abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2007 @ 09:52:05 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47147241
je mag weer in bad als het vloeien gestopt is karin.
dat was bij mij bij beide na ong 5 weken.
pi_47147291
Ik ben in "bad" gegaan vanaf dag 1, maar dat was meer voor de hechtingen en aambeien. Ging bijna dagelijks in een badedas bad zitten, mocht wel niet in aanraking komen met mijn borsten ofzo ivm evt. infecties. Zat dus regelmatig in een bodempje water te weken.
  zondag 11 maart 2007 @ 19:18:44 #53
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47164309
Hier een mama die zichzelf gisteren wel meerdere keren voor d'r kop heeft willen slaan. Na veel wikken en wegen had ik samen met de oppas besloten om een andere speen te kiezen voor Maud. Ze hapt te veel lucht, ze drinkt te snel, ze krijgt te veel kramp enz....enz.... waren de reacties op Mauds drinkgedrag aan de fles. Ik wist zelf niet goed wat ik er van moest maken, want aan de borst drinkt ze immers goed.

Dus uiteindelijk een speen met drie gaatjes gekocht. En daar waar constant geroepen was dat ze snel dronk, dat ze klokte......bleek dus gisteren dat mijn meisje weken lang gewoon voor niets heeft liggen krijsen van de pijn...kramp.....NEE van de honger. Ze heeft al die tijd te weinig binnen gekregen. En waarom, omdat de speen te zwaar was voor d'r na 100 ml was ze zo moe dat ze weigerde. Maar daarna krijste ze wel en niet van de kramp (waar het op leek), maar van de honger.

Ik heb gisteren dus echt even flink zitten janken. Ik voelde me zoooo ontzettend schuldig . Ik heb gewoon minimaal 2 weken mijn kleine schatje honger laten lijden bij de oppas. En nu weet ik wel dat ik het niet kon weten en als het echt niet ging dan belde de oppas dat ik moest komen om te voeden, maar ik voel me ontzettend stom .

En achteraf kijk je een koe in zijn kont had ik meer op mijn gevoel af moeten gaan en minder naar de logica moeten luisteren. Want als ik Maud op de achtergrond hoorde als ik belde, dan was mijn eerste gedachte altijd.....die heeft honger. Maar, ja als je dan hoort dat ze net heeft gegeten, dan denk je al gauw dat je er naast zit. Pfff, borstvoeding is leuk, maar oh soms ook zo lastig.

En terwijl ik dit schrijf, rollen de tranen al weer over mijn gezicht. Wat heb ik mijn grietje aan gedaan. Zo ontzettend slecht voel ik me. Hoe heb ik dit kunnen doen. Stom, stom, stom.
  zondag 11 maart 2007 @ 19:29:06 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47164693
Chaca.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 11 maart 2007 @ 19:32:33 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_47164805
och chaca dat kan iedereen overkomen joh! je geeft zelf de borst, das nogal moeilijk dan. en veel bv kindjes blijven heel lang uit speen 1 of 2 drinken omdat ze gewnd zijn kracht te zetten. blijkbaar heb jij spuittieten en heeft zij speen 3 nodig nu weet je het en nu is het weer goed
stormy waters...
sailin'
  zondag 11 maart 2007 @ 20:17:05 #56
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_47166431
Hoi Karin,

Misschien kan je een bezoekje brengen aan een osteopaat. Geef je toevallig borstvoeding? Het kan allemaal te maken hebben met het terugzakken van je baarmoeder. Die kan zelfs een stuk gedraaid zijn, met alle gevolgen van dien (vooral moeie benen en last van je rug). Een osteopaat kan echt wonderen verrichten!!!

succes en sterkte!

gr Nen
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
  zondag 11 maart 2007 @ 20:27:09 #57
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_47166810
Hoi Chaca, wat vervelend dat ze al die tijd te weinig heeft binnengekregen!! Hoe oud is je kindje? Op de site van NVB kan je een rekensom vinden met een richtlijn van hoeveel kindjes ongeveer zouden moeten drinken. Misschien heb je daar nu nog iets aan. Mocht je daar interesse in hebben, kan ik de link ook wel even voor je opzoeken.
Tuurlijk, bij mij zouden ook de tranen rijkelijk vloeien, dus een hele dikke knuffel van mij!
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
  zondag 11 maart 2007 @ 20:49:16 #58
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47167644
quote:
Op zondag 11 maart 2007 20:27 schreef ralphk het volgende:
Hoi Chaca, wat vervelend dat ze al die tijd te weinig heeft binnengekregen!! Hoe oud is je kindje? Op de site van NVB kan je een rekensom vinden met een richtlijn van hoeveel kindjes ongeveer zouden moeten drinken. Misschien heb je daar nu nog iets aan. Mocht je daar interesse in hebben, kan ik de link ook wel even voor je opzoeken.
Tuurlijk, bij mij zouden ook de tranen rijkelijk vloeien, dus een hele dikke knuffel van mij!
Maud is op een week na 4 maanden. Ik heb opgezocht wat mijn andere dochter wel KV op die leeftijd dronk. Dat was 180 ml. Maar die was ook ietsje zwaarder. Dus we gaan 150 ml proberen, maar als ze toch liever meer heeft dan kan dat natuurlijk. We weten nu immers hoe ze is als ze honger heeft.

En allemaal bedankt voor het hart onder de riem. En de achterliggende boodschap blijft: luister naar je gevoel
  maandag 12 maart 2007 @ 16:22:08 #59
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_47194809
Ach Chaca wat voel je je dan klote he Maar hier kon je toch ook niks aan doen meis!!

Hier hebben we vandaag de arts gesproken en hij blijft iig zowiezo tot woensdag nog in het zkh

Zijn hartslag blijft te onregelmatig en veel te hoog, en ze willen zeker weten waar dat door veroorzaakt wordt. Nu willen ze een MRI doen (klopt dat? In zo'n tunnel en dan plakjes foto maken iig) om zijn hele borstgebied te bekijken, ze willen nu eerst uitsluiten of er geen sprake is van een longembolie

De bloedonderzoeken (in totaal vanaf donderdag al 20 buisjes!!!) wijzen iig niet naar een longembolie, maar ze willen dat toch zeker weten. Dus de zaalarts zei dat hij morgen die MRI krijgt.. en dat er dan morgen pas verder bekeken werd of en wanneer hij naar huis kon. Daarna kwam de verpleegkundige en die vertelde dat woensdag pas die MRI gemaakt kon worden om 3 uur. Dus tot die tijd is ie zowiezo nog te logeren. Als daar dan nog niks uit komt ben ik bang dat ie nog niet naar huis kan, ze vertrouwen zijn hart gewoonweg niet
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 12 maart 2007 @ 16:25:35 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_47194969
Ireth, wat vervelend zeg Maar wel goed dat het nu wel echt serieus wordt genomen en dat ze zeker willen weten wat de oorzaak is. Sterkte weer de komende tijd. Ik hoop dat jullie snel meer weten en dat je man weer lekker mee naar huis kan met de juiste medicijnen/therapie.

Chacama, gelukkig geef je er nog borstvoeding bij, dus echt veel honger zal Maud toch nog niet hebben gehad. En ga je zelf niet te schuldig voelen, hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 12 maart 2007 @ 19:15:20 #61
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47201096
Nee, ze heeft het feitelijk elke avond wel bij me ingehaald, maar ik heb nu wel gezien hoe gezellig Maud kan zijn als ze gewoon lekker binnenkrijgt wat ze wilt. En dat is voor de oppas ook een stuk prettiger. Het was daar namelijk al zo erg dat de dochter en man absoluut niet op Maud wilde passen als de oppas zelf even weg moest of met een ander kind bezig was. Nu gaat dat vast wel weer goed komen. En gaan ze Maud gewoon ook (of nog erger) net zo verwennen als ze Fleur verwennen.

Ireth ik vind het allemaal maar spannend voor jullie. Er brand hier een kaarsje voor jullie. Heel veel sterkte.
  maandag 12 maart 2007 @ 19:15:22 #62
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_47201099
Ireth, wat naar zeg! Wat erg zeg dat je nog moet wachten op woensdag.. ik wens jullie veel sterkte.

Chacama, gelukkig ben je er nu achter gekomen..ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt, maar terg jezelf niet met schuldgevoel. Het had iedereen kunnen overkomen
  maandag 12 maart 2007 @ 19:49:26 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47202494
chacama

ireth wat een onzekerheid zo.. veel sterkte
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Hoofdredactie Fotografie maandag 12 maart 2007 @ 19:52:39 #64
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47202613
Ireth (en Suus en hub natuurlijk) veel sterkte! Vervelend die onzekerheid, maar wel heel goed dat ze gewoon alles goed nakijken!
  maandag 12 maart 2007 @ 19:57:40 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47202841
Och Ireth... wat naar dat het nog zo lang duurt...
Maar wel fijn te horen dat ze de klachten iig serieus nemen en hard op zoek zijn naar een oorzaak.

Dikke voor jou en Suus.
pi_47208243
Ireth, heel veel sterkte jullie allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_47209338
Ireth, ik lees het nu pas, sterkte
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_47223277

[ Bericht 100% gewijzigd door XXXKarinXXX op 13-03-2007 13:17:55 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:38:06 #69
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47224844
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ireth.... wat naar allemaal zeg! Sneu zo'n ukkie die allerlei onderzoeken moet ondergaan....
Ik wist niet dat Ireths man zo klein is....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_47225643
Ireth en Chacama

Met deze mamma gaat het GOED Zit lekker in me velletje, heb het naar me zin bij mijn nieuwe baan, heb een heerlijke nachtrust en ik heb nog weinig last van hoofdpijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:08:24 #71
103793 kozakken
Living the life
pi_47225933
Och Ireth Wat naar toch allemaal. Hopenlijk vinden ze snel wat er nu aan de hand is en kunnen ze actie ondernemen. voor jullie drietjes

Vicky wat klink je lekker!!
pi_47226216
Ireth.... wat naar allemaal zeg! .... (thanks Moonah, heb het niet helemaal meegekregen.....)

Chaca, kan me voorstellen dat je je #%$&%^* voelt
Maar hier kon je toch niks aan doen...
Je wilt toch altijd het beste voor je meisje
En het is nu uiteindelijk toch allemaal goed gekomen....
Knuffeltjes....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_47228486
Goedemiddag na een goede week weer internet (halleluja)... Max wat naar en heel veel sterkte ook met Kai en Ireth jullie ook heel veel sterkte en Chaca het is misschien wel een naar gevoel maar het is gelukkig goed gekomen.

Moonah hoe is het met jou?

Knuffels voor iedereen die het nodig heeft.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Bij Kaith haar heupjes konden ze zo op het foto oog nog niets zien dus nog 3 maandjes aankijken en dan nog een echo/foto.

Deze mams heeft gisteren voor het eerst (Eindelijk) een rondje gemaakt van 2 km en kon daar niet meer lopen van haar bekken maar tijdens de wandeling ging het redelijk pijnvrij... Zou ik toch in mei pijnvrij naar de berghut kunnen lopen vanaf de gondel???? Ik hoop het zo lekker boven op een berg met mijn lief en liefste hummel met een kop thee (twee km tot drie km wandelen...).
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:33:26 #74
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47228661
Oh, Mibos ik hoop het ook voor je. Sowieso pijnvrij zijn is iets dat iedereen zou moeten (kunnen) zijn.

Vicky, stuur me ff een potje energie deze kant op. Heb een zware nacht gehad

Moonah, heb je nu meer dan 1x op zolder geslapen? Ik hoop zo dat jullie Thies in een fijn ritme krijgen. Want mama's moeten ook lekker in hun vel zitten. (ook voor al die andere mama's)
pi_47228838
Chaca helemaal pijnvrij zit er nog niet in maar in elk geval minder tijdens het lopen is al heel wat.

Weet even niet of ik het nog gemeld had voordat de KPN vreemd ging doen maar ik moet dus over 4 weken naar de anesthesist voor een nazorg-spreekuur en daarna naar de neuroloog omdat ik nog steeds na 4 maanden linkerbeenuitval heb en geen huidgevoel aan de rechterkant van halverwege mijn rug tot halverwege mijn bovenbeen. Als ik ga zitten voel ik rechts mijn bekkenbotjes op de zitting of als ik lig en als ik dat doe dan lijkt het net of het rechts niet land op de zitting zeg maar. Dus dat is vorige week onderzocht ook en nu blijkt dat er waarschijnlijk een huidzenuw klem zit of geraakt is met de ruggenprikken zetten. Eerste mislukte en de tweede zat wel goed.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')