Hier gaat het niet zo goed maar daar wordt heel hard aan gewerkt. Ik wil er alleen verder niet hier op in gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef Moonah het volgende:
Githa, hoe gaat het inmiddels met jou? Jij zat vorige week toch niet zo lekker?
En M@x? Hoe is het nu met jou?
Wellicht hebben jullie dat allemaal al gemeld op het speeltuinbankje of in de topics over jullie kinderen, maar daar kom ik nooit...
ikke?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:13 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jij mag trots op je zelf zijn hoor, als je dat goed geraden hebt.
als jij dat vindt, haal ik m toch weg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:20 schreef Luchtbel het volgende:
Helemaal niks waarschijnlijk.
Ik vind het alleen een trieste, stemmingmakende post.
zeg ik toch niet? maar als jij je er aan stoort zou het misschien wel zo kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:22 schreef Luchtbel het volgende:
Nee dat hoeft toch niet? Ik mag er toch wel gewoon wat van zeggen of niet?
Oh men, ik kan me niet heugen wanneer ik die tijd op de wekker gezien heb! Het is hier standaard nog ver voor 7en.. en dat breekt mij momenteel erg opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef Djeez het volgende:
Het begin is er hier. We zijn vanmorgen om 9:30 opgestaan, een hele opgave.
Nou in dat geval. Ik vind zulke posts kinderachtig en stemmingmakend. En dat mag van mij wel een keertje klaar zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg ik toch niet? maar als jij je er aan stoort zou het misschien wel zo kunnen zijn.
ik heb het geplaatst omdat ik me vreselijk zat op te winden over de posts van djeez.
misschien ben ik iets te emotioneel geraakt en is het beter het weer weg te halen.
wie anders dan een nuchtere lezer kan me daar beter op attent maken?
Het weer werkt ook niet bepaald mee. Ik heb de hele tijd het gevoel dat het begin herfst of eind lente is. Het is ook steeds zo donker buiten. We doen steeds het licht in de kamer aan en dan weer uit omdat even de zon doorbreekt. Tamelijk irritant...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh men, ik kan me niet heugen wanneer ik die tijd op de wekker gezien heb! Het is hier standaard nog ver voor 7en.. en dat breekt mij momenteel erg op![]()
Heb het idee in een verlate herfstdip te geraken.. ben moe...
offtopic Gezellig onderscript heb jij trouwens, damequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:30 schreef lady-wrb het volgende:
prima hoor, no hard feelings. ik liet met teveel meeslepen, wat sowieso fout is.
lees je m nu pas? ik heb m al een maand ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Gezellig onderscript heb jij trouwens, dame![]()
Djeez, je vrouw heeft een handvol pillen geslikt... heb je nu echt de indruk dat met een opgeruimde tuin en kaarten voor een optreden van een favoriete band alle problemen opgelost zijn? De problemen die mede veroorzaakt zijn door geld uitgeven dat je niet hebt, hetgeen je nu weer hebt gedaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef Djeez het volgende:
En verder is het ons gelukt kaarten te bemachtigen voor het Arrow Rock Festival, met als hoofdact Aerosmith! En daar is met name Ingrid helemaal idolaat van. Ik vind het ook een superband, en ben ook blij met de rest van de line-up. En nu maar kijken wat we met de rest van het weekend doen, maandag ben ik iig vrij!
Ik weet niet hoor, maar wat ik gehoord heb van de GKB is toch echt iets anders. Met 70 euro rondkomen met 4 man voor je boodschappen/ kleding/ e.d., als daar wat van over is, veel plezier in de bioscoop. Ik heb even gezocht en het goedkoopste ticket is 69 euro. Dan kun je inderdaad kiezen, een maand eten, of een dagje uit. Maar geld om leuke dingen te doen heb ik nog niet eerder van gehoord, sowieso niet zulke leuke dingen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja schuldenaflossing is belangrijker, en wanneer in het GKB programma zit is er ook plaats voor ontspanning.
Want ontspanning is zeker wel nodig ook tidjens een schulden process.
En zo kan het dus zijn dat ze bijv. eens per maand geld krijgen voor een avondje bioscoop.
Vind je? Het begin van schulden aflossen met gelijk 140 euro uitgeven? Dan hebben wij waarschijnlijk een ander idee van oplossen van problemen, dat kan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:02 schreef _evenstar_ het volgende:
nee ze zijn er nog lang niet maar verdomme het is een miniscuul begin van een lange weg.
Het is zeker allemaal geen koek en ei en makkelijk. Dat pretendeer ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Djeez, je vrouw heeft een handvol pillen geslikt... heb je nu echt de indruk dat met een opgeruimde tuin en kaarten voor een optreden van een favoriete band alle problemen opgelost zijn? De problemen die mede veroorzaakt zijn door geld uitgeven dat je niet hebt, hetgeen je nu weer hebt gedaan?
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat ik gehoord heb van de GKB is toch echt iets anders. Met 70 euro rondkomen met 4 man voor je boodschappen/ kleding/ e.d., als daar wat van over is, veel plezier in de bioscoop. Ik heb even gezocht en het goedkoopste ticket is 69 euro. Dan kun je inderdaad kiezen, een maand eten, of een dagje uit. Maar geld om leuke dingen te doen heb ik nog niet eerder van gehoord, sowieso niet zulke leuke dingen.
Blijf eens niet zo vats hangen aan dat concert.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Het begin van schulden aflossen met gelijk 140 euro uitgeven? Dan hebben wij waarschijnlijk een ander idee van oplossen van problemen, dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |