Pharos +1quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:04 schreef Pharos het volgende:
the way we were?
Zoek het in een ander landquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:14 schreef ranja het volgende:
Eric Sykes?
SaintOfKillers +1quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ziet er Yves Montand-achtig uit.
Zijn madam is Lena Olin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef Mike het volgende:
Lasse Hallstrom?
Ah ja...meende d'r al van Alias te herkennen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zijn madam is Lena Olin.
Mike +1
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:18 schreef Sloggi het volgende:
Rechts Spacey?
Nee.quote:Die film over Bobby Darin?
Nee.quote:
Ik was bezig met een plaatje te zoeken. Ik ben er zeker vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef hornage het volgende:
ow damn, net terwijl ik een vraag postte.
Ben jij er zeker van Flitspaal? Anders stel jij maar een vraag nl
Dit is Resident Evil toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef hornage het volgende:
kom op mensen, we hebben nog 3 dagen te gaan en nog een heel dubbel punten topic te vullen na deze.
Dus weer een opstarter:
[afbeelding]
welke film?
het was resident evil jah, maar eigenlijk trok ik mijn vraag in omdat flitspaal er eentje had.quote:
Dat is aan diegene die de vraag stelde...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef hornage het volgende:
[..]
het was resident evil jah, maar eigenlijk trok ik mijn vraag in omdat flitspaal er eentje had.
Je mag het punt hebben, maar is dat dan correct?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |