abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 09:28:39 #201
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_47663192
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:21 schreef cattie het volgende:
Fijn dat het beter gaat Moonah, met het slapen van Thies en met je zelf! En ieder kind is anders, maar zelfs Ive slaapt nu 7 uur aan 1 stuk, dus het gaat jullie ook vast lukken! Sterkte nog, want het is niet makkelijk.

Mijn littekenweefsel is ook nog vrij stug, maar dat wordt volgens mij langzamerhand steeds soepeler.

Ive heeft vorige week op mijn verjaardag tegen mij mama gezegd! Sindsdien zegt hij constant papa, maar sinds een paar dagen afgewisseld met af en toe mama!
Ey das leuk!

Gistermorgen riep papa uit de Douche: 'Dááániël... 'en Daniël draait zijn koppie bij ( lag op het aankleedkussen) en zegt luid en duidelijk 'Papa'. terwijl hij niet aan het babbelen was daarvoor.
Naja, ik ben de slechtste niet dus ik ben zo eerlijk het te melden en Papa komt met een grote grijns de douche uit... Touché.. de vruchten van een paar dagen intensief veel werken en weinig thuis zijn. ....
  maandag 26 maart 2007 @ 09:45:33 #202
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47663527
Moonah, fijn dat er vooruitgang wordt geboekt. Dat zal vast hoop geven voor de toekomst.

Hier zet ik even de ´ik ben zielig modus aan´ Alles tegelijk. Murphy´s law in overdrive.
- Een man die de griep aan het bevechten is en de hele nacht ligt te draaien en te snurken....
- Een baby die midden in d´r vier maanden sprong / dip zit. En dus alleen maar bij mama wil zijn....en heel moeilijk in slaapt komt. Dus vannacht 2 uur bij mama heeft liggen vechten om te slapen.
- Een peuter die buikgriep heeft en dus alle aandacht wil hebben die ze verdiend. Ligt nu op de bank dvd te kijken.
- En als klap op de vuurpijl ben ik sinds gisterenochtend een migriane-aanval aan het bevechten.

Maar heb vanochtend uiteindelijk toch maar voor mezelf gekozen en medicijnen ingenomen. Gevolg hiervan is wel dat ik Maud tot en met vanavond niet zelf kan/mag voeden en alle melk die ik kolf weg moet gooien. Dit was een moelijke beslissing omdat ze natuurlijk nu tijdens de sprong juist behoefte heeft aan het bij mama zijn en bv. Maar het ging echt niet meer. Kon geen geluid of licht meer verdragen en het gevoel dat ik moest spugen bleef maar aan.
Vandaag krijgt ze dus de voeding die ik voor dit moment gespaard had. Ik wist ergens wel dat dit een keer zou gebeuren, maar had gehoopt dat het pas na de 6 maanden zou zijn.

Zo en als ik teruglees is dit een combi-post van een stuk of 4 topics. Maar goed. Als ze mods vinden dat ie ergens anders heen moet dan merk ik het wel.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:41:19 #203
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47681299
Oeh, dat is zuur he Chacama, melk weggooien.
Maar een knallende migraine is idd niet zo maar iets. Beterschap, hopelijk is het inmiddels wat minder.
En wat fijn dat de osteopaat zo doortastend was bij Maud!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:04:10 #204
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47687448
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:41 schreef Moonah het volgende:
Oeh, dat is zuur he Chacama, melk weggooien.
Maar een knallende migraine is idd niet zo maar iets. Beterschap, hopelijk is het inmiddels wat minder.
En wat fijn dat de osteopaat zo doortastend was bij Maud!
heel zuur. Maar goed. Ik hoef nog maar 1x. En dan mag ik vannacht weer genieten van dat bijzondere moment. Het is nu dat ik besef hoe fijn ik het zelf ook vind. Man en Fleur liggen nu samen in het grote bed en ik kruip na de laatste avondfles in het bed van Fleur. Zo slapen we hopelijk allemaal het best.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:36:17 #205
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_47716389
Chacama, hoe is het nu?

Moonah, wat fijn om te lezen dat het beter met jullie gaat! Ik hoop dat het ritme beklijft bij Thies en jullie weer in rustiger vaarwater terecht komen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:40:14 #206
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47716529
gaat beter. fleur lijkt van het spugen af te zijn. ik ben mijn migraine kwijt en manlief heeft het allemaal uitgezweet.

alleen even afwachten of Maud de dans heeft weten te ontspringen.

verder, druk, maar wel lekker druk in de winkel. vrolijk weer....vrolijke mensen....vrolijke chacama
pi_47722386
Raad es wie er vanaf maandag weer aan de bak is?
Hint: het begint met een "M" en het eindigt met "wanatabu"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:58:10 #208
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47723573
Jippie voor Mwana!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_47724571
Mwana, gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:24:00 #210
103793 kozakken
Living the life
pi_47724659
Jeu Mwana
Vertel eens!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:40:47 #211
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47726141
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:24 schreef kozakken het volgende:
Jeu Mwana
Vertel eens!
Nou, ik mocht op gesprek, de meneer aan de andere kant vd tafel zei zo ongeveer tak-tak-tak wat de bedoeling was en of ik dat zag zitten en ik zei van wel en nog geen 25 minuten later stond ik een beetje beduusd buiten met de wetenschap dat ik maandag terug kan komen. Was zo snel gegaan dat ik achteraf vanuit de auto nog even terug heb gebeld omdat ik vergeten was te vragen hoe het geregeld was met kolven.
Uiteraard vond Nune -die ik net aan het voeden was omdat ze ziehiehielig was ivm vaccinatie- dat een goed moment om zichzelf tot in dr nek onder te knetteren vergezeld van een hoop kir- en boergeluiden waarop de goeie man droog reageerde: "Ja, ik hoor voor wie het is..."
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:32:31 #213
103793 kozakken
Living the life
pi_47727640

Wat ga je doen Mwana?
pi_47730440
Dat is wat ze kort maar krachtig noemen zeker mwana... .
Wat ga je doen? Hihi, die Nune.
Fake it till you make it...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:33:39 #215
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47730525
Gefeliciteerd.

Wat moeilijk om die melk weg te gooien. Ik heb dat J. laten doen toen het moest, kon ik echt niet. Ik zette het dan gewoon in de koelkast en hij gooide het weg als ik niet keek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 28 maart 2007 @ 08:38:25 #216
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47737814
Mwana wat gaaf en inderdaad wat ga je doen?

Yppy hoe is het met je?

Het weggooien is hier als het goed is hopelijk maar eenmalig geweest. -klopt af -
pi_47739241
Oeh lees ik melk weggooien? Ik word al steigerig als ze een bodempje overlaat en dat wegmoet, moeilijk zeg!

En ik ga dingen (poststukken, rapporten etc.) invoeren en uitzetten in de organisatie doen
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:06:51 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47739852
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Oeh lees ik melk weggooien? Ik word al steigerig als ze een bodempje overlaat en dat wegmoet, moeilijk zeg!

En ik ga dingen (poststukken, rapporten etc.) invoeren en uitzetten in de organisatie doen
hihi, wat fijn dat je dingen gaat doen Je lijkt mijn vader wel die kan altijd zo goed uitlegen wat ie doet.
  woensdag 28 maart 2007 @ 10:15:28 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47740117
mwana
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:08:49 #220
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47741826
Mwana, dat is snel gegaan! Fijn voor je zeg!

Chaca, wat had jij het zwaar op maandag zeg. Fijn dat het nu beter gaat!!
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:55:51 #221
94046 PM-girl
pi_47743323
Mwana!
*
pi_47743721
gefeliciteerd mwana!

En die Nune, laat al mooi van zich horen, grappig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:16:02 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47743949
Mwana, weer bedankt voor een lachsalvo hier nav jouw post!
Gefeliciteerd!
pi_47753202
Bleh deze mama is ziek. En moest ik Mikael vandaag weer een paar uur uit handen geven. Gister ook al de hele dag en vanmorgen dus alweer. Gelukkig was Kevin op tijd thuis zodat ie Mikael weer op kon halen. Ben je al slecht en dan mis je de kleine ook nog. Helpt niet echt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_47755746
mwana, gefeliciteerd!
beterschap nicole
pi_47758266
Heb medelij met mij

Amber is voor het eerst echt uit logeren. Helemaal hier ver vandaan (90 km maar liefst --> andere kant van de wereld dus ).
Oma was hier een paar dagen logeren en die ging vandaag terug. En Amber is mee. Samen met haar Nijntjekoffertje. Stil hoor, hier in huis. En Peter wil pas zaterdag die kant op Ik weet niet of ik dat red hoor
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:01:09 #227
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47759661
Beterschap Nicole.

Dat is ver! Wat saai zeg, kun je niet stiekum eerder gaan? Dat je toevallig in de buurt was?

Het gaat nu wat minder chacama. Ik merk goed dat ik weer achteruit ga als er een moeilijke tijd is. J. was ziek, dus ik moest meer doen en meer zorgen en dan schiet ik weer terug in het emotieloze. Op mijn werk een hoop gedoe waar ik geen gevoelens bij kan gebruiken. Maar J. is nu beter en ik heb weekend, dus het gaat vast snel weer vooruit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:52:22 #228
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47761593
Oei LadyS 90 km. Dat lukt mij met Fleur nog niets eens. Heul knap. En misschien inderdaad maar eerder toevallig langs gaan

Yppy, fijn dat je in elk geval dat je het gevoel kunt herkennen en dat je dus ook het vertrouwen hebt dat er weer betere tijden komen. Ik hoop dat het snel weer is zoals het hoort. Succes.

Hier een dikke neus. Heb een botsing gehad met Fleur d'r hoofd. Ik ging omlaag en zij kwam omhoog. Ik pijn zij een grote vragende blik in d'r ogen. Heb mijn tranen maar even weggeslikt en het bloed zachtjes naar binnen gezogen, want die paniek voor het slapen gaan zou niet echt een succes zijn geweest. Zit nu even te koelen. Ach, zo heb je niets en zo heb je achter elkaar wat. Gelukkig werkt het weer wel mee....stel je voor als het nu ook nog eens pijpenstelen zou regenen, he gats.
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:08:46 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47762329
Ladys sterkte probeer maar dubbel te genieten van Iris, is ook moeilijk hoor

Yppy up en down dus, maar hopenlijk steeds meer ups dan downs..

Chacama auw

Vanmiddag wezen fietsen, want was mooi weer, was even vergeten dat limburg zo heerlijk heuvelachtig is auw spierpijn enzo
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:10:26 #230
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47762416
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Ladys sterkte probeer maar dubbel te genieten van Iris, is ook moeilijk hoor

Yppy up en down dus, maar hopenlijk steeds meer ups dan downs..

Chacama auw

Vanmiddag wezen fietsen, want was mooi weer, was even vergeten dat limburg zo heerlijk heuvelachtig is auw spierpijn enzo
lekker warme bad/ douche en een massage
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:43:06 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47763969
ik ben heel lui in de douchebak gaan zitten en in slaapgevallen met de douchestralen overmeheen, met het opstaan had ik pas spierpijn, maar achjah hoort erbij , had ik het maar rustiger op moeten bouwen
pi_47764288
Mwa, wat goed!! Feli!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:07:35 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_47765204
mwana, wat een goed nieuws
stormy waters...
sailin'
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:08:59 #234
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47765262
Mwana, gefeliciteerd! (Ik las in een ander topic dat je hier ook uit de buurt komt. Ik ben heul benieuwd waar je woont!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:40:18 #235
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47780709
Mwana gefeliciteerd dame! Lekker dat je maandag weer 'dingen gaat doen'.

LadyS, wow 90 km.... da's ver. Da's ook niet zo van: "Ik haal haar zo weer op als het niet gaat vannacht." En wat is Peter hard zeg, zaterdag pas. Arme mama. Gelukkig heb je er nog eentje waar je je liefde op kunt botvieren.

Yppy, gewoon even

Pas op trouwens, struikel niet. Mijn wallen liggen hier op de vloer. Levensgevaarlijk!
Heb een heerlijke nacht achter de rug met mijn beide jongens. Cas op het hysterische af vannacht (net als gisternacht trouwens ) en Léon die gelijkgestemd was met zijn broertje. Papa ging vandaag weer werken, dus was mama goed de klos. (om het uur )
Maar ik ben fris gedouchet, heb schone kleren aan, heb al een was draaien en ga zo Cas fijn een shotje geven. Vanmiddag lekker plat met Cas denk ik.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_47781159
Mwana gefeliciteerd

Ja, Peter is hard Ik vroeg nog aanhem: "Ga je haar niet missen dan?" Zijn antwoord:"Ik zie haar toch alleen maar savonds" hahaha.
Ik heb wel lekker uit kunnen slapen vanochtend. Iris was wel om 07.00 uur wakker, maar na wat eten ging ze weer slapen tot bijna 09.00 uur. met Amber was dat niet gelukt.
En het is weer eens wat anders om alleen babygebrabbel te horen, zonder dat getetter van Amber
Maar het is wel stil hoor

Dutch, succes vandaag Ik hoop dat je vanmiddag bij kunt slapen
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:35:50 #237
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47782241
Dutch, hopelijk vanmiddag even lekker een dutje doen.
pi_47786211
dut ze dutch!
pi_47826899
Morgen gaan we haar weer halen
Het is me alles meegevallen (nu voel ik me daar weer rot over, het is ook nooit goed hahaha)
Ik snap werkelijk niet waarom ik het druk vond met 1 kindje (toen Amber nog klein was). En wat blijft de woonkamer netjes
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:06:06 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47827173
Hahaha, LadyS, dat heb ik ook steeds als Maria als enige weg is hier.
Fijn dat je haar morgen weer lekker bij je hebt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:28:17 #241
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47830310
Dutch, heb jij je wallen opgeruimd? Of zal ik die van mij gewoon naast die van jou parkeren?

Ok, een baby met een nachtvoeding.. niks aan de hand, dat hoort erbij en daar kan ik wel tegen..
Maar dan moet er niet een peuter om 3 uur d'r bed onderspugen Dus hup, met papa onder de douche en mama bed verschonen (en meteen in de wasmachine). En om 5 uur nog een keer spugen (maar toen gelukkig in de emmer, dus viel de schade mee).
En om half 6 had Tijn honger..

En nu rolt mama om van de slaap en de peuter loopt vrolijk rond alsof er niks aan de hand is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:49:57 #242
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47845390
Och E.T. dat klinkt ook niet echt alsof jullie nog op de roze wolk zitten.
Beetje bij gekomen al?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:31:58 #243
3011 E.T.
pi_47846783
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:49 schreef dutchie het volgende:
Och E.T. dat klinkt ook niet echt alsof jullie nog op de roze wolk zitten.
Beetje bij gekomen al?
Van zo'n klein babietje word je wel veerkrachtig in je slaapbeleving..
En gelukkig klinkt alles nu redelijk rustig (al was dat gister ook zo...) dus we gaan zo echt wel een verdieping hoger
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_47894390
Hoi,hoi Haha,ik ben een beetje zoekende qua topic hoor Maar ik ben ook een newbie mamma,dus mag ik hier ook meebeppen
Zeg,die slapeloze nachten ken ik ook hier hoor Vannacht kwam Quinten om half 2 en ben toen met m bezig geweest tot 3uur,tot hij in slaap viel.Toen kwam hij om 6 uur weer en toen heb ik m ff bij me genomen hoor,dat vond ik ff te vroeg.Dus toen kwam hij om 7:45u weer en toen heb ik m maar weer een fles gegeven,was hij errug blij mee
bv is dus gestopt hier en nu bleek,dat hij er ook niet genoeg van groeide,want nu is hij in 1 week van 3710gr.naar de 3950gr.gegaan.Nou ja,wel ff piepen hier dat de bv moest stoppen,mar het is niet anders,kind moet toch groeien hé?
Hij krijgt trouwens nog 7 voedingen van 100 ml.Moet ik nu al overgaan op 6 voedingen van 130ml?Ik ben nl.bang,dat hij meer eruit gaat spugen,als hij nog meer krijgt.Want voor z'n gewicht moet hij nu dus naar diie 6 voedingen.Wat vinden jullie?

Groetjes,Minoes
  zondag 1 april 2007 @ 16:05:54 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_47894945
die vragen kan je betr in het babietjestopic stellen minoes
stormy waters...
sailin'
  zondag 1 april 2007 @ 16:50:15 #246
108648 cattie
lieve moeder
pi_47896172
Donderdag wordt Ive 9 maanden. 9 maanden alweer met mijn heerlijke mannetje. 9 maanden sinds de bevalling en sinds een week voelt het weer alsof het gister was. En dat bedoel ik niet positief. Sinds een week ben ik er weer elke dag mee bezig en heb ook weer een nachtmerrie gehad. Ik droomde dat ik weer zwanger was, helemaal geweldig, maar ik raakte compleet in paniek toen ik bedacht dat ik weer zou moeten bevallen.
Ik weet even niet zo goed meer wat ik er mee moet. Ik heb ook niet echt behoefte meer om veel over de bevalling te praten, ik weet nu precies wat er gebeurd is, ik heb niet meer het idee dat ik gefaald heb, ben zelfs wel een beetje trots. En als ik geen kinderen meer zou willen zou ik er ook niet echt erg meer mee zitten geloof ik. Maar het idee dat ik weerzou moeten bevallen....
De gynaecologe vertelde me dat ik niet bang hoef te zijn voor een volgende keer. De kans dat dat kindje ook verkeerd ligt is heel klein en Ive heeft "de weg al vrij gemaakt". Nu moet ik daar nog op gaan vertrouwen.
  zondag 1 april 2007 @ 17:00:29 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_47896440
och cattie, wat snap ik goed hoe je je voelt. dat weet je. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik een 2 bevaling gehad heb, omdat ik daar nu zo positief op terug kijk, ondanks dezelfde angst die ik had als die jij hebt. Ezra's bevalling is eigenlijk een eitje geweest achteraf. Het is echt zo dat die weg al gebaand is en nog meer doordat Liam verkeerd om lag zoals bij jou Ive. Het was mooi om het dit keer helemaal zelf te kunnen doen en hem er zo uit te voelen komen, dat vond en vind ik nog steeds onbeschrijflijk mooi
Maar dat stelt je vantevoren niet echt gerust helaas. Ik hoop dat je het vertrouwen kunt vinden meid, echt!
stormy waters...
sailin'
  zondag 1 april 2007 @ 17:18:03 #248
108648 cattie
lieve moeder
pi_47896901
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef Belana het volgende:
och cattie, wat snap ik goed hoe je je voelt. dat weet je. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik een 2 bevaling gehad heb, omdat ik daar nu zo positief op terug kijk, ondanks dezelfde angst die ik had als die jij hebt. Ezra's bevalling is eigenlijk een eitje geweest achteraf. Het is echt zo dat die weg al gebaand is en nog meer doordat Liam verkeerd om lag zoals bij jou Ive. Het was mooi om het dit keer helemaal zelf te kunnen doen en hem er zo uit te voelen komen, dat vond en vind ik nog steeds onbeschrijflijk mooi
Maar dat stelt je vantevoren niet echt gerust helaas. Ik hoop dat je het vertrouwen kunt vinden meid, echt!
Dat zou ik ook graag mee willen maken. Ik voelde enkel pijn, heel veel pijn en verder niets en dat vind ik heel jammer. Bedankt voor je positieve verhaal, ik ben blij voor je dat het zo gegaan is en hoop dat het mij ook gegeven is om het zo mee te kunnen maken.
  zondag 1 april 2007 @ 19:50:42 #249
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_47901429
Cattie, ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar ik vind het vreselijk dat je bevalling zo traumatisch is geweest. Hopelijk vind je steun in het verhaal van Belana om er mee om te kunnen gaan.

Minoes, ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik wilde je nog wel feliciteren met de geboorte van Quinten. Daar was ik eerder nog niet aan toe gekomen, sorry.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_47901757
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef cattie het volgende:

[..]

Dat zou ik ook graag mee willen maken. Ik voelde enkel pijn, heel veel pijn en verder niets en dat vind ik heel jammer.
Hier ook hetzelfde gevoel. Spijt dat ik er eigenlijk niet veel van 'meegemaakt' heb. ik wou alleen maar dat de pijn ophield, dat het voorbij was. En nu zit ik een beetje met het gevoel dat ik nog steeds niet weet hoe dat eigenlijk is, een bevalling.
Ik zou het de volgende keer bijna laten filmen, kwestie van alles te kunnen herbekijken. Maar ja, dat zie ik nu ook weer niet zitten.
  zondag 1 april 2007 @ 20:53:08 #251
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_47903691
Cattie, ik weet ook hoe je je voelt.
Aiken lag ook verkeerd bij de bevalling en de gyn heeft hem eerst nog gedraaid voor ik mocht persen. Ik dacht dat ik dood ging, zoveel pijn dat dat deed. Maar ze zei dat hij er echt niet uitkon als ze hem niet draaide. Omdat hij telkens terug draaide heeft ze mij uiteindelijk een verdoving voor eventjes gegeven. Zaaalig was dat.Ze heeft hem dan kunnen draaien en terwijl ze zijn hoofdje vasthield mocht ik dan persen.

Ik had dus ook heel veel schrik voor een tweede bevalling, maar gelukkig lag Iben goed en ging die bevalling heel vlot.
Het is echt waar dat 'de weg al vrijgemaakt is'.
pi_47903908
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hier ook hetzelfde gevoel. Spijt dat ik er eigenlijk niet veel van 'meegemaakt' heb. ik wou alleen maar dat de pijn ophield, dat het voorbij was. En nu zit ik een beetje met het gevoel dat ik nog steeds niet weet hoe dat eigenlijk is, een bevalling.
Ik zou het de volgende keer bijna laten filmen, kwestie van alles te kunnen herbekijken. Maar ja, dat zie ik nu ook weer niet zitten.
Misschien ís dat wel hoe een bevalling is... Ik herken het wel een beetje. Ondanks alle oefeningen vooraf kon ik gewoon niet in contact komen met mijn lichaam. Ik was alleen maar pijn, pijn, pijn.
Een camera mee laten lopen is misschien geen slecht idee als je nu dat idee hebt, je kan de film altijd nog weggooien.
  zondag 1 april 2007 @ 21:02:11 #253
102760 Igraine
Headache
pi_47903993
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef owlet het volgende:

[..]

Misschien ís dat wel hoe een bevalling is... Ik herken het wel een beetje. Ondanks alle oefeningen vooraf kon ik gewoon niet in contact komen met mijn lichaam. Ik was alleen maar pijn, pijn, pijn.
Een camera mee laten lopen is misschien geen slecht idee als je nu dat idee hebt, je kan de film altijd nog weggooien.
Ik heb veel verhalen gehoord waarbij meiden hun bevallng zo hebben beleefd. Dus het kan zeker zijn hoe een bevalling ís. Maar niet hoe een bevalling kán zijn. Het kan ook heel anders zijn, dat is tenminste mijn ervaring. Maar ook dat zegt niets over een eventuele volgende bevalling. Die kan daardoor misschien juist ontzettend tegenvallen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_47904489
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef owlet het volgende:

Ik zie niet er niet tegenop om een film te hebben maar lijkt me stom gedacht om het te filmen op het moment zelf.
  zondag 1 april 2007 @ 21:37:23 #255
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47905469
Ik denk dat ik over mijn ervaringen heen ben, dat wegstoppen bij mij is toch ergens goed voor blijkbaar. Ik heb geaccepteerd hoe het is gegaan. Dat merk ik heel goed aan mezelf: 'Zo is het nu eenmaal', denk ik dan. Terugdraaien kan toch niet... Soms fantaseer ik zelfs al weer over een tweede kindje terwijl ik eerder bij alleen de gedachte dat het zou kunnen al in janken uitbarstte.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 2 april 2007 @ 08:08:53 #256
108648 cattie
lieve moeder
pi_47915107
Neuk, wat fijn dat je er over heen bent! Het is heel persoonlijk hoe je zoiets het beste verwerkt. De een moet er veel over praten, de ander juist niet.
De bevalling van Ive heb ik ook wel geaccepteerd. Ik wil alleen nooit meer zo'n bevalling meemaken. Het vertrouwen dat het een volgende keer beter gaat heb ik nog niet.
Ik ben juist blij dat er niet gefilmd is het laatste kwartier. Er is toen veel langs me heen gegaan, een paar mooie, bijzondere momenten, maar ook de spanning van de artsen en dat het mis ging met de vacuumpomp. En dat hoef ik niet terug te zien. Volgens mij word ik dan nog banger.
pi_47915650
Hier ook een mama die graag een tweede zou willen en ik zei altijd het liefst kort op elkaar maar als deze mama naar zichzelf kijkt en met de wetenschap dat het nog wel eens meer dan een jaar kan gaan duren eer mijn bekken/zitbotknobbels en rsi gewrichten het misschien weer aankunnen dan denk ik van ik moet er nog niet aandenken.

Moet 11 april naar de pijnpoli van de anesthesie en daarna naar de neuroloog voor een zenuwonderzoek in mijn rug en daarna naar een orthopeed voor mijn botten die maar niet goed willen komen en daarna waarschijnlijk nog de malle molen in omdat ik nog steeds een half plas-probleempje heb. Mocht ik ooit nog voor een tweede gaan dan wil ik in mijn laatste weken in elk geval een echo om te kijken of hij/zij goed ligt want anders wordt het meteen een keizersnede is me al verteld. Gyneacologisch ben ik weer goed bevonden en de hematomen zijn bijna weg na vijf maanden dus dat is wel een vooruitgang maar verders...

Ik word het thuis ook echt een beetje zat dus ga ik veel bij op visite of ik krijg visite maar het allerbelangrijkste vind ik nog steeds dat ik pijnvrij lopen kan en dat gaat nog steeds niet helemaal goed en daar baal ik het meeste van... Maar het is nou eenmaal zo dus we blijven lachen en plannen maken.

Maar ja ik kan er niets aan doen dus we gaan vrolijk verder want ik heb een supervrolijke beeb die minimaal 12 per dag lacht en de andere 12 uur aan 1 stuk door slaapt.

Knuffels voor alle zieke kindjes en hun mama's
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 2 april 2007 @ 09:48:52 #258
108648 cattie
lieve moeder
pi_47916602
Mibos, telkens als ik over jouw bevalling en alle lichamelijke ellende daarna lees krijg ik tranen in mijn ogen. Wat een hel. Dan heb ik nog heel veel geluk gehad. Ik kan me voorstellen dat jij al helemaal tegen een tweede keer op ziet. Nog maals heel veel succes met herstellen!!
pi_47930882
Nou ik ben zelf gelukkig nogal positief en ik bedenk me steeds maar dat ik er ook niets aan kan doen en dat het niet anders is dan zoals het is hoor! En als ik dan zo met Kaith in de weer ben dan maakt dat weer een hoop goed maar echt soepel nee dat is het helemaal niet.

Ik werd een zaterdagochtend ontvoerd door mijn mams en schoonmams en ben een trouwjurk uit wezen zoeken. Blijkbaar ga ik eindelijk trouwen met mijn lief alleen wist ik nog van niets. Mijn lief heeft alles geregeld en ik ga dus a.s. donderdag in ondertrouw en wij trouwen 24 april a.s. dat is namelijk de verjaardag van mijn schoonvader (overleden in 2000)...

Ben helemaal happy nog meer dan dat ik normaal al ben...
pi_47930994
Geweldig! Gefeliciteerd mibos

En cattie, érg herkenbaar!
Variety is the spice of life
pi_47931097
ik ben ook helemaal in de jompelstemming hoor nebelung...

Appelsap hoe gaat het bij jou??? En Moonah hoe is het met Thies en het slapen?

Knuffels voor iedereen
  maandag 2 april 2007 @ 17:44:26 #262
108648 cattie
lieve moeder
pi_47932172
Wat een verrassing Mibos!!!!!!!! Gefeliciteerd!

Ik vind het bewonderenswaardig hoe je met je klachten om gaat, je bent zo positief!
  maandag 2 april 2007 @ 18:41:07 #263
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47933917
Mibos, wat een verrassing! Echt lief van je lief en de familie, heeeel origineel en wat bijzonder! Gefeliciteerd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 2 april 2007 @ 20:00:33 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_47937248
wow mibos, wat leuk gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 april 2007 @ 21:44:06 #265
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_47942300
Mibos, Harststike leuk! Geweldig leuk bedacht van je verloofde om het zo te vertellen
  maandag 2 april 2007 @ 22:12:26 #266
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47943780
Mibos <3 van harte gefeliciteerd!
Iedere golf van de zee,
  maandag 2 april 2007 @ 22:18:57 #267
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47944065
Wow Mibos, gefeliciteerd!

Ik weet niet wat je moet doen om het gevoel over je bevalling beter te maken Cattie, maar ik hoop dat je tweede bevalling gaat zoals mijn eerste.
*OUD heilige*
pi_47944774
gefeliciteerd Mibos!! Geweldige verrassing!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_47952920
Ja ik ben ook helemaal hyper de hieper de piep zeg maar alleen kan ik niet goed stuiteren op mijn stoel want dat is een beetje pijnlijk maar anders zou ik het doen hoor!!!

Cattie gelukkig heb ik van karakter heel weinig negativiteit in me en dat komt nu wel erg goed uit. Mensen om mij heen hebben het er soms lastiger mee dan ik zelf. Mijn lief bijvoorbeeld vind het vervelend voor mij en vooral omdat we voor de bevalling altijd aan de wandel of aan de fiets waren en dergelijke en ik dat nu op dit moment niet kan. En dan is het mooi weer zoals afgelopen weekend en normaal zouden we dan de fiets pakken en weggaan maar dat zit er niet in. Fietskar staat nog steeds in de doos in de schuur helemaal nieuw. Te wachten tot de maxi erin gezet wordt en dan zijn eerste kilometertjes mag maken. Alleen vind hij het ook niet leuk. Wij gingen rustig een dag fietsen hier in de buurt of zette het fietsenrek achterop en gingen dan naar de veluwe ofzo maar effe niet helaas. En dat geldt ook voor wandelen. Maar komt allemaal wel weer hoor. Hoe gaat dat liedje: Over 25 (langerekt) jaaaaaaahhhhaaarrrr...
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:26:34 #270
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_47954581
Mibos van harte!
Maar krijg je nu pas in de trouwzaak te horen van je moeder/schoonmoeder dat je ging trouwen? Geen aanzoek gehad?
pi_47955746
Mibos Van harte meis,heeeeerlijk om zo verrast te worden.En wat snel al

Groetjes,Minoes
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:16:32 #272
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47962562
Hieperdepiep. Ik ben weer ongesteld. Het voelt alsof mijn onderkant eruit gaat klappen... of vallen... Net alsof ik onlangs bevallen ben iig.
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:31:05 #273
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47965689
vre-se-lijk he, neuk?! bleehh sterkte
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:46:34 #274
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_47966359
oh ja, dat ken ik neuk, ik voel ook weer vanaales als ik mijn periode heb...
pi_47970050
Wow Mibos, wat gaaf!!
Gefeliciteerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:37:04 #276
94046 PM-girl
pi_47980927
Mibos, gefeliciteerd!

Neuk, fijn he!
*
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:53:25 #277
3011 E.T.
pi_47985298
Mibos, gefeliciteerd!

Deze moeder moet morgen weer werken
Aan de ene kant wel zin om weer eens met wat anders dan alleen maar kinderen bezig te zijn, aan de andere kant heb ik totaal geen zin in 't bedrijf.
En een net opknappende Tijn helpt ook niet mee natuurlijk. Gelukkig deze week maar 1 dagje, goede vrijdag is het bedrijf dicht .. Dus rustig aan beginnen
  woensdag 4 april 2007 @ 00:35:04 #278
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47990151
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Mibos, gefeliciteerd!

Neuk, fijn he!
Jij had het ook precies op Simons' 5maandsdag weer he? Stom. Achja weet je gelijk dat alles weer werkt! En waar die drang naar zoetigheid vandaan kwam
Iedere golf van de zee,
  woensdag 4 april 2007 @ 09:39:01 #279
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47994634
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Soms heb ik dat ook wel eens. Want ik ben, volgens Belsen, op 't laatst verdoofd bij mijn muts. Dus voelde ik de knip, en tang en wie weet wat nog meer niet!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:53:45 #280
94046 PM-girl
pi_47995007
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Neuk het volgende:

[..]

Jij had het ook precies op Simons' 5maandsdag weer he? Stom. Achja weet je gelijk dat alles weer werkt! En waar die drang naar zoetigheid vandaan kwam
Ja klopt! Maar op Simons 6-maanddag nog niets te bespeuren, dus de oude regelmaat is er nog niet. Ach, kan er niet om treuren tot nu toe!

Verder heb ik even wat heftige dagen achter de rug. Tot nu toe niet de dag/nacht van de bevalling terugbeleefd, maar nu met 6 maanden dus wel. En vandaag ook nog precies een jaar geleden de punctie, brrrr. Als ik daar aan denk en wat er had kunnen gebeuren.... Het is gelukkig niet misgegaan en denk ik er niet vaak meer aan, maar deze paar dagen word ik even teruggeslingerd in de achtbaan van toen!

ET, veel succes met werken weer, ik vind ik het uiteindelijk weer heerlijk!
*
  woensdag 4 april 2007 @ 10:36:05 #281
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47996267
Ah die punctie van jou ja.. Ik wist toen net dat ik zwanger was en had me daar nog helemaaaaal niet in verdiept Spannende tijden waren het he! <3
Iedere golf van de zee,
pi_47997478
Dutch ik heb mijn aanzoek zaterdag na de trouwjurk uitzoeken gekregen (omgekeerde volgorde) maar me net zo lief hoor!!! En het fijne is dat als ik zeg van we moeten dat ik steevast als antwoord krijg is al geregeld of heb ik al gedaan/laten doen...

Hier een mama die nu definitief de malle molen van een ziekenhuis van binnen gaat bekijken (jippie maar niet heus).

11 april een afspraak bij de pijnpoli,
een afspraak bij de neuroloog,
een afspraak bij de uroloog,
daarna een conclaaf tussen hun drietjes en dan door naar het bekkenbehandelcentrum Midden Holland. Ik ben vanaf net boven mijn knie rechts tot aan net boven mijn navel al het gevoel kwijt en ook mijn spieren reageren nergens op. Links wel dus dat is wel goed maar ik moet dezelfde last ook hebben aan de rechterkant alleen daar voel ik compleet helemaal niets meer dus daarvoor naar de neuroloog om te kijken wat voor soort zenuw niet goed is of lekgeprikt is en dan naar de uroloog om te kijken waarom ik nog half incontinent ben en of dat ze met de katheter zetten niet iets hebben kapot geprikt omdat het ook bloedde met de katheter zetten.

Ik ben erg benieuwd en ben ergens blij dat er nu een concreet plan is om te gaan behandelen. Ondertussen gewoon door met fysio (3 keer) en de huisarts is het centrale punt tussen ziekenhuis en fysiotherapie voorlopig tot er een definitief behandelplan is opgesteld.

Lang verhaal maar dit is de laatste ontwikkeling van vanmorgen.
pi_47997816
mibos wat superleuk en origineel die actie + aanzoek, gefeliciteerd! en sterkte met de onderzoeken, ik hoop dat ze je wel wat (goeds) zullen opleveren.
pi_48016319
Nou mibos, sterkte bij de onderzoeken, hoop dat er iets behandelbaars uitkomt!
En natuurlijk van harte en heel veel plezier op die tweede mooiste dag van je leven
  donderdag 5 april 2007 @ 08:57:08 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48031790
Mibos, van harte!
Wat een verrassing zeg!
Veel succes met de onderzoeken. Hopelijk komt er naar voren wat er nou aan de hand is en hoe eea te behandelen...
  donderdag 5 april 2007 @ 22:53:40 #286
3011 E.T.
pi_48061567

Deze moeder ging gister weer aan het werk.. Om een uur of half 10 gekolfd en m'n flesje in de koelkast gezet en om 10 uur werd ik bij mijn leidinggevende en iemand van PZ geroepen..
Lang verhaal kort: ze willen mijn arbeidsovereenkomst laten ontbinden bij de kantonrechter met een gouden handdruk etc.. Ik zat dus om 11 uur al weer thuis
Alles ligt nu bij de rechtsbijstand verzekering, dus wordt vervolgd .

Mijn kolfproductie had wel te lijden onder de stress, maar op zich viel het me niet tegen.

En 's avonds werd m'n schoonvader ook weer opgenomen in het ziekenhuis.. Was me het dagje wel

Maar voorlopig heb ik dus betaald vakantie
pi_48062282
Dat is raar terugkomen! Wat vervelend voor jullie ET, sterkte (ook met je schoonvader)!

Mibos, gefeliciteerd met je as huwelijk Leuk dat ze je zo verrast hebben!
Sterkte met de onderzoeken
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 23:58:01 #288
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48064017
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef E.T. het volgende:

Deze moeder ging gister weer aan het werk.. Om een uur of half 10 gekolfd en m'n flesje in de koelkast gezet en om 10 uur werd ik bij mijn leidinggevende en iemand van PZ geroepen..
Lang verhaal kort: ze willen mijn arbeidsovereenkomst laten ontbinden bij de kantonrechter met een gouden handdruk etc.. Ik zat dus om 11 uur al weer thuis
Alles ligt nu bij de rechtsbijstand verzekering, dus wordt vervolgd .

Mijn kolfproductie had wel te lijden onder de stress, maar op zich viel het me niet tegen.

En 's avonds werd m'n schoonvader ook weer opgenomen in het ziekenhuis.. Was me het dagje wel

Maar voorlopig heb ik dus betaald vakantie
Jemig.

Ow en je weet dat ze je niet mogen ontslaan binnen een bepaalde periode na je verlof he!
Maar lekker begin . Voordeel, je kunt nu wel wat langer genieten van je kindjes . Hopelijk haalt dat de stress een beetje weg.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:07:30 #289
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48064318
E.T. das nie fijn terug komen sterkte ermee ook met je schoonvader..

Mibos van harte wat gaaf

Moonah bikkel ben je

Mijn oma wordt opgenomen.. gaat niet zo goed.. afwachten hoe het gaat.. hoe dan ook tis goed.. ze is 88 heeft een mooi leven gehad tot nu toe.. maar hoop natuurlijk dat ze gewoon nog een paar jaartjes lekker mijn oma mag zijn
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:10:43 #290
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48068599
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Moonah bikkel ben je
Tja, wat zeg ik hier nou op... Tnx dan maar...

88 is een mooie leeftijd Evenstar, maar evengoed verdrietig dat het niet zo goed gaat met je oma.

ET, wat een nare start! Sterkte met je schoonvader.
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:29:33 #291
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48068752
gaat niet goed met al die oma's, hier ook van die problemen. Ene oma heeft haar heuo gebroken en mag vandaag waarschijnlijk weer naar huis, andere (schoon)oma had haar heup al in december gebroken, maar is nu opnieuw opgenomen met bloedwaardes die niet kloppen. Ze blijkt een maagzweer te hebben en gaan onderzoeken of het een goedaardig of kwaadaardig gezwel is.
pfff ik vind het sneu voor ze allebei. Het liefst zou ik willen dat ze er stiekem tussenuit knijpen in hun slaap...

helaas hebben we dat neit voor het kiezen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:38:07 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48068844
ET, wat een stom en vervelend nieuws, zeg! Sterkte.

En verder heet het hier toch niet 'hoe gaat het met de oma's' of 'het speeltuinbankje'?
pi_48068986
Dan sta je ook raar te kijken ET
Sterkte met alles.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48069191
Jeetje ET, dat ook geen lekkere terugkomer. Hoop dat de rechtsbijstand iet voor je kan betekendn..
Sterkte ermee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:09:49 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_48069296
jezus ET, daar ben je lekker mee
helaas doe je er niks aan, je kunt idd alleen zorgen dat je er nog zoveel mogelijk uitsleept.
waarom eigenlijk? je werkt er toch al een tijd dacht ik?
sterkte joh!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:19:34 #296
3011 E.T.
pi_48069446
6 jaar Belana

Het is wel k*t enzo, maar misschien ook wel ff goed voor mij. Er ligt zo veel op mijn bordje de laatste tijd (eigenlijk al jaren; waaronder regelmatig een werkgever die van een parttimer net zo veel inzet en compassie wil zien als een carriere-tijger). Ik ga nu op mijn dooie gemakkie kijken naar wat anders, voorlopig wordt ik toch nog wel betaald. En in de tussentijd kan ik mooi "aan mezelf werken". Iig mezelf de tijd gunnen om aan dingen toe te komen.

We beginnen maar bij Ikea straks, even geld uitgeven
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:28:02 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_48069615
6 jaar! en dan dit. nou ja, ze waren dus sowieso al niet blij met een parttimer blijkbaar. dat vind ik zo balen met dat soort dingen. je hebt de wet achter je staan aan de ene kant, in de zin dat je minder mag gaan werken, maar vervolgens mogen ze je vrij makkelijk ontslaan, die wetgeving is echt eenvoudig voor werkgevers.
gelukkig zie je het positief, maar zo ben je
wie weet wat voor leuke baan je straks hebt!

Ik heb vanmiddag een gesprek bij een werving en selectiebureau, 1 van de 3 afspraken die ik ineens heb doordat ik mijn cv op monsterboard een update heb gegeven ik ben benieuwd.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:30:16 #298
94046 PM-girl
pi_48069666
Jeetje ET, dat komt ook onverwacht binnen zo. Maar wat is de reden, moeten ze bezuinigen ofzo?
Gelukkig weet je er iets positiefs van te maken!

Sterkte met de oma's verder!
*
pi_48069777
Dat is een leuke terugkomer zeg, ET
Nou veel plezier met je gouden handdruk alvast uitgeven bij Ikea

Belana, succes vanmiddag!
Ik ben ook al een tijdje op zoek, maar parttime licht administratief werk is wel lastig te vinden. Ik heb geen opleiding ( ) , dus dat werkt ook niet bepaald mee
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:39:15 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_48069863
Ik ben ook parttimer LadyS en dat maak ik heel duidelijk. je zou echt je cv eens op monsterboard moeten zetten, wie weet joh!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')