Ik gooi de bagger dicht. Dat maakt deel uit van mijn takenpakket. En poepplaatjes zijn storend, topic verneukend en meestal offtopic. Daarom haal ik ze weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef koemleit het volgende:
Remlof waarom gooi jij alle goede topiccen dicht? en Waarom vind je plaatjes van poep stom?
het is verbouwereerd, niet verbrouwereerd ... als je mijn topics sluit, remlof, dan graag wel zonder spelfouten!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:14 schreef remlof het volgende:
Ik ben verbrouwereerd over de wanstaltige kwaliteit van dit topic...
en een feessie bouwenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar remlof houdt van bier brouwen
Ja nee teer en bieten is meer CUL / PTAquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:03 schreef veldmuis het volgende:
HE TERINGSURFELANS FIEETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIJN DOELGROEP WAS ANDERS!!
jah ik vind ze ook vies!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gooi de bagger dicht. Dat maakt deel uit van mijn takenpakket. En poepplaatjes zijn storend, topic verneukend en meestal offtopic. Daarom haal ik ze weg.
Zag er anders 2 links staan.... En om nou meteen een topic te openen wanneer je een spelletje zoekt. Heeft totaal niets met ONZ te maken. Geen humorquote:Op zondag 18 maart 2007 01:26 schreef -Angelus- het volgende:
Gratis online Stratego spelen? ... opgelost how the fuck opgelost?
quote:Op zondag 18 maart 2007 01:22 schreef laffer het volgende:
hoi lieve rakkers van ONZ![]()
ik heb dit topic na overleg: [PAINT] Songtitels 4 naar MEN toe gesleept dus als jullie op zoek zijn....![]()
Nee je slechte topicsquote:
Oeh, thanks! Neuken?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:38 schreef Shirley het volgende:
Ik moet zeggen remlof, hulde aan jou. Welgemeend.
Je doet je taak als moderator prima.
ben jij degene die ook op wr.nl zat ?quote:
PM hem maar, het topic is al lang dicht.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:09 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ben jij degene die ook op wr.nl zat ?
opschepperquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef remlof het volgende:
Ga PMen of zet jullie conversatie voort in een slowchat topic. Dit is feedback en daar heeft dat geouwehoer van jullie niks mee te maken.
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef SiemeN het volgende:
Nee. We modereren veel te goed.
hehequote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef remlof het volgende:
Je mag sowieso geen kuttopics maken. Jij schijnt er erg goed in te zijn trouwens.
bedanktquote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik haat KopieerMachine
Murp kan er niet genoeg van krijgen om mijn foto overal rond te gooien.
Oh wat vind ik dat toch leuk dat bashen. Niet dus![]()
Er is een mailtje naar forum@fok gegaan. So you know![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |