Daft Punk-Technologicquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:27 schreef Sebasser het volgende:
Daftpunk.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Daft Punk-Technologic
WTF ! Wat een kutmuziek !![]()
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Misstique het volgende:
Around the world.
goed bezigquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef BeeDee het volgende:
Goeiemiddag MaaikeEn de rest tuuk
![]()
Zo, layout van de OP in de Wiki weer helemaal gereviseerd en alle laatste delen toegevoegd.![]()
It's a dirty job, but somebody 's got to do it !![]()
Ik eerst.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goed bezig![]()
Ik ga me denk ik ook weer even lekker peukie doen![]()
O, zijn hun dat ?! Whehe, dat ken ik dan weer welquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Misstique het volgende:
Around the world.
Ze hebben meerdere albums, alleen daar heb je weer kutliedjes tussen, en de andere zijn weer keitof, maar ik heb al een maand of 6 niks van hun geluisterd, terwijl ik alles van hun heb..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, zijn hun dat ?! Whehe, dat ken ik dan weer wel![]()
Around the world
Ik doe er ook nog ééntje en dan ga ik even "voorslapen"quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
goed bezig![]()
Ik ga me denk ik ook weer even lekker peukie doen![]()
Daarvan heb ik ook nog een "(Romanthony's Unplugged)" versie van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Misstique het volgende:
Deze ken je ook wel:
http://www.youtube.com/watch?v=c_CfUs4VmDg
HAHA!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik doe er ook nog ééntje en dan ga ik even "voorslapen"![]()
Moet vannacht werken![]()
Uiteraard ! Ik ken zoveel muziek. Ik vergeet alleen titels en artiestennamen vaak. Lastig als je iets wil zoeken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Misstique het volgende:
Deze ken je ook wel:
http://www.youtube.com/watch?v=c_CfUs4VmDg
Leedvermaak.quote:
dat is kut..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik doe er ook nog ééntje en dan ga ik even "voorslapen"![]()
Moet vannacht werken![]()
Hoi... Daagquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:09 schreef PeZu het volgende:
hoi en bye
ik lees een boek
en ga daarna hannibal rising kijken_!
Ik was de eerste helft van de dag aan het werk en net mijn administratie gedaan hier thuis (met andere woorden: de doos met brieven en bankafschriften omgekieperd en dus van een heel jaar zitten ordenen). Dus dat is ook werk. Blegh. Zometeen maar ff de frietpan aanslingeren, koken heb ik geen zin meer in!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er verdomme hier ook nog mensen die wel aan het werk zijn?
Ik ben de hele dag al aan het werk manquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn er verdomme hier ook nog mensen die wel aan het werk zijn?
Die riante vergoeding maakt het weer goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:51 schreef BeeDee het volgende:
En kon ik nou nog FOK!ken daar, dan viel het nog mee![]()
Maargoed, er staat tenminste een riante vergoeding tegenover![]()
Oh en thx Maaike !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |