quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens laten vallen dat ik Rob Schneider best een geinig acteur vind tijdens een etentje met mijn agente en wat producenten... dat had iemand onthouden toen er opnames kwamen van DB2, zodoende...
Figurant nooit. Hoewel ik wel van mening was dat ik dat zou zijn. dat gaf allemaal niks, dat deed ik graag, al was het alleen maar om een krabbel te krijgen op enkele DVD's.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef MoppieToppie het volgende:
[..]
Erm..Patch?! heb ik niet ooit eens gehoord/gelezen, dat je maar 1 seconde in beeld was (half) en dat je gewoon figurant was a ¤75,- per dag?
ik weet dat de prijzen zijn gestegen van vliegtickets, maar volgens mij waren die toen ook al geen ¤10,,- meer...
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
Gaat prima, maar superdruk...
Hoest met jou? Hadden wij niet nog een Starwars Marathon date staan...?
En dan komen we weer terug bij het FMTuitje wat we zouden doen 3 jaar geleden of zo?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook superdruk![]()
Die hadden we staan ja...
Wellicht dat er meer animo voor is?
er is pas geleden wel een FTR-uitje geweest, maar een FMT-uitje heeft tot dusver nog niet plaats gevonden...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En dan komen we weer terug bij het FMTuitje wat we zouden doen 3 jaar geleden of zo?
Ik ben voor!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:20 schreef Patch het volgende:
Nou wellicht is het wederom een ideetje om dat gegeven weer eens nieuw leven in te blazen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:52 schreef cwk het volgende:
Lonewolf zit al de hele dag in dit topic te lurken!
Weet niet of ik hier serieus op moet antwoorden?quote:Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef Doff het volgende:
Zit die saus je echt zo hoog, cwk?
Hmm...ik zie nu pas dat je usericon ook best een hint was.quote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef cwk het volgende:
Hehe. En waar komt jou ondertitel eigenlijk vandaan?![]()
Was uiteraard niet serieus. Maar het ene moment had je het over Turkse kebab met teveel saus en vervolgens stel je een vraag over een bloedige slag in Turkije. Maar mijn grapjes komen nooit ergens aanquote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef cwk het volgende:
Hehe. En waar komt jou ondertitel eigenlijk vandaan?![]()
[..]
Weet niet of ik hier serieus op moet antwoorden?
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef cwk het volgende:
[...]
Ik dacht dat je het metaforisch voor mijn mislukte relatie bedoelde.
1981 - Tournament?quote:Op maandag 9 april 2007 12:14 schreef cwk het volgende:
Oh op die manier. Dat was compleet toeval. Weet nieteens dat Gallipoli over een slag in Turkije gaat (niet gezien). Stelde hem alleen omdat ik hem nog moet downloaden voor SoK 1981 tournament.
Ik dacht dat je het metaforisch voor mijn mislukte relatie bedoelde.
quote:"Oh enne ik vind het leuk om af en toe een keer salaris te ontvangen maar ik ben niet zo van het werken."
Ik mail het je zometeenquote:Op maandag 2 april 2007 18:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Klinkt interessant. Zou ik eigenlijk best willen lezen.
Omdat je er niet om gevraagd hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom mail je dat mij niet?
Nou ja, dat is toch aardig aan't beginnen inmiddels?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:51 schreef Falco het volgende:
Zwaar overschatte film natuurlijk, dat Kane. Maar ik denk dat ie het wel gaat redden hoor. Ik maak me meer zorgen om The Matrix. Gek dat over die film nog geen één groot plus- en minstemmenfestival is losgebarsten.
Memento?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:51 schreef Falco het volgende:
Zwaar overschatte film natuurlijk, dat Kane. Maar ik denk dat ie het wel gaat redden hoor. Ik maak me meer zorgen om The Matrix. Gek dat over die film nog geen één groot plus- en minstemmenfestival is losgebarsten.
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef Patch het volgende:
Tot hoe laat zou zo'n cursus pottenbakken duren op een gemiddelde woensdag?
Niemand zegt wat!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:03 schreef Patch het volgende:
d'r moet hier meer gechat worden... topictitel klopt niet meer....
Okeej...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Okeej...
Ik heb 7 paar AllStars (geel, rood, blauw, wit, zwart, oranje, bruin).
Hoeveel dagen kan ik tevoorschijn komen met verschillende combinaties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |