Volgens mij is dat de RVU.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
En Zdngmw leest nog even gezellig de Party.
[afbeelding]
neusje zit verstopt ..... maar misschien toch een traantje, het artikel lijkt niet helemaal over haar te gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef Ning het volgende:
Huilt ze nu?
Jaap heeft gewoon een bloes aan hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
In badjas, ik dacht dat de miljonairs overdag degelijk gekleed moesten gaan.
Zijn kleding ligt voor hem op bed, zijn witte blouse en bruine broek. Ik wil niet eigenwijs zijn maar het is volgens mij wel zijn badjas.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaap heeft gewoon een bloes aan hoor
nee, is badjasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoeveel cp kost dat een miljonair ook alweer die scheldwoorden ?quote:
Nop dat is zijn op maat gemaakte badjas wat hem heerlijk slank afkleed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat staat vast niet in zijn studieboekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef Clank het volgende:
Jaap ligt te studeren op bed.. en vanuit het niets: 'Fucking lijers!'
Daar gaat zijn studie toch ook over.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef Clank het volgende:
Jaap ligt te studeren op bed.. en vanuit het niets: 'Fucking lijers!'
Nee, dat is toch zijn nieuwe kamer/badjas??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen wonder. Net als de vorige keer jast de instructrice de ene na de andere serie erdoorheen. Ze is misschien gewend aan leerlingen op een meer gevorderd niveau.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:31 schreef 2live het volgende:
er is niemand echt goed in dat dansen, eric lijkt leniger als amanda.
Sinds het niveau van DGK drastisch is gedaald, maar de kijkcijfers zijn gestegen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Sinds wanneer mogen 'we' de hele middag in badjas op bed liggen??
[afbeelding]
Je zou echt zeggen dat het een dikke blouse is ofzo, maargoed idd dan is het een badjasquote:
Ow, ja zou kunnen hoor, maar gisteren hadden ze het alleen maar over de Party.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
Kijk die Scanman toch eens als een van Tellingen loeren op dat ene mooie plaatje van de juf![]()
Mooie cap .... Jaap doet daar zijn eigen ding. Hij vertelde vanmorgen aan Natasia dat hij afspraken heeft gemaakt dat hij 's avonds op moet komen draven om televisie te maken, maar 's middags mag hij studeren. Vandaar de boeiende beelden vanuit de slaapkamer. Jaap met ordner ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Sinds wanneer mogen 'we' de hele middag in badjas op bed liggen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |