abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47527795
dat is zeker waar, ik heb anna ook echt nog heel lang bijna iedere nacht wel nog gevoed. zeker toen ik weer aan 't werk gegaan was had ze daar ineens weer vaker behoefte aan. maar zoals het nu gaat bij moonah klinkt het wel als alle perken te buiten en niet meer in proportie met de hoeveelheid benodigde rust bij alle partijen. dus even wat 'orde op zaken stellen' lijkt me nu wel echt goed en gewoon nodig ook. thies is inmiddels ook misschien wat te groot aan 't worden om nog in te bakeren he, anders zou dat nog een optie zijn.
pi_47528703
Ja, dat is ook zo, maar ik had 't idee dat Moonah zich wat te schuldig erover voelt, vandaar.
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:13:39 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_47528927
Ik hoop dat het snel zijn vruchten afwerpt Moonah! Heel veel succes.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:51:12 #154
103793 kozakken
Living the life
pi_47564857
En daar sta ik weer: met mijn lijf op de crosstrainer, loop ik weer op de loopband en ben ik weer even alleen maar wie ik ben. Niets meer, niets minder. Alleen maar fysiek.
En terwijl ik oefeningen doe met 'mijn' trainer, vraagt hij zo af en toe waar ik iets voel. En dat is dus moeilijk.
Want zwanger zijn is voor mij het meest lichaamsvervreemdende wat me is gebeurd. Loskomen van je lijf en het moeten zien als het schip waarin je nieuwste liefde is vervoerd.
En nu opeens.. is het weer van mij. Maar dat voelen is er nog niet helemaal. Dat heeft iets meer tijd nodig.
Ik heb moeite om aan te geven wat ik voel en waar ik het moet voelen. Voel ik nu dat ik mijn buik- of rugspieren train, of toch niet?
Lief lijf van me.. worden we weer vriendjes? Wat vind je daarvan?
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:14:09 #155
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47565866
Kozakje, het stomme is dat jij waarschijnlijk, net als ik, de laatste bent die je lijf accepteert. Jouw 2 kleine vriendjes doen dat automatisch en voor hen ben je al perfect. Da's dan toch een mooie andere kijk op je lijf?

[ Bericht 0% gewijzigd door Neuk op 22-03-2007 23:16:14 (edit: Succes he!!! <3) ]
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:02:13 #156
103793 kozakken
Living the life
pi_47572785
het is meer dat ik gewoon zo'n zin heb om te besluiten dat het nu genoeg is geweest. Ik wil weer vriendjes worden en ben het ook steeds meer en meer.
en dat voelt fijn.
en ook al is de ondertoon mss wat wrokkig, eigenlijk ben ik best weer blij met mezelf enzo..
vriendjes
pi_47574942
Hebben meer mama's dat je op een gegeven moment het zooo moeilijk vind om je kleine ergens achter te laten. Bleh in het begin was het ff moeilijk daarna ging het eigenlijk wel goed. Maar nu. Mis hem nu al omdat ik morgenvroeg weer moet werken. Denk dat ik een beetje eenkennig word ipv hij
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:16:18 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47574973
Moonah nogmaals een dikke en heel veel succes/sterkte voor jullie alledrie!

Kozakken, hopenlijk komt het snel in een juiste balans

Ik ben trots op mezelf , het laatste bezoek aan het CB liep niet zo lekker voor mijn gevoel.
Vond het slecht dat ze niet van te voren al onderzoek hadden egdaan mag ze wel of niet die BMR, en ook de opmerking nu ze iets boven de middellijn uitkomt ( waar wij/ziekenhuis heel blij mee zijn) Het CB het verhaal van arwen kent , dan nog zo knorrig zegt ze is te dik.
En heb daar mijn ongenoegen over geuit. wel op een rustige manier
Voor dat Arwen er was durfde ik dat soort dingen niet en nu deed ik het gewoon

Wel heel zenuwachtig hier, maandan uitslag van bloedonderzoek en ph-metrie..
Mag ze nu officieel echt weer gaan proberen wat anders te eten? ik hoop het zo, al vind ik het dood en dood eng ook. Eerst maar eens afwachten
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_47575038
Arwen te dik? Jemig jullie zijn blij met elk grammetje dat ze aan komt en hun vinden der te dik. Lekker dan Goed dat je er iets van gezegd hebt
Liefde
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:30:54 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47575527
Nou ze was in half december tot half februari ook iets van bijna 2 kilo aangekomen vandaar de extra calorieen peoder nu niet meer gebruikt wordt.
En daarna was ze dus "maar" 200 gram aangekomen.
Ze is een met een bol buikje, maar zoals je zegt wij zijn er blij mee, omdat ze die voorraad juist nodig heeft wanneer we weer moeten gaan provoceren.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:40:38 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47575871
en nicole het is een fase die eenkennigheid nee grapje , ik herken het niet zo zeer lijkt me wel niet fijn
pi_47576004
Hier wel herkenning, MeNicole: ik wil binnenkort weer gaan werken en ik zie er nu al tegenop om Iris weg te brengen. Amber ook wel, maar die redt zich wel. Iris is een echt moederskindje. Zeker nu, lekker eenkennig
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:05:16 #163
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47580429
Moonah toch, wat is het zo ontzettend zwaar. Weinig slapen, je zorgen maken, ook nog werken. Maar goed dat je even thuis bent. Hoe gaat het met Thies, went hij er een beetje aan om zelf in slaap te komen? En heb jij al wat bijgeslapen? (op zolder toch?)

Dat lijkt me helemaal moeilijk, om in die fase van de eenkennigheid te gaan werken. Het schijnt toch dat moeder ook eenkennig zijn, het is vast besmettelijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:25:06 #164
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47581200
Nah, toevallig heb ik net even de rust en de zin om te Fokken!
Ja Yp, het is zwaar. Maar inmiddels heb ik er wel (wat meer..) vertrouwen in dat we het gaan redden.
Onze relatie heeft het zwaar te verduren, maar we komen er wel uit. Ik ben voorlopig weer wekelijks bij mijn haptodame om mezelf weer op de rit te krijgen en me weer te leren ontspannen. Want door dat enorme slaapgebrek werd ik hardstikke inflexibel en star (ehm... is hetzelfde geloof ik ). Arelaxed dus. Dat maakt samen overleggen over hoe de training nou vorm te geven ook extra lastig.
We zijn nu bezig met het 'overdaggedeelte'. Rust en regelmaat aanbrengen.
Jaja!!!! Ik ben om hoor! Blom en Schregardus klinken je vast bekend in de oren he Yppy!
En Thies pakt het nu al een aantal dagen heel goed op. Over een week gaan we de nachten aanpakken.

Dames, dankjullie voor je steunende woorden. Dat voelt fijn.
Oh, en Poemojn, ik voel me idd schuldig. Maar niet omdat ik denk dat Thies nog nachtvoeding nodig heeft. want dat weet ik dat hij dat niet hoeft. Hij kon met 3 maanden al 5 uur zonder voeding 's nachts. Nee, ik voel me schuldig omdat we nu een patroon moeten doorbreken (met imo 'geweld') dat ik zélf heb aangeleerd. Ik had dat in het BVtopic verteld, in januari is Thies ziek geweest, daarna kreeg hij tandjes en in die 3 weken heb ik hem dus geconditioneerd met troostvoeden. Ik zie het dus als mijn eigen schuld. waar ik nu de prijs voor betaal. En het voelt als dat Thies moet gaan boeten voor die door mij gemaakte fout.
Allemaal foute denkwijzen, yes, I know, en daar ben ik nu dus mee aan de slag.

Zo. Eens kijken of ik wat meer kan bijlezen nu mijn zoon IN ZIJN BEDJE (da's best nieuw overdag !!!) ligt te slapen.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:27:22 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47581293
Evenstar, wat spannend!!!
En Kozakken, word maar lekker vriendjes! Verdienen zowel jij als je lijf.....
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:30:58 #166
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47581431
Dat klinkt zeker bekend Moonah. Het begin vond ik ontzettend moeilijk en heb ik leren luisteren naar soorten huiltjes, maar na een tijdje was het zo heerlijk. Ook voor Anna, dat ze zelf kon gaan slapen. Ze was veel uitgeruster daardoor.
En Thies slaapt nu al overdag. Knap!
Je hebt hem toen willen troosten Moonah en dat ook gedaan, dat is goed. Alleen is het nu even moeilijk om dat te doorbreken. Als dat eenmaal gelukt is, is het voor Thies ook fijner. Je kunt beter nu door die moeilijke periode heen dan dat hij straks 16 is en nog steeds alleen aan de borst in slaap valt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_47581562
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef YPPY het volgende:
Je kunt beter nu door die moeilijke periode heen dan dat hij straks 16 is en nog steeds alleen aan de borst in slaap valt.
Maar dan aan de borst van een ander hoop ik
Liefde
pi_47582438
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar dan aan de borst van een ander hoop ik

Moonah, succes
En je hebt idd een foute denkwijze imo, maar daar hoef ik zeker niet mee bij je aan te komen
(voor wat het waard is: Iris lijkt nu ook van de nacht (gezelligheids-)voeding af te zijn sinds 3 nachten, zonder al te veel problemen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:19:13 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47585930
moonah, super!

hou vol. En inderdaad wat doen met die rare gedachtekronkels.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:55:39 #170
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_47587349
Moonah, wat goed zeg van jullie, dat het nu luk om Thies overdag in zijn bedje te laten slapen, hulde! En of je nu even gaat Fokken, wandelen, winkelen of iets ontspannends, het is denk ik heel goed om zo nu en dan even iets voor jezelf te hebben, dat geeft ook rust.
Ik las hier ooit iemands onderschrift (Kozakken): Ik heb een lange weg te gaan, maar de eerste stap is gezet. Ik denk dat dat nu ook voor jou van toepassing is, en misschien wel al de eerste tien stappen!
Hou vol lieve Moonah!

MeNicole ik herken het ook wel, mij gaat het er ook om dat ik bang ben dat Simon iets nieuws zal doen bij een ander, bijvoorbeeld rollen of straks zijn eerste woordje zeggen.

Hier gaat het best ok, werk bevalt prima en ik voel me redelijk fit. Helemaal lekker in mijn velletje zit ik nog niet, maar het knelt niet meer zo.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:38:59 #171
108648 cattie
lieve moeder
pi_47590300
Moonah, het is even moeilijk, ik weet het, maar hopelijk gaat het snel zijn vruchten afwerpen!

PM-girl, wat fijn dat het beter met je gaat. Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit!
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef PM-girl het volgende:
(..)

MeNicole ik herken het ook wel, mij gaat het er ook om dat ik bang ben dat Simon iets nieuws zal doen bij een ander, bijvoorbeeld rollen of straks zijn eerste woordje zeggen.
(..)
Herkenbaar..
Vorige week donderdag zei Ive papa en mama tegen mijn man, ik was toen en vrijdag niet thuis ivm cursus. Zaterdag zei hij mama tegen mij! Vandaag verdelde Ive's leidster dat hij afgelopen vrijdag mama tegen haar heeft gezegd. Misschien heel kinderachtig van mij, maar ik vond dat niet leuk om te horen. Toch een knagend gevoel dat ik niet altijd bij hem ben denk ik. Terwijl ik toch ook heel blij ben dat ik werk en mijn werk ook heel leuk vind, waardoor ik een leukere mama voor Ive ben.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:01:51 #172
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_47590910
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:38 schreef cattie het volgende:
Vandaag verdelde Ive's leidster dat hij afgelopen vrijdag mama tegen haar heeft gezegd. Misschien heel kinderachtig van mij, maar ik vond dat niet leuk om te horen.
Dat is ook niet leuk om te horen. En in mijn ogen ook niet zo professioneel van die leidster...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:11:28 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47591232
Dat bang zijn dat ie iets nieuws gaat don als je er niet bij bent is zeer herkenbaar! Ik had dat vooral zo erg met de eerste stapjes zetten. Heeft ie uiteindelijk gelukkig wel gedaan waar ik bij was. Maar voor het eerst omrollen en eerste "woordjes" (papapapapa en mamamamamama) heb ik wel gemist...

Cattie dat is idd niet leuk om te horen, maar ik denk niet dat dat betekent dat Ive z'n leidster als (tweede) mama ziet hoor. Waarschijnlijk snapt ie de betekenis nog niet echt dat ie het tegen anderen ook zegt, zo zijn er ook veel kinderen die alle mannen 'papa' of 'opa' noemen. Dus niet schuldig voelen hoor!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:24:47 #174
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47594084
Emma noemt iedereen 'papa' , mij, mijn moeder, de schoonmaakster en een vriendin die op bezoek was. En haar vader is ook papa... Ach, ik vind het vooral grappig. Ze klopt mij ook vaak op m'n arm (of schouder als ik haar vast heb) heel zachtjes en zegt dan 'páppa'...hahaha. Ik moet altijd wel lachen en zeg dan 'ja he, mama'.
Oh ja, en Noa (die heel goed weet wie wie is) zei 'mama' toen ze een stewardessenpoppetje zag staan op een puzzelstukje. Het was een vrouw, dus 'mama'.
En cattie, jij blijft echt z'n enige moeder hoor. Dat weet 'ie heus wel (Emma laat zich vaak ook alleen maar echt troosten door mij) en als je het hem zou kunnen vragen zéker.
Maar dat weet je vast allemaal....vind het gewoon naar voor je. Het is een beetje dubbel he? Kan ik me zo voorstellen (ook al ben ik dan een 'thuisblijfmoeder') ...

Heel verhaal, misschien heel overbodig hoor, maar goed ...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:34:24 #175
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_47594468
Hier ook een zoon die iedereen papa en opa noemt.
Zo waren we een aantal weken terug gaan winkelen, wijst hij elke man aan en zegt papa. Die mannen hadden allemaal zo'n blik van 'ik denk het niet hoor jochie'. Ik vond het wel grappig!

Dus cattie, is heel normaal hoor. Maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen op het moment dat je hem gaat oppikken daar.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:36:21 #176
108648 cattie
lieve moeder
pi_47594545
Leah, Texelonia, Suzanna en libel, jullie zijn lief! Ive zegt nu vooral papa tegen mij, dus dat hij het nog niet helemaal door heeft is wel duidelijk (dan zou hij ook wel hoogbegaaft zijn volgens mij, om met nog geen 9 maanden dat al precies door te hebben ). En ik weet idd wel dat hij mij alleen als mama ziet. Maar toch, ik had het zo graag als eerste willen horen. Dat mijn man als eerste was vind ik niet zo erg, maar ook op het kdv vind ik niet zo leuk, vooral omdat ik ook opeens ging beseffen dat hij misschien ook wel voor het eerst gaat kruipen of zitten of lopen daar. Aan de andere kant: dat is nou eenmaal het risico, het hoort er gewoon bij. En ik ben wel super trots dat hij al die ontwikkelingen doorgaat en wil het dan ook wel horen als hij iets nieuws kan.
Ik ben zo trots op mijn geweldige vent! Ik vind het moederschap echt super gaaf!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:08:23 #177
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_47595593
oooo, cattie, zo herkenbaar die gevoelens over het missen van al die 'eerste keren'. Maar ik weet zeker dat Ive er heel veel gaat sparen voor als ie thuis is bij jullie!
Ik weet niet hoe vaak hij naar het kdv gaat, maar mijn kids gaan vijf dagen per week en ik heb gelukkig heel veel eerste keren thuis meegemaakt!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:10:02 #178
108648 cattie
lieve moeder
pi_47595638
Ive gaat 2 dagen per week, dus de kans is vrij groot dat hij thuis veel "eerste keren" heeft. Wat fijn dat jouw kinderen het voor thuis hebben bewaard!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:17:29 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47595886
haha max zei ook eerst papa, en nu zegt ie ook weer steeds vaker papa, en ik zeg eigenlijk nooit papa tegen hem, altijd mama.
hij zegt overigens ook bijna overal mama tegen, zelfs tegen dingen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:19:27 #180
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47595953
Cattie heb je het boek 'Oei, ik groei?' misschien? Daar staat een stukje over het papa en mama gebabbel van babietjes in. Misschien werkt het verhelderend voor je
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_47596002
cattie, Ive had 't gewoon over je toen hij op 't kdv was.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:40:20 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_47596524
cattie, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, maar het is ook positief, blijkbaar vind ie de leidster fijn en voelt ie zich daar goed, daar is ook wat voor te zeggen. maar geloof me, jij bent de enige echte mama, je zult altijd zijn mama zijn
stormy waters...
sailin'
pi_47605733
Ik ben niet bang dat ik iets van hem mis want als ik werk dan slaapt Mikael nog. Maar het is gewoon... Stel dat ie me nodig heeft en ik ben er niet. Dat ie pijn ofzo krijgt en ik kan hem niet troosten. Bleh dat vind ik zo erg. Ik ben zijn mama en als ie me nodig heeft hoor ik er te zijn. Meer zoiets is het. En vooral nu ie tandjes krijgt en af en toe best wel ff pijn heeft ben ik er niet. En hij is gewoon zo leuk
Liefde
  zaterdag 24 maart 2007 @ 13:50:41 #184
94046 PM-girl
pi_47609569
Cattie, heel herkenbaar, ik zou dat ook hebben! Niet omdat hij jou niet als mama zou zien, maar gewoon vanwege de eerste keer!
Gelukkig heeft Simon gisteren voor de tweede keer gerold bij mij, de eerste keer was bij papa!
*
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:07:31 #185
94046 PM-girl
pi_47611274
Namens Linda-met veel nummertjes, het gaat erg goed met haar en haar gezinnetje, ze hebben lekker genoten van een wintersportvakantie.
Eva doet het prima en is vrolijk!

Tot zover
*
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:18:14 #186
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47611487
Dat is jammer cattie dat, je dat hebt gemist. Ik hoop altijd maar dat de leidsters bij ons het niet zeggen als Anna zoiets nieuws doet. Met omrollen had ik het gelukkig zelf al een keer gezien. Overigens denk ik dat Ive gewoon over jou aan het vertellen was. Waar het hart vol van is, ...

Goed om te lezen dat het goed gaat met Eva en Linda-met-de-nummertjes, maar eigenlijk moet ze dat zelf maar komen vertellen.
*OUD heilige*
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:27:44 #187
103793 kozakken
Living the life
pi_47611706
Jaaaaa Lindaheelveelnummers Kom je vertellen
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:41:42 #188
94046 PM-girl
pi_47612037
Ik denk niet dat Linda zelf nog komt vertellen, maar ik kan als doorgeefluik fungeren! En ze leest soms nog wel mee schreef ze, dus we kunnen wel zwaaien!
*
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:36:52 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47614972
Linda!
En PM, succes met je 'vel'....
  zaterdag 24 maart 2007 @ 18:57:10 #190
108648 cattie
lieve moeder
pi_47617125
Moonah, hoe is het nu met jou? Geestelijk en lichamelijk? Werkt de bekkenbodemtherapie?
Met mij gaat het goed, op een beetje gevoeligheid op de littekens na is het "beneden" weer helemaal oke!
  zondag 25 maart 2007 @ 09:23:25 #191
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47633552
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef cattie het volgende:
Moonah, hoe is het nu met jou? Geestelijk en lichamelijk? Werkt de bekkenbodemtherapie?
Met mij gaat het goed, op een beetje gevoeligheid op de littekens na is het "beneden" weer helemaal oke!
Cattie, wat fijn dat het weer oké is down-under! Geen operatie dus!
Is jouw littekenweefsel ook zo stug?

Ik heb de bekkenbodemtherapie voorlopig gestaakt. Het werd een beetje een herhaling van zetten (telkens dezelfde oefeningen). Met consequent oefenen zal nog een lichte vooruitgang te boeken zijn. En dat is best te doen denk ik. Het is al erg lang geleden dat het 'mis' is gegaan.

Zeg en meiden, we hebben Thies vannacht laten doorhuilen (de eerste keer een uur en 3 kwartier, later nog een keer 20 minuten.... ) en guess what?
Vanochtend werd hij gewoon even vrolijk en lief lachend als altijd wakker.
Eigenlijk gebeurde het als vanzelf. We hadden afgesproken dat J voorlopig even de nachten zou opvangen. Maar ja, Thies wil dan alleen tiet en duh, J heeft die niet. Dus als troosten, aaien, TV kijken, rondsjokken en de hele santekraam niet helpen, blijft laten huilen over. Ik lag op zolder, en heb mezelf heel goed mentaal toegesproken. Ik had niet zo'n heel erge buikpijn....
Pff, ben heel benieuwd hoe dit verder gaat verlopen. Ik vind het nog steeds een erg spartaanse en drastische maatregel die me eigenlijk tegen de borst stuit. Maar als ik jullie ervaringen mag geloven is er goede hoop.
  zondag 25 maart 2007 @ 09:24:04 #192
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47633557
Moet straks alleen even naar de buren.
Omdat het 'als vanzelf' gebeurde hadden we ze nog niet ingelicht.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:18:08 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_47634501
moonah, hier gaat het iig steeds beter, er is zelfs al een nacht geweest dat we Ezra helemaal niet gehoord hebben. Vannacht liep het weer anders, maar dat kwam ook omdat we weg geweest waren en alle 2 de kindjes sliepen wat onrustig gisteravond. Het is zielig, zo voelt het, maar ik denk dat het wel goed komt. op een gegeven moment ben je gewoon TE moe meid.
sterkte ermee hoor!
stormy waters...
sailin'
  zondag 25 maart 2007 @ 11:45:28 #194
94046 PM-girl
pi_47634941
Moonah, wat knap van jullie zeg! Goed hoor en zoals je vanmorgen zag, lijkt Thies er niets mee te hebben geleden!
Succes!
*
  zondag 25 maart 2007 @ 12:05:38 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47635401
M oonah je weet waar je het voor doet he..
  zondag 25 maart 2007 @ 23:13:01 #196
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_47657044
Moonah, dapper zeg!
  maandag 26 maart 2007 @ 07:35:11 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47662118
Lief hoor, jullie aanmoedigingen!
Korte tussenstand:
Overdag gaat het super! (3 slaapjes van 45min-2 uur) en 5 voedingen.
's Avonds inslapen zonder borst gaat nog moeizaam (anderhalf uur huilen..... )
Vannacht: 3x wakker (waarvan de eerste keer pas om 3 uur), na goed kwartiertje huilen weer doorslapen.

Wat een wereld van verschil met nog geen week geleden....

Ik word weer Moonah. Ik heb weer energie. Ik krijg gewoon weer zin om eens iets voor mezelf te gaan doen. Ongekend!
  maandag 26 maart 2007 @ 07:42:42 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47662157
Cattie, heeft Ive inmiddels al 'mama' tegen je gezegd? Ik hoop het voor je!
For what's worth it, kinderen in de klas zeggen ook regelmatig mama tegen mij....
  maandag 26 maart 2007 @ 08:48:52 #199
103793 kozakken
Living the life
pi_47662624
Wat goed Moonah! Fijn dat het zoveel beter gaat. (Met Thies, papa en met jou!)
Fijn om te horen.
Wat een verschil kan slaap dan maken he.
  maandag 26 maart 2007 @ 09:21:23 #200
108648 cattie
lieve moeder
pi_47663057
Fijn dat het beter gaat Moonah, met het slapen van Thies en met je zelf! En ieder kind is anders, maar zelfs Ive slaapt nu 7 uur aan 1 stuk, dus het gaat jullie ook vast lukken! Sterkte nog, want het is niet makkelijk.

Mijn littekenweefsel is ook nog vrij stug, maar dat wordt volgens mij langzamerhand steeds soepeler.

Ive heeft vorige week op mijn verjaardag tegen mij mama gezegd! Sindsdien zegt hij constant papa, maar sinds een paar dagen afgewisseld met af en toe mama!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')