en wat bedoel je met overal?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik haat KopieerMachine
Murp kan er niet genoeg van krijgen om mijn foto overal rond te gooien.
Oh wat vind ik dat toch leuk dat bashen. Niet dus![]()
Er is een mailtje naar forum@fok gegaan. So you know![]()
Ok, bedankt voor de info, ik zal ze nog even notenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:32 schreef WurM het volgende:
Remlof, ik heb vandaag alweer 2 fipo's gemaakt, waarvoor mijn oprechte excuses. Ik zal in het vervolg de OPs twee of drie keer lezen, voordat ik mijn reactie geef.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de info, ik zal ze nog even noten
Ik voel me redelijk verneukt nu... En op zich heb ik daar weinig problemen mee, zolang het door een vrouw gebeurt...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de info, ik zal ze nog even noten
Was een grapje, het was me niet opgevallen, en dan is het dus niet note waardigquote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk verneukt nu... En op zich heb ik daar weinig problemen mee, zolang het door een vrouw gebeurt...
Je trapt er inquote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Was een grapje, het was me niet opgevallen, en dan is het dus niet note waardig
Topics met hetzelfde onderwerp als een al bestaand centraal topic gaan altijd dicht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef Jekoos het volgende:
remlof; waarom is Grappen die niet grappig zijn dicht? hij ging net zo lekker en hij heeft nét dat ene dat dat topic die jij zei niet heefthoe heet dat ook alweer? oja SFEER
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Topics met hetzelfde onderwerp als een al bestaand centraal topic gaan altijd dicht.
Of je negeert het gewoon, dat lijkt me de beste oplossing.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jij beslist over mijn lot!!
kan deze op slot of kan hier een Seal-Of-SC op?, of Ts is Seniel of snapt de hints niet
Zoek de volgende keer voordat je een topic opentquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef Cudles het volgende:
ah ziehier het feedback topic, zoekt en gij zult vinden
ik ben te gretig, mijn excusesquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoek de volgende keer voordat je een topic opent
strengerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Je hebt al zeven pagina's mogen genieten..
Maar...maar.....ik ben God!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Je hebt al zeven pagina's mogen genieten..
Het probleem is dat jij het verschil kennelijk niet ziet. Als het je hier niet bevalt blijf dan weg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:57 schreef OldJeller het volgende:
Waarom gaan mijn kuttopics dicht terwjil ONZ alléén maar uit kuttopics bestaat, laten we eerlijk zijn.
Er is geen verschil, niet interessant gaan doen. Je blijft mod van ONZ.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij het verschil kennelijk niet ziet. Als het je hier niet bevalt blijf dan weg.
Er zijn genoeg leuke topics, ze worden alleen een beetje ondergesneeuwd door de bagger van users zoals jij. Nogmaals: als je het hier niet leuk vindt, blijf dan weg!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er is geen verschil, niet interessant gaan doen. Je blijft mod van ONZ.
Er zijn af en toe leuke topics, maar de vaste users hier (en dat zijn er veel) komen alleen maar met laffe topics.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke topics, ze worden alleen een beetje ondergesneeuwd door de bagger van users zoals jij. Nogmaals: als je het hier niet leuk vindt, blijf dan weg!
Je vindt het dus wel leuk hier, anders zou je hier niet komen. Maar je klaagt over kuttopics terwijl je er net zelf zeker 10 hebt geopend. Je hebt dus geen recht van spreken en loopt hier doelbewust de boel te verzieken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er zijn af en toe leuke topics, maar de vaste users hier (en dat zijn er veel) komen alleen maar met laffe topics.
Als je het dik gedrukt post wordt je punt niet duidelijker hoor.
Maar okey, ik begrijp ergens in de verste verte enigszins je punt. Alleen gaat het meestal niet op.
Zeker, af en toe zijn er topics die enorm grappig zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt het dus wel leuk hier, anders zou je hier niet komen. Maar je klaagt over kuttopics terwijl je er net zelf zeker 10 hebt geopend. Je hebt dus geen recht van spreken en loopt hier doelbewust de boel te verzieken.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zeker, af en toe zijn er topics die enorm grappig zijn.
Maar vaak niet, dan zie ik steeds dezelfde users heel magere topics openen. Stoorde ik mee aan, vandaar dat ik hier doelbewust kwam om de boel op te fleuren. Of hoe je het wilt interpreteren.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:16 schreef remlof het volgende:
verzieken.
Ja NU!!!! ik ga voor straf alleen nog maar bloedserieus posten in ONZINquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:25 schreef remlof het volgende:
WBPL, we zien je hier wel weer als je feedback hebt
Dat is wel heel arrogant Remlof.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij het verschil kennelijk niet ziet. Als het je hier niet bevalt blijf dan weg.
Omat dat moet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:36 schreef SiemeN het volgende:
Dat is niet arrogant, dat is een logische stelling. Als het iemand hier niet bevalt, waarom zit diegene dan hier.
Dat vragen we ons allemaal af bij remlofquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:36 schreef SiemeN het volgende:
Dat is niet arrogant, dat is een logische stelling. Als het iemand hier niet bevalt, waarom zit diegene dan hier.
zum befehl ist mein befehlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
Remlof vermaakt zich wel. Anyway. Feedback of mondjes weer dicht, gaarne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |