quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef slindenau het volgende:
Hey, grappige OP.
Al kan ik tegenwoordig niet meer normaal kijken naar een plaatje van "Alice in Wonderland" sinds dat ik de 1976 XXX Classic van "Alice in Wonderland" heb gezien
maar jij mag ook een nieuwe openen hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:55 schreef hornage het volgende:
cwk is de man dan
mwah...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef Doff het volgende:
Creatief openingspostje, Patch.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:20 schreef hornage het volgende:
ow, je wilt zeggen dat wij oud zijn?
Of gaat het nu over jezelf of je drang voor jonge meisjes
Mwoah. Ik ben pas rond mijn twintigste ofzo begonnen met serieus films te kijken, in plaats van toevallig te kijken wat er op tv was. Dus ik denk dat ik niet zo'n voorsprong heb.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef Doff het volgende:
Dus eigenlijk hebben jullie gewoon 8 of 9 jaar langer de tijd gehad om films te kijken. Wat oneerlijk.
En dan heb jij ook nog eens twee jaar voorsprong (19 hier dus) op mij. Ik wil compensatie (vragen over films van jean-claude van damme bijvoorbeeld!).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef Doff het volgende:
Dus eigenlijk hebben jullie gewoon 8 of 9 jaar langer de tijd gehad om films te kijken. Wat oneerlijk.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik wil compensatie (vragen over films van jean-claude van damme bijvoorbeeld!).
zat die moeder van Blaatschaap ook niet ergens daar?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:32 schreef Sokolsky het volgende:
Dit doet me denken aan discussie over de leeftijd van wyccie, en derhalve aan haar verblijfplaats. Zit ze nog steeds in Azië en zo ja, waarom heeft ze daar geen internet?
die ja, zij was leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oscar-Wilde, Patch.
Mijn vader ookquote:
Dat weet niemand. Behalve dan dat het plotseling compleet gestopt is met Fok!.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Patch het volgende:
Waar is dolle_hond trouwens?
ik las natuurlijk: "midden 50"....quote:
Cyclops is ook jonger dan Cable.quote:
Ik lees het net ja... "189 dagen, 5 uur geleden"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Behalve dan dat het plotseling compleet gestopt is met Fok!.
Iets ouder dan Patch, iets jonger dan ziggyziggyziggy.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:10 schreef Doff het volgende:
SoK, hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cyclops is ook jonger dan Cable.
[/fanboy]
klopt ja, die maakte de mooiste vragen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef hornage het volgende:
ik ben 24. Ooit ben ik op FMT gekomen toen TwenteMeisje flink actief was. Die had nog eens mooie vragen. Ik was wel fan te noemen
Dat is het rare. Dat heeft hij niet gedaan. Hij is echt van de ene op de andere dag gestopt. Zonder te melden waarom. Zover bekend is, is er echter niks ernstigst met hem aan de hand. En leeft hij nog steeds.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik lees het net ja... "189 dagen, 5 uur geleden"
Heeft ie wel een beetje afscheid genomen? Ik bedoel, hij zal toch hopelijk niet in het ziekenhuis liggen ofzo?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zover bekend is, is er echter niks ernstigst met hem aan de hand. En leeft hij nog steeds.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Froukje versleet 'reeds' 20 mannen
Je staat op de FP, Patch!
En binnen een week heb je iets te vieren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:09 schreef Gillingham het volgende:
En ik één van de jongste.
Meenjeniet! Dat is wel een verassing moet ik zeggen. Had jou onder de 25 geschat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:52 schreef victorinox het volgende:
Dan ben ik nu de oudste in dit topic.
Ik doe daar weer tien jaar bijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
En binnen een week heb je iets te vieren.
Ik ben een kleine tien jaar ouder.
Dat doen ze in het echt ook.quote:
Over 20 jaar ben je daar blij meequote:
Dat lijkt wel zo'n basisschool-rekensommetje, de goeie oude tijd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:15 schreef cwk het volgende:
Doff is 21, Gillinham geeft aan dat hij de jongste is. Zij zitten echter op dezelfde studie, dus ik schat dat ze maximaal 2 jaar schelen. Tel daar 10 bij op en vic is ommenabij de 30.
En vervolgens gaan patseren met je redenatie hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:18 schreef cwk het volgende:
Ik zie nu dat Gillingham gewoon zijn geboortedatum in het profiel heeft staan.![]()
Correctie: 1 van de jongste. Doff en ik zijn even oud en zelfde studiejaar. Alleen Jelle is echt jonger.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:15 schreef cwk het volgende:
Doff is 21, Gillinham geeft aan dat hij de jongste is. Zij zitten echter op dezelfde studie, dus ik schat dat ze maximaal 2 jaar schelen. Tel daar 10 bij op en vic is ommenabij de 30.
Over 2 maanden word ik 32.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Over 20 jaar ben je daar blij mee
Hoe oud ben je dan; alle schroom van me afgooiende terwijl ik deze vraag stel
Ja, geen idee eigenlijk. Dacht dat je dat ooit had gezegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:36 schreef cwk het volgende:
Waarom?
Sofie is bijna tienerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:58 schreef Sokolsky het volgende:
Hebben we geen tieners (meer) in FMT?
(oh ja, Jelle dus...)
Denk wel dat ik 'm hier mag quoten toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Sokolsky het volgende:
Gaf 'ie nog een reden?
Weetje t zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Patch het volgende:
Heb contact gehad met Dolle_Hond, alles is in orde met 'm !
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Flitspaal kost Belg het leven
Veel FMT-ers in 't nieuws.
Tja, colleges en papers gaan ook gewoon vrolijk in het Italiaans dus ik denk dat ik wel een gesprekje moet kunnen voerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Patch het volgende:
[..]
nederlandse jongens vallen altijd goed in de smaak, althans, zo heb ik het meegemaakt![]()
en dan werkt het natuurlijk altijd een beetje beter als je al een beetje italiaans spreekt / verstaat.
Dus volgend jaar een half jaar geen Doff bij FMT?![]()
sorry, ik weet dat dit slowchat is, de volgende post die ik aan Doff's privéleven wijdt, plaats ik in het slowchattopic ok?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:27 schreef Doff het volgende:
[..]
Tja, colleges en papers gaan ook gewoon vrolijk in het Italiaans dus ik denk dat ik wel een gesprekje moet kunnen voeren. Heb jij er zelf ook gewoond dan?
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren in Spanje gewerkt en daar met een groep Italiaansen gewerkt, waarvan er uiteindelijk 2 nu mijn ex-vriendinnen zijn.
Maar Italiaans is zo'n mooie taal, en ook erg makkelijk te begrijpen als je er een beetje moeite en interesse in steekt, en soms wat anders![]()
...
Toen ik weer terug in NL was is zij anderhalve maand bij mij hier geweest en naderhand ben ik elk weekend een half jaar lang nog Sardinië gevlogen, maar je raadt het al, dat heb ik helaas niet volgehouden...
1. Spaans is inderdaad stukken makkelijker onder de knie te krijgen als je Italiaans al een beetje onder controle hebt. En de meeste Spanjaarden verstaan gewoon Italiaans.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:07 schreef Doff het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Spaans lijkt me ook tof om te leren, maar dat komt daarna wel, dat moet dan wel te doen zijn. Sardinie lijkt me trouwens ook wel heel leuk, maar ik ga naar Perugia, naar wat ik me heb laten vertellen een uur van Rome en ook vrij dicht bij Florence.
En trouwens, elk weekend met het vliegtuig naar Sardinie, dat kost ook wat lijkt me![]()
Ik heb ooit eens laten vallen dat ik Rob Schneider best een geinig acteur vind tijdens een etentje met mijn agente en wat producenten... dat had iemand onthouden toen er opnames kwamen van DB2, zodoende...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef Doff het volgende:
Hoe was je daar eigenlijk aangekomen, aan dat rolletje? Ik heb die film overigens nooit gezien hoor.
Sergio Leone en Ennio Morricone?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef JelleS het volgende:
Moet weer eens een essay schrijven, over film en muziek, of de filmauteur. Nu neig ik zelf naar het eerste, en dan bijvoorbeeld over Clint Mansell of de manier waarop War Kong Wai muziek in zijn films gebruikt. Iemand nog leuke ideeen?
?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:52 schreef cwk het volgende:
Lonewolf zit al de hele dag in dit topic te lurken!
Erm..Patch?! heb ik niet ooit eens gehoord/gelezen, dat je maar 1 seconde in beeld was (half) en dat je gewoon figurant was a ¤75,- per dag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Patch het volgende:
[..]
1. Spaans is inderdaad stukken makkelijker onder de knie te krijgen als je Italiaans al een beetje onder controle hebt. En de meeste Spanjaarden verstaan gewoon Italiaans.
2. Elk weekend naar Sardinië met het vliegtuig doe je niet voor een appel en een ei inderdaad, daarom heb ik ook meegedaan aan Deuce Bigalow 2![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens laten vallen dat ik Rob Schneider best een geinig acteur vind tijdens een etentje met mijn agente en wat producenten... dat had iemand onthouden toen er opnames kwamen van DB2, zodoende...
Figurant nooit. Hoewel ik wel van mening was dat ik dat zou zijn. dat gaf allemaal niks, dat deed ik graag, al was het alleen maar om een krabbel te krijgen op enkele DVD's.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef MoppieToppie het volgende:
[..]
Erm..Patch?! heb ik niet ooit eens gehoord/gelezen, dat je maar 1 seconde in beeld was (half) en dat je gewoon figurant was a ¤75,- per dag?
ik weet dat de prijzen zijn gestegen van vliegtickets, maar volgens mij waren die toen ook al geen ¤10,,- meer...
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
Gaat prima, maar superdruk...
Hoest met jou? Hadden wij niet nog een Starwars Marathon date staan...?
En dan komen we weer terug bij het FMTuitje wat we zouden doen 3 jaar geleden of zo?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook superdruk![]()
Die hadden we staan ja...
Wellicht dat er meer animo voor is?
er is pas geleden wel een FTR-uitje geweest, maar een FMT-uitje heeft tot dusver nog niet plaats gevonden...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En dan komen we weer terug bij het FMTuitje wat we zouden doen 3 jaar geleden of zo?
Ik ben voor!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:20 schreef Patch het volgende:
Nou wellicht is het wederom een ideetje om dat gegeven weer eens nieuw leven in te blazen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:52 schreef cwk het volgende:
Lonewolf zit al de hele dag in dit topic te lurken!
Weet niet of ik hier serieus op moet antwoorden?quote:Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef Doff het volgende:
Zit die saus je echt zo hoog, cwk?
Hmm...ik zie nu pas dat je usericon ook best een hint was.quote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef cwk het volgende:
Hehe. En waar komt jou ondertitel eigenlijk vandaan?![]()
Was uiteraard niet serieus. Maar het ene moment had je het over Turkse kebab met teveel saus en vervolgens stel je een vraag over een bloedige slag in Turkije. Maar mijn grapjes komen nooit ergens aanquote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef cwk het volgende:
Hehe. En waar komt jou ondertitel eigenlijk vandaan?![]()
[..]
Weet niet of ik hier serieus op moet antwoorden?
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef cwk het volgende:
[...]
Ik dacht dat je het metaforisch voor mijn mislukte relatie bedoelde.
1981 - Tournament?quote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef cwk het volgende:
Oh op die manier. Dat was compleet toeval. Weet nieteens dat Gallipoli over een slag in Turkije gaat (niet gezien). Stelde hem alleen omdat ik hem nog moet downloaden voor SoK 1981 tournament.
Ik dacht dat je het metaforisch voor mijn mislukte relatie bedoelde.
quote:"Oh enne ik vind het leuk om af en toe een keer salaris te ontvangen maar ik ben niet zo van het werken."
Ik mail het je zometeenquote:Op maandag 2 april 2007 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Klinkt interessant. Zou ik eigenlijk best willen lezen.
Omdat je er niet om gevraagd hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom mail je dat mij niet?
Nou ja, dat is toch aardig aan't beginnen inmiddels?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:51 schreef Falco het volgende:
Zwaar overschatte film natuurlijk, dat Kane. Maar ik denk dat ie het wel gaat redden hoor. Ik maak me meer zorgen om The Matrix. Gek dat over die film nog geen één groot plus- en minstemmenfestival is losgebarsten.
Memento?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:51 schreef Falco het volgende:
Zwaar overschatte film natuurlijk, dat Kane. Maar ik denk dat ie het wel gaat redden hoor. Ik maak me meer zorgen om The Matrix. Gek dat over die film nog geen één groot plus- en minstemmenfestival is losgebarsten.
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef Patch het volgende:
Tot hoe laat zou zo'n cursus pottenbakken duren op een gemiddelde woensdag?
Niemand zegt wat!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:03 schreef Patch het volgende:
d'r moet hier meer gechat worden... topictitel klopt niet meer....
Okeej...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Okeej...
Ik heb 7 paar AllStars (geel, rood, blauw, wit, zwart, oranje, bruin).
Hoeveel dagen kan ik tevoorschijn komen met verschillende combinaties?
Soms werk ik tot 01:30u door, dat krijg je met 3 banen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Sheridana het volgende:
[..]
![]()
Oke, hier is het ECHT te vroeg voor...ik zie nu allemaal Allstars voor mijn ogen dansen...
6.45 begin je?? En tot hoe laat dan?
pfoe! Hoe doe je het!! Ben rond 15.00 al gaar.....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Soms werk ik tot 01:30u door, dat krijg je met 3 banen.![]()
Afwisselend werk en 4 Red Bull blikjes per dagquote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef Sheridana het volgende:
[..]
pfoe! Hoe doe je het!! Ben rond 15.00 al gaar.....
Aannemende dat bijv. linkerschoen rood en rechterschoen bruin én linkerschoen bruin en rechterschoen rood twee verschillende combinaties zijn, kun je 7*7 = 49 verschillende combinaties maken, dus ook even zoveel dagenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Okeej...
Ik heb 7 paar AllStars (geel, rood, blauw, wit, zwart, oranje, bruin).
Hoeveel dagen kan ik tevoorschijn komen met verschillende combinaties?
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Aannemende dat bijv. linkerschoen rood en rechterschoen bruin én linkerschoen bruin en rechterschoen rood twee verschillende combinaties zijn, kun je 7*7 = 49 verschillende combinaties maken, dus ook even zoveel dagen.
Ik ben Creatief Therapeut mbv drama & theater, fulltime.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:38 schreef Sokolsky het volgende:
Wat voor banen heb je dan Patch?
Mijn wekker gaat om 7 uur, dan sta ik om 7:30 op en ben ik om 8:30 op m'n werk.
Mijn ex is Creatief Therapeut Beeldend. Vond het altijd wel een postieve aanpak om mensen te helpen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben Creatief Therapeut mbv drama & theater, fulltime.
Daarnaast parttime (stem)acteur en barman in een Theater-Café.
Nog interesse voor een baan bij GPRquote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef cwk het volgende:
Administratief medewerker?
Ik begin in mei bij de helpdesk van KPN.![]()
Nee, afstudeerder.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef cwk het volgende:
Administratief medewerker?
Ik begin in mei bij de helpdesk van KPN.![]()
Als ik niets doe, kom ik daar vanzelf terecht.quote:
Mwah, foutloos is niet zo'n hele juiste benaming...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef cwk het volgende:
Foutloos traject dus Sok. Dat doen niet veel mensen je na.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef Falco het volgende:
Boh, dat viel me laatst trouwens wel op, dat relatief veel FTR'ers ook liefhebber zijn van wielrennen
Best apart he.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
o.a. wij twee, Doff, SoK, JelleS....
Je ne sais pas, beetje moeilijk te beoordelen aan de hand van zo'n kleine 'streekproef'.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Best apart he.
Is het toeval of zit daar toch enig verband achter, vraag ik me af...
Wielrennen is een redelijk populaire sport, zeker onder de rivieren. Dus als enkele FTR/FMTers dat ook leuk vinden is daar niks bijzonder aan. Evenmin als dat enkele van bijvoorbeeld voetbal of formule 1 houden. Dat is gewoon "toeval" en zit geen enkel verband achter. Als nou opeens heel wat Fokkers onderwaterhockey keken dan werd het interessant.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Best apart he.
Is het toeval of zit daar toch enig verband achter, vraag ik me af...
Vroeger (10-15-20 jaar geleden - ik word oud) ging ik overal naar kijken, Omloop Het Volk, RvV, Brabantse Pijl, Gent-Wevelgem, Parijs-Roubaix, Waalse Pijl, Luik-Bastenaken-Luik, de Amstel, alles.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:15 schreef Gillingham het volgende:
Eén ding wat ik zeker weet is dat we aankomende zondagmiddag weer aan de buis gekluisterd zitten. (tenzij iemand er naartoe gaat natuurlijk)
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef Doff het volgende:
Ik ben een keer naar de Tour gaan kijken (wie niet)
En wat vond je er van? Lijkt me wel leuke film, en dan vooral vanwege Poelvoorde.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja.
Leuk om eens gezien te hebben, maar ook niet heel erg bijzonder. Die IMDB-score kon wat mij betreft niet correcter zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:24 schreef Doff het volgende:
[..]
En wat vond je er van? Lijkt me wel leuke film, en dan vooral vanwege Poelvoorde.
Oh, maar dan zie ik ook overeenkomsten tussen Formule 1 en films.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Falco het volgende:
Overeenkomst tussen wielrennen en films zijn natuurlijk de fantastische verhalen.
Gaat je bedrijf overgenomen worden? Of heb je al gesolliciteerd?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als ik niets doe, kom ik daar vanzelf terecht.
Ik vind 't wel oké. Ik denk dat het misschien wat onoverzichtelijk oogt omdat je er nog niet aan gewend bent, er is volgens mij namelijk niet zo heel veel veranderd, toch?quote:Op zondag 15 april 2007 11:02 schreef cwk het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe opmaak van MM Doff en Sok? Vind het er niet uit zien, en op een of andere manier onoverzichtelijker, maar dat kan aan mij liggen.
Da's heel veel FTR-volk.quote:Top 30 users die in topics hebben gepost waar ziggyziggyziggy ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 268 SaintOfKillers
02. 235 Sokolsky
03. 223 Lonewolf2003
04. 205 victorinox
05. 200 dolle_hond
06. 159 California
07. 145 laurenzo85
08. 144 RuneRose
09. 137 Doff
10. 135 Arcee
11. 134 Patch
12. 126 Mike
12. 126 Gorro
14. 122 JelleS
15. 115 ranja
15. 115 Falco
17. 107 Nepthys
17. 107 Kolkus
19. 100 cwk
19. 100 wyccie
21. 096 EricusMaximus
22. 085 Asap
23. 084 Frollo
24. 083 Gillingham
24. 083 Timo20
26. 081 Nuongirl
27. 078 mr_anonimous
28. 075 Sheridana
28. 075 buzzer
30. 070 tong80
Weinig FTR.quote:01. 1930 QyRoZ
02. 1610 Stranger
03. 1585 calvobbes
04. 1471 -B-
04. 1471 sweek
06. 1409 Seborik
07. 1349 yvonne
08. 1323 I.R.Baboon
09. 1115 Imi
10. 1100 SunChaser
11. 1050 tong80
12. 1024 Zworld
13. 1010 Gravedigger
14. 0988 Tackleberry
15. 0939 defender
16. 0922 morpheus_at_work
17. 0910 static
18. 0905 Witchfynder
19. 0893 BlaatschaaP
20. 0876 Gorro
21. 0872 Arcee
22. 0845 victorinox
23. 0826 shmoopy
24. 0802 Roonaan
25. 0793 Tijn
26. 0789 Cora
27. 0783 SaintOfKillers
28. 0767 Vork
29. 0763 dwerg
30. 0756 dolle_hond
We zijn vrienden voor het leven, kameraden tot de laatste dag...quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoogst aantal posts per dag + meer! (lees de OP!) #3
Hm, ik schijn toch het meest in FTR rond te hangen... en dan krijg je ook hele compromitterende lijsten van userbuddies...
03. 223 Lonewolf2003
Da's heel veel FTR-volk.
quote:O* Top 30 users die in topics hebben gepost waar Lonewolf2003 ook in postte
01. 767 SaintOfKillers
02. 675 dolle_hond
03. 534 victorinox
04. 524 Sokolsky
05. 438 California
06. 404 Mike
07. 380 Gorro
08. 354 Timo20
09. 314 Patch
09. 314 RuneRose
11. 295 tong80
12. 291 laurenzo85
13. 272 kinky_queen
14. 269 ranja
15. 268 Arcee
16. 263 Doff
17. 259 pascalheister
18. 255 buzzer
19. 246 Kolkus
20. 240 JelleS
21. 230 HeaRt_woRm
22. 228 Hare
23. 223 ziggyziggyziggy
24. 221 Sai
25. 220 EricusMaximus
26. 216 Asskicker14
27. 213 InTrePidIvity
28. 211 Dos37
29. 209 Frollo
30. 204 wyccie
Heel klein beetje variatie tochquote:Hoi SaintOfKillers!
Je statistieken zijn berekend:Top 30 users die in topics hebben gepost waar SaintOfKillers ook in postte
01. 1309 dolle_hond
02. 1177 victorinox
03. 1003 California
04. 0874 kinky_queen
05. 0868 Gorro
06. 0783 Mike
07. 0771 tong80
08. 0767 Lonewolf2003
09. 0740 Timo20
10. 0667 Arcee
10. 0667 Sokolsky
12. 0624 ranja
13. 0612 Patch
14. 0582 Ambrosius
15. 0575 InTrePidIvity
16. 0572 mitt
17. 0493 zjroentje
18. 0484 Leatherface
19. 0479 BlaatschaaP
20. 0472 Zwansen
21. 0468 pascalheister
22. 0450 Hare
23. 0449 pfaf
24. 0432 MikeyMo
25. 0431 Dos37
26. 0429 Asskicker14
27. 0426 placebeau
28. 0422 Sai
29. 0409 EricusMaximus
30. 0406 kamagurka
Cheers!
JeRa (autoPM)
Doff, ik zeg 'Dieff'.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:44 schreef Doff het volgende:
Gillingham, ik zeg 'yoghurt'.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:51 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Doff, ik zeg 'Dieff'.
Oh nee, ik was weer eens iets vergeten he?
Je hebt sebbo in je lijst, dat is altijd stoer.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Gillingham het volgende:
Ik doe ook braaf mee aan de 'hype'.
....
Dat SoK dik bovenaan staat mag geen verrassing zijn natuurlijk. Wel grappig dat ik bij sommige users die hoog in mijn top-30 staan totaal niet in hun lijst voorkom. Ik ben dan ook niet zo'n massa-poster.
Dat is waar. Bovendien staat oudgediende kama er ook tussen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je hebt sebbo in je lijst, dat is altijd stoer.
http://www.screenit.com/movies/2007/smokin_aces.htmlquote:IMITATIVE BEHAVIOR
# Phrases: "Get the f*ck out of here," "Are you f*cking nuts?" "Keep it f*cking down," "Don't f*ck around," "Not f*cking around," "Buddy f*cking Israel," "Are you f*cking kidding me?" "Good f*cking work," "Mafia m*therf*ckers," "Find your fangs you f*cking coward," "F*ck you," "F*ck-head," "Get out of my f*cking sight," "F*ck this," "F*cked up," "Shut the f*ck up," "You f*cking knew that," "Get it f*cking done," "F*cked up feedback," "F*ck that nigger," "F*cking thrilled to hear it," "F*ck you mean?" "Stupid ass m*therf*cker," "What the f*ck /is wrong with you?" "C'mon you f*cker," "F*ck it," "Crazy m*therf*cker," "Get the f*ck out of here," "F*cking asshole," "Holy sh*t," "Bullsh*t," "The sh*t might get hot," "Some sh*t, suffice it to say, doesn't wash out," "Sh*t-hole," "Quit acting like somebody took a sh*t in your cereal bowl," "Sh*t is itchy as hell," "This sh*t is getting on my nerves," "Oh sh*t," "Heavy sh*t," "Sh*t gets wild and crazy," "Sh*t-can the cue card rhetoric," "Gets his d*ck wet," "Jizz" (semen), "D*ck-beater," "You p*ssy," "Hootchies," "Thank you captain obvious," "Balls" (testicles), "Broads," "Chinaman," "Douche-bag," "Fool," "Hell yeah," "Nigger(s)" (said by black people), "Bitch(es)" (women and men), "The great white whale of snitches," "Piss poor," "Jerk," "Loser," "I need you to chill," "We did the damn thing," "Get your ass up," "Oh hell no," "Enough grab-assing G*ddamnit," "Your pretty ass," "My ass," "Don't trip," "Bitch ass," "Skank ass bitches," "Faggot ass," "Punk ass" and "What the hell happened here?"
# Some kids may be enticed to imitate the action, violence, attire and attitudes/behavior that are present in the film
# We see a quick flashback view of Lazlo crouched down, nude (we see the side of his bare butt) as he's chewed off his fingertips (with bloody results -- to alter his prints).
# Beanie has some gold teeth.
Sorry, maar ik ga het niet vertellenquote:Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In FMT - SlowChat: Maartse Haas & Bijna Pasen daarentegen...
Gatver, dat klinkt alsof we zwanger zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:01 schreef cwk het volgende:
There's a little nerd inside all of us...
Je hebt gelijk. Het wordt pas ranzig bij de bevalling. Prima anticonceptiemiddel, zo'n filmpjequote:
hm, dan wordt het toch interessant. Blijf-van-mijn-lijfhuis? Psychiatrische inrichting? TBS?quote:
Aan het nadenken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:22 schreef Torgo het volgende:
Ghallo
Waarover? Over mijn zondenquote:
Ik vind het tot nog toe de beste Kosturicaquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Life is a Miracle heb ik niet gezien en kan ik dus ook niet herkennen.
Tilburgquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:06 schreef cwk het volgende:
In wat voor dorpsbioscoop zat je dan?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 06:48 schreef Sokolsky het volgende:
hm, dan wordt het toch interessant. Blijf-van-mijn-lijfhuis? Psychiatrische inrichting? TBS?
Soms wel handig he, zoiets.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:10 schreef Doff het volgende:
Hebben jullie geen Gillingham?![]()
Trouwens nog nooit alleen geweest, lijkt me een beetje saai.
Voor de filmvragen?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:34 schreef cwk het volgende:
Nu moet ik twee uur thuiszitten als hulplijn voor een vriend die nu bij Weekend Millionairs zit.
Jullie zitten natuurlijk allemaal buiten.
Daar gaat je IMDb entryquote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef cwk het volgende:
Nee.
Je belt 1 keer, dan stellen ze je een anti-retard vraag. Een hele makkelijke dus. Dan wordt je weer gebeld met nog een 5 tal vragen, die zijn iets lastiger. Dan wordt je 2 weken later gebeld als je doorbent. Niet zo lastig dus. Meer puur geluk of je wordt gekozen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef Falco het volgende:
Jammer bammer van die 500 euro. Ik denk er ook altijd over om mee te doen met Weekend Miljonairs. Alleen vraag ik me af hoe lastig het is om door die preselectie te komen (dus voordat je op één van die tien stoelen zit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |