Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Zit je nou gewoon mijn post te verwijderen?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:25 schreef remlof het volgende:
Ja ik weet S-F, maar de users hebben weinig aan die link
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/954251
Mischien wel even actueel op dit moment....
Remlof ik meen toegang te hebben.quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Regel dat dan eensquote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef remlof het volgende:
Nee iwowz want je bent geen crew en dat weet je zelf ook wel.
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:25 schreef remlof het volgende:
Ja ik weet S-F, maar de users hebben weinig aan die link
Nee, want hij lijkt alleen zo toevallig op die ene foto, het is optisch bedrog zeg maarquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
Er staat niets over je sterke kin in de OP.
Je hoeft je niet te schamen, hij wordt overduidelijk geaccentueerd op de hoofdfoto van je fotoboek.
Oja, ik had nog een vraag:
Heb je al eens nagedacht om je sterke kin te laten gebruiken voor Supermanreclamespotjes?
Ok, als ze bedoeld zijn om je belachelijk te maken zullen we dat doen. Maar het staat me echt bij dat je er eerst niet moeilijk over deed KM, vandaar mijn reactie eerder.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Oke maar willen jullie alsnog de foto's verwijderen áls iemand besluit ze hier in ONZ te posten of een topic over te openen ?
mvg.
Ik vind het niet fijn als er foto's rondgepost worden waarop ik wordt afgebeeld als een homoseksueel of transeksueel persoon. Ik denk dat je dat wel snapt.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, als ze bedoeld zijn om je belachelijk te maken zullen we dat doen. Maar het staat me echt bij dat je er eerst niet moeilijk over deed KM, vandaar mijn reactie eerder.
Ok, begrepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn als er foto's rondgepost worden waarop ik wordt afgebeeld als een homoseksueel of transeksueel persoon. Ik denk dat je dat wel snapt.
Gewone foto is geen probleem, die is ook nog wel ergens in US![]()
Zeg, remlof, ik wil graag een stukje feedback achterlatenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:00 schreef remlof het volgende:
Bagger verwijderd. Beschouw het verwijderen van je post hier als een waarschuwing.
Vind ik onnodig, zo'n kickquote:
Doe het dan ook nietquote:Op maandag 12 maart 2007 09:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, remlof, ik wil graag een stukje feedback achterlaten![]()
[..]
Vind ik onnodig, zo'n kick![]()
Nee, jullie moeten 'm op tijd dichtdoen!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:16 schreef remlof het volgende:
Je had em ook gewoon weg mogen laten zakken hoor
Nee jullie moeten weten wanneer je er niet meer in hoort te postenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten 'm op tijd dichtdoen!
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee jullie moeten weten wanneer je er niet meer in hoort te posten
Niet mijn taak.quote:
nee, dat wil ik niet... en ik kom er gewoon niet in... t was alleen een vraagquote:Op maandag 12 maart 2007 10:49 schreef SiemeN het volgende:
Mail dan voor toegang.
Mag ik ook jou spammen voor toegangquote:Op maandag 12 maart 2007 10:52 schreef SiemeN het volgende:
Dan mail je je vraag naar forum@fok.nl. Wie weet dat iemand je dan kan helpen..
Wel waar! Weliswaar niet direct maar dat is een technisch detail.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:20 schreef SiemeN het volgende:
Daar bereik je niet zoveel mee, want als moderator heb ik geen mogelijkheden om jouw gebruikersrechten aan te passen.
Ik ben een heul vrolijk mensch!quote:Op maandag 12 maart 2007 11:56 schreef jogy het volgende:
Al dan weer niet op de manier waar die goth echt vrolijk van wordt, wat dan weer een rare gedachte is; een vrolijke goth.
eens is! met elke woord.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef murp het volgende:
KM doet de hele tijd al stoer, doet mee aan dat piovan-gate, loopt te baggeren, is niet serieus, en is uitermate irritant, daarom doe ik dit.
KM moet gewoon is ophouden met zijn irritanta gedoe...
die gefotoshopte foto van hem is nieteens mooi dus hij moet gewoon zn mond dichthouden.... wie de bal kaatst....
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef murp het volgende:
KM doet de hele tijd al stoer, doet mee aan dat piovan-gate, loopt te baggeren, is niet serieus, en is uitermate irritant, daarom doe ik dit.
KM moet gewoon is ophouden met zijn irritanta gedoe...
die gefotoshopte foto van hem is nieteens mooi dus hij moet gewoon zn mond dichthouden.... wie de bal kaatst....
Ik. Met dat argument ga je namelijk echt niets bereiken, maar dat verder geheel terzijde.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:35 schreef murp het volgende:
[..]
so? wie zegt dat users geen macht hebben?
we zullen zien, ik ben niet boos op m, maar soms moet dit soort dingen gewoon gebeuren....quote:Op maandag 12 maart 2007 12:34 schreef SiemeN het volgende:
KM heeft aangegeven zelf ook op te houden met het gebash op Piovan, dus wat dat betreft lijkt mij dat dit hele verhaal zo opgelost is. Geen oefeloos gelul en geshop over die Piovan foto, en ook niet over KM. Klaar.
tuurlijk hebben users wel een beetje macht.... tis natuurlijk wel dat modjes de overhand hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik. Met dat argument ga je namelijk echt niets bereiken, maar dat verder geheel terzijde.
je heb PM terug..quote:Op maandag 12 maart 2007 12:40 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik heb zelf aangegeven dat het krom was dat ik ook mede mee deed met Piovan. Ik heb ook gezegd dat het niet eerlijk was en dit niet meer zou doen.
Wat jij irritant vind vind iemand anders weer grappig. Je argumenten zijn niet echt zo betrouwbaar.
Wat jij een argument vindt dat is je eigen mening.
murp check je PM eens, ik ben bereid dit op te lossen, maar dan moet jij ook meewerken. Ik vind het onaangenaam dat deze foto ook in je Usericon staat.
Mochten wij dit niet op een normale manier op kunnen lossen, kan ik altijd een mailtje richting forum@fok.nl doen en vragen of hun hem weg willen halen.
De groeten.
You lost me herequote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef murp het volgende:
[..]
BTW, dit is niet persoonlijk aan jou gericht maar aan KM
zeehondquote:
Da's in mijn ogen precies hetzelfde, maargoed..het gaat niet om mij.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:52 schreef murp het volgende:
nee, ik bedoel dat het niet persoonlijk naar de persoon achter KM is maar aan het "virtuele" persoon KM
snappie?
dus als ik jou aanval, val ik niet BeeDee aan maar jijzelf die achter de PC zit?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's in mijn ogen precies hetzelfde, maargoed..het gaat niet om mij.![]()
Het account opzich denkt en typt niet uit zichzelf right ?! En trouwens, als het om foto's gaat lijkt het me helemaal duidelijkquote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef murp het volgende:
[..]
dus als ik jou aanval, val ik niet BeeDee aan maar jijzelf die achter de PC zit?
het is in ieder geval niet mijn intentie om hem persoonlijk pijn te doen, ik heb PM met hem uitgewisseld en wacht eigenlijk op een PM van hemquote:Op maandag 12 maart 2007 13:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het account opzich denkt en typt niet uit zichzelf right ?! En trouwens, als het om foto's gaat lijkt het me helemaal duidelijk![]()
ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 13:03 schreef SiemeN het volgende:
Hier graag weer verder met ONZ gerelateerde FB, dames. Ik vertrouw er op dat beide heren er wel uit komen via de PM.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar je zit niet verlegen om feedback he? Dus ga maar lekker in de zon zitten...![]()
Zeg, die was nog grappig ook!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:27 schreef SiemeN het volgende:
Whihihihahahoehoe.
Wanneer ga je koffie drinken? http://www.coucoucircus.o(...)tbeauilfaitchaud.jpgquote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef SiemeN het volgende:
Humor is ook maar relatief.
Het was eigenlijk bedoeld als aftrap naar een Paaskwiz met kale mannetjes (ei hoofden). De eerste was van het kale hoofd pur sang, Kojak. Ik wilde een speurtocht opstarten naar kale hoofden, zoals met een eierzoekkwis (genoeg te doen nog Frits Wester, Pim Fortuyn, Jaap Stam etc.). Slechte start en half afgemaakt daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:04 schreef SiemeN het volgende:
Wellicht als je eens goed kan uitleggen wat je in hemelsnaam wil met je topic, dat iemand hier kan oordelen of het de moeite waard is. Het enige wat ik nu zie is een link naar een of andere Franse website wat niemand interesseert en zeker geen eigen topic waard is.
Ik kom later nog wel eens terug, met ik denk Suger Lee Hopper!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef SiemeN het volgende:
Wellicht dat je met een duidelijke OP en opzet dus wat meer kans maakt. Ik kan je geen garanties bieden, echter.
Dat was geen fipo, dat was een beroepsmatige lapoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef WurM het volgende:
Remlof, ik vind het goed dat ik geen fipo's meer mag plaatsen, maar ik krijg nu toch ernstig het gevoel dat je alleen jaloers was op mijn fipo-pipo-kwaliteiten:
knettervaag!
ja, dat weet ik, het is ook niet dat per dag 324 kuttopics opend toch, ik hou het wel op 1 per dag ofzo..maar in werkelijk heid voel jij je gewoon kut omdat ik remlof de macht geef dat ie mn topics mag dichtgooien, nou vooruit je mag mijn topics ook wel sluitenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:50 schreef jogy het volgende:
Hey murp, even voor de duidelijkheid, niet dat ik van mening ben dat je ondertitel en sig niet echt overeenkomstig is met de dagelijkse werkelijkheid buiten jouw hoofd hoor. Maar je weet dat we over het algemeen gewoon liever géén slotjes zetten hč? Toch?
Sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:58 schreef jogy het volgende:
Oh en je bent niet de enige hoor murp, helaas..
één keer een goede opmerking valt nog in de categorie 'zelfs een gehandicapt kind van 3 kan weleens een . hebben'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
WurM het zusje van..
Kan ik nu ook mod worden?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]
één keer een goede opmerking valt nog in de categorie 'zelfs een gehandicapt kind van 3 kan weleens een . hebben'
Ik heb er geloof ik nog vier gezet de afgelopen week, 1x ontopic en 3x slowchat... Beter opletten dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom worden de banners niet meer gebruikt?
'kheb er vandaag nog eentje gezet voor ontopicness.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom worden de banners niet meer gebruikt?
Alleen NJ, Snakey en SiemeN. Modschap staat volkomen los van webloggerschap.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:29 schreef TwyLight het volgende:
Mods hebben toch ook weblog rechten? of alleen Snakey?
Facial Bang. nee, Feedback daar kan je je ei kwijt over ONZ gerelateerde dingen. Bijvoorbeeld als je topic gesloten is. Of je probleem hebt met een user/moderator.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef prum het volgende:
wat is dit voot gedeelte? wat is FB ?
Ferboten für Beebiesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef prum het volgende:
wat is dit voot gedeelte? wat is FB ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh okquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:33 schreef SiemeN het volgende:
Alleen Snakey, NJ en ik omdat wij allen iets bijdragen aan de weblog.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef speknek het volgende:
Haxors door den eeuwen heen.
Mag deze TTT? Ik heb zelf denk ik nog nooit een topic meegemaakt die zo consistent over de grond rollen van het lachen is.
Ow ja, verrek! Anders vermeld je die even in ONZ-Banners, uitleg. jogyquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:01 schreef jogy het volgende:
Ach, je hebt tenminste één banner kunnen versieren.
Twee posts erbij gezet met uitlegquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, verrek! Anders vermeld je die even in ONZ-Banners, uitleg. jogy
Hoho, overschat je sommige users niet een beetje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef remlof het volgende:
Top! Zo is het voor iedereen duidelijk waar de huidige topics met seals te vinden zijn
Kut, ik bedoelde natuurlijk "bijna iedereen"quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef remlof het volgende:
Top! Zo is het voor iedereen duidelijk waar de huidige topics met seals te vinden zijn
Verkeerde TT - maar wacht effequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn 20.000 ste post vierings topic wat doe je![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef remlof het volgende:
Is open: 20k-bier-en-tieten topic - verander TT naar eigen inzicht, maar niet in zoiets als ie was
Ben je ook, dus volg je gevoel!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:09 schreef zainabber het volgende:
ik voel me minderwaardig met mijn niet-blauw oplichtende username.
Feedback verdient een TTTquote:
Onnodig maar noodzakelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom zou die maikel een uitzondering moeten zijn op andere users. Vind sticky een beetje onnodig
Fijn dat de boodschap nu eindelijk doorkomt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik meld even dat ik kap met de bagger. Dus nu ben ik weg.
Mvg!
Het is meer dat ie nu gewoon naar school moet. Vanmiddag kun je weer met frisse tegenzin topiques sluitenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn dat de boodschap nu eindelijk doorkomt.
Als hij zo doorgaat zal ik er voor zorgen dat ie binnenkort voorlopig even niet eens meer kan posten. Wie niet luisteren wil...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Het is meer dat ie nu gewoon naar school moet. Vanmiddag kun je weer met frisse tegenzin topiques sluiten
Tot nooit en groetjes aan je moederquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Mvg!
Toedels.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Mvg!
Tuurlijk, daag hem nog even uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat zal ik er voor zorgen dat ie binnenkort voorlopig even niet eens meer kan posten. Wie niet luisteren wil...
Nee, dat was z'n laatste waarschuwing. Maar gezien het KM betreft zal ik hem ook nog even PMen voor de duidelijkheid.quote:
Ik had een hele erge scheet, die mag ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef SiemeN het volgende:
Omdat, zoals de sluitpost aangeeft, Onzin geen dumpplaats is voor je gebeurtenissen van de dag. Als men voor iedere scheet een topic opent (wat helaas gebeurt) zien we hier door de bomen het bos niet meer.
Het voegt gewoon te weinig toe.
WHehehequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef remlof het volgende:
Nog effe snel dicht voor het weer morgen is
dat 2equote:Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het ONZ gerelateerd of moeten we je naar buiten sturen met een pakje papieren zakdoekjes?
dank je, ik ga zo wel een slaaplekkertopic maken, die mag je gelijk weer wissen hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
*droogt murp's traantjes en geeft hem een lollie en een pakje zakdoekjes
Kijk es even goed dan !quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef JapyDooge het volgende:
Ik kan het leuke plaatjes etc topic nergens meer vindenIs het van naam veranderd? Dacht dat dat zo'n centraal ding was
! Iemand een linkje?
Ik zal wel blind zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kijk es even goed dan !![]()
Funny links, pics en clips topic. Deel 21
nou vooruitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:12 schreef Jimbo het volgende:
doen we nog wat aan dat fastchat topic heren?
Aha, je geeft het dus toe! Je bent een domme kloon van Murpquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef prum het volgende:
[..]
dank je, ik ga zo wel een slaaplekkertopic maken, die mag je gelijk weer wissen hoor
Ik gooi de bagger dicht. Dat maakt deel uit van mijn takenpakket. En poepplaatjes zijn storend, topic verneukend en meestal offtopic. Daarom haal ik ze weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef koemleit het volgende:
Remlof waarom gooi jij alle goede topiccen dicht? en Waarom vind je plaatjes van poep stom?
het is verbouwereerd, niet verbrouwereerd ... als je mijn topics sluit, remlof, dan graag wel zonder spelfouten!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:14 schreef remlof het volgende:
Ik ben verbrouwereerd over de wanstaltige kwaliteit van dit topic...
en een feessie bouwenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar remlof houdt van bier brouwen
Ja nee teer en bieten is meer CUL / PTAquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:03 schreef veldmuis het volgende:
HE TERINGSURFELANS FIEETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIJN DOELGROEP WAS ANDERS!!
jah ik vind ze ook vies!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gooi de bagger dicht. Dat maakt deel uit van mijn takenpakket. En poepplaatjes zijn storend, topic verneukend en meestal offtopic. Daarom haal ik ze weg.
Zag er anders 2 links staan.... En om nou meteen een topic te openen wanneer je een spelletje zoekt. Heeft totaal niets met ONZ te maken. Geen humorquote:Op zondag 18 maart 2007 01:26 schreef -Angelus- het volgende:
Gratis online Stratego spelen? ... opgelost how the fuck opgelost?
quote:Op zondag 18 maart 2007 01:22 schreef laffer het volgende:
hoi lieve rakkers van ONZ![]()
ik heb dit topic na overleg: [PAINT] Songtitels 4 naar MEN toe gesleept dus als jullie op zoek zijn....![]()
Nee je slechte topicsquote:
Oeh, thanks! Neuken?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:38 schreef Shirley het volgende:
Ik moet zeggen remlof, hulde aan jou. Welgemeend.
Je doet je taak als moderator prima.
ben jij degene die ook op wr.nl zat ?quote:
PM hem maar, het topic is al lang dicht.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:09 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ben jij degene die ook op wr.nl zat ?
opschepperquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef remlof het volgende:
Ga PMen of zet jullie conversatie voort in een slowchat topic. Dit is feedback en daar heeft dat geouwehoer van jullie niks mee te maken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef SiemeN het volgende:
Nee. We modereren veel te goed.
hehequote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef remlof het volgende:
Je mag sowieso geen kuttopics maken. Jij schijnt er erg goed in te zijn trouwens.
bedanktquote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik haat KopieerMachine
Murp kan er niet genoeg van krijgen om mijn foto overal rond te gooien.
Oh wat vind ik dat toch leuk dat bashen. Niet dus![]()
Er is een mailtje naar forum@fok gegaan. So you know![]()
en wat bedoel je met overal?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik haat KopieerMachine
Murp kan er niet genoeg van krijgen om mijn foto overal rond te gooien.
Oh wat vind ik dat toch leuk dat bashen. Niet dus![]()
Er is een mailtje naar forum@fok gegaan. So you know![]()
Ok, bedankt voor de info, ik zal ze nog even notenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:32 schreef WurM het volgende:
Remlof, ik heb vandaag alweer 2 fipo's gemaakt, waarvoor mijn oprechte excuses. Ik zal in het vervolg de OPs twee of drie keer lezen, voordat ik mijn reactie geef.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de info, ik zal ze nog even noten
Ik voel me redelijk verneukt nu... En op zich heb ik daar weinig problemen mee, zolang het door een vrouw gebeurt...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de info, ik zal ze nog even noten
Was een grapje, het was me niet opgevallen, en dan is het dus niet note waardigquote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk verneukt nu... En op zich heb ik daar weinig problemen mee, zolang het door een vrouw gebeurt...
Je trapt er inquote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Was een grapje, het was me niet opgevallen, en dan is het dus niet note waardig
Topics met hetzelfde onderwerp als een al bestaand centraal topic gaan altijd dicht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef Jekoos het volgende:
remlof; waarom is Grappen die niet grappig zijn dicht? hij ging net zo lekker en hij heeft nét dat ene dat dat topic die jij zei niet heefthoe heet dat ook alweer? oja SFEER
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Topics met hetzelfde onderwerp als een al bestaand centraal topic gaan altijd dicht.
Of je negeert het gewoon, dat lijkt me de beste oplossing.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jij beslist over mijn lot!!
kan deze op slot of kan hier een Seal-Of-SC op?, of Ts is Seniel of snapt de hints niet
Zoek de volgende keer voordat je een topic opentquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef Cudles het volgende:
ah ziehier het feedback topic, zoekt en gij zult vinden
ik ben te gretig, mijn excusesquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoek de volgende keer voordat je een topic opent
strengerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Je hebt al zeven pagina's mogen genieten..
Maar...maar.....ik ben God!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Je hebt al zeven pagina's mogen genieten..
Het probleem is dat jij het verschil kennelijk niet ziet. Als het je hier niet bevalt blijf dan weg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:57 schreef OldJeller het volgende:
Waarom gaan mijn kuttopics dicht terwjil ONZ alléén maar uit kuttopics bestaat, laten we eerlijk zijn.
Er is geen verschil, niet interessant gaan doen. Je blijft mod van ONZ.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij het verschil kennelijk niet ziet. Als het je hier niet bevalt blijf dan weg.
Er zijn genoeg leuke topics, ze worden alleen een beetje ondergesneeuwd door de bagger van users zoals jij. Nogmaals: als je het hier niet leuk vindt, blijf dan weg!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er is geen verschil, niet interessant gaan doen. Je blijft mod van ONZ.
Er zijn af en toe leuke topics, maar de vaste users hier (en dat zijn er veel) komen alleen maar met laffe topics.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke topics, ze worden alleen een beetje ondergesneeuwd door de bagger van users zoals jij. Nogmaals: als je het hier niet leuk vindt, blijf dan weg!
Je vindt het dus wel leuk hier, anders zou je hier niet komen. Maar je klaagt over kuttopics terwijl je er net zelf zeker 10 hebt geopend. Je hebt dus geen recht van spreken en loopt hier doelbewust de boel te verzieken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er zijn af en toe leuke topics, maar de vaste users hier (en dat zijn er veel) komen alleen maar met laffe topics.
Als je het dik gedrukt post wordt je punt niet duidelijker hoor.
Maar okey, ik begrijp ergens in de verste verte enigszins je punt. Alleen gaat het meestal niet op.
Zeker, af en toe zijn er topics die enorm grappig zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt het dus wel leuk hier, anders zou je hier niet komen. Maar je klaagt over kuttopics terwijl je er net zelf zeker 10 hebt geopend. Je hebt dus geen recht van spreken en loopt hier doelbewust de boel te verzieken.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zeker, af en toe zijn er topics die enorm grappig zijn.
Maar vaak niet, dan zie ik steeds dezelfde users heel magere topics openen. Stoorde ik mee aan, vandaar dat ik hier doelbewust kwam om de boel op te fleuren. Of hoe je het wilt interpreteren.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
verzieken.
Ja NU!!!! ik ga voor straf alleen nog maar bloedserieus posten in ONZINquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:25 schreef remlof het volgende:
WBPL, we zien je hier wel weer als je feedback hebt
Dat is wel heel arrogant Remlof.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij het verschil kennelijk niet ziet. Als het je hier niet bevalt blijf dan weg.
Omat dat moet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:36 schreef SiemeN het volgende:
Dat is niet arrogant, dat is een logische stelling. Als het iemand hier niet bevalt, waarom zit diegene dan hier.
Dat vragen we ons allemaal af bij remlofquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:36 schreef SiemeN het volgende:
Dat is niet arrogant, dat is een logische stelling. Als het iemand hier niet bevalt, waarom zit diegene dan hier.
zum befehl ist mein befehlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
Remlof vermaakt zich wel. Anyway. Feedback of mondjes weer dicht, gaarne.
Dat is wel een hele kromme duitse zin. Anyway ik bespeur weing feedbackachtigs in je opmerkingen. Of heb je een probleem met de manier waarop ik modereer?quote:
Niet echt problemen hoe je modereert. Alleen die ene lompe ietwat arrogante opmerking tegen een user net.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel een hele kromme duitse zin. Anyway ik bespeur weing feedbackachtigs in je opmerkingen. Of heb je een probleem met de manier waarop ik modereer?
Ik was misschien ietwat geďrriteerd omdat die user net zelf 10 baggertopics binnen een paar minuten had geopend en dan komt klagen over de kwaliteit van de topics hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef valek het volgende:
[..]
Niet echt problemen hoe je modereert. Alleen die ene lompe ietwat arrogante opmerking tegen een user net.
Klinkt iets te authoritair. Kan ikzelf moeilijk tegen. Maar och, waar maak ik me eigenlijk druk om.
Oohh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was misschien ietwat geďrriteerd omdat die user net zelf 10 baggertopics binnen een paar minuten had geopend en dan komt klagen over de kwaliteit van de topics hier
Maar goed, hij is even weg.
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXXquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zijn er deze week nog mensen geband?
NU?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:56 schreef WurM het volgende:
Zou een modje in dit topic een 'e' in de TT willen toevoegen? Voor meer informatie over de plek van de 'e', zie het topic
Gedaanquote:
Je liep zelf net zo hard mee te baggeren, terwijl je beloofd had dat niet meer te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:48 schreef Sebasser het volgende:
Mag mijn Wat is een kloon? topic weer open, en opgeruimd worden?
en als ik het lief vraag?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Je liep zelf net zo hard mee te baggeren, terwijl je beloofd had dat niet meer te doen.
Nee dus.
Dan doe ik net alsof ik het niet hoorquote:
Ja Wie grijpt er altijd naar zijn lul ... had 20 posts en er zat welgeteld 1 zinnige tussen. Okay foto's waren niet nodig ter illustratie maar hadden het topic misschien nog kunnen redden. Ik had me inderdaad iets duidelijker kunnen uitdrukken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:13 schreef -Angelus- het volgende:
"Geen foto's, topic loopt niet zoals bedoeld, slotje." ... kan die zin even toegelicht worden.
Wel remlof waarom post jij dan niet een foto?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef remlof het volgende:
Ja Wie grijpt er altijd naar zijn lul ... had 20 posts en er zat welgeteld 1 zinnige tussen. Okay foto's waren niet nodig ter illustratie maar hadden het topic misschien nog kunnen redden. Ik had me inderdaad iets duidelijker kunnen uitdrukken.
Ik grijp nooit naar m'n lul als er een foto wordt gemaaktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:25 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Wel remlof waarom post jij dan niet een foto?
Voor alles is een eerste keer remlof ... tevens help je nog om een topic in de juiste richting te sturen. Sluiten kan iedereen de echte mod die helpt om het topic in de juiste richting te laten verlopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef remlof het volgende:
Ik grijp nooit naar m'n lul als er een foto wordt gemaakt
En heb er derhalve dus ook geen foto's van.
Als ik die mogelijkheid zie doe ik dat ook. Maar de eerste 20 reacties lieten al zien dat het kansloos was.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer remlof ... tevens help je nog om een topic in de juiste richting te sturen. Sluiten kan iedereen de echte mod die helpt om het topic in de juiste richting te laten verlopen.
Wel remlof ik vindt het een beetje tegenvallen ... het lijkt wel alsof je niet echt houdt van Fok!.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:36 schreef remlof het volgende:
Als ik die mogelijkheid zie doe ik dat ook. Maar de eerste 20 reacties lieten al zien dat het kansloos was.
Sorry
Té lange nicks worden in een topic afgekort maar in de AT lijst verspringt het inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef BeeDee het volgende:
Waarom kan een username zo lang gemaakt worden, dat de layout van het subforum verneukt wordt. Het zijn er ineens wel veel. Terwijl TT's wel worden ingekort.![]()
Ik vind 't helemaal niet mooi...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Té lange nicks worden in een topic afgekort maar in de AT lijst verspringt het inderdaad![]()
Allesbehalve dat -Angelus- als je me beter kende zou je beter weten. Je topic idee was best goed op zich, maar het werd niet opgepakt door de ONZ users. Dan kan ik wel proberen te sturen en de bagger te verwijderen maar dan denk ik nog niet dat het gaat lopen. Volgende keer heb je misschien meer succes met een topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:39 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Wel remlof ik vindt het een beetje tegenvallen ... het lijkt wel alsof je niet echt houdt van Fok!.
ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Té lange nicks worden in een topic afgekort maar in de AT lijst verspringt het inderdaad![]()
Mogelijk wel, maar ze doen het niet. Je mag wel een nieuw account registreren met een kortere naam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik voel me aangesproken,is het mogelijk dat een FA mijn Usernamert verkort ?
![]()
heb ik ook gedaan, maar dies pakweg half uur gelden door Nj door de shredder gepleurdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Mogelijk wel, maar ze doen het niet. Je mag wel een nieuw account registreren met een kortere naam.
Lijkt me geen probleem, je post toch nog maar pas.
Dan heb je je er niet netjes mee gedragen. Of de naam werd niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, maar dies pakweg half uur gelden door Nj door de shredder gepleurd
beetje van het eerste, en denk je dat ze fipo de kloon accepteren?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je je er niet netjes mee gedragen. Of de naam werd niet gewaardeerd.
Die is ook te langquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
beetje van het eerste, en denk je dat ze fipo de kloon accepteren?![]()
en Surveiliance-fiets kan wel door de beugel?quote:
Die verneukt de layout van de topic lists niet volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en Surveiliance-fiets kan wel door de beugel?![]()
Nou eigeniljkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en Surveiliance-fiets kan wel door de beugel?![]()
Dit soort discussies hoort in FOK!features, Bugs & Development of Feedback niet hier. Rest wordt verwijderd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:21 schreef TwyLight het volgende:
Sloeg ook nergens op want het paste nog mákkelijk
Mijn naam verneukt op dit moment ook de layout, doordat er een bepaalde topique een zeer lange titel heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou eigeniljk![]()
Na de laatste grote update in october ofzo werden nicks langer dan 17 tekens ( dacht ik ) afgekort met ... aan het eind![]()
Er stond dus: Surveillance-Fiet...![]()
Gelukkig voor mij hebben ze toen een andere code gebruikt ofzo![]()
Ik heb één hele lange naam gewijzigd en het ziet er nu stukken beter uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Mijn naam verneukt op dit moment ook de layout, doordat er een bepaalde topique een zeer lange titel heeft
Ik zou geen bagger openen, zeker niet gezien het feit dat je je postrechten pas net terughebtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:21 schreef OldJeller het volgende:
Is het druk in ONZ of hebben jullie nog wat extra topics nodig?
Dat doen we met offtopic, bagger of posts die aanzetten tot baggeren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:41 schreef veldmuis het volgende:
Waarom worden mijn posts gewist uit dit topic?
remlof, dat is al hardstikke bekend, dat je nog moeite neemt om het uit te leggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doen we met offtopic, bagger of posts die aanzetten tot baggeren.
Ik kom hier nooit, dus dat wist ik nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:08 schreef murp het volgende:
[..]
remlof, dat is al hardstikke bekend, dat je nog moeite neemt om het uit te leggen
Zijn er geen richtlijnen? Wat ik in ONZ zie is van hetzelfde kaliber als mijn topics, maar jij refereert dan naar 'bagger'.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou geen bagger openen, zeker niet gezien het feit dat je je postrechten pas net terughebt
Een goeie richtlijn is: topics die snel op slot gaan zijn bagger, daar moet je geen voorbeeld aan nemen. En probeer origineel te zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zijn er geen richtlijnen? Wat ik in ONZ zie is van hetzelfde kaliber als mijn topics, maar jij refereert dan naar 'bagger'.
Als ik het anders doe, ben ik waarschijnlijk te serieus en bestaat er de kans dat die dwazen die hier frequent komen het niet begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |