Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Zit je nou gewoon mijn post te verwijderen?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:25 schreef remlof het volgende:
Ja ik weet S-F, maar de users hebben weinig aan die link
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/954251
Mischien wel even actueel op dit moment....
Remlof ik meen toegang te hebben.quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Regel dat dan eensquote:Op maandag 12 maart 2007 00:28 schreef remlof het volgende:
Nee iwowz want je bent geen crew en dat weet je zelf ook wel.
quote:Op maandag 12 maart 2007 00:25 schreef remlof het volgende:
Ja ik weet S-F, maar de users hebben weinig aan die link
Nee, want hij lijkt alleen zo toevallig op die ene foto, het is optisch bedrog zeg maarquote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
Er staat niets over je sterke kin in de OP.
Je hoeft je niet te schamen, hij wordt overduidelijk geaccentueerd op de hoofdfoto van je fotoboek.
Oja, ik had nog een vraag:
Heb je al eens nagedacht om je sterke kin te laten gebruiken voor Supermanreclamespotjes?
Ok, als ze bedoeld zijn om je belachelijk te maken zullen we dat doen. Maar het staat me echt bij dat je er eerst niet moeilijk over deed KM, vandaar mijn reactie eerder.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Oke maar willen jullie alsnog de foto's verwijderen áls iemand besluit ze hier in ONZ te posten of een topic over te openen ?
mvg.
Ik vind het niet fijn als er foto's rondgepost worden waarop ik wordt afgebeeld als een homoseksueel of transeksueel persoon. Ik denk dat je dat wel snapt.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, als ze bedoeld zijn om je belachelijk te maken zullen we dat doen. Maar het staat me echt bij dat je er eerst niet moeilijk over deed KM, vandaar mijn reactie eerder.
Ok, begrepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn als er foto's rondgepost worden waarop ik wordt afgebeeld als een homoseksueel of transeksueel persoon. Ik denk dat je dat wel snapt.
Gewone foto is geen probleem, die is ook nog wel ergens in US![]()
Zeg, remlof, ik wil graag een stukje feedback achterlatenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:00 schreef remlof het volgende:
Bagger verwijderd. Beschouw het verwijderen van je post hier als een waarschuwing.
Vind ik onnodig, zo'n kickquote:
Doe het dan ook nietquote:Op maandag 12 maart 2007 09:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, remlof, ik wil graag een stukje feedback achterlaten![]()
[..]
Vind ik onnodig, zo'n kick![]()
Nee, jullie moeten 'm op tijd dichtdoen!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:16 schreef remlof het volgende:
Je had em ook gewoon weg mogen laten zakken hoor
Nee jullie moeten weten wanneer je er niet meer in hoort te postenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten 'm op tijd dichtdoen!
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee jullie moeten weten wanneer je er niet meer in hoort te posten
Niet mijn taak.quote:
nee, dat wil ik niet... en ik kom er gewoon niet in... t was alleen een vraagquote:Op maandag 12 maart 2007 10:49 schreef SiemeN het volgende:
Mail dan voor toegang.
Mag ik ook jou spammen voor toegangquote:Op maandag 12 maart 2007 10:52 schreef SiemeN het volgende:
Dan mail je je vraag naar forum@fok.nl. Wie weet dat iemand je dan kan helpen..
Wel waar! Weliswaar niet direct maar dat is een technisch detail.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:20 schreef SiemeN het volgende:
Daar bereik je niet zoveel mee, want als moderator heb ik geen mogelijkheden om jouw gebruikersrechten aan te passen.
Ik ben een heul vrolijk mensch!quote:Op maandag 12 maart 2007 11:56 schreef jogy het volgende:
Al dan weer niet op de manier waar die goth echt vrolijk van wordt, wat dan weer een rare gedachte is; een vrolijke goth.
eens is! met elke woord.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef murp het volgende:
KM doet de hele tijd al stoer, doet mee aan dat piovan-gate, loopt te baggeren, is niet serieus, en is uitermate irritant, daarom doe ik dit.
KM moet gewoon is ophouden met zijn irritanta gedoe...
die gefotoshopte foto van hem is nieteens mooi dus hij moet gewoon zn mond dichthouden.... wie de bal kaatst....
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef murp het volgende:
KM doet de hele tijd al stoer, doet mee aan dat piovan-gate, loopt te baggeren, is niet serieus, en is uitermate irritant, daarom doe ik dit.
KM moet gewoon is ophouden met zijn irritanta gedoe...
die gefotoshopte foto van hem is nieteens mooi dus hij moet gewoon zn mond dichthouden.... wie de bal kaatst....
Ik. Met dat argument ga je namelijk echt niets bereiken, maar dat verder geheel terzijde.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:35 schreef murp het volgende:
[..]
so? wie zegt dat users geen macht hebben?
we zullen zien, ik ben niet boos op m, maar soms moet dit soort dingen gewoon gebeuren....quote:Op maandag 12 maart 2007 12:34 schreef SiemeN het volgende:
KM heeft aangegeven zelf ook op te houden met het gebash op Piovan, dus wat dat betreft lijkt mij dat dit hele verhaal zo opgelost is. Geen oefeloos gelul en geshop over die Piovan foto, en ook niet over KM. Klaar.
tuurlijk hebben users wel een beetje macht.... tis natuurlijk wel dat modjes de overhand hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik. Met dat argument ga je namelijk echt niets bereiken, maar dat verder geheel terzijde.
je heb PM terug..quote:Op maandag 12 maart 2007 12:40 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik heb zelf aangegeven dat het krom was dat ik ook mede mee deed met Piovan. Ik heb ook gezegd dat het niet eerlijk was en dit niet meer zou doen.
Wat jij irritant vind vind iemand anders weer grappig. Je argumenten zijn niet echt zo betrouwbaar.
Wat jij een argument vindt dat is je eigen mening.
murp check je PM eens, ik ben bereid dit op te lossen, maar dan moet jij ook meewerken. Ik vind het onaangenaam dat deze foto ook in je Usericon staat.
Mochten wij dit niet op een normale manier op kunnen lossen, kan ik altijd een mailtje richting forum@fok.nl doen en vragen of hun hem weg willen halen.
De groeten.
You lost me herequote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef murp het volgende:
[..]
BTW, dit is niet persoonlijk aan jou gericht maar aan KM
zeehondquote:
Da's in mijn ogen precies hetzelfde, maargoed..het gaat niet om mij.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:52 schreef murp het volgende:
nee, ik bedoel dat het niet persoonlijk naar de persoon achter KM is maar aan het "virtuele" persoon KM
snappie?
dus als ik jou aanval, val ik niet BeeDee aan maar jijzelf die achter de PC zit?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's in mijn ogen precies hetzelfde, maargoed..het gaat niet om mij.![]()
Het account opzich denkt en typt niet uit zichzelf right ?! En trouwens, als het om foto's gaat lijkt het me helemaal duidelijkquote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef murp het volgende:
[..]
dus als ik jou aanval, val ik niet BeeDee aan maar jijzelf die achter de PC zit?
het is in ieder geval niet mijn intentie om hem persoonlijk pijn te doen, ik heb PM met hem uitgewisseld en wacht eigenlijk op een PM van hemquote:Op maandag 12 maart 2007 13:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het account opzich denkt en typt niet uit zichzelf right ?! En trouwens, als het om foto's gaat lijkt het me helemaal duidelijk![]()
ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 13:03 schreef SiemeN het volgende:
Hier graag weer verder met ONZ gerelateerde FB, dames. Ik vertrouw er op dat beide heren er wel uit komen via de PM.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar je zit niet verlegen om feedback he? Dus ga maar lekker in de zon zitten...![]()
Zeg, die was nog grappig ook!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:27 schreef SiemeN het volgende:
Whihihihahahoehoe.
Wanneer ga je koffie drinken? http://www.coucoucircus.o(...)tbeauilfaitchaud.jpgquote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef SiemeN het volgende:
Humor is ook maar relatief.
Het was eigenlijk bedoeld als aftrap naar een Paaskwiz met kale mannetjes (ei hoofden). De eerste was van het kale hoofd pur sang, Kojak. Ik wilde een speurtocht opstarten naar kale hoofden, zoals met een eierzoekkwis (genoeg te doen nog Frits Wester, Pim Fortuyn, Jaap Stam etc.). Slechte start en half afgemaakt daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:04 schreef SiemeN het volgende:
Wellicht als je eens goed kan uitleggen wat je in hemelsnaam wil met je topic, dat iemand hier kan oordelen of het de moeite waard is. Het enige wat ik nu zie is een link naar een of andere Franse website wat niemand interesseert en zeker geen eigen topic waard is.
Ik kom later nog wel eens terug, met ik denk Suger Lee Hopper!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef SiemeN het volgende:
Wellicht dat je met een duidelijke OP en opzet dus wat meer kans maakt. Ik kan je geen garanties bieden, echter.
Dat was geen fipo, dat was een beroepsmatige lapoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef WurM het volgende:
Remlof, ik vind het goed dat ik geen fipo's meer mag plaatsen, maar ik krijg nu toch ernstig het gevoel dat je alleen jaloers was op mijn fipo-pipo-kwaliteiten:
knettervaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |