Je bent nog steeds niet stoerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik patent op aangevraagd nare gothic!
stoer zijn is zo overrated...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet stoer
Dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer of probeer het later nog eensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:33 schreef Djarum het volgende:
mag ik haar nummer Pi?..
oh wacht.. staat op haar voorhoofd...
Goooooooood morningquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Komt jouw nick van dat liedje Boem-dikkie-dikkie-dikkie-boem-dikkie-boem![]()
ja, waarschijnlijk heeft nightspirit haar al plat (quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer of probeer het later nog eens![]()
vietnammmmmmmmquote:
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Komt jouw nick van dat liedje Boem-dikkie-dikkie-dikkie-boem-dikkie-boem![]()
Het is toch No Diggety? Maar goed No-Dikkie klinkt zo knulligquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee![]()
Komt van Boom Diggety. Boem DikketieBoem-Dikkie
Ik doe geen jongensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, waarschijnlijk heeft nightspirit haar al plat () gebeld....
nee-Dikkiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is toch No Diggety? Maar goed No-Dikkie klinkt zo knullig![]()
Ik ben aan het werk en kan dus niet slapen gaan nuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je nest in jij. Gothics zijn nachtdieren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wou dat ik een toffe gang neger was wat zou mijn leven dan toch volmaakt zijn
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
Piovan!
[afbeelding]
2 druppels sterk verontreinigd water.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:53 schreef soppig het volgende:
oeh !
reprensenteer mijn teef kont negers we koelen met de broeders en de huisgenoten in het huuiiiiiis !OeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wou dat ik een toffe gang neger was wat zou mijn leven dan toch volmaakt zijn
Was ik maar een echte neger
Dan was ik echt hip-hop en ook integer
En noemde geen journalist me stijl ooit whack
Want die kaaskoppen zijn zo politiek correctMijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
OMG ik had eerst niet eens door dat het Nederlands was (soort van)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef RickoKun het volgende:
Hier komt Boem - DIKKIE zijn naam vandaan!
EUUUSTEERRPPAAAAAARK
http://www.youtube.com/watch?v=Upter4JrVSU
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:32 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
In ieder geval eerder gemaakt, geen eigen topique waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |