Mainport + 1quote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef Mainport het volgende:
Kelly Preston.
quote:
hornage + 1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:57 schreef hornage het volgende:
a nightmare on elm street?
dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef hornage het volgende:
geen ring thing nee
die ook niet, nog een screenshot dan maar:quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Hudsucker Proxy.
heel goed Dizerquote:
Die zwaard en die steentjes. Die deden hetquote:
Ja. Helaas was dat de vraag niet. Dit was een jaren '80 film. Ik post wel een vervolgplaatje als ik terug aan de beurt ben, ik ga geen 2 vragen door elkaar laten lopen.quote:
Mijn Kijkgedrag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:53 schreef cwk het volgende:
Ik kan moeder Teresa (Als dat haar is) bij geen enkele poker/kaartfilm plaatsen.
Ik roep maar Smokin' Aces, op basis van jou kijkgedrag.
duidelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. Helaas was dat de vraag niet. Dit was een jaren '80 film. Ik post wel een vervolgplaatje als ik terug aan de beurt ben, ik ga geen 2 vragen door elkaar laten lopen.
Toffe gokquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef Patch het volgende:
Die kaarten-combinatie is dat een fullhouse? of een Royal Flush?![]()
Wilde gok op Flushed Away
Het is nu wel duidelijk dat je nooit pokert. Of zelfs maar yahtzee speeltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef Patch het volgende:
Die kaarten-combinatie is dat een fullhouse? of een Royal Flush?![]()
Wilde gok op Flushed Away
klopt. ik doe nooit spelletjes, alleen FMTquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je nooit pokert. Of zelfs maar yahtzee speelt.
nu begint er weer iets te dagen ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit is een Royal Flush, patch. Een Full House is van 1 kaart 3 dezelfde en van nog een andere 2 dezelfde. Bijvoorbeel 3 Boeren en 2 Vrouwen.
Dat lijkt me sterk, heb er nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor zover ik weet toch één van de populairste (en ook beste) tienerfilms uit de jaren '80.
Say Anything staat toch steevast in alle lijstjes over tienerfilms uit de jaren 80.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, heb er nog nooit van gehoord...
Ferris Bueller, Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty in Pink en nog een handjevol anderen staan ws op plaats 1 tot en met 9.
Vooruit dan: Say Anything geef ik de twijfelachtige eer om op plaats 10 te staan
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Say Anything staat toch steevast in alle lijstjes over tienerfilms uit de jaren 80.
En dit fragment staat dan altijd bij de iconische momenten:
[afbeelding]
Mainport + 1quote:
Mike + 1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef Mike het volgende:
Alec Guinness - The Ladykillers
ze hoort bij mij in het rijtje thuis waar ook oa Matthew Mcconnaghey bijhoort....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat ze zou huilen als ze d'r naam zo geschreven zou zien, Patch.
Ik hoop dat nooit mee te maken als vader zijndequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:48 schreef Mike het volgende:
She's out of control
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bullets over Broadway?
SoK +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bullets over Broadway?
Dit is de voorkant van de inlay.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
80.
De titel is een Beatles-nummer.
quote:
Ik geloof niet dat ik het daar mee eens ben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef Patch het volgende:
Jaren '80 is gewoon een beter film-tijdperk dan de jaren '90![]()
SoK + 1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Caddyshack?
Dus mag je eigenlijk helemaal geen mening vormen daaroverquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het daar mee eens ben.
Het probleem is dat ik al die middelmatige jaren tachtig films nooit heb gezien omdat ik toen nog geen films keek en ze ook weer niet zo goed ( schijnen te) zijn dat ik ze later eens ben gaan opzoeken.
Haha, nee, misschien ook niet. Maar de films die door filmsites en filmliefhebbers als goed worden beschouwd vind ik meestal niet zo best.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Dus mag je eigenlijk helemaal geen mening vormen daarover![]()
![]()
![]()
GhostBusters?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:43 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Haha, nee, misschien ook niet. Maar de films die door filmsites en filmliefhebbers als goed worden beschouwd vind ik meestal niet zo best.
Noem maar een paar jaren tachtig klassiekers, dan zal ik wel zeggen dat ik ze slecht vind.
( hoewel ik ze misschien toch best leuk vind)
Ook alweer van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Ik wil zijn naam eigenlijk. Maar voor haar naam krijg je 't punt ook.
Zij is Jean Harlow, Patch +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef Patch het volgende:
Heeft toch wel iets weg van Clark Gable
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
April Fool's day.
Doff +1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef Doff het volgende:
La Meglio Gioventu
Zeer goed. Alleen een beetje lang. Het is eigenlijk ook een mini-serie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:12 schreef Patch het volgende:
Mijn Italiaans is goed, deze film ook?
werkt niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef Doff het volgende:
Ja hallo, ik volg niet voor niets Italiaanse taallessen.
Volgend jaar een halfjaar in Italie studeren dus wellichtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Patch het volgende:
[..]
werkt niet...
het beste werkt om een Italiaanse vriendin te nemen![]()
nederlandse jongens vallen altijd goed in de smaak, althans, zo heb ik het meegemaaktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgend jaar een halfjaar in Italie studeren dus wellicht.
Crank is niet goed overigens.
Niet helemaal een remakequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:57 schreef victorinox het volgende:
Die oma herken ik volgens mij uit de trailer van een remake die ik niet heb gezien.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:02 schreef Patch het volgende:
dan zal het wel Texas Chainsaw Massacre zijn... The Beginning
In Sliver zit geen Michael Douglas...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat lijkt me Douglas...
Disclosure of Sliver? ik weet nooit welke van de twee ik bedoel
nou ja, van Basic Instinct naar Sliver is niet zo'n grote stap, dus een degelijke aanleiding is er wel een beetje...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
ja ik wist dat 1 van die 2 maar met Douglas was, maar ik haal die 2 altijd door elkaar zonder dat er eigenlijk enige aanleiding toe is
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef cwk het volgende:
Sow jongens, de 25+ers hebben even een feestje gehouden zie ik.
En dan een band of een artiest?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat eerste EM.
quote:is undoubtedly the most romantic film of the 1970s Romantic, an intelligent script, beautifully written, wonderfully acted (what a cast!)/ and directed. and that score!! maybe its being taken for granted.. the score(points) here should be higher... its a wonderful film!
quote:Mem'ries,
Light the corners of my mind
Misty water-colored memories
Of
Scattered pictures,
Of the smiles we left behind
Smiles we gave to one another
For
Dat is correct.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:07 schreef ranja het volgende:
is dat mevrouw Streisand zelf die daar ligt in het zand?
Sydney Pollack was de regisseur.quote:Katie and Hubbell are students in the same college but with very different lives. She is a communist compromised against the civil war in Spain and the rise of Hitler in Europe, and has to work to pay her studies. He is more interested in sports a and sceptic about politics. However, Katie is impressed by his charm and she still is when they meet some years after.
Dat is goed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Pharos het volgende:
the way we were?
Pharos +1quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Pharos het volgende:
the way we were?
Zoek het in een ander landquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef ranja het volgende:
Eric Sykes?
SaintOfKillers +1quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ziet er Yves Montand-achtig uit.
Zijn madam is Lena Olin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef Mike het volgende:
Lasse Hallstrom?
Ah ja...meende d'r al van Alias te herkennen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zijn madam is Lena Olin.
Mike +1
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef Sloggi het volgende:
Rechts Spacey?
Nee.quote:Die film over Bobby Darin?
Nee.quote:
Ik was bezig met een plaatje te zoeken. Ik ben er zeker vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef hornage het volgende:
ow damn, net terwijl ik een vraag postte.
Ben jij er zeker van Flitspaal? Anders stel jij maar een vraag nl
Dit is Resident Evil toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef hornage het volgende:
kom op mensen, we hebben nog 3 dagen te gaan en nog een heel dubbel punten topic te vullen na deze.
Dus weer een opstarter:
[afbeelding]
welke film?
het was resident evil jah, maar eigenlijk trok ik mijn vraag in omdat flitspaal er eentje had.quote:
Dat is aan diegene die de vraag stelde...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef hornage het volgende:
[..]
het was resident evil jah, maar eigenlijk trok ik mijn vraag in omdat flitspaal er eentje had.
Je mag het punt hebben, maar is dat dan correct?
wilde gok op Forrest Gumpquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef JelleS het volgende:
Gister nog een mooie discussie over gehad, wat een toeval. Eigenlijk de enige musical die ik kan waarderen.
Ik moet eigenlijk snel weg, dus, Welke film?
[afbeelding]
Dat geldt voor mij ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:19 schreef Sloggi het volgende:
Was meer een suggestie. Ik ben zo een uurtje weg, dus heeft weinig zin als ik hem stel.
Patch + 1quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:50 schreef Patch het volgende:
Naomi Watts
En meteen het correcte antwoordquote:
Maar het zag er wel mooi uit. Weet nog dat er een review was die het heel goed verwoordde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef cwk het volgende:
Renniseance.
Drol van een film trouwens. Kon me echt geen seconde boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |