quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:57 schreef cattie het volgende:Moonah, hoe is het nu met jou? Geestelijk en lichamelijk? Werkt de bekkenbodemtherapie?
Met mij gaat het goed, op een beetje gevoeligheid op de littekens na is het "beneden" weer helemaal oke!
Cattie, wat fijn dat het weer oké is down-under! Geen operatie dus!
Is jouw littekenweefsel ook zo stug?
Ik heb de bekkenbodemtherapie voorlopig gestaakt. Het werd een beetje een herhaling van zetten (telkens dezelfde oefeningen). Met consequent oefenen zal nog een lichte vooruitgang te boeken zijn. En dat is best te doen denk ik. Het is al erg lang geleden dat het 'mis' is gegaan.
Zeg en meiden, we hebben Thies vannacht laten doorhuilen (de eerste keer een uur en 3 kwartier, later nog een keer 20 minuten....
![]()
) en guess what?
Vanochtend werd hij gewoon even vrolijk en lief lachend als altijd wakker.
![]()
Eigenlijk gebeurde het als vanzelf. We hadden afgesproken dat J voorlopig even de nachten zou opvangen. Maar ja, Thies wil dan alleen tiet en duh, J heeft die niet. Dus als troosten, aaien, TV kijken, rondsjokken en de hele santekraam niet helpen, blijft laten huilen over. Ik lag op zolder, en heb mezelf heel goed mentaal toegesproken. Ik had niet zo'n heel erge buikpijn....
Pff, ben heel benieuwd hoe dit verder gaat verlopen. Ik vind het nog steeds een erg spartaanse en drastische maatregel die me eigenlijk tegen de borst stuit. Maar als ik jullie ervaringen mag geloven is er goede hoop.