quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef slindenau het volgende:
Hey, grappige OP.
Al kan ik tegenwoordig niet meer normaal kijken naar een plaatje van "Alice in Wonderland" sinds dat ik de 1976 XXX Classic van "Alice in Wonderland" heb gezien
maar jij mag ook een nieuwe openen hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:55 schreef hornage het volgende:
cwk is de man dan
mwah...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef Doff het volgende:
Creatief openingspostje, Patch.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:20 schreef hornage het volgende:
ow, je wilt zeggen dat wij oud zijn?
Of gaat het nu over jezelf of je drang voor jonge meisjes
Mwoah. Ik ben pas rond mijn twintigste ofzo begonnen met serieus films te kijken, in plaats van toevallig te kijken wat er op tv was. Dus ik denk dat ik niet zo'n voorsprong heb.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef Doff het volgende:
Dus eigenlijk hebben jullie gewoon 8 of 9 jaar langer de tijd gehad om films te kijken. Wat oneerlijk.
En dan heb jij ook nog eens twee jaar voorsprong (19 hier dus) op mij. Ik wil compensatie (vragen over films van jean-claude van damme bijvoorbeeld!).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef Doff het volgende:
Dus eigenlijk hebben jullie gewoon 8 of 9 jaar langer de tijd gehad om films te kijken. Wat oneerlijk.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik wil compensatie (vragen over films van jean-claude van damme bijvoorbeeld!).
zat die moeder van Blaatschaap ook niet ergens daar?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:32 schreef Sokolsky het volgende:
Dit doet me denken aan discussie over de leeftijd van wyccie, en derhalve aan haar verblijfplaats. Zit ze nog steeds in Azië en zo ja, waarom heeft ze daar geen internet?
die ja, zij was leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oscar-Wilde, Patch.
Mijn vader ookquote:
Dat weet niemand. Behalve dan dat het plotseling compleet gestopt is met Fok!.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Patch het volgende:
Waar is dolle_hond trouwens?
ik las natuurlijk: "midden 50"....quote:
Cyclops is ook jonger dan Cable.quote:
Ik lees het net ja... "189 dagen, 5 uur geleden"quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Behalve dan dat het plotseling compleet gestopt is met Fok!.
Iets ouder dan Patch, iets jonger dan ziggyziggyziggy.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:10 schreef Doff het volgende:
SoK, hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cyclops is ook jonger dan Cable.
[/fanboy]
klopt ja, die maakte de mooiste vragen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef hornage het volgende:
ik ben 24. Ooit ben ik op FMT gekomen toen TwenteMeisje flink actief was. Die had nog eens mooie vragen. Ik was wel fan te noemen
Dat is het rare. Dat heeft hij niet gedaan. Hij is echt van de ene op de andere dag gestopt. Zonder te melden waarom. Zover bekend is, is er echter niks ernstigst met hem aan de hand. En leeft hij nog steeds.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik lees het net ja... "189 dagen, 5 uur geleden"
Heeft ie wel een beetje afscheid genomen? Ik bedoel, hij zal toch hopelijk niet in het ziekenhuis liggen ofzo?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zover bekend is, is er echter niks ernstigst met hem aan de hand. En leeft hij nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |