Da's in mijn ogen precies hetzelfde, maargoed..het gaat niet om mij.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:52 schreef murp het volgende:
nee, ik bedoel dat het niet persoonlijk naar de persoon achter KM is maar aan het "virtuele" persoon KM
snappie?
dus als ik jou aanval, val ik niet BeeDee aan maar jijzelf die achter de PC zit?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's in mijn ogen precies hetzelfde, maargoed..het gaat niet om mij.![]()
Het account opzich denkt en typt niet uit zichzelf right ?! En trouwens, als het om foto's gaat lijkt het me helemaal duidelijkquote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef murp het volgende:
[..]
dus als ik jou aanval, val ik niet BeeDee aan maar jijzelf die achter de PC zit?
het is in ieder geval niet mijn intentie om hem persoonlijk pijn te doen, ik heb PM met hem uitgewisseld en wacht eigenlijk op een PM van hemquote:Op maandag 12 maart 2007 13:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het account opzich denkt en typt niet uit zichzelf right ?! En trouwens, als het om foto's gaat lijkt het me helemaal duidelijk![]()
ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 13:03 schreef SiemeN het volgende:
Hier graag weer verder met ONZ gerelateerde FB, dames. Ik vertrouw er op dat beide heren er wel uit komen via de PM.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar je zit niet verlegen om feedback he? Dus ga maar lekker in de zon zitten...![]()
Zeg, die was nog grappig ook!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:27 schreef SiemeN het volgende:
Whihihihahahoehoe.
Wanneer ga je koffie drinken? http://www.coucoucircus.o(...)tbeauilfaitchaud.jpgquote:Op maandag 12 maart 2007 14:46 schreef SiemeN het volgende:
Humor is ook maar relatief.
Het was eigenlijk bedoeld als aftrap naar een Paaskwiz met kale mannetjes (ei hoofden). De eerste was van het kale hoofd pur sang, Kojak. Ik wilde een speurtocht opstarten naar kale hoofden, zoals met een eierzoekkwis (genoeg te doen nog Frits Wester, Pim Fortuyn, Jaap Stam etc.). Slechte start en half afgemaakt daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:04 schreef SiemeN het volgende:
Wellicht als je eens goed kan uitleggen wat je in hemelsnaam wil met je topic, dat iemand hier kan oordelen of het de moeite waard is. Het enige wat ik nu zie is een link naar een of andere Franse website wat niemand interesseert en zeker geen eigen topic waard is.
Ik kom later nog wel eens terug, met ik denk Suger Lee Hopper!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef SiemeN het volgende:
Wellicht dat je met een duidelijke OP en opzet dus wat meer kans maakt. Ik kan je geen garanties bieden, echter.
Dat was geen fipo, dat was een beroepsmatige lapoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef WurM het volgende:
Remlof, ik vind het goed dat ik geen fipo's meer mag plaatsen, maar ik krijg nu toch ernstig het gevoel dat je alleen jaloers was op mijn fipo-pipo-kwaliteiten:
knettervaag!
ja, dat weet ik, het is ook niet dat per dag 324 kuttopics opend toch, ik hou het wel op 1 per dag ofzo..maar in werkelijk heid voel jij je gewoon kut omdat ik remlof de macht geef dat ie mn topics mag dichtgooien, nou vooruit je mag mijn topics ook wel sluitenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:50 schreef jogy het volgende:
Hey murp, even voor de duidelijkheid, niet dat ik van mening ben dat je ondertitel en sig niet echt overeenkomstig is met de dagelijkse werkelijkheid buiten jouw hoofd hoor. Maar je weet dat we over het algemeen gewoon liever géén slotjes zetten hè? Toch?
Sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:58 schreef jogy het volgende:
Oh en je bent niet de enige hoor murp, helaas..
één keer een goede opmerking valt nog in de categorie 'zelfs een gehandicapt kind van 3 kan weleens een . hebben'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
WurM het zusje van..
Kan ik nu ook mod worden?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]
één keer een goede opmerking valt nog in de categorie 'zelfs een gehandicapt kind van 3 kan weleens een . hebben'
Ik heb er geloof ik nog vier gezet de afgelopen week, 1x ontopic en 3x slowchat... Beter opletten dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom worden de banners niet meer gebruikt?
'kheb er vandaag nog eentje gezet voor ontopicness.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom worden de banners niet meer gebruikt?
Alleen NJ, Snakey en SiemeN. Modschap staat volkomen los van webloggerschap.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:29 schreef TwyLight het volgende:
Mods hebben toch ook weblog rechten? of alleen Snakey?
Facial Bang. nee, Feedback daar kan je je ei kwijt over ONZ gerelateerde dingen. Bijvoorbeeld als je topic gesloten is. Of je probleem hebt met een user/moderator.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef prum het volgende:
wat is dit voot gedeelte? wat is FB ?
Ferboten für Beebiesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef prum het volgende:
wat is dit voot gedeelte? wat is FB ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh okquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:33 schreef SiemeN het volgende:
Alleen Snakey, NJ en ik omdat wij allen iets bijdragen aan de weblog.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef speknek het volgende:
Haxors door den eeuwen heen.
Mag deze TTT? Ik heb zelf denk ik nog nooit een topic meegemaakt die zo consistent over de grond rollen van het lachen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |