quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef Ireth het volgende:
* Ireth is a Single Mom..
Tijdelijk althans...
Van 15.50 uur tot 20.10 uur
Zolang hebben Suus en ik in het ziekenhuis gezeten en manlief zit/lig er dus nog....
10 voor 4 waren we vanmiddag bij de longpoli, 10 over 4 moesten we er zijn. Uiteraard liepen ze uit dus tegen half 5 kwamen we pas bij de longarts aan. Verteld over dat zijn hart continue op hol slaat, verteld over dat de huisarts hem geen verwijzing wil geven voor de cardioloog ("Hij is een gezonde jonge vent, niks aan de hand!") en de longarts zet zo'n apparaatje op zijn wijsvinger om zijn hartslag te meten en die ging gelijk bellen. Hij mocht blijven
Hij had op dat moment een hartslag van 150 p/m De huisarts is een malloot aldus de longarts.
Hij heeft een tijdje op de SEH gelegen aan de ecg, er zijn foto's gemaakt, er is bloed afgenomen, er is nog een of andere meting gedaan met plakkers op polsen, borstkas en enkels en toen kon ie naar de afdeling. Er wordt nu eerst een 12 uurs ecg gemaakt en dan kijken ze morgen verder. Zowiezo krijgt ie morgen de longarts én de cardioloog aan zijn bed. Dus of hij morgen naar huis mag is ook nog niet zeker. Ben dus net pas thuis met Suus.. en die ligt nu te huilen in bed.. ze wil papa knuffelen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:02 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt er op dat ze in slaap is gevallen, mocht ze vanacht wakker worden dan kruipt ze maar lekker bij mij!
Ik ben zo blij dat er nu eindelijk eens serieus gekeken gaat worden naar de oorzaak. Het kan allemaal van zijn COPD afkomen (het hart moet meer pompen om zuurstofrijk bloed rond te krijgen) en dan zal ie de rest van zijn leven medicijnen moeten slikken daarvoor. Maar het kan ook iets heel anders zijn.. en het gaat verdorie wel even over zijn hart
Dat had ik dus al geprobeerd, maar zijn mobiel staat uit op zijn werk. Onderweg naar hiero zal hij hem ongetwijfeld wel aanhebben, maar dan issie ook hier met max. 30 minuten, dus om hem dan nog af te bellen en weer terug te sturen richting een andere buslijn vind ik ook weer zo sneuquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Kun je hem niet mobiel bereiken, en dan zeggen dat je zo graag wilt slapen?
Mwoah, ups en downs maar dan meer downs dan ups. Als het goed is gaat het huis volgende week woensdag in de verkoop en dan maar duimen dat het snel weg is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, hoe is het met jou? Ik lag vanmorgen nog aan je te denken.
Ja maar verder ga ik liever niet teveel hier op de details inquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Wonen jullie nu nog samen in het huis?
Gil maar als ik dingen vraag die me niet aan gaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |