet, Jaap is gewoon een onbeschofte, normenloze boer.
die zijn vast niet meer welkom (bij natasia en rat en amandel niet)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zeker als je de Soa-boys uitnodigt..
Wat is het ook een schat hè.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Post voor SHE wordt verstuurd door eenzame mensen, aldus Natasia eerder op de middag.
Dat was het fototoestel van de dansjuf.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Huub maakt een foto van het trio met de zelfontspanner voor op zijn weblog, straks even kijken.
tja als je geen fan's heb ga je die dingen maar roepen he....wat moet je andersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het ook een schat hè.![]()
En, bedoelt ze, eenzame mensen zijn zielige stumpers, dus wat moet je met hun als fans..
Zij moet alles de grond inboren, net zoals toen met die man van Multie Voice...zodra ze hoorde dat hij haar niet kon gebruiken voor de komende Disney film zei ze dat ze vond dat hij sliste...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het ook een schat hè.![]()
En, bedoelt ze, eenzame mensen zijn zielige stumpers, dus wat moet je met hun als fans..
Wat vind hij dan een fucking-hell?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk iedere keer dat Billie doodgaat met dat gekreun en fucking hell.
Ik denk dat vele mensen hier jou ook onderschattenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Huub en Natasia onderschatten Jaap.
Vooral Huub.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral Huub.
nah niet echtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral Huub.
Ik snap het ook niet hoor .... misschien dat hij baalt dat hij in een villa gaat zitten... vól met gratis eten, karrenvrachten heerlijk eten, er wordt voor je gekookt, je hoeft geen reet te doen, gratis drank zoveel je wilt ... en hij gaat afvallen !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Veel mensen zouden er een moord voor doen, dus bek dicht en door fietsen.
En worden we straks weer getrakteerd op een staander in de boxershort van Brian.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Snollie kruipt weer cosy tegen Braaaaaajen aan onder de zonnebank.
Doe mij toch maar de orginele Aznavour versiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:42 schreef milk-shake het volgende:
mooi liedje is het ook ..................................zucht
Jaap wacht op zijn 'prime-time'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat jaap zich zelf behoorlijk is aan het opfokken.
Volgens mij komt hij vanavond tot een uitbarsting.
Hoe kan je nou goed bruin worden als je er zo bij gaat liggen?quote:
ja die is noggggggggggggg beterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe mij toch maar de orginele Aznavour versie
niet bruin maar wel geilquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hoe kan je nou goed bruin worden als je er zo bij gaat liggen?
Jij bent vast ook goed in die 'zoek de verschillen' plaatjesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Bijna gelijktijdig
Bij mij heeft Amanda een kuiltje in haar wang.
dit noem je droogneuken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Hoe kan je nou goed bruin worden als je er zo bij gaat liggen?
Er is dus niks gebeurt vannacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Huub spreekt zijn audio-dagboek in en heeft het over Syl en dat hij het jammer vindt dat hij en Eric er niet bij kunnen zijn.
Zie jij met lenzen ipv bril ook zo scherp?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor .... misschien dat hij baalt dat hij in een villa gaat zitten... vól met gratis eten, karrenvrachten heerlijk eten, er wordt voor je gekookt, je hoeft geen reet te doen, gratis drank zoveel je wilt ... en hij gaat afvallen !!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe mij toch maar de orginele Aznavour versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |