quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef slindenau het volgende:
Hey, grappige OP.
Al kan ik tegenwoordig niet meer normaal kijken naar een plaatje van "Alice in Wonderland" sinds dat ik de 1976 XXX Classic van "Alice in Wonderland" heb gezien
maar jij mag ook een nieuwe openen hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:55 schreef hornage het volgende:
cwk is de man dan
mwah...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef Doff het volgende:
Creatief openingspostje, Patch.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:20 schreef hornage het volgende:
ow, je wilt zeggen dat wij oud zijn?
Of gaat het nu over jezelf of je drang voor jonge meisjes
Mwoah. Ik ben pas rond mijn twintigste ofzo begonnen met serieus films te kijken, in plaats van toevallig te kijken wat er op tv was. Dus ik denk dat ik niet zo'n voorsprong heb.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef Doff het volgende:
Dus eigenlijk hebben jullie gewoon 8 of 9 jaar langer de tijd gehad om films te kijken. Wat oneerlijk.
En dan heb jij ook nog eens twee jaar voorsprong (19 hier dus) op mij. Ik wil compensatie (vragen over films van jean-claude van damme bijvoorbeeld!).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef Doff het volgende:
Dus eigenlijk hebben jullie gewoon 8 of 9 jaar langer de tijd gehad om films te kijken. Wat oneerlijk.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik wil compensatie (vragen over films van jean-claude van damme bijvoorbeeld!).
zat die moeder van Blaatschaap ook niet ergens daar?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:32 schreef Sokolsky het volgende:
Dit doet me denken aan discussie over de leeftijd van wyccie, en derhalve aan haar verblijfplaats. Zit ze nog steeds in Azië en zo ja, waarom heeft ze daar geen internet?
die ja, zij was leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oscar-Wilde, Patch.
Mijn vader ookquote:
Dat weet niemand. Behalve dan dat het plotseling compleet gestopt is met Fok!.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Patch het volgende:
Waar is dolle_hond trouwens?
ik las natuurlijk: "midden 50"....quote:
Cyclops is ook jonger dan Cable.quote:
Ik lees het net ja... "189 dagen, 5 uur geleden"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Behalve dan dat het plotseling compleet gestopt is met Fok!.
Iets ouder dan Patch, iets jonger dan ziggyziggyziggy.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:10 schreef Doff het volgende:
SoK, hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cyclops is ook jonger dan Cable.
[/fanboy]
klopt ja, die maakte de mooiste vragen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef hornage het volgende:
ik ben 24. Ooit ben ik op FMT gekomen toen TwenteMeisje flink actief was. Die had nog eens mooie vragen. Ik was wel fan te noemen
Dat is het rare. Dat heeft hij niet gedaan. Hij is echt van de ene op de andere dag gestopt. Zonder te melden waarom. Zover bekend is, is er echter niks ernstigst met hem aan de hand. En leeft hij nog steeds.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik lees het net ja... "189 dagen, 5 uur geleden"
Heeft ie wel een beetje afscheid genomen? Ik bedoel, hij zal toch hopelijk niet in het ziekenhuis liggen ofzo?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zover bekend is, is er echter niks ernstigst met hem aan de hand. En leeft hij nog steeds.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Froukje versleet 'reeds' 20 mannen
Je staat op de FP, Patch!
En binnen een week heb je iets te vieren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:09 schreef Gillingham het volgende:
En ik één van de jongste.
Meenjeniet! Dat is wel een verassing moet ik zeggen. Had jou onder de 25 geschat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:52 schreef victorinox het volgende:
Dan ben ik nu de oudste in dit topic.
Ik doe daar weer tien jaar bijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
En binnen een week heb je iets te vieren.
Ik ben een kleine tien jaar ouder.
Dat doen ze in het echt ook.quote:
Over 20 jaar ben je daar blij meequote:
Dat lijkt wel zo'n basisschool-rekensommetje, de goeie oude tijd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:15 schreef cwk het volgende:
Doff is 21, Gillinham geeft aan dat hij de jongste is. Zij zitten echter op dezelfde studie, dus ik schat dat ze maximaal 2 jaar schelen. Tel daar 10 bij op en vic is ommenabij de 30.
En vervolgens gaan patseren met je redenatie hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:18 schreef cwk het volgende:
Ik zie nu dat Gillingham gewoon zijn geboortedatum in het profiel heeft staan.![]()
Correctie: 1 van de jongste. Doff en ik zijn even oud en zelfde studiejaar. Alleen Jelle is echt jonger.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:15 schreef cwk het volgende:
Doff is 21, Gillinham geeft aan dat hij de jongste is. Zij zitten echter op dezelfde studie, dus ik schat dat ze maximaal 2 jaar schelen. Tel daar 10 bij op en vic is ommenabij de 30.
Over 2 maanden word ik 32.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Over 20 jaar ben je daar blij mee
Hoe oud ben je dan; alle schroom van me afgooiende terwijl ik deze vraag stel
Ja, geen idee eigenlijk. Dacht dat je dat ooit had gezegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:36 schreef cwk het volgende:
Waarom?
Sofie is bijna tienerquote:Op zondag 18 maart 2007 18:58 schreef Sokolsky het volgende:
Hebben we geen tieners (meer) in FMT?
(oh ja, Jelle dus...)
Denk wel dat ik 'm hier mag quoten toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:47 schreef Sokolsky het volgende:
Gaf 'ie nog een reden?
Weetje t zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Patch het volgende:
Heb contact gehad met Dolle_Hond, alles is in orde met 'm !
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Flitspaal kost Belg het leven
Veel FMT-ers in 't nieuws.
Tja, colleges en papers gaan ook gewoon vrolijk in het Italiaans dus ik denk dat ik wel een gesprekje moet kunnen voerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Patch het volgende:
[..]
nederlandse jongens vallen altijd goed in de smaak, althans, zo heb ik het meegemaakt![]()
en dan werkt het natuurlijk altijd een beetje beter als je al een beetje italiaans spreekt / verstaat.
Dus volgend jaar een half jaar geen Doff bij FMT?![]()
sorry, ik weet dat dit slowchat is, de volgende post die ik aan Doff's privéleven wijdt, plaats ik in het slowchattopic ok?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:27 schreef Doff het volgende:
[..]
Tja, colleges en papers gaan ook gewoon vrolijk in het Italiaans dus ik denk dat ik wel een gesprekje moet kunnen voeren. Heb jij er zelf ook gewoond dan?
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren in Spanje gewerkt en daar met een groep Italiaansen gewerkt, waarvan er uiteindelijk 2 nu mijn ex-vriendinnen zijn.
Maar Italiaans is zo'n mooie taal, en ook erg makkelijk te begrijpen als je er een beetje moeite en interesse in steekt, en soms wat anders![]()
...
Toen ik weer terug in NL was is zij anderhalve maand bij mij hier geweest en naderhand ben ik elk weekend een half jaar lang nog Sardinië gevlogen, maar je raadt het al, dat heb ik helaas niet volgehouden...
1. Spaans is inderdaad stukken makkelijker onder de knie te krijgen als je Italiaans al een beetje onder controle hebt. En de meeste Spanjaarden verstaan gewoon Italiaans.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:07 schreef Doff het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. Spaans lijkt me ook tof om te leren, maar dat komt daarna wel, dat moet dan wel te doen zijn. Sardinie lijkt me trouwens ook wel heel leuk, maar ik ga naar Perugia, naar wat ik me heb laten vertellen een uur van Rome en ook vrij dicht bij Florence.
En trouwens, elk weekend met het vliegtuig naar Sardinie, dat kost ook wat lijkt me![]()
Ik heb ooit eens laten vallen dat ik Rob Schneider best een geinig acteur vind tijdens een etentje met mijn agente en wat producenten... dat had iemand onthouden toen er opnames kwamen van DB2, zodoende...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef Doff het volgende:
Hoe was je daar eigenlijk aangekomen, aan dat rolletje? Ik heb die film overigens nooit gezien hoor.
Sergio Leone en Ennio Morricone?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:07 schreef JelleS het volgende:
Moet weer eens een essay schrijven, over film en muziek, of de filmauteur. Nu neig ik zelf naar het eerste, en dan bijvoorbeeld over Clint Mansell of de manier waarop War Kong Wai muziek in zijn films gebruikt. Iemand nog leuke ideeen?
?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:52 schreef cwk het volgende:
Lonewolf zit al de hele dag in dit topic te lurken!
Erm..Patch?! heb ik niet ooit eens gehoord/gelezen, dat je maar 1 seconde in beeld was (half) en dat je gewoon figurant was a ¤75,- per dag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Patch het volgende:
[..]
1. Spaans is inderdaad stukken makkelijker onder de knie te krijgen als je Italiaans al een beetje onder controle hebt. En de meeste Spanjaarden verstaan gewoon Italiaans.
2. Elk weekend naar Sardinië met het vliegtuig doe je niet voor een appel en een ei inderdaad, daarom heb ik ook meegedaan aan Deuce Bigalow 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |