SoK +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bullets over Broadway?
Dit is de voorkant van de inlay.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
80.
De titel is een Beatles-nummer.
quote:
Ik geloof niet dat ik het daar mee eens ben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef Patch het volgende:
Jaren '80 is gewoon een beter film-tijdperk dan de jaren '90![]()
SoK + 1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Caddyshack?
Dus mag je eigenlijk helemaal geen mening vormen daaroverquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het daar mee eens ben.
Het probleem is dat ik al die middelmatige jaren tachtig films nooit heb gezien omdat ik toen nog geen films keek en ze ook weer niet zo goed ( schijnen te) zijn dat ik ze later eens ben gaan opzoeken.
Haha, nee, misschien ook niet. Maar de films die door filmsites en filmliefhebbers als goed worden beschouwd vind ik meestal niet zo best.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Dus mag je eigenlijk helemaal geen mening vormen daarover![]()
![]()
![]()
GhostBusters?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:43 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Haha, nee, misschien ook niet. Maar de films die door filmsites en filmliefhebbers als goed worden beschouwd vind ik meestal niet zo best.
Noem maar een paar jaren tachtig klassiekers, dan zal ik wel zeggen dat ik ze slecht vind.
( hoewel ik ze misschien toch best leuk vind)
Ook alweer van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Ik wil zijn naam eigenlijk. Maar voor haar naam krijg je 't punt ook.
Zij is Jean Harlow, Patch +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef Patch het volgende:
Heeft toch wel iets weg van Clark Gable
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
April Fool's day.
Doff +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef Doff het volgende:
La Meglio Gioventu
Zeer goed. Alleen een beetje lang. Het is eigenlijk ook een mini-serie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:12 schreef Patch het volgende:
Mijn Italiaans is goed, deze film ook?
werkt niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef Doff het volgende:
Ja hallo, ik volg niet voor niets Italiaanse taallessen.
Volgend jaar een halfjaar in Italie studeren dus wellichtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Patch het volgende:
[..]
werkt niet...
het beste werkt om een Italiaanse vriendin te nemen![]()
nederlandse jongens vallen altijd goed in de smaak, althans, zo heb ik het meegemaaktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgend jaar een halfjaar in Italie studeren dus wellicht.
Crank is niet goed overigens.
Niet helemaal een remakequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:57 schreef victorinox het volgende:
Die oma herken ik volgens mij uit de trailer van een remake die ik niet heb gezien.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:02 schreef Patch het volgende:
dan zal het wel Texas Chainsaw Massacre zijn... The Beginning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |