Pharos +1quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Pharos het volgende:
the way we were?
Zoek het in een ander landquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef ranja het volgende:
Eric Sykes?
SaintOfKillers +1quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ziet er Yves Montand-achtig uit.
Zijn madam is Lena Olin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef Mike het volgende:
Lasse Hallstrom?
Ah ja...meende d'r al van Alias te herkennen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zijn madam is Lena Olin.
Mike +1
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef Sloggi het volgende:
Rechts Spacey?
Nee.quote:Die film over Bobby Darin?
Nee.quote:
Ik was bezig met een plaatje te zoeken. Ik ben er zeker vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef hornage het volgende:
ow damn, net terwijl ik een vraag postte.
Ben jij er zeker van Flitspaal? Anders stel jij maar een vraag nl
Dit is Resident Evil toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef hornage het volgende:
kom op mensen, we hebben nog 3 dagen te gaan en nog een heel dubbel punten topic te vullen na deze.
Dus weer een opstarter:
[afbeelding]
welke film?
het was resident evil jah, maar eigenlijk trok ik mijn vraag in omdat flitspaal er eentje had.quote:
Dat is aan diegene die de vraag stelde...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef hornage het volgende:
[..]
het was resident evil jah, maar eigenlijk trok ik mijn vraag in omdat flitspaal er eentje had.
Je mag het punt hebben, maar is dat dan correct?
wilde gok op Forrest Gumpquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef JelleS het volgende:
Gister nog een mooie discussie over gehad, wat een toeval. Eigenlijk de enige musical die ik kan waarderen.
Ik moet eigenlijk snel weg, dus, Welke film?
[afbeelding]
Dat geldt voor mij ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:19 schreef Sloggi het volgende:
Was meer een suggestie. Ik ben zo een uurtje weg, dus heeft weinig zin als ik hem stel.
Patch + 1quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:50 schreef Patch het volgende:
Naomi Watts
En meteen het correcte antwoordquote:
Maar het zag er wel mooi uit. Weet nog dat er een review was die het heel goed verwoordde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:55 schreef cwk het volgende:
Renniseance.
Drol van een film trouwens. Kon me echt geen seconde boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |