Soms werk ik tot 01:30u door, dat krijg je met 3 banen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Sheridana het volgende:
[..]
![]()
Oke, hier is het ECHT te vroeg voor...ik zie nu allemaal Allstars voor mijn ogen dansen...
6.45 begin je?? En tot hoe laat dan?
pfoe! Hoe doe je het!! Ben rond 15.00 al gaar.....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Soms werk ik tot 01:30u door, dat krijg je met 3 banen.![]()
Afwisselend werk en 4 Red Bull blikjes per dagquote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef Sheridana het volgende:
[..]
pfoe! Hoe doe je het!! Ben rond 15.00 al gaar.....
Aannemende dat bijv. linkerschoen rood en rechterschoen bruin én linkerschoen bruin en rechterschoen rood twee verschillende combinaties zijn, kun je 7*7 = 49 verschillende combinaties maken, dus ook even zoveel dagenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Okeej...
Ik heb 7 paar AllStars (geel, rood, blauw, wit, zwart, oranje, bruin).
Hoeveel dagen kan ik tevoorschijn komen met verschillende combinaties?
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Aannemende dat bijv. linkerschoen rood en rechterschoen bruin én linkerschoen bruin en rechterschoen rood twee verschillende combinaties zijn, kun je 7*7 = 49 verschillende combinaties maken, dus ook even zoveel dagen.
Ik ben Creatief Therapeut mbv drama & theater, fulltime.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:38 schreef Sokolsky het volgende:
Wat voor banen heb je dan Patch?
Mijn wekker gaat om 7 uur, dan sta ik om 7:30 op en ben ik om 8:30 op m'n werk.
Mijn ex is Creatief Therapeut Beeldend. Vond het altijd wel een postieve aanpak om mensen te helpen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben Creatief Therapeut mbv drama & theater, fulltime.
Daarnaast parttime (stem)acteur en barman in een Theater-Café.
Nog interesse voor een baan bij GPRquote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef cwk het volgende:
Administratief medewerker?
Ik begin in mei bij de helpdesk van KPN.![]()
Nee, afstudeerder.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef cwk het volgende:
Administratief medewerker?
Ik begin in mei bij de helpdesk van KPN.![]()
Als ik niets doe, kom ik daar vanzelf terecht.quote:
Mwah, foutloos is niet zo'n hele juiste benaming...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef cwk het volgende:
Foutloos traject dus Sok. Dat doen niet veel mensen je na.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef Falco het volgende:
Boh, dat viel me laatst trouwens wel op, dat relatief veel FTR'ers ook liefhebber zijn van wielrennen
Best apart he.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
o.a. wij twee, Doff, SoK, JelleS....
Je ne sais pas, beetje moeilijk te beoordelen aan de hand van zo'n kleine 'streekproef'.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Best apart he.
Is het toeval of zit daar toch enig verband achter, vraag ik me af...
Wielrennen is een redelijk populaire sport, zeker onder de rivieren. Dus als enkele FTR/FMTers dat ook leuk vinden is daar niks bijzonder aan. Evenmin als dat enkele van bijvoorbeeld voetbal of formule 1 houden. Dat is gewoon "toeval" en zit geen enkel verband achter. Als nou opeens heel wat Fokkers onderwaterhockey keken dan werd het interessant.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Best apart he.
Is het toeval of zit daar toch enig verband achter, vraag ik me af...
Vroeger (10-15-20 jaar geleden - ik word oud) ging ik overal naar kijken, Omloop Het Volk, RvV, Brabantse Pijl, Gent-Wevelgem, Parijs-Roubaix, Waalse Pijl, Luik-Bastenaken-Luik, de Amstel, alles.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:15 schreef Gillingham het volgende:
Eén ding wat ik zeker weet is dat we aankomende zondagmiddag weer aan de buis gekluisterd zitten. (tenzij iemand er naartoe gaat natuurlijk)
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef Doff het volgende:
Ik ben een keer naar de Tour gaan kijken (wie niet)
En wat vond je er van? Lijkt me wel leuke film, en dan vooral vanwege Poelvoorde.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja.
Leuk om eens gezien te hebben, maar ook niet heel erg bijzonder. Die IMDB-score kon wat mij betreft niet correcter zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:24 schreef Doff het volgende:
[..]
En wat vond je er van? Lijkt me wel leuke film, en dan vooral vanwege Poelvoorde.
Oh, maar dan zie ik ook overeenkomsten tussen Formule 1 en films.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Falco het volgende:
Overeenkomst tussen wielrennen en films zijn natuurlijk de fantastische verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |