Ow ja, verrek! Anders vermeld je die even in ONZ-Banners, uitleg. jogyquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:01 schreef jogy het volgende:
Ach, je hebt tenminste één banner kunnen versieren.
Twee posts erbij gezet met uitlegquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, verrek! Anders vermeld je die even in ONZ-Banners, uitleg. jogy
Hoho, overschat je sommige users niet een beetje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef remlof het volgende:
Top! Zo is het voor iedereen duidelijk waar de huidige topics met seals te vinden zijn
Kut, ik bedoelde natuurlijk "bijna iedereen"quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:47 schreef remlof het volgende:
Top! Zo is het voor iedereen duidelijk waar de huidige topics met seals te vinden zijn
Verkeerde TT - maar wacht effequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn 20.000 ste post vierings topic wat doe je![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:50 schreef remlof het volgende:
Is open: 20k-bier-en-tieten topic - verander TT naar eigen inzicht, maar niet in zoiets als ie was
Ben je ook, dus volg je gevoel!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:09 schreef zainabber het volgende:
ik voel me minderwaardig met mijn niet-blauw oplichtende username.
Feedback verdient een TTTquote:
Onnodig maar noodzakelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom zou die maikel een uitzondering moeten zijn op andere users. Vind sticky een beetje onnodig
Fijn dat de boodschap nu eindelijk doorkomt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik meld even dat ik kap met de bagger. Dus nu ben ik weg.
Mvg!
Het is meer dat ie nu gewoon naar school moet. Vanmiddag kun je weer met frisse tegenzin topiques sluitenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn dat de boodschap nu eindelijk doorkomt.
Als hij zo doorgaat zal ik er voor zorgen dat ie binnenkort voorlopig even niet eens meer kan posten. Wie niet luisteren wil...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Het is meer dat ie nu gewoon naar school moet. Vanmiddag kun je weer met frisse tegenzin topiques sluiten
Tot nooit en groetjes aan je moederquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Mvg!
Toedels.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Mvg!
Tuurlijk, daag hem nog even uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat zal ik er voor zorgen dat ie binnenkort voorlopig even niet eens meer kan posten. Wie niet luisteren wil...
Nee, dat was z'n laatste waarschuwing. Maar gezien het KM betreft zal ik hem ook nog even PMen voor de duidelijkheid.quote:
Ik had een hele erge scheet, die mag ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef SiemeN het volgende:
Omdat, zoals de sluitpost aangeeft, Onzin geen dumpplaats is voor je gebeurtenissen van de dag. Als men voor iedere scheet een topic opent (wat helaas gebeurt) zien we hier door de bomen het bos niet meer.
Het voegt gewoon te weinig toe.
WHehehequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:00 schreef remlof het volgende:
Nog effe snel dicht voor het weer morgen is
dat 2equote:Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het ONZ gerelateerd of moeten we je naar buiten sturen met een pakje papieren zakdoekjes?
dank je, ik ga zo wel een slaaplekkertopic maken, die mag je gelijk weer wissen hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
*droogt murp's traantjes en geeft hem een lollie en een pakje zakdoekjes
Kijk es even goed dan !quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef JapyDooge het volgende:
Ik kan het leuke plaatjes etc topic nergens meer vindenIs het van naam veranderd? Dacht dat dat zo'n centraal ding was
! Iemand een linkje?
Ik zal wel blind zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kijk es even goed dan !![]()
Funny links, pics en clips topic. Deel 21
nou vooruitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:12 schreef Jimbo het volgende:
doen we nog wat aan dat fastchat topic heren?
Aha, je geeft het dus toe! Je bent een domme kloon van Murpquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef prum het volgende:
[..]
dank je, ik ga zo wel een slaaplekkertopic maken, die mag je gelijk weer wissen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |