Mainport + 1quote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef Mainport het volgende:
Kelly Preston.
quote:
hornage + 1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:57 schreef hornage het volgende:
a nightmare on elm street?
dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:13 schreef hornage het volgende:
geen ring thing nee
die ook niet, nog een screenshot dan maar:quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen Hudsucker Proxy.
heel goed Dizerquote:
Die zwaard en die steentjes. Die deden hetquote:
Ja. Helaas was dat de vraag niet. Dit was een jaren '80 film. Ik post wel een vervolgplaatje als ik terug aan de beurt ben, ik ga geen 2 vragen door elkaar laten lopen.quote:
Mijn Kijkgedrag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:53 schreef cwk het volgende:
Ik kan moeder Teresa (Als dat haar is) bij geen enkele poker/kaartfilm plaatsen.
Ik roep maar Smokin' Aces, op basis van jou kijkgedrag.
duidelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. Helaas was dat de vraag niet. Dit was een jaren '80 film. Ik post wel een vervolgplaatje als ik terug aan de beurt ben, ik ga geen 2 vragen door elkaar laten lopen.
Toffe gokquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef Patch het volgende:
Die kaarten-combinatie is dat een fullhouse? of een Royal Flush?![]()
Wilde gok op Flushed Away
Het is nu wel duidelijk dat je nooit pokert. Of zelfs maar yahtzee speeltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:17 schreef Patch het volgende:
Die kaarten-combinatie is dat een fullhouse? of een Royal Flush?![]()
Wilde gok op Flushed Away
klopt. ik doe nooit spelletjes, alleen FMTquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je nooit pokert. Of zelfs maar yahtzee speelt.
nu begint er weer iets te dagen ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit is een Royal Flush, patch. Een Full House is van 1 kaart 3 dezelfde en van nog een andere 2 dezelfde. Bijvoorbeel 3 Boeren en 2 Vrouwen.
Dat lijkt me sterk, heb er nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor zover ik weet toch één van de populairste (en ook beste) tienerfilms uit de jaren '80.
Say Anything staat toch steevast in alle lijstjes over tienerfilms uit de jaren 80.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, heb er nog nooit van gehoord...
Ferris Bueller, Sixteen Candles, Breakfast Club, Pretty in Pink en nog een handjevol anderen staan ws op plaats 1 tot en met 9.
Vooruit dan: Say Anything geef ik de twijfelachtige eer om op plaats 10 te staan
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Say Anything staat toch steevast in alle lijstjes over tienerfilms uit de jaren 80.
En dit fragment staat dan altijd bij de iconische momenten:
[afbeelding]
Mainport + 1quote:
Mike + 1quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef Mike het volgende:
Alec Guinness - The Ladykillers
ze hoort bij mij in het rijtje thuis waar ook oa Matthew Mcconnaghey bijhoort....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat ze zou huilen als ze d'r naam zo geschreven zou zien, Patch.
Ik hoop dat nooit mee te maken als vader zijndequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:48 schreef Mike het volgende:
She's out of control
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bullets over Broadway?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |