quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Ireth het volgende:
* Ireth is a Single Mom..
Tijdelijk althans...
Van 15.50 uur tot 20.10 uur
Zolang hebben Suus en ik in het ziekenhuis gezeten en manlief zit/lig er dus nog....
10 voor 4 waren we vanmiddag bij de longpoli, 10 over 4 moesten we er zijn. Uiteraard liepen ze uit dus tegen half 5 kwamen we pas bij de longarts aan. Verteld over dat zijn hart continue op hol slaat, verteld over dat de huisarts hem geen verwijzing wil geven voor de cardioloog ("Hij is een gezonde jonge vent, niks aan de hand!") en de longarts zet zo'n apparaatje op zijn wijsvinger om zijn hartslag te meten en die ging gelijk bellen. Hij mocht blijven
Hij had op dat moment een hartslag van 150 p/m De huisarts is een malloot aldus de longarts.
Hij heeft een tijdje op de SEH gelegen aan de ecg, er zijn foto's gemaakt, er is bloed afgenomen, er is nog een of andere meting gedaan met plakkers op polsen, borstkas en enkels en toen kon ie naar de afdeling. Er wordt nu eerst een 12 uurs ecg gemaakt en dan kijken ze morgen verder. Zowiezo krijgt ie morgen de longarts én de cardioloog aan zijn bed. Dus of hij morgen naar huis mag is ook nog niet zeker. Ben dus net pas thuis met Suus.. en die ligt nu te huilen in bed.. ze wil papa knuffelen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt er op dat ze in slaap is gevallen, mocht ze vanacht wakker worden dan kruipt ze maar lekker bij mij!
Ik ben zo blij dat er nu eindelijk eens serieus gekeken gaat worden naar de oorzaak. Het kan allemaal van zijn COPD afkomen (het hart moet meer pompen om zuurstofrijk bloed rond te krijgen) en dan zal ie de rest van zijn leven medicijnen moeten slikken daarvoor. Maar het kan ook iets heel anders zijn.. en het gaat verdorie wel even over zijn hart
Dat had ik dus al geprobeerd, maar zijn mobiel staat uit op zijn werk. Onderweg naar hiero zal hij hem ongetwijfeld wel aanhebben, maar dan issie ook hier met max. 30 minuten, dus om hem dan nog af te bellen en weer terug te sturen richting een andere buslijn vind ik ook weer zo sneuquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Kun je hem niet mobiel bereiken, en dan zeggen dat je zo graag wilt slapen?
Mwoah, ups en downs maar dan meer downs dan ups. Als het goed is gaat het huis volgende week woensdag in de verkoop en dan maar duimen dat het snel weg is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, hoe is het met jou? Ik lag vanmorgen nog aan je te denken.
Ja maar verder ga ik liever niet teveel hier op de details inquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Wonen jullie nu nog samen in het huis?
Gil maar als ik dingen vraag die me niet aan gaan hoor.
Maud is op een week na 4 maanden. Ik heb opgezocht wat mijn andere dochter wel KV op die leeftijd dronk. Dat was 180 ml. Maar die was ook ietsje zwaarder. Dus we gaan 150 ml proberen, maar als ze toch liever meer heeft dan kan dat natuurlijk. We weten nu immers hoe ze is als ze honger heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:27 schreef ralphk het volgende:
Hoi Chaca, wat vervelend dat ze al die tijd te weinig heeft binnengekregen!! Hoe oud is je kindje? Op de site van NVB kan je een rekensom vinden met een richtlijn van hoeveel kindjes ongeveer zouden moeten drinken. Misschien heb je daar nu nog iets aan. Mocht je daar interesse in hebben, kan ik de link ook wel even voor je opzoeken.
Tuurlijk, bij mij zouden ook de tranen rijkelijk vloeien, dus een hele dikke knuffel van mij!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ireth.... wat naar allemaal zeg! Sneu zo'n ukkie die allerlei onderzoeken moet ondergaan....![]()
quote:
*oenk*! Gelukkig valt de schade mee!quote:Op maandag 19 maart 2007 13:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Putverrrr...
Ik moet met mijn fietsje en mijn kouwe klauwen in de sneeuw nog één bocht om naar huis, help ik mezelf even bijna letterlijk het hoekje om
Bij de oprit naar de parkeerplaats zag ik een grote oplegger staan en ik dacht nog: "Ja, lekker handig, welke klapjosti parkeert daar nou weer een vrachtauto, zo gebeuren er nog..."
*BATS*
En toen stuiterde ik half over de motorkap van een auto.
Ik: kleine blauwe plek op mn scheen, stijve arm, creatief gevormd voorwiel
Zij: hartverzakking, geen nummerplaat meer
Lallalaaa maandag![]()
Yppy, wat goed van jou! Ik ben nog steeds zo'n doos in mijn hoofd. Ik wil wel elke keer vragen hoe het is met iedereen, maar weet dan niet mee de details. Van Moonah wist ik wel dat ze aan de slag was, maar was alleen vergeten (domme ik) dat er iets met wormen in een koelkast was (ja, ja het daagt in het oosten). En van Suzanne wist ik dat ze met hulp bezig was, maar na het niet opdagen van de stagiaire ben ik het spoor bijster geraakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het met je stagiair Suzanna? Is die al gearriveerd? Wij hebben een jongen nu. Zo'n schatje.![]()
Moonah, hoe bevalt het werken, kun je al een beetje wennen en kolven erbij, lukt het?
Wiew Ezraquote:
Maar dan aan de borst van een ander hoop ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef YPPY het volgende:
Je kunt beter nu door die moeilijke periode heen dan dat hij straks 16 is en nog steeds alleen aan de borst in slaap valt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar dan aan de borst van een ander hoop ik![]()
![]()
Herkenbaar..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef PM-girl het volgende:
(..)
MeNicole ik herken het ook wel, mij gaat het er ook om dat ik bang ben dat Simon iets nieuws zal doen bij een ander, bijvoorbeeld rollen of straks zijn eerste woordje zeggen.
(..)
Dat is ook niet leuk om te horen. En in mijn ogen ook niet zo professioneel van die leidster...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:38 schreef cattie het volgende:
Vandaag verdelde Ive's leidster dat hij afgelopen vrijdag mama tegen haar heeft gezegd.Misschien heel kinderachtig van mij, maar ik vond dat niet leuk om te horen.
Cattie, wat fijn dat het weer oké is down-under! Geen operatie dus!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef cattie het volgende:
Moonah, hoe is het nu met jou? Geestelijk en lichamelijk? Werkt de bekkenbodemtherapie?
Met mij gaat het goed, op een beetje gevoeligheid op de littekens na is het "beneden" weer helemaal oke!
Eyquote:Op maandag 26 maart 2007 09:21 schreef cattie het volgende:
Fijn dat het beter gaat Moonah, met het slapen van Thies en met je zelf!En ieder kind is anders, maar zelfs Ive slaapt nu 7 uur aan 1 stuk, dus het gaat jullie ook vast lukken! Sterkte nog, want het is niet makkelijk.
![]()
Mijn littekenweefsel is ook nog vrij stug, maar dat wordt volgens mij langzamerhand steeds soepeler.
Ive heeft vorige week op mijn verjaardag tegen mij mama gezegd! Sindsdien zegt hij constant papa, maar sinds een paar dagen afgewisseld met af en toe mama!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:41 schreef Moonah het volgende:
Oeh, dat is zuur he Chacama, melk weggooien.
Maar een knallende migraine is idd niet zo maar iets. Beterschap, hopelijk is het inmiddels wat minder.
En wat fijn dat de osteopaat zo doortastend was bij Maud!![]()
Nou, ik mocht op gesprek, de meneer aan de andere kant vd tafel zei zo ongeveer tak-tak-tak wat de bedoeling was en of ik dat zag zitten en ik zei van wel en nog geen 25 minuten later stond ik een beetje beduusd buiten met de wetenschap dat ik maandag terug kan komen. Was zo snel gegaan dat ik achteraf vanuit de auto nog even terug heb gebeld omdat ik vergeten was te vragen hoe het geregeld was met kolven.quote:
hihi, wat fijn dat je dingen gaat doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Oeh lees ik melk weggooien? Ik word al steigerig als ze een bodempje overlaat en dat wegmoet, moeilijk zeg!
En ik ga dingen (poststukken, rapporten etc.) invoeren en uitzetten in de organisatie doen
lekker warme bad/ douche en een massagequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Ladys sterkte probeer maar dubbel te genieten van Iris, is ook moeilijk hoor
Yppy up en down dus, maar hopenlijk steeds meer ups dan downs..
Chacama auw![]()
Vanmiddag wezen fietsen, want was mooi weer, was even vergeten dat limburg zo heerlijk heuvelachtig isauw spierpijn enzo
![]()
Van zo'n klein babietje word je wel veerkrachtig in je slaapbeleving..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:49 schreef dutchie het volgende:
Och E.T. dat klinkt ook niet echt alsof jullie nog op de roze wolk zitten.
Beetje bij gekomen al?
Dat zou ik ook graag mee willen maken. Ik voelde enkel pijn, heel veel pijn en verder niets en dat vind ik heel jammer. Bedankt voor je positieve verhaal, ik ben blij voor je dat het zo gegaan isquote:Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef Belana het volgende:
och cattie, wat snap ik goed hoe je je voelt. dat weet je. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik een 2 bevaling gehad heb, omdat ik daar nu zo positief op terug kijk, ondanks dezelfde angst die ik had als die jij hebt. Ezra's bevalling is eigenlijk een eitje geweest achteraf. Het is echt zo dat die weg al gebaand is en nog meer doordat Liam verkeerd om lag zoals bij jou Ive. Het was mooi om het dit keer helemaal zelf te kunnen doen en hem er zo uit te voelen komen, dat vond en vind ik nog steeds onbeschrijflijk mooi
Maar dat stelt je vantevoren niet echt gerust helaas. Ik hoop dat je het vertrouwen kunt vinden meid, echt!
Hier ook hetzelfde gevoel. Spijt dat ik er eigenlijk niet veel van 'meegemaakt' heb. ik wou alleen maar dat de pijn ophield, dat het voorbij was. En nu zit ik een beetje met het gevoel dat ik nog steeds niet weet hoe dat eigenlijk is, een bevalling.quote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag mee willen maken. Ik voelde enkel pijn, heel veel pijn en verder niets en dat vind ik heel jammer.
Misschien ís dat wel hoe een bevalling is...quote:Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde gevoel. Spijt dat ik er eigenlijk niet veel van 'meegemaakt' heb. ik wou alleen maar dat de pijn ophield, dat het voorbij was. En nu zit ik een beetje met het gevoel dat ik nog steeds niet weet hoe dat eigenlijk is, een bevalling.
Ik zou het de volgende keer bijna laten filmen, kwestie van alles te kunnen herbekijken. Maar ja, dat zie ik nu ook weer niet zitten.
Ik heb veel verhalen gehoord waarbij meiden hun bevallng zo hebben beleefd. Dus het kan zeker zijn hoe een bevalling ís. Maar niet hoe een bevalling kán zijn. Het kan ook heel anders zijn, dat is tenminste mijn ervaring. Maar ook dat zegt niets over een eventuele volgende bevalling. Die kan daardoor misschien juist ontzettend tegenvallen.quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef owlet het volgende:
[..]
Misschien ís dat wel hoe een bevalling is...Ik herken het wel een beetje. Ondanks alle oefeningen vooraf kon ik gewoon niet in contact komen met mijn lichaam. Ik was alleen maar pijn, pijn, pijn.
Een camera mee laten lopen is misschien geen slecht idee als je nu dat idee hebt, je kan de film altijd nog weggooien.
Ik zie niet er niet tegenop om een film te hebben maar lijkt me stom gedacht om het te filmen op het moment zelf.quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef owlet het volgende:
Een camera mee laten lopen is misschien geen slecht idee als je nu dat idee hebt, je kan de film altijd nog weggooien.
Jij had het ook precies op Simons' 5maandsdag weer he? Stom.quote:
Soms heb ik dat ook wel eens. Want ik ben, volgens Belsen, op 't laatst verdoofd bij mijn muts. Dus voelde ik de knip, en tang en wie weet wat nog meer niet!quote:Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde gevoel. Spijt dat ik er eigenlijk niet veel van 'meegemaakt' heb. ik wou alleen maar dat de pijn ophield, dat het voorbij was. En nu zit ik een beetje met het gevoel dat ik nog steeds niet weet hoe dat eigenlijk is, een bevalling.
Ik zou het de volgende keer bijna laten filmen, kwestie van alles te kunnen herbekijken. Maar ja, dat zie ik nu ook weer niet zitten.
Ja klopt! Maar op Simons 6-maanddag nog niets te bespeuren, dus de oude regelmaat is er nog niet. Ach, kan er niet om treuren tot nu toe!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Neuk het volgende:
[..]
Jij had het ook precies op Simons' 5maandsdag weer he? Stom.Achja weet je gelijk dat alles weer werkt!
En waar die drang naar zoetigheid vandaan kwam
![]()
Jemig.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef E.T. het volgende:![]()
Deze moeder ging gister weer aan het werk.. Om een uur of half 10 gekolfd en m'n flesje in de koelkast gezet en om 10 uur werd ik bij mijn leidinggevende en iemand van PZ geroepen..
Lang verhaal kort: ze willen mijn arbeidsovereenkomst laten ontbinden bij de kantonrechter met een gouden handdruk etc.. Ik zat dus om 11 uur al weer thuis
Alles ligt nu bij de rechtsbijstand verzekering, dus wordt vervolgd .
Mijn kolfproductie had wel te lijden onder de stress, maar op zich viel het me niet tegen.
En 's avonds werd m'n schoonvader ook weer opgenomen in het ziekenhuis.. Was me het dagje wel![]()
Maar voorlopig heb ik dus betaald vakantie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |