Jij had het ook precies op Simons' 5maandsdag weer he? Stom.quote:
Soms heb ik dat ook wel eens. Want ik ben, volgens Belsen, op 't laatst verdoofd bij mijn muts. Dus voelde ik de knip, en tang en wie weet wat nog meer niet!quote:Op zondag 1 april 2007 20:00 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde gevoel. Spijt dat ik er eigenlijk niet veel van 'meegemaakt' heb. ik wou alleen maar dat de pijn ophield, dat het voorbij was. En nu zit ik een beetje met het gevoel dat ik nog steeds niet weet hoe dat eigenlijk is, een bevalling.
Ik zou het de volgende keer bijna laten filmen, kwestie van alles te kunnen herbekijken. Maar ja, dat zie ik nu ook weer niet zitten.
Ja klopt! Maar op Simons 6-maanddag nog niets te bespeuren, dus de oude regelmaat is er nog niet. Ach, kan er niet om treuren tot nu toe!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Neuk het volgende:
[..]
Jij had het ook precies op Simons' 5maandsdag weer he? Stom.Achja weet je gelijk dat alles weer werkt!
En waar die drang naar zoetigheid vandaan kwam
![]()
Jemig.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:53 schreef E.T. het volgende:![]()
Deze moeder ging gister weer aan het werk.. Om een uur of half 10 gekolfd en m'n flesje in de koelkast gezet en om 10 uur werd ik bij mijn leidinggevende en iemand van PZ geroepen..
Lang verhaal kort: ze willen mijn arbeidsovereenkomst laten ontbinden bij de kantonrechter met een gouden handdruk etc.. Ik zat dus om 11 uur al weer thuis
Alles ligt nu bij de rechtsbijstand verzekering, dus wordt vervolgd .
Mijn kolfproductie had wel te lijden onder de stress, maar op zich viel het me niet tegen.
En 's avonds werd m'n schoonvader ook weer opgenomen in het ziekenhuis.. Was me het dagje wel![]()
Maar voorlopig heb ik dus betaald vakantie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |