Dat wilde ik ookal zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:47 schreef Jimbo het volgende:
?
Pics!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:47 schreef tlepel het volgende:
heb geen lul
Michael Jackson was de trendsetter toch ? Of had ie meer last van schaamluis ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:48 schreef HenkieVdV het volgende:
50-cent
G-unit
Eminem
Al dat tuig.
Owjah, foto's te vinden bij je moeder.
Die hebben gewoon jeuk van dezelfde Ho mang.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:48 schreef HenkieVdV het volgende:
50-cent
G-unit
Eminem
Al dat tuig.
Owjah, foto's te vinden bij je moeder.
En zo dom ook he. Elke keer au schreeuwen als hij erin knijpt maar het toch blijven doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Michael Jackson was de trendsetter toch ? Of had ie meer last van schaamluis ?![]()
TS post meestal in KPD.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef mrbomb het volgende:
Misschien is het handig om het duidelijk uit te leggen voordat dit topic aan z'n eigen zieligheid ten onder gaat.
Heb je nog een uitleg nodig ... heb je de ITO afgemaakt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef mrbomb het volgende:
Misschien is het handig om het duidelijk uit te leggen voordat dit topic aan z'n eigen zieligheid ten onder gaat.
jij dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Heb je nog een uitleg nodig ... heb je de ITO afgemaakt?
Misschien had ie ook last van een dwangneurosie, net zoals mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En zo dom ook he. Elke keer au schreeuwen als hij erin knijpt maar het toch blijven doen.
Je wil net iets te graag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Misschien had ie ook last van een dwangneurosie, net zoals mij.
![]()
nietquote:Wie grijpt er altijd naar zijn lul ... wanneer hij post voor een foto
Geachte heer/mevrouw,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Lang topic
Maar ik snap de:
[..]
niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |