Nah, toevallig heb ik net even de rust en de zin om te Fokken!
Ja Yp, het is zwaar.
![]()
Maar inmiddels heb ik er wel (wat meer..) vertrouwen in dat we het gaan redden.
Onze relatie heeft het zwaar te verduren, maar we komen er wel uit. Ik ben voorlopig weer wekelijks bij mijn haptodame om mezelf weer op de rit te krijgen en me weer te leren ontspannen. Want door dat enorme slaapgebrek werd ik hardstikke inflexibel en star (ehm... is hetzelfde geloof ik
![]()
). Arelaxed dus. Dat maakt samen overleggen over hoe de training nou vorm te geven ook extra lastig.
We zijn nu bezig met het 'overdaggedeelte'. Rust en regelmaat aanbrengen.
Jaja!!!! Ik ben om hoor! Blom en Schregardus klinken je vast bekend in de oren he Yppy!
En Thies pakt het nu al een aantal dagen heel goed op. Over een week gaan we de nachten aanpakken.
Dames, dankjullie voor je steunende woorden. Dat voelt fijn.
Oh, en Poemojn, ik voel me idd schuldig. Maar niet omdat ik denk dat Thies nog nachtvoeding nodig heeft. want dat weet ik dat hij dat niet hoeft. Hij kon met 3 maanden al 5 uur zonder voeding 's nachts. Nee, ik voel me schuldig omdat we nu een patroon moeten doorbreken (met imo 'geweld') dat ik zélf heb aangeleerd. Ik had dat in het BVtopic verteld, in januari is Thies ziek geweest, daarna kreeg hij tandjes en in die 3 weken heb ik hem dus geconditioneerd met troostvoeden. Ik zie het dus als mijn eigen schuld. waar ik nu de prijs voor betaal. En het voelt als dat Thies moet gaan boeten voor die door mij gemaakte fout.
Allemaal foute denkwijzen, yes, I know, en daar ben ik nu dus mee aan de slag.
Zo. Eens kijken of ik wat meer kan bijlezen nu mijn zoon IN ZIJN BEDJE (da's best nieuw overdag
![]()
!!!) ligt te slapen.....