abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 10:11:03 #101
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47426300
Mwana succes!

Ik ben ook weer blij met mezelf. Kan na bijna 9 maanden eindelijk mijn absolute favoriete spijkerbroek weer aan. We zijn zo blij dat we elkaar weer gevonden hebben.
En toch is je lijf heel anders als 'vroeger'. Het vel mag nog iets strakker. Gaan we nog mee bezig.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 19 maart 2007 @ 10:44:37 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47427237
Oh, dutchie, daar droom ik voorlopig nog van. Mijn vader heeft de knoop voor me doorgehakt. Zijn legendarische woorden: morgen gaan wij broeken voor je kopen. Want die twee die je nu hebt kun je niet eeuwig op teren. Nu was dat eeuwig ook niet mijn bedoeling, maar ik zie het inderdaad niet op korte termijn gebeuren dat ik in mijn oude broeken ga passen. Dus ik laat me maar verwennen.....heeeeeel vervelend.

(duimt ondertussen voor Mwana)
  maandag 19 maart 2007 @ 10:51:38 #103
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47427462
dutchie is het de spijkerbroek van ook poosje na leon ? staat me iets van bij
fijn dat je je beter voelt
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 19 maart 2007 @ 11:25:05 #104
108648 cattie
lieve moeder
pi_47428501
Mwana, heel veel succes!

Dutchie, wat fijn dat je die spijkerbroek weer aan kunt!

Chacama, laat je maar lekker verwennen.
pi_47429119
Dutchie herenigd met je favoriete broek, heerlijk !

Maar shoppen is ook leuk chaca, laat je maar verwennen !
Fake it till you make it...
  maandag 19 maart 2007 @ 13:23:44 #106
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47432234
Vandaag is weer zo'n dag. Ik weet niet precies wat me dwars zit, maar wel dat ik alles en iedereen er de schuld van wil geven... Sokken die niet aan willen, schoenen die te koud zijn, schoenen die te warm zijn. Voorwerpen die op de grond liggen en waarover ik struikel, luiers die niet meewerken. De afwas waar ik maar niet aan toe kom. De was die in de machine wacht om opgehangen te worden. Mijn schoonmoeder die zometeen de bende in huis aantreft. En vooral: de buikgriep en hoofdpijn die maar niet door lijkt te zetten, maar waar ik wel al weken mee rondloop.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 19 maart 2007 @ 13:52:03 #107
103793 kozakken
Living the life
pi_47433272
Dutch en spijkerbroek Ik hoor het al: verliefd en bestemd voor elkaar
pi_47433317
Putverrrr...
Ik moet met mijn fietsje en mijn kouwe klauwen in de sneeuw nog één bocht om naar huis, help ik mezelf even bijna letterlijk het hoekje om

Bij de oprit naar de parkeerplaats zag ik een grote oplegger staan en ik dacht nog: "Ja, lekker handig, welke klapjosti parkeert daar nou weer een vrachtauto, zo gebeuren er nog..."
*BATS*
En toen stuiterde ik half over de motorkap van een auto.

Ik: kleine blauwe plek op mn scheen, stijve arm, creatief gevormd voorwiel
Zij: hartverzakking, geen nummerplaat meer

Lallalaaa maandag
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47433364
Oh ja: examen ging aardig, dank voor die duimen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 19 maart 2007 @ 14:16:24 #110
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47434148
...als je haar maar goed zit
tis een echte maandag he? Knuffel voor mwana! Goed gedaan en nu hup rustig an doen!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 19 maart 2007 @ 14:34:40 #111
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47434780
Ja Evenstar, DE spijkerbroek.

Mwana, lekker bezig weer hè.
pi_47434957
Heeerrrlijk dutchie
Alsof alsof...nou alsof ik ein-de-lijk die spijkerbroak weer aankan. Maar dan andersom
  maandag 19 maart 2007 @ 14:40:31 #113
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47435027
Andersom? Als in spijkerbroek uitdoen?
pi_47436499
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef dutchie het volgende:
Andersom? Als in spijkerbroek uitdoen?
Broek uit broek uit!
Geintje

Nee, andersom als in:
broek weer aan = joepie
fiets boem = niet joepie
pi_47436533
tjemig mwana, wat een schrik. gelukkig valt de schade mee. en fijn dat je examen goed ging!
  maandag 19 maart 2007 @ 16:31:40 #116
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47439636
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Putverrrr...
Ik moet met mijn fietsje en mijn kouwe klauwen in de sneeuw nog één bocht om naar huis, help ik mezelf even bijna letterlijk het hoekje om

Bij de oprit naar de parkeerplaats zag ik een grote oplegger staan en ik dacht nog: "Ja, lekker handig, welke klapjosti parkeert daar nou weer een vrachtauto, zo gebeuren er nog..."
*BATS*
En toen stuiterde ik half over de motorkap van een auto.

Ik: kleine blauwe plek op mn scheen, stijve arm, creatief gevormd voorwiel
Zij: hartverzakking, geen nummerplaat meer

Lallalaaa maandag
*oenk*! Gelukkig valt de schade mee!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 19 maart 2007 @ 20:09:44 #117
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47447970
PV, baaldagen....overslaan...dat zou het beste zijn.

En Mwana, tja......mwana ik ben er helemaal bedusd van.

twee spijkerbroeken en twee shirts (waar ik goed in kan voeden)
  maandag 19 maart 2007 @ 21:43:27 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47452516
PV die dagen zijn frut

Mwana auw

Chacama lekker
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 19 maart 2007 @ 21:55:38 #119
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_47453083
Mwana.. das ff spannend zeg! gelukkig is het bij een blauwe plek gebleven..

Dutchie, top is dat hé? als het weer past. Ik moet mijn buikje tegenwoordig ín mijn broek vouwen , maar dan istie wel aan

maarre.. het kriebelt hier weer behoorlijk.. jongens; over 10 jaar loop ik vermoeid voor een schare van tig kindertjes uit... ongelooflijk hoe de hormonen weer opspelen bij alles wat kleiner is dan Daniël..
Nou ja.. we gaan eerst verhuizen naar een groter huis volgende maand .. even acclimatiseren.. en dan.. who knows..
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:23:30 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47462251
Mwana

Nanalune, wat toevallig. Ik kreeg ineens het idee je al een tijdje niet gezien te hebben hier (of ik ben scheel) en daar ben je dan. Maarreuh... nu al aan het rammelen o jee... Dat belooft wat..

Deze mama blijft vandaag thuis. Ziek... Vannacht aan het hallucineren geweest, niet gezond. Dacht dat er weer ingebroken werd bij ons. Ik was gewoon wakker voor mijn gevoel en ik hoorde beneden van alles schuiven en voetstappen. Mijn hart zat in mijn keel, maar gelukkig gebeurde er niks. Want het was helemaal niet zo, was echt aan het ijlen volgens mij. Vanmorgen dan ook superberoerd wakker geworden. Kinderen zijn lekker naar oma, poets is op de slaapkamer bezig. En als zij klaar is duik ik gauw weer mijn nest in.
pi_47462354
Blech Dutch, dat is k! Beterschap

Ik heb de laatste tijd van die vage dromen. Droom ook vaak dat er ingebroken wordt en dan zit ik rechtop in bed, heb ik het ijskoud en heb een harstlag van 300. trauma is volgens mij nog steeds niet weg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:35:03 #122
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47462527
Ja levensecht is het hè?
volgens mij hou je dat ook, bij ons is het al 6/7 jaar geleden, moet je nagaan.
pi_47462930
De eerste keer was in 1993 en de 2e keer in 1996 geloof ik. Beide keren was overdag. De eerste keer kwam ik thuis en zag ik een paar benen uit mijn slaapkamerraam bungelen. Heb toen heel hard hee geroepen, hij rende naar beneden en ik naar de buurvrouw.
De 2e keer was ik thuis. Was in juni volgens mij. Het was stralend mooi weer buiten, was op een zondag en ik was lui. Op een gegeven moment hoor ik het raam van mijn zusjes slaapkamer schuiven en ik hoor lamellen bewegen. Vertrouwde het niet, ging kijken en stond oog in ook met die vent. Heb hem een knal gegeven en heb heel hard gegild. De buurman heeft m nog even tegen kunnen houden maar hij was behoorlijk wild. Als ik 5 minuten eerder was geweest had ik het raam dicht kunenn doen, was ik 5 minuten later geweest, had ie binnen gestaan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:22:25 #124
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_47463954
Sjonge Vicky, wat een nare ervaring! Lijkt em echt verschrikkelijk ! en wat dapper van je om die vent een mep te geven! ! Ik denk dat ik zou verstijven..

Dutchie, ik ben inderdaad een tijdje niet meer geweest. Fok heeft zo zijn periodes bij mij
Wat het rammelen betreft.. ik heb altjd gezegd dat ik een groot gezin wilde en niet te ver van elkaar af qua leeftijd. Hoewel. NIet zwanger zijn vind ik nu ook heerlijk.. en toen ik gisternacht kotsend boven de plee hing omdat ik een nachtgriepje had bedacht ik me dat ik dat ook weer door zou moeten maken ( elke dag misschien..) hahahaa.. toen dacht ik , al hangende... wacht ook maar ff
tis altijd zo.. ziet er geweldig uit zwanger en een vers beebietje, maar als je er zelf in zit zie je niet alleen de charmes..
pi_47465329
Jo Vicky, dat je die kerel voor zijn kop hebt geramd! Stoer!

Enne Mwana, doe jij een beetje kalm? Je moet nog langer mee als vandaag...

Yeah, mijn bekkenbodem treedt mijn lichaam weer binnen, ipv dattie tussen mijn enkels hangt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')