abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:37:04 #276
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_47980927
Mibos, gefeliciteerd!

Neuk, fijn he!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:53:25 #277
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47985298
Mibos, gefeliciteerd!

Deze moeder moet morgen weer werken
Aan de ene kant wel zin om weer eens met wat anders dan alleen maar kinderen bezig te zijn, aan de andere kant heb ik totaal geen zin in 't bedrijf.
En een net opknappende Tijn helpt ook niet mee natuurlijk. Gelukkig deze week maar 1 dagje, goede vrijdag is het bedrijf dicht .. Dus rustig aan beginnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 4 april 2007 @ 00:35:04 #278
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47990151
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Mibos, gefeliciteerd!

Neuk, fijn he!
Jij had het ook precies op Simons' 5maandsdag weer he? Stom. Achja weet je gelijk dat alles weer werkt! En waar die drang naar zoetigheid vandaan kwam
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 4 april 2007 @ 09:39:01 #279
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_47994634
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hier ook hetzelfde gevoel. Spijt dat ik er eigenlijk niet veel van 'meegemaakt' heb. ik wou alleen maar dat de pijn ophield, dat het voorbij was. En nu zit ik een beetje met het gevoel dat ik nog steeds niet weet hoe dat eigenlijk is, een bevalling.
Ik zou het de volgende keer bijna laten filmen, kwestie van alles te kunnen herbekijken. Maar ja, dat zie ik nu ook weer niet zitten.
Soms heb ik dat ook wel eens. Want ik ben, volgens Belsen, op 't laatst verdoofd bij mijn muts. Dus voelde ik de knip, en tang en wie weet wat nog meer niet!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:53:45 #280
94046 PM-girl
pi_47995007
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Neuk het volgende:

[..]

Jij had het ook precies op Simons' 5maandsdag weer he? Stom. Achja weet je gelijk dat alles weer werkt! En waar die drang naar zoetigheid vandaan kwam
Ja klopt! Maar op Simons 6-maanddag nog niets te bespeuren, dus de oude regelmaat is er nog niet. Ach, kan er niet om treuren tot nu toe!

Verder heb ik even wat heftige dagen achter de rug. Tot nu toe niet de dag/nacht van de bevalling terugbeleefd, maar nu met 6 maanden dus wel. En vandaag ook nog precies een jaar geleden de punctie, brrrr. Als ik daar aan denk en wat er had kunnen gebeuren.... Het is gelukkig niet misgegaan en denk ik er niet vaak meer aan, maar deze paar dagen word ik even teruggeslingerd in de achtbaan van toen!

ET, veel succes met werken weer, ik vind ik het uiteindelijk weer heerlijk!
*
  woensdag 4 april 2007 @ 10:36:05 #281
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47996267
Ah die punctie van jou ja.. Ik wist toen net dat ik zwanger was en had me daar nog helemaaaaal niet in verdiept Spannende tijden waren het he! <3
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_47997478
Dutch ik heb mijn aanzoek zaterdag na de trouwjurk uitzoeken gekregen (omgekeerde volgorde) maar me net zo lief hoor!!! En het fijne is dat als ik zeg van we moeten dat ik steevast als antwoord krijg is al geregeld of heb ik al gedaan/laten doen...

Hier een mama die nu definitief de malle molen van een ziekenhuis van binnen gaat bekijken (jippie maar niet heus).

11 april een afspraak bij de pijnpoli,
een afspraak bij de neuroloog,
een afspraak bij de uroloog,
daarna een conclaaf tussen hun drietjes en dan door naar het bekkenbehandelcentrum Midden Holland. Ik ben vanaf net boven mijn knie rechts tot aan net boven mijn navel al het gevoel kwijt en ook mijn spieren reageren nergens op. Links wel dus dat is wel goed maar ik moet dezelfde last ook hebben aan de rechterkant alleen daar voel ik compleet helemaal niets meer dus daarvoor naar de neuroloog om te kijken wat voor soort zenuw niet goed is of lekgeprikt is en dan naar de uroloog om te kijken waarom ik nog half incontinent ben en of dat ze met de katheter zetten niet iets hebben kapot geprikt omdat het ook bloedde met de katheter zetten.

Ik ben erg benieuwd en ben ergens blij dat er nu een concreet plan is om te gaan behandelen. Ondertussen gewoon door met fysio (3 keer) en de huisarts is het centrale punt tussen ziekenhuis en fysiotherapie voorlopig tot er een definitief behandelplan is opgesteld.

Lang verhaal maar dit is de laatste ontwikkeling van vanmorgen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_47997816
mibos wat superleuk en origineel die actie + aanzoek, gefeliciteerd! en sterkte met de onderzoeken, ik hoop dat ze je wel wat (goeds) zullen opleveren.
pi_48016319
Nou mibos, sterkte bij de onderzoeken, hoop dat er iets behandelbaars uitkomt!
En natuurlijk van harte en heel veel plezier op die tweede mooiste dag van je leven
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 5 april 2007 @ 08:57:08 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48031790
Mibos, van harte!
Wat een verrassing zeg!
Veel succes met de onderzoeken. Hopelijk komt er naar voren wat er nou aan de hand is en hoe eea te behandelen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 5 april 2007 @ 22:53:40 #286
3011 E.T.
pi_48061567

Deze moeder ging gister weer aan het werk.. Om een uur of half 10 gekolfd en m'n flesje in de koelkast gezet en om 10 uur werd ik bij mijn leidinggevende en iemand van PZ geroepen..
Lang verhaal kort: ze willen mijn arbeidsovereenkomst laten ontbinden bij de kantonrechter met een gouden handdruk etc.. Ik zat dus om 11 uur al weer thuis
Alles ligt nu bij de rechtsbijstand verzekering, dus wordt vervolgd .

Mijn kolfproductie had wel te lijden onder de stress, maar op zich viel het me niet tegen.

En 's avonds werd m'n schoonvader ook weer opgenomen in het ziekenhuis.. Was me het dagje wel

Maar voorlopig heb ik dus betaald vakantie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48062282
Dat is raar terugkomen! Wat vervelend voor jullie ET, sterkte (ook met je schoonvader)!

Mibos, gefeliciteerd met je as huwelijk Leuk dat ze je zo verrast hebben!
Sterkte met de onderzoeken
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 23:58:01 #288
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48064017
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef E.T. het volgende:

Deze moeder ging gister weer aan het werk.. Om een uur of half 10 gekolfd en m'n flesje in de koelkast gezet en om 10 uur werd ik bij mijn leidinggevende en iemand van PZ geroepen..
Lang verhaal kort: ze willen mijn arbeidsovereenkomst laten ontbinden bij de kantonrechter met een gouden handdruk etc.. Ik zat dus om 11 uur al weer thuis
Alles ligt nu bij de rechtsbijstand verzekering, dus wordt vervolgd .

Mijn kolfproductie had wel te lijden onder de stress, maar op zich viel het me niet tegen.

En 's avonds werd m'n schoonvader ook weer opgenomen in het ziekenhuis.. Was me het dagje wel

Maar voorlopig heb ik dus betaald vakantie
Jemig.

Ow en je weet dat ze je niet mogen ontslaan binnen een bepaalde periode na je verlof he!
Maar lekker begin . Voordeel, je kunt nu wel wat langer genieten van je kindjes . Hopelijk haalt dat de stress een beetje weg.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:07:30 #289
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48064318
E.T. das nie fijn terug komen sterkte ermee ook met je schoonvader..

Mibos van harte wat gaaf

Moonah bikkel ben je

Mijn oma wordt opgenomen.. gaat niet zo goed.. afwachten hoe het gaat.. hoe dan ook tis goed.. ze is 88 heeft een mooi leven gehad tot nu toe.. maar hoop natuurlijk dat ze gewoon nog een paar jaartjes lekker mijn oma mag zijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:10:43 #290
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48068599
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Moonah bikkel ben je
Tja, wat zeg ik hier nou op... Tnx dan maar...

88 is een mooie leeftijd Evenstar, maar evengoed verdrietig dat het niet zo goed gaat met je oma.

ET, wat een nare start! Sterkte met je schoonvader.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:29:33 #291
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48068752
gaat niet goed met al die oma's, hier ook van die problemen. Ene oma heeft haar heuo gebroken en mag vandaag waarschijnlijk weer naar huis, andere (schoon)oma had haar heup al in december gebroken, maar is nu opnieuw opgenomen met bloedwaardes die niet kloppen. Ze blijkt een maagzweer te hebben en gaan onderzoeken of het een goedaardig of kwaadaardig gezwel is.
pfff ik vind het sneu voor ze allebei. Het liefst zou ik willen dat ze er stiekem tussenuit knijpen in hun slaap...

helaas hebben we dat neit voor het kiezen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:38:07 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48068844
ET, wat een stom en vervelend nieuws, zeg! Sterkte.

En verder heet het hier toch niet 'hoe gaat het met de oma's' of 'het speeltuinbankje'?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_48068986
Dan sta je ook raar te kijken ET
Sterkte met alles.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48069191
Jeetje ET, dat ook geen lekkere terugkomer. Hoop dat de rechtsbijstand iet voor je kan betekendn..
Sterkte ermee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:09:49 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_48069296
jezus ET, daar ben je lekker mee
helaas doe je er niks aan, je kunt idd alleen zorgen dat je er nog zoveel mogelijk uitsleept.
waarom eigenlijk? je werkt er toch al een tijd dacht ik?
sterkte joh!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:19:34 #296
3011 E.T.
pi_48069446
6 jaar Belana

Het is wel k*t enzo, maar misschien ook wel ff goed voor mij. Er ligt zo veel op mijn bordje de laatste tijd (eigenlijk al jaren; waaronder regelmatig een werkgever die van een parttimer net zo veel inzet en compassie wil zien als een carriere-tijger). Ik ga nu op mijn dooie gemakkie kijken naar wat anders, voorlopig wordt ik toch nog wel betaald. En in de tussentijd kan ik mooi "aan mezelf werken". Iig mezelf de tijd gunnen om aan dingen toe te komen.

We beginnen maar bij Ikea straks, even geld uitgeven
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:28:02 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_48069615
6 jaar! en dan dit. nou ja, ze waren dus sowieso al niet blij met een parttimer blijkbaar. dat vind ik zo balen met dat soort dingen. je hebt de wet achter je staan aan de ene kant, in de zin dat je minder mag gaan werken, maar vervolgens mogen ze je vrij makkelijk ontslaan, die wetgeving is echt eenvoudig voor werkgevers.
gelukkig zie je het positief, maar zo ben je
wie weet wat voor leuke baan je straks hebt!

Ik heb vanmiddag een gesprek bij een werving en selectiebureau, 1 van de 3 afspraken die ik ineens heb doordat ik mijn cv op monsterboard een update heb gegeven ik ben benieuwd.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:30:16 #298
94046 PM-girl
pi_48069666
Jeetje ET, dat komt ook onverwacht binnen zo. Maar wat is de reden, moeten ze bezuinigen ofzo?
Gelukkig weet je er iets positiefs van te maken!

Sterkte met de oma's verder!
*
pi_48069777
Dat is een leuke terugkomer zeg, ET
Nou veel plezier met je gouden handdruk alvast uitgeven bij Ikea

Belana, succes vanmiddag!
Ik ben ook al een tijdje op zoek, maar parttime licht administratief werk is wel lastig te vinden. Ik heb geen opleiding ( ) , dus dat werkt ook niet bepaald mee
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:39:15 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_48069863
Ik ben ook parttimer LadyS en dat maak ik heel duidelijk. je zou echt je cv eens op monsterboard moeten zetten, wie weet joh!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')