Aan de haakjes te zien had de schrijver zelf ook wel het idee dat er iets niet helemaal klopte.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:26 schreef GateWayX het volgende:
Het lijkt me niet zo moeilijk :
Naar mijn weten worden nertsen en zeehonden niet gegeten. De beesten worden dus alleen gedood voor hun vacht en niet voor consumptie. Er zijn inmiddels legio "kunstmatische" oplossingen om de mens warm te houden in koude tijden, het doden voor van dieren voor hun vacht is alleen maar voor een modeverschijnsel en dus onnodig.
Ha! Een rijger!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:39 schreef Autoreply het volgende:
Gisteren. Zeeland-Delft, treinverkeer tussen Schiedam-Delft lag plat, zelfmoord, dus via Gouda en Den Haag centraal omgereden (2 uur vertraging)
Stoptrein in Den Haag moest nog wachten. ("We proberen het treinverkeer zo spoedig mogelijk te herstellen zodra we zijn uitgedwijld" Ik lag dubbel, echt![]()
Waarom niet E.I. Kipping?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:11 schreef Dr.F.Kipping het volgende:
En dat voortdurende gebruik van "alsmede" bij treinconducteurs.![]()
Nee, die worden je ongedwongen opgedrongen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:19 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Die leefregels, daar kies je zelf voor hoor, die worden je niet opgedwongen.
Hopelijk schrijft hij een betere brief dan jij.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:39 schreef Snakiej het volgende:
Naar een advocaat stappen.
Hopelijk schrijft die een betere brief als jouw
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wat een onzin dat *wij* dan moeten zoeken als jij zo'n boute statement maakt. Onderbouw dat maar eens.
Dat moet natuurlijk 'van' zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Alle voordelen over het vmbo (waar ze volgens hun profielen vandaan komen) worden door hen bevestigd.
Haha! Ik las gelijk 'vooroordelen'. Zo zie je maar weer hoe een verkeerd voorzetsel misleidend kan zijn!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:29 schreef Biancavia het volgende:
Aan de haakjes te zien had de schrijver zelf ook wel het idee dat er iets niet helemaal klopte.
Nouja, feitelijk is natuurlijk 'over' goed, maar 'voordelen' had wel 'vooroordelen' moeten zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 17:14 schreef Serendips het volgende:
[..]
Haha! Ik las gelijk 'vooroordelen'. Zo zie je maar weer hoe een verkeerd voorzetsel misleidend kan zijn!
Aha!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:54 schreef Elseetje het volgende:
Nouja, feitelijk is natuurlijk 'over' goed, maar 'voordelen' had wel 'vooroordelen' moeten zijnDus heb je het zomaar goed gelezen
quote:
Matig... of machtig?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:37 schreef Megumi het volgende:
Als de makelaar gematigd is is het contract gewoon geldig.
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef senseo_ het volgende:
je kan in nederland geen rechten hebben op een usernaam/acount of een virtieel persoon
-edit-quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef senseo_ het volgende:
een post/internet acount is eigelijk gewoon ficitief en is niet aan jouw gekoppeldt dus kan je er ook geen rechen over krijgen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:36 schreef senseo_ het volgende:
wie kan mij met een wetsartikel er van overtuigen dat bijvoorbeeldt een fokacoutn met bijbehorende rechten gekoppeld kan worden aan mij
Let ook op de fout in de interpunctie. Wie ziet 'm?quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten.
Nog één.quote:Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten.
?quote:Let ook op de fout in de interpunctie. Wie ziet 'm?
Zal/zou.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:44 schreef JAM het volgende:
Net zoals D/T fouten kent het Nederlands ook veel V/F fouten. Mijn idee is dat dat komt omdat daar in de uitspraak ook (vrijwel) geen onderscheid in wordt gemaakt.
[..]
Let ook op de fout in de interpunctie. Wie ziet 'm?
'Zou het verstandig zijn', niet 'zal het verstandig zijn'.quote:
Zwaffelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
je moet die whore eens goed op d'r smoel swaffelen! is ze nu helemaal betoeterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |