Dat lijkt me sterk, heb er nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor zover ik weet toch één van de populairste (en ook beste) tienerfilms uit de jaren '80.
Say Anything staat toch steevast in alle lijstjes over tienerfilms uit de jaren 80.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, heb er nog nooit van gehoord...
Ferris Bueller, Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty in Pink en nog een handjevol anderen staan ws op plaats 1 tot en met 9.
Vooruit dan: Say Anything geef ik de twijfelachtige eer om op plaats 10 te staan
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Say Anything staat toch steevast in alle lijstjes over tienerfilms uit de jaren 80.
En dit fragment staat dan altijd bij de iconische momenten:
[afbeelding]
Mainport + 1quote:
Mike + 1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef Mike het volgende:
Alec Guinness - The Ladykillers
ze hoort bij mij in het rijtje thuis waar ook oa Matthew Mcconnaghey bijhoort....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat ze zou huilen als ze d'r naam zo geschreven zou zien, Patch.
Ik hoop dat nooit mee te maken als vader zijndequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:48 schreef Mike het volgende:
She's out of control
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bullets over Broadway?
SoK +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bullets over Broadway?
Dit is de voorkant van de inlay.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
80.
De titel is een Beatles-nummer.
quote:
Ik geloof niet dat ik het daar mee eens ben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef Patch het volgende:
Jaren '80 is gewoon een beter film-tijdperk dan de jaren '90![]()
SoK + 1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Caddyshack?
Dus mag je eigenlijk helemaal geen mening vormen daaroverquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het daar mee eens ben.
Het probleem is dat ik al die middelmatige jaren tachtig films nooit heb gezien omdat ik toen nog geen films keek en ze ook weer niet zo goed ( schijnen te) zijn dat ik ze later eens ben gaan opzoeken.
Haha, nee, misschien ook niet. Maar de films die door filmsites en filmliefhebbers als goed worden beschouwd vind ik meestal niet zo best.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Dus mag je eigenlijk helemaal geen mening vormen daarover![]()
![]()
![]()
GhostBusters?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:43 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Haha, nee, misschien ook niet. Maar de films die door filmsites en filmliefhebbers als goed worden beschouwd vind ik meestal niet zo best.
Noem maar een paar jaren tachtig klassiekers, dan zal ik wel zeggen dat ik ze slecht vind.
( hoewel ik ze misschien toch best leuk vind)
Ook alweer van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Ik wil zijn naam eigenlijk. Maar voor haar naam krijg je 't punt ook.
Zij is Jean Harlow, Patch +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef Patch het volgende:
Heeft toch wel iets weg van Clark Gable
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
April Fool's day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |