Het enige wat je daarmee bereikt is zien of ze beleefd is en doet alsof ze dat niet erg vindt of duidelijk haar irritatie laat merken.quote:Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten.
Mijn god, ze heeft alleen een paar keer met je gepraat, soms niet eens meer dan hoi. Vind je het nog raar dat meisjes zich af en toe terughoudend opstellen tegenover mannen als je met simpele groetjes en gesprekjes al zulke verwachtingen (mixed met al die boosheidquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
Heb altijd leuk en aardig gedaan.Tuurlijk, eEne dag kom je gewoon niet verder dan hoi of iets dergelijks. Snap er niets van. Waarom is dat? Eerst signalen geven van 'vind je wel leuk' en nu als ik toenadering zoek gaat ze vluchten. Wat is dat toch... Heb ik eindelijk een leuk persoon gevonden krijg ik dit... Omdat ik niet meteen toehap op haar signalen, hoeft meteen helemaal niet meer ?!? En als ik het dus op een later moment probeer. Krijg ik sterk het gevoel dat ze mij ziet als stalker...
Dat betekent dat ze hopeloos verliefd op je is. Ik zou haar stalken en desnoods opsluiten in je kelder tot ze eindelijk trouw is aan haar gevoelens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
SInds een tijdje zit er wel een leuk meisje in de trein. Lachen en terug lachen.
Naast het meisje op school dat een keer 'hoi' zei uit haarzelf, en de winkelbediende die vriendelijk vroeg of ze hem kon helpen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze hopeloos verliefd op je is. Ik zou haar stalken en desnoods opsluiten in je kelder tot ze eindelijk trouw is aan haar gevoelens.
ik geloof je hebt wat veel op mallorca gezetenquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:58 schreef VlaDje het volgende:
Ze wil cowboytje en indiaantje spelen dat is duidelijk...
"Kom pak je lasso maar"![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Ohja, vergeten te vertellen nog. Een keer was ze niet bij de trein sochtends. Dus ik heb express de trein gemist. (ja ik weet een kansloze actie). Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was. Dus ik "besta" wel in haar wereld...
Wat jullie zeggen dit gedraai schiet geen ene mallemoer op. Ik zou alleen niet weten wat ik verkeerd gedaan zou hebben afgezien van het feit dat ik misschien nog niet heb toegehapt op haar signalen. Tenminse ik denk dan zo als je direct toehapt ben je weer z'n ventje die sex wil. Tuurlijk is dat wel zo, dat je dat wil.. alleen die lading zou ik er niet direct aan mee willen geven. Zal het daar op spaak lopen om dat ik me eigen gevoel gewoon niet goed onder controle heb ..?!
Wat net gezegd werd, gewoon toch op haar afstappen en de vicieuze cirkel doorbreken.
Het weglopen is ook een vorm van aandacht.. In mijn beleving is compleet negeren erger?
In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein. Maar die kwam naar mij toe en was redelijk agressief, van wat moet je en dergelijke. Vervolgens heb ik haar compleet links laten liggen. Maar tijdens een koninginnedag jaartjes later sprak ze mij aan. UIteraard hoefde voor mij het al niet meer, maar wel gewoon leuk een gesprek gehad. Hiermee wil ik aangeven dat ook al is zij afwijsend geweest in het verleden toen ik toenadering wilde. Dat ze later toch nog wel met je bezig is. Aangezien ze me dus wel in het cafe spotte.? Want ze wilde wel aandacht?
Wauw, al twee meisjes in de trein gezien in totaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein.
Het weglopen is ook een vorm van aandacht.. In mijn beleving is compleet negeren erger?
.....
In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein. Maar die kwam naar mij toe en was redelijk agressief, van wat moet je en dergelijke.
......
Dat is niet erg aardig van d'r. Wou ze je weghebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was.
Ohja, vergeten te vertellen nog. Een keer was ze niet bij de trein sochtends. Dus ik heb express de trein gemist. (ja ik weet een kansloze actie). Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was. Dus ik "besta" wel in haar wereld...
Wat jullie zeggen dit gedraai schiet geen ene mallemoer op. Ik zou alleen niet weten wat ik verkeerd gedaan zou hebben afgezien van het feit dat ik misschien nog niet heb toegehapt op haar signalen. Tenminse ik denk dan zo als je direct toehapt ben je weer z'n ventje die sex wil. Tuurlijk is dat wel zo, dat je dat wil.. alleen die lading zou ik er niet direct aan mee willen geven. Zal het daar op spaak lopen om dat ik me eigen gevoel gewoon niet goed onder controle heb ..?!
Wat net gezegd werd, gewoon toch op haar afstappen en de vicieuze cirkel doorbreken.
In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein. Maar die kwam naar mij toe en was redelijk agressief, van wat moet je en dergelijke. Vervolgens heb ik haar compleet links laten liggen. Maar tijdens een koninginnedag jaartjes later sprak ze mij aan. UIteraard hoefde voor mij het al niet meer, maar wel gewoon leuk een gesprek gehad. Hiermee wil ik aangeven dat ook al is zij afwijsend geweest in het verleden toen ik toenadering wilde. Dat ze later toch nog wel met je bezig is. Aangezien ze me dus wel in het cafe spotte.? Want ze wilde wel aandacht?
Ik weet ook al we dat ik geen hoge verwachtingen moet hebben. Ik vind alleen voor mezelf dat ik wel wat meer dan alleen de hoi's wil. Als je dus niets onderneemt gebeurd er ook niets en blijf je in de je eigen Groundhog Day zittenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:40 schreef jaoka het volgende:
[..]
Mijn god, ze heeft alleen een paar keer met je gepraat, soms niet eens meer dan hoi. Vind je het nog raar dat meisjes zich af en toe terughoudend opstellen tegenover mannen als je met simpele groetjes en gesprekjes al zulke verwachtingen (mixed met al die boosheid) krijgt?
Move on jongen, want ze ziet je inderdaad als een stalker. Voortaan niet meer meteen denken dat als een meid af en toe met je praat dat ze meteen signalen afgeeft van ik vind je leuk, want je maakt je er alleen maar druk om.
Tip: Vooral niet in de tram naast er gaan zitten. Dan lijkt het wel heel erg of je der volgt. Dan heb je kans dat de volgende keer der broer en zijn maten (of haar vriend) meekomen om je in elkaar te rossen. Snap niet dat je je zo aan iemand wil opdringen trouwens.
Heb het idee dat je weinig met meisjes in contact komt als je hieruit al opmaakt dat eentje je leuk vindt. Misschien moet je daar eens wat meer moeite voor doen met meerdere meisjes in contact te komen op een losse manier, zonder meteen bij elk contact te denken dat ze de jouwe is. Succes![]()
Dit moet toch wel genoeg zeggen lijkt mequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen nu ik wat meer probeer, 'rent' ze weg.
punt is dat ze ene dag wel een smile of hoi en de andere dag is het dus snel weglopen. Ik weet dus niet wat ik hiermee aanmoet. Het is dus niet zo dat ze nu de laatste tijd alleen maar wegloopt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:13 schreef Moja het volgende:
[..]
Dit moet toch wel genoeg zeggen lijkt me![]()
Misschien dacht ze eerst een leuke gesprekspartner gevonden te hebben en kreeg ze daarnaquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
punt is dat ze ene dag wel een smile of hoi en de andere dag is het dus snel weglopen. Ik weet dus niet wat ik hiermee aanmoet. Het is dus niet zo dat ze nu de laatste tijd alleen maar wegloopt.
Misschien lees ik uiteraard de signalen verkeerd ...
Waarom is nou je conclusie dat je te afwachtend bent en dit averechts werkt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
Kennelijk ben ik toch te afwachtend. Wat dus aafrechts werkt. Ook al weet je het van jezelf. Toch doe je het...
mmm laten rusten voor een poos dus. En kijken hoe de situatie wordt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef jaoka het volgende:
[..]
Wauw, al twee meisjes in de trein gezien in totaal![]()
Maar serieus he. Je mist treinen voro der, gaat steeds dezelfde coupe in, overweegt zelfs in dezelfde tram pontivicaal naast haar te gaan zitten. Ze loopt de laatste tijd steeds van je weg.
Zou snel kappen met je gedrag, komt alleen maar narigheid van. Je zal wel moeite hebben met meisjes in contact te komen dat je zo snel zulke verwachtingen hebt, maar zij vindt je duidelijk nu een beetje eng. Zou dat signaal maar een stuk serieuzer nemen dan de signalen waarin ze jou zogenaamd leuk leek te vinden. Het zegt wel iets over hoe jij mensen benadert namelijk, ook al heb je het zelf niet door.
Dat idee heb ik ook . Alleen dat frustreerd me dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:23 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Misschien dacht ze eerst een leuke gesprekspartner gevonden te hebben en kreeg ze daarna
in de gaten dat je haar wel leuker vond dan dat?
Hoezo dat dan? MOet ieder meisje jou maar leuk vinden als jij haar leuk vindt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook . Alleen dat frustreerd me dus.
Als ze jou ook leuk vind loopt ze gewoon niet weg, volgens mij vraagt ze zich af wanneer je de hint nou eens snapt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
punt is dat ze ene dag wel een smile of hoi en de andere dag is het dus snel weglopen. Ik weet dus niet wat ik hiermee aanmoet. Het is dus niet zo dat ze nu de laatste tijd alleen maar wegloopt.
Misschien lees ik uiteraard de signalen verkeerd ...
Daar zou ik niet al te hard vanuit gaan hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Als het ijs eenmaal gebroken is gaat het allemaal vanzelf.
t Kan toch? Als ik aardig doe of een gesprek voer met een vrouw wil dat toch ook niet meteenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
Dat idee heb ik ook . Alleen dat frustreerd me dus.
Nee dat zeer zeker niet ... als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk. dat moet ik eerst nog een keer of wat zien voor dat ik ook wat meer intresse toon. Alleen nu is het dus zo dat ik haar nu 6 keer gezien ofzo ik dus haar wel zie zitten gaat het mis. Dus eerst moet het meisje wat aangegeven ... voor dat ik iets ga doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? MOet ieder meisje jou maar leuk vinden als jij haar leuk vindt?
Misschien heb je die signalen verkeerd opgevat. En gaat het helemaal niet mis, maar is er nooit wat geweest. Jij ziet het nu als iets wat in de soep loopt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat zeer zeker niet ... als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk. dat moet ik eerst nog een keer of wat zien voor dat ik ook wat meer intresse toon. Alleen nu is het dus zo dat ik haar nu 6 keer gezien ofzo ik dus haar wel zie zitten gaat het mis. Dus eerst moet het meisje wat aangegeven ... voor dat ik iets ga doen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
. als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk.
a: jij leest het als dat het meisje een signaal geeft dat ze leuk vindt, maar of dat zo is, is maar de vraagquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat zeer zeker niet ... als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk. dat moet ik eerst nog een keer of wat zien voor dat ik ook wat meer intresse toon. Alleen nu is het dus zo dat ik haar nu 6 keer gezien ofzo ik dus haar wel zie zitten gaat het mis. Dus eerst moet het meisje wat aangegeven ... voor dat ik iets ga doen.
Uiteraard zitten wel meer dames in de trein dan 2. Alleen als je de meeste leuk aankijkt, komt er geen response. En dan hoeft het dus al niet meer.
Nee, dat is voor me een indicatie dat ik een fase 2 vraag zou kunnen gaan stellen, iets drinken dus. . Niks meer niks minder. En wat daarna gebeurd is meegenomen. Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:36 schreef Moja het volgende:
Trouwens, denken dat ze je wel ziet zitten omdat ze "hoi" tegen je zegt..come on![]()
HINTquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.
hoi is al een indicatie voor fase 2? je gaat eng hard, moet ik zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee, dat is voor me een indicatie dat ik een fase 2 vraag zou kunnen gaan stellen, iets drinken dus. . Niks meer niks minder. En wat daarna gebeurd is meegenomen. Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.
Ik zeg niet dat ik haar direct in bed wil hebben. Dat is pas fases verder.
Jezus! Als elke persoon waar ik 'hoi' tegen zeg me vroeg of ik iets zou willen gaan drinken zou ik toch serieus gaan overwegen of ik nog wel 'hoi' zou willen zeggen tegen mensen. Ik zeg zovaak 'hoi'! Tegen mensen die je iedere dag tegenkomt, tegen mensen die je ooit eens hebt ontmoet, etc. Het is gewoon een beleefdheid, niets meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee, dat is voor me een indicatie dat ik een fase 2 vraag zou kunnen gaan stellen, iets drinken dus. . Niks meer niks minder. En wat daarna gebeurd is meegenomen. Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.
Als het zo zwart-wit is wel ja. Maar niet elke meisje die z'n signaal afgeeft, wil ik meer van. Om eerlijk te zijn vind ik de meest allemaal plebs.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Lachen. Hoi zeggen. Wegkijken als je haar aankijkt. Tegelijkertijd op het station zijn. In dezelfde coupé zitten.
Zijn geen signalen van "ik vind je leuk".
Dan had ik nu het bed gedeeld met ongeveer 75% van mijn medetreinreizigers
Je volgt een vaste procedure, begrijp ik?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ook als zij niet wilt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Enige wat ik wil is een keer wat drinken. En de rest dat zie ik wel..
Is het niet een idee om gewoon eerst een normaal gesprek aan te knopen? "Goh, ik zie dat je vaker deze trein neemt. Waar ga je eigenlijk heen? Studeer je? Goh leuk, ik ook.."quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Enige wat ik wil is een keer wat drinken. En de rest dat zie ik wel..
UIteraard is het wel iets anders gegaan dat ik het zo intyp.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hoi is al een indicatie voor fase 2? je gaat eng hard, moet ik zeggen
Volgens my had ik toch al aangegeven dat ik wel een paar gesprekjes heb gehad. Alleen de laatste dagen is het niet meer dan hoi of snel wegrennen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is het niet een idee om gewoon eerst een normaal gesprek aan te knopen? "Goh, ik zie dat je vaker deze trein neemt. Waar ga je eigenlijk heen? Studeer je? Goh leuk, ik ook.."
Dan kan je na een paar keer altijd vragen of ze iets wil drinken. En dan is nee ook nee! Als ze nee zegt, ben je klaar. Geen verdriet of depressie, nee, gewoon klaar. En dan is het ook niet haar schuld.
Heb je trouwens nog meer fase-vragen?
Omdat het je type niet is, je niet aangetrokken voelt tot diegene, omdat je nog nooit een woord met hem hebt gewisseld misschien?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UIteraard is het wel iets anders gegaan dat ik het zo intyp.
Waarom zou je niet is een keer wat gaan drinken als iemand je aandacht geeft. Wanneer moet je dan de vraag gaan stellen aan iemand om is een keer te gaan drinken?
Hoi zeggen is geen aandacht geven!! Dat is nu al een paar keer gezegd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UIteraard is het wel iets anders gegaan dat ik het zo intyp.
Waarom zou je niet is een keer wat gaan drinken als iemand je aandacht geeft. Wanneer moet je dan de vraag gaan stellen aan iemand om is een keer te gaan drinken?
Oh, ik bedoelde meer in het algemeen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:50 schreef Posdnous het volgende:
Hm, als ik het idee had dat iemand me aan het ontlopen was zou ik geen praatje gaan maken. rare tips hier.
Dat is dan denk ik ook meteen mijn probleem....quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je volgt een vaste procedure, begrijp ik?
Even sirieus, wat snap je hier niet aan dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens my had ik toch al aangegeven dat ik wel een paar gesprekjes heb gehad. Alleen de laatste dagen is het niet meer dan hoi of snel wegrennen.
je moet ook geen signalen gevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef Quoi het volgende:
Echt supeririitant als er dan iets achter wordt gezocht.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef Quoi het volgende:
Maar voor het topic zeg ik: ga erachteraan en hou ons vooral op de hoogte!
Heb je wel oprechte interesse in wat ze zegt dan? Of is het voeren van een gesprek voor jou slechts een noodzakelijk kwaad om een 'volgende fase' te bereiken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik ook meteen mijn probleem....
Dat vind ik dus echt onzin. Je mag dus geen gezellig praatje maken met iemand? Want dat is meteen een signaal?????quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je moet ook geen signalen geven
nee, dat mag niet want dat is een mogelijk signaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt onzin. Je mag dus geen gezellig praatje maken met iemand? Want dat is meteen een signaal?????
Volgens mij was het sarcastisch bedoeltquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt onzin. Je mag dus geen gezellig praatje maken met iemand? Want dat is meteen een signaal?????
Over signalen gesproken, deze lijkt mij uitermate duidelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens my had ik toch al aangegeven dat ik wel een paar gesprekjes heb gehad. Alleen de laatste dagen is het niet meer dan hoi of snel wegrennen.
*hap*quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef Moja het volgende:
[..]
Volgens mij was het sarcastisch bedoelt![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef DarkBlade het volgende:
Als TS zijn eigen post een beetje terugleest vind hij dat niet een beetje dat hij als stalker overkomt...
nee is geen nee.. iemand die je negeert wil je nalopen en express naast zitten.. trein missen.. proberen in dezelfde coupe te komen..
Mijn girl had dat ook een keertje met een gozer die zo deed.. mischien ook om casual wat te drinken maar zij werd er beetje bang van.. dus met wat vrienden effe meegegaan om probleem op te lossen..
maar als je echt zo gaat doen denk je niet dat zij je dan eng gaat vinden.. Nee is meestal wel gewoon Nee hoor!!
Maar als je elkaar onbedoelt kruist wel toch gewoon hoi roepen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:17 schreef DarkBlade het volgende:
Mischien is het een idee om voorlopig dat meisje helemaal met rust te laten.. als ze dan alsnog jouw aandacht zoekt...(meer als alleen hoi zeggen) dan ga je er gewoon op in.. anders gewoon lekker de trein nemen en haar lekker met rust laten!
In dat weet ik ook wel dat ik de pino ben. Maar doe vogelpak maar is uit, gemakkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:39 schreef vamos1 het volgende:
ze heb gewoon geen zin om elke dag met dezelfde verlegen pino zonder zelfvertrouwen slap te zitten ouwehoeren over helemaal niks,..
open er een topic over, dat helpt! oh wachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Lambiekje het volgende:
In dat weet ik ook wel dat ik de pino ben. Maar doe vogelpak maar is uit, gemakkelijker gezegd dan gedaan.
grappemaker ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:04 schreef vamos1 het volgende:
[..]
open er een topic over, dat helpt! oh wacht
Als ze jou ziet zitten dan klomt ze vanzelf naar je toe, zo gehaaid zijn vrouwen tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
SInds een tijdje zit er wel een leuk meisje in de trein. Lachen en terug lachen. Tuurlijk heb ik wel wat hier en daar gepraat. Toen was ze opeens 2 weken weg. (had haar een keer perongeluk gespot, toen ik zelf me verslapen had).
Nu prompt zit ze er weer in dezelfde trein. Maar ik merk dat als ze mij ziet dat snel naar een andere ingang toeloopt of ander coupe. Ik heb sterk het gevoel dat ze me probeerd te onlopen. Heb altijd leuk en aardig gedaan.Tuurlijk, eEne dag kom je gewoon niet verder dan hoi of iets dergelijks. Snap er niets van. Waarom is dat? Eerst signalen geven van 'vind je wel leuk' en nu als ik toenadering zoek gaat ze vluchten. Wat is dat toch... Heb ik eindelijk een leuk persoon gevonden krijg ik dit... Omdat ik niet meteen toehap op haar signalen, hoeft meteen helemaal niet meer ?!? En als ik het dus op een later moment probeer. Krijg ik sterk het gevoel dat ze mij ziet als stalker...
Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten. Want heb onlangs opgemerkt dat ze na de treinrit ook nog wel eens in dezelfde tram stapt. De hamvraag (is een keer iets gezelligs te gaan doen) heb ik nog niet gesteld, maar ik ga er dus gruwelijk aan twijfelen of ik het wel uberhaupt moet vragen. Ik krijg zoveel tegenstrijdige signalen. Twijfels twijfels Twijfels, weet niet wat ik met eigen gevoel aanmoet.
Of zegt men hier, van gewoon vragen, 'Nee' heb je toch al sowieso en een blauwtje lopen is niet het einde van de wereld?
Mischien lachtte ze wel naar je om dat beetje jam op je neusquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
Aha! Opgelost.. Slotje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:02 schreef Angi het volgende:
Het is vast QueenBee ;p
Wat moet je dan doen anno nu?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef Sargon het volgende:
gedag zeggen in de trein, is zo jaren 60
ms krijg je wel helemaal geen signalen, maar denk jij signalen te krijgen, heeft ze dat door gekregen, omdat jij dus wel duidelijk signalen geeft, en denkt ze "oh jee, wegwezen".quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
SInds een tijdje zit er wel een leuk meisje in de trein. Lachen en terug lachen. Tuurlijk heb ik wel wat hier en daar gepraat. Toen was ze opeens 2 weken weg. (had haar een keer perongeluk gespot, toen ik zelf me verslapen had).
Nu prompt zit ze er weer in dezelfde trein. Maar ik merk dat als ze mij ziet dat snel naar een andere ingang toeloopt of ander coupe. Ik heb sterk het gevoel dat ze me probeerd te onlopen. Heb altijd leuk en aardig gedaan.Tuurlijk, eEne dag kom je gewoon niet verder dan hoi of iets dergelijks. Snap er niets van. Waarom is dat? Eerst signalen geven van 'vind je wel leuk' en nu als ik toenadering zoek gaat ze vluchten. Wat is dat toch... Heb ik eindelijk een leuk persoon gevonden krijg ik dit... Omdat ik niet meteen toehap op haar signalen, hoeft meteen helemaal niet meer ?!? En als ik het dus op een later moment probeer. Krijg ik sterk het gevoel dat ze mij ziet als stalker...
Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten. Want heb onlangs opgemerkt dat ze na de treinrit ook nog wel eens in dezelfde tram stapt. De hamvraag (is een keer iets gezelligs te gaan doen) heb ik nog niet gesteld, maar ik ga er dus gruwelijk aan twijfelen of ik het wel uberhaupt moet vragen. Ik krijg zoveel tegenstrijdige signalen. Twijfels twijfels Twijfels, weet niet wat ik met eigen gevoel aanmoet.
Of zegt men hier, van gewoon vragen, 'Nee' heb je toch al sowieso en een blauwtje lopen is niet het einde van de wereld?
Als haar lach hier mee overeen kwam, dan is het simpelquote:De glimlach met de gesloten lippen.
De lippen zijn strakgetrokken en vormen een rechte lijn, waarbij de tanden verborgen blijven. De persoon die op deze manier lacht, geeft de boodschap dat hij een geheim, een mening of een opvatting verzwijgt of die niet met je wil delen.
Deze lach is favoriet bij vrouwen die niet willen prijsgeven dat ze iemand niet aardig vinden en wordt over het algemeen door andere vrouwen opgevat als een duidelijk gebaar van afkeuring. De meeste mannen ontgaat de boodschap.
bron: Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellen.
Trieste sul. Waarom direct de agressieve methode? En waarom vriendjes mee? Kansloze aap.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef DarkBlade het volgende:
Als TS zijn eigen post een beetje terugleest vind hij dat niet een beetje dat hij als stalker overkomt...
nee is geen nee.. iemand die je negeert wil je nalopen en express naast zitten.. trein missen.. proberen in dezelfde coupe te komen..
Mijn girl had dat ook een keertje met een gozer die zo deed.. mischien ook om casual wat te drinken maar zij werd er beetje bang van.dus met wat vrienden effe meegegaan om probleem op te lossen..
ik lig dubbelquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef DarkBlade het volgende:
Mijn girl had dat ook een keertje met een gozer die zo deed.. mischien ook om casual wat te drinken maar zij werd er beetje bang van.. dus met wat vrienden effe meegegaan om probleem op te lossen..
Filéflirtenquote:
Ja, aan de ene kant klopt dat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
Kennelijk ben ik toch te afwachtend. Wat dus aafrechts werkt. Ook al weet je het van jezelf. Toch doe je het...
alleen oplossen samen met je girl lijkt me? maar goed.. als je haar weer ziet spreek haar gewoon aan en vraag of ze wat wil drinken, wel eerst een normaal gesprek beginnen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:14 schreef DarkBlade het volgende:
heh heh... ja..
wat moet je anders als iemand je vriendin half loopt te stalken net als TS van plan is..?
nee is vaak gewoon nee
daarom > SLOTJE!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef Rhapsody het volgende:
voglens mij heeft de TS een enorme plaat voor zijn kopf. Het is mij dan ook een raadsel waarom hij dit topic heeft geopend, want wat aannemen van anderen doet ie niet.
Dat probleem heeft ie in TRU ook alquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:20 schreef Rhapsody het volgende:
voglens mij heeft de TS een enorme plaat voor zijn kopf. Het is mij dan ook een raadsel waarom hij dit topic heeft geopend, want wat aannemen van anderen doet ie niet.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:50 schreef Starr_003 het volgende:
Toen ik 14 was kwam er eens een jongen naar me toe en vroeg of ik eens wat met hem wou afspreken (hij reed al auto dus was minimaal 18+). Ik lachte vriendelijk en bedankte hem, maar nee, ik had geen interesse. Geloof het of niet maar deze jongen is het ongeveer 3,5 jaar blijven proberen om in contact te komen met me. Het nam ook stalkerig gedrag aan. Zoals me regelmatig achterna rijden met zijn auto (en wrs heb ik dat de helft van de tijd niet eens in de gaten gehad), en toen ik een scooter had reed hij me (letterlijk) van het fietspad af om te zorgen dat ik stopte. Élke dag kwam hij bij ons thuis op de oprit met zijn auto (gewoon om even naar binnen te kijken?). Zo stom als ik was ging er nooit echt een bel rinkelen. Tot hij me dus letterlijk de weg begon af te snijden. Toen verplichtten mijn ouders me om aangifte te doen bij de politie en hebben ze me streng toegesproken om zulke voorvallen eerder te melden.
Wordt jij ook zo'n jongen? Ik lachte ook alleen maar vriendelijk naar hem om sociaal te zijn, maar verder wou ik niéts van hem weten. Zulke jongens zijn eng!! Dus, doe gewoon normaal joh en laat haar lekker met rust![]()
Waaah... Freaky... Die zou echt opgesloten moeten worden... Mijn beste vriendin heeft sinds kort eenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:50 schreef Starr_003 het volgende:
Toen ik 14 was kwam er eens een jongen naar me toe en vroeg of ik eens wat met hem wou afspreken (hij reed al auto dus was minimaal 18+). Ik lachte vriendelijk en bedankte hem, maar nee, ik had geen interesse. Geloof het of niet maar deze jongen is het ongeveer 3,5 jaar blijven proberen om in contact te komen met me. Het nam ook stalkerig gedrag aan. Zoals me regelmatig achterna rijden met zijn auto (en wrs heb ik dat de helft van de tijd niet eens in de gaten gehad), en toen ik een scooter had reed hij me (letterlijk) van het fietspad af om te zorgen dat ik stopte. Élke dag kwam hij bij ons thuis op de oprit met zijn auto (gewoon om even naar binnen te kijken?). Zo stom als ik was ging er nooit echt een bel rinkelen. Tot hij me dus letterlijk de weg begon af te snijden. Toen verplichtten mijn ouders me om aangifte te doen bij de politie en hebben ze me streng toegesproken om zulke voorvallen eerder te melden.
Wordt jij ook zo'n jongen? Ik lachte ook alleen maar vriendelijk naar hem om sociaal te zijn, maar verder wou ik niéts van hem weten. Zulke jongens zijn eng!! Dus, doe gewoon normaal joh en laat haar lekker met rust![]()
dat ja. Kom ts, grow up, als iemand naar je glimlacht hoeft dat niet gelijk een 'signaal' te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
ms krijg je wel helemaal geen signalen, maar denk jij signalen te krijgen, heeft ze dat door gekregen, omdat jij dus wel duidelijk signalen geeft, en denkt ze "oh jee, wegwezen".
naar iemand lachen, ach, als je een goede bui hebt, dan doe je dat wel eens als je iemands blik vangt, hè, of het nu een kind is, een vrouw of een man.
Als dat niet zo is, verklaar dan waarom ze weg rent?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom denkt iedereen dat als ik denk dat iemand naar me glimlacht dat ik mezelf dan rijk reken. Zo is het nu ook weer niet.
Misschien door de manier waarop je praat over de signalen dat ze je leuk vindt, terwijl het niet meer dan beleefdheid en een goed humeur van het meisje in kwestie is geweest?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom denkt iedereen dat als ik denk dat iemand naar me glimlacht dat ik mezelf dan rijk reken. Zo is het nu ook weer niet.
omdat je je nu ineens afvraagt waarom ze dat niet meer doet, en je in jouw ogen ontloopt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef Lambiekje het volgende:
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. En als ze dus goed geluimd is. En ik maak een zelfverzekerde move in de trein/tram dan kan het nog steeds. ** Tjonge jong wat klinkt het allemaal weer wanhopig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:58 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat je je nu ineens afvraagt waarom ze dat niet meer doet, en je in jouw ogen ontloopt.
beetje egocentrisch of gewoon wanhopig
ze ontloopt je ms helemaal niet, jij denkt dat zoals je ook dacht dat die glimlach uniek voor jou bedoeld was, wie weet loopt ze iedere dag glimlachend naar een ieder die naar haar glimlacht door het leven.
daarom ms, dus .
ja mss heb ik weer vanalles en nog wat in me hoofd gehaald. Als gebruikelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien door de manier waarop je praat over de signalen dat ze je leuk vindt, terwijl het niet meer dan beleefdheid en een goed humeur van het meisje in kwestie is geweest?
Nou, nog een keertje dan, omdat ik zo naief ben om te hopen dat je het nu dan toch wel oppikt en snapt: de kans dat het anders zou zijn geweest als je haar wel had aangesproken/uitgevraagd, is vrijwel nihil. Het heeft niets te maken met je gebrek aan daadkracht, maar er was gewoonweg niets om daadkrachtig over te zijn. Een meisje groet je, wisselt een woord met je, en dat is alles dat er was en is! Niet meer, niet minder! Geen signaal, geen gemiste kans, niets!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. En als ze dus goed geluimd is. En ik maak een zelfverzekerde move in de trein/tram dan kan het nog steeds. ** Tjonge jong wat klinkt het allemaal weer wanhopig.![]()
Maar krijg nu toch wel de indruk dat de magicmoment over begint te raken. Pff wat ben ik toch lekker aan het prutsen geweest.
Waarom is toch zo verdomde moeilijk om zulke simple dingen voor elkaar te krijgen. Ik heb toch een vorm van blackout als het daarop aankomt. Normaal gesprokken ben ik altijd diegene met de grootste tetter. Maar aanspreken van onbekende vrouwen sla ik dicht.
mmm ben bang dat je gelijk hebt. Al voelt het wel als een gemiste kans. Mede omdat zij ook een keer of wat een gesprekje is begonnen. Voor my was dat een signaal dat ik in haar wereldje besta. Maar kennelijk hoort het allemaal maar gewoon bij het aardig zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, nog een keertje dan, omdat ik zo naief ben om te hopen dat je het nu dan toch wel oppikt en snapt: de kans dat het anders zou zijn geweest als je haar wel had aangesproken/uitgevraagd, is vrijwel nihil. Het heeft niets te maken met je gebrek aan daadkracht, maar er was gewoonweg niets om daadkrachtig over te zijn. Een meisje groet je, wisselt een woord met je, en dat is alles dat er was en is! Niet meer, niet minder! Geen signaal, geen gemiste kans, niets!
waar heb je het nou toch allemaal overquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. En als ze dus goed geluimd is. En ik maak een zelfverzekerde move in de trein/tram dan kan het nog steeds. ** Tjonge jong wat klinkt het allemaal weer wanhopig.![]()
Maar krijg nu toch wel de indruk dat de magicmoment over begint te raken. Pff wat ben ik toch lekker aan het prutsen geweest.
Waarom is toch zo verdomde moeilijk om zulke simple dingen voor elkaar te krijgen. Ik heb toch een vorm van blackout als het daarop aankomt. Normaal gesprokken ben ik altijd diegene met de grootste tetter. Maar aanspreken van onbekende vrouwen sla ik dicht.
tot hier was ik het met je eens....maar nu overdrijf jequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:24 schreef milagro het volgende:
en met jou 2988092947599 andere mensen die dat ook niet doen.
In jouw wereld heeft hij vast wel een grotere kansquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
waar heb je het nou toch allemaal over
magic moment![]()
ik zie zo vaak leuke mannen, en soms glimlachen die naar me en ik glimlach terug, maar ik spreek ze niet aan, en zij mij ook niet.
ofwel omdat het niet meer dan een vriendlijke glimlach was ofwel omdat hij en ik allebei ms even denken "zal ik..." en dan meteen "nah"![]()
je doet nu net of die ene kans in je hele leven aan je voorbij is gegaan, het was niet eens een kans ws, het was een glimlach van een dame, naar wie jij ook glimlachte, en op wie je had kunnen afstappen, maar dat niet hebt gedaan, en met jou 2988092947599 andere mensen die dat ook niet doen.
ja, hoor eens, mijn toetsenbord deed stoerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In jouw wereld heeft hij vast wel een grotere kans
doet ie beter dan TS iigquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, hoor eens, mijn toetsenbord deed stoer![]()
Volgens de statistieken zijn er nog nooit zo veel singles geweest. Stond er van de week een ingezonden brief in de Metro, dat wij mannen niet meer versieren en waarom dat dan zo is. Probeer ik wat, omdat ik denk, dat er signalen zijn is het weer niet goed. Oke hebben misschien een beetje lopen knoeien. En als ik de verhaaltjes moet geloven van hoe sommige een stelletje zijn geworden, hoort het knoeien er toch ook wel bij. Het gaat nooit vlekkeloos zoals in films, al krijg ik hier het idee dat sommige het wel zo gebeurd is op die manier.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
waar heb je het nou toch allemaal over
magic moment![]()
ik zie zo vaak leuke mannen, en soms glimlachen die naar me en ik glimlach terug, maar ik spreek ze niet aan, en zij mij ook niet.
ofwel omdat het niet meer dan een vriendlijke glimlach was ofwel omdat hij en ik allebei ms even denken "zal ik..." en dan meteen "nah"![]()
je doet nu net of die ene kans in je hele leven aan je voorbij is gegaan, het was niet eens een kans ws, het was een glimlach van een dame, naar wie jij ook glimlachte, en op wie je had kunnen afstappen, maar dat niet hebt gedaan, en met jou 2988092947599 andere mensen die dat ook niet doen.
Mag ik met je mee, of ben ik dan een stalkert? Je bent wel eens aardig tegen me geweest...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:44 schreef milagro het volgende:
ja.
ik ga eens ergens anders zitten, deze coupé is me te vol ineens
jjajaja ik weet magicmoment was wel een erg groot woord.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef jaha het volgende:
hihihi magic moment. Gewoon een gesprek beginnen en meer dan 0,2 minuten met elkaar praten. Dan merk je meteen of er een 'klik' is of niet...
Jup, het gebeurd, alleen niet met haar. Dat had al duidelijk moeten zijn toen ze voor je wegliep.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens de statistieken zijn er nog nooit zo veel singles geweest. Stond er van de week een ingezonden brief in de Metro, dat wij mannen niet meer versieren en waarom dat dan zo is. Probeer ik wat, omdat ik denk, dat er signalen zijn is het weer niet goed. Oke hebben misschien een beetje lopen knoeien. En als ik de verhaaltjes moet geloven van hoe sommige een stelletje zijn geworden, hoort het knoeien er toch ook wel bij. Het gaat nooit vlekkeloos zoals in films, al krijg ik hier het idee dat sommige het wel zo gebeurd is op die manier.
ik ben van de herenliefdequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mag ik met je mee, of ben ik dan een stalkert? Je bent wel eens aardig tegen me geweest...
ik ook, je moet geen dingen zien die er niet zijnquote:
quote:nou stapte ik 2 weken terug in de bus, hè, zit me er toch een yummie buschauffeur achter het stuur, een semi negert, je kent dat wel, anyways, ik doe dus net alsof ik niet bekend ben in de omgeving en vraag hem "stopt deze bus ook op of bij de puntjepuntjestraat?".....hij wist het niet zeker, de straat zei hem niets zo snel, "maar zeg maar waar je eruit wil, ik rij wel om anders, tot aan je voordeur als je wil , en dat doe ik niet altijd, maar vanavond wel" .... omg omg yes yes, hij vindt me leuk, doe eens gek, en vraag hem mee uit, nee beter vraag hem mee naar binnen , hij wil je, dit is een verkapte uitnodiging en en en ... toen keek ik de bus in, die was leeg, en ik keek daarna op mijn horloge, het was de laatste bus, en tegelijk met die constatering zegt de sexy sjoof... "ja, mijn shift zit erop, zo lekker naar mijn meissie, ik rij nu door naar de remise, dus het maakt niet uit... roep maar als je eruit moet"
ach ja
Dat ze nu wegloopt weet ik ook wel dat ik nu toch wel lichtelijk te laat ben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jup, het gebeurd, alleen niet met haar. Dat had al duidelijk moeten zijn toen ze voor je wegliep.
Dus: ga verder, zet haar uit je hoofd en loop niet te hard bij stapel bij iedere wederzijdse glimlach.
Romantisch in het leven staan is mooi, maar probeer ook een beetje nuchter te blijven.
De scheidslijn tussen 'lief' en 'bijzonder eng' is namelijk vrij dun.
Het feit dat je weet dat ik 2 weken op vakantie geweest ben, zegt genoeg. Ik denk dat ik voortaan een treintje vroeger pak!quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
nou berust mijn verhaal niet geheel op waarheid, het was meer bedoeld als een hart onder de riem van de TS, zo van "hey, kijk, het overkomt mij ook, en hem en haar, en iedereen wel eens, dus no worries"quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ook, je moet geen dingen zien die er niet zijn
[..]
![]()
![]()
Of Sidonia, die wil vast wel met hem trouwenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nou berust mijn verhaal niet geheel op waarheid, het was meer bedoeld als een hart onder de riem van de TS, zo van "hey, kijk, het overkomt mij ook, en hem en haar, en iedereen wel eens, dus no worries"
maar het helpt niet echt, zie ik, het wordt tijd voor Jerommeke, geloof ik, om meneer even flink door elkaar te rammelen.
Dit antwoord verraad je al dat je niet diegene bent wie je zegt dat je bentquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het feit dat je weet dat ik 2 weken op vakantie geweest ben, zegt genoeg. Ik denk dat ik voortaan een treintje vroeger pak!
Dat mag nooit en te nimmer gebeuren he. Dat is een gouden regel. Lambiek mag nooit trouwen met Sidoniaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of Sidonia, die wil vast wel met hem trouwen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit antwoord verraad je al dat je niet diegene bent wie je zegt dat je bentOf je moet ook graag willen dat ik een trein vroeger neem
betraptquote:
Je hebt iig wel gevoel voor humorquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat mag nooit en te nimmer gebeuren he. Dat is een gouden regel. Lambiek mag nooit trouwen met Sidonia
thx.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt iig wel gevoel voor humornu nog iets minder krampachtig vasthouden aan illusies en niet achter alles wat meisjes aan vriendelijkheid jouw kant opwerpen iets zoeken, en dan komt het best nog goed met je!
Dat is duidelijk, door er zo geforceerd mee bezig te zijn krijg je dit soort situaties. Je denkt dat alles een signaal is, en je grijpt je daar wanhopig aan vast. Je wil in dat geval niet meer naar logica luisteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
thx.
Er zeggen wel meer dat het goed komt. Maar vind het wel erg lang duren allemaal. Kennelijk moet het gewoon zomaar op me pad terecht komen en niet geforceerd ermee bezig te zijn.
Je was niet bij voorbaat kansloos, dat werd je door haar te gaan volgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef Lambiekje het volgende:
Maar waarom zou ik bij voorbaat al kansloos bezig geweest zijn, dat snap ik niet zo van de reacties hier.
Nee, ik vind het stalkerig zodra je treinen/trammen oid gaat missen om die ander te zien. Of om steeds naast diegene te gaan zitten zonder ooit een normaal gesprek te hebben gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:52 schreef sjippen het volgende:
Vreemd toch... de een vind het stalkerig als je elke dag hoi zegt en de ander vind dat je ze direct mee uit moet vragen...
Ga hem nog even lekker aanmoedigenquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:40 schreef Daverz het volgende:
Volgens mij moet je gewoon nog 1 keer proberen een gesprekje aan te knopen, over het weer, school/studie/werk.. etc, gewoon zo'n standaard saai begin-praatje. Hierin kun je ook er op zich wel achterkomen of ze een vriend heeft. Aan dat gesprekje merk je echt wel of ze het leuk vindt om met je te praten of niet. Na een aantal van die gewone gesprekjes (of desnoods meteen in het 1e) vraag je of ze een keer zin heeft om iets te drinken. Is ze niet geinteresseerd, dan is dat lullig maar weet je dat wel, en blijf je je niet je hele leven lang afvragen of het ooit wat geworden was.
Ik weet het, klinkt makkelijk, maar afwachten totdat zij zich op je stort kan erg lang duren denk ik....
quote:en blijf je je niet je hele leven lang afvragen of het ooit wat geworden was.
kennelijk staan de mannen voor jouw in de rij, als de iemand toch niet zo heel leuk blijkt te zijn. Voor sommige is het gewoon lastig om gezien te worden.quote:
ga in therapie of zo, manquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kennelijk staan de mannen voor jouw in de rij, als de iemand toch niet zo heel leuk blijkt te zijn. Voor sommige is het gewoon lastig om gezien te worden.
Waarom zou het niet kunnen malen in je kop dat als je het niet gevraagd hebt. Pas op het moment dat je beet hebt en erg gelukkig samen bent. Kun je die misgelopen illusies uit je hoofd halen.
Gros van de dames is het niet waard, meerendeel is plebs of iemand is duidelijk zichtbaar bezet. En als iemand bv een neuspiercings heeft dan is het bijvoorbaat al geen optie. Tuurlijk zullen die meisjes lief, leuk en wat niet meer zijn maar voor mij is het geen optie. Ook is een dooddoener als iemand van die afzichtelijke kaplaarzen draagt. Let daar maar eens op hoeveel van de dames dat dragen. Doordat ik dus al een filter hanteer blijft er niet overdreven veel keus over.
Probeer maar eens gewoon gedag te zeggen naar meisjes in de trein en hoeveel repsonse je krijgt. Het valt tegen hoor. Meeste zijn zelfingenomen en kijken niet op of om.
Men, je begint inderdaad echt vaag te worden nu. Eisen stellen terwijl je totaal niet in die positie bent..damn..quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kennelijk staan de mannen voor jouw in de rij, als de iemand toch niet zo heel leuk blijkt te zijn. Voor sommige is het gewoon lastig om gezien te worden.
Waarom zou het niet kunnen malen in je kop dat als je het niet gevraagd hebt. Pas op het moment dat je beet hebt en erg gelukkig samen bent. Kun je die misgelopen illusies uit je hoofd halen.
Gros van de dames is het niet waard, meerendeel is plebs of iemand is duidelijk zichtbaar bezet. En als iemand bv een neuspiercings heeft dan is het bijvoorbaat al geen optie. Tuurlijk zullen die meisjes lief, leuk en wat niet meer zijn maar voor mij is het geen optie. Ook is een dooddoener als iemand van die afzichtelijke kaplaarzen draagt. Let daar maar eens op hoeveel van de dames dat dragen. Doordat ik dus al een filter hanteer blijft er niet overdreven veel keus over.
Probeer maar eens gewoon gedag te zeggen naar meisjes in de trein en hoeveel repsonse je krijgt. Het valt tegen hoor. Meeste zijn zelfingenomen en kijken niet op of om.
Dus ik "besta" wel in haar wereld...
Dat soort dingen overkomen mij ook vaak...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:24 schreef Camplo het volgende:
Ik glimlachte vandaag 2x tegen een meisje in de auto en ze glimlachte en allebei glimlachten ze lief terug. Genoeg response dus.
nee nee .. men hoeft geen gedag te zeggen. Het valt me alleen op dat er wel erg veel mensen nors in de trein zitten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ga in therapie of zo, man![]()
neuspiercings en kaplaarzenfilter![]()
![]()
![]()
is een meisje verplicht of zo jou gedag te zeggen?
als dat niet doen al door jou als zelfingenomen wordt gezien, is het niet zo gek dat je niet aan de bak komt... doe eens relaxed, en niet zo bitter en pissig, je overdrijft, en je schopt drama om niets.
je begint nu echt eng te worden
Het hoofd ook niet meteen een fotomodel te zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:09 schreef Camplo het volgende:
Hahaha dat stuk van die kaplaarzen.
Wat een mafkees. En een moedervlek op dr linkerbil?
Of de linkerschaamlip groter als de andere?
Jij hanteert nu al achterlijke filters op uiterlijk gebied moet je nagaan als je wat verder komt dan braaf kijken etc etc.
Whehehe dan houdt hij helemaal niemand meer over en ik heb het idee dat jij geen knappe types aan de haak gaat slaan.
griebel, zoals jij dat doet met een glimlach, ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee nee .. men hoeft geen gedag te zeggen. Het valt me alleen op dat er wel erg veel mensen nors in de trein zitten.
en ik zeg ook gewoon gedag tegen mensen met laarzen en piercings.
Griebel!, de boel wordt wel extreem uit zijn verband gerukt.
dat duurt lang voordat iemand komt met het "Hard-to-get"-spel. Dat heb je natuurlijk ook nog he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:36 schreef Beach het volgende:
Ze doet gewoon "playing hard to get".
Ga ervoor TS![]()
![]()
versierkunstenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat duurt lang voordat iemand komt met het "Hard-to-get"-spel. Dat heb je natuurlijk ook nog he.
Maar ik geloof niet dat het voor mij van (meer) toepassing is. .. helaas![]()
Dan maar met een schone lei bij een ander mijn versierkunsten proberen. Als ik het zo belees hier heb ik het nu toch wel echt verknalt.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef DarkBlade het volgende:
Het dringt door...![]()
![]()
ja inderdaad.. gebruik je versierkunsten op iemand die niet voor je wegloopt!!
quote:
ja het was ook ironisch bedoelt.quote:
Ik weet helemaal niet of je een prutser bent als het om versieren gaat, ik krijg alleen sterk de indruk dat je veel dingen ziet die er niet zijn, omdat je veel te graag wilt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja het was ook ironisch bedoelt.
Weet heus wel dat ik een prutser daar in ben. Oefening baart kunst.
ja lachen !quote:
graag is misschien groot woord. Maar het zal wel leuk zijn...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of je een prutser bent als het om versieren gaat, ik krijg alleen sterk de indruk dat je veel dingen ziet die er niet zijn, omdat je veel te graag wilt.
Hoelang heb je dr misbruikt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja lachen !
punt is dat die rubberen truus nu wel verleden tijd is
je denkt toch niet echt dat ik z'n fuckding heb.quote:
Is ze lek?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik z'n fuckding heb.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik z'n fuckding heb.
Nu niet meer misschien. Maar je hebt hem haar wel gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja lachen !
punt is dat die rubberen truus nu wel verleden tijd is
Ja wat verwacht je, dat zijn niet alleen die meiden hoor. Ik hoef 's ochtends ook geen gezeur aan mijn hoofd. Tis gewoon menselijk. Ze willen niet met iedereen praten, en ook niet met iedereen die aandacht geeft wat drinken. Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee nee .. men hoeft geen gedag te zeggen. Het valt me alleen op dat er wel erg veel mensen nors in de trein zitten.
en ik zeg ook gewoon gedag tegen mensen met laarzen en piercings.
Griebel!, de boel wordt wel extreem uit zijn verband gerukt.
Nee, als het met verloop van tijd maar wel wordt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het hoofd ook niet meteen een fotomodel te zijn.
Je hebt wel super veel eisen voor iemand die anderen zelfingenomen vindt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zie je wel, je weet het zelf ook wel. en nou -hup- naar dat wief toe, en wie het laatst zijn kleren uitheeft is een mietje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
die tips zijn sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
Las ik vanmiddag de RAILS. Staat daar een stel tips precies mijn gedrag.
Pontificaal er bij gaan zitten. So what dat je dan een freak bent en dat soort teksten
mmm dat is het dus zeer zeker niet
Is die plaat voor je kop gemaakt van platinum? Je snapt er echt niets van eh?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
Las ik vanmiddag de RAILS. Staat daar een stel tips precies mijn gedrag.
Pontificaal er bij gaan zitten. So what dat je dan een freak bent en dat soort teksten
mmm dat is het dus zeer zeker niet
Waarom denk je dat ik eenquote:
nee hoop heb ik niet (meer).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:34 schreef DarkBlade het volgende:
dit is vast een grap om de thread lang te maken... TS kan het niet menen dat hij nog Hoop heeft.. of hij is een stalker in spe..
Jawel, heb je wel. Je zit je zelfs vast te klampen aan sarcastische berichten in de rails.. ?quote:
Yep.. move on!! there are more fish in the sea!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:11 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Jawel, heb je wel. Je zit je zelfs vast te klampen aan sarcastische berichten in de rails.. ?
Je zou er alles voor doen om te horen dat je toch nog een kans hebt. Laat het nu gewoon zo als het is, het isn iet gelukt. Get over it...
Oke zij komt wel met de fiets naar het station. Ik woon dicht genoeg om het lopend te doen. Dus een optie om haar thuisquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:57 schreef davidd het volgende:
Sloop haar fiets bij het station en kom dan net heel toevallig aan lopen om haar te helpen. Bied haar een lift naar huis aan. Later kun je haar altijd nog vertellen dat jij haar fiets had gesloopt. Doe wel eerst effe heel dramatische voor dat je vertel dat je haar fiets had gesloopt zodat ze merkt dat je er spijt van hebSnapt ze gelijk hoe gek je was om met haar in contact te komen.
Ze heeft mischien ook wel een vriendin in de trein zitten of andere jongen die ze vaak spreekt daar kun je ook op af stappen en helemaal uithoren info is power![]()
Verzin gewoon iets goeds je moet kansen soms zelf een beetje scheppen.
Als het ooit tot een afspraakje komt gaan dan niet naar de bios of wat drinken maar ga echt iets doen bijvoorbeeld snowboarden in zo'n indoorhal ofzo.
erm...? ik snap jouw verhaaltjes echt niet..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke zij komt wel met de fiets naar het station. Ik woon dicht genoeg om het lopend te doen. Dus een optie om haar thuis
te brengen gaat niet helemaal lukken.
Bios is zeker zo jaren 80 of dat je elkaar al jaren kent?!
Trouwens je hoort ook geregeld dat mannen nog wel eens loopt te kloten in een ander postcode gebied, een mishandelaar van vrouw en kind komen vrouwen toch altijd terug na een blijf-van-me-lijf huis. Omdat als ie lief is dan is ie lief....Er was hier al aangegeven dat liefde/eng vlinterdun is. ** Nee nee ik maak me geen illusies.
Het mooist zou natuurlijk zijn om met een schone lei te beginnen, en die prutsacties achterwege te laten. Maar dat is vast ijdele hoop.![]()
Dan kom je toch ook een keer met de fietsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
Oke zij komt wel met de fiets naar het station. Ik woon dicht genoeg om het lopend te doen. Dus een optie om haar thuis
te brengen gaat niet helemaal lukken.
Bios is helemaal niet jaren 80 tis alleen zonde om een een eerste afspraak te verklote in een donker hok naast elkaar en dan naar een film kijken dan is er weinig contact tussen jullie 2equote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
Bios is zeker zo jaren 80 of dat je elkaar al jaren kent?!
Wat je daar mee bedoel snap ik geen reet van?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
Trouwens je hoort ook geregeld dat mannen nog wel eens loopt te kloten in een ander postcode gebied, een mishandelaar van vrouw en kind komen vrouwen toch altijd terug na een blijf-van-me-lijf huis. Omdat als ie lief is dan is ie lief....Er was hier al aangegeven dat liefde/eng vlinterdun is. ** Nee nee ik maak me geen illusies.
briljante tipquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:05 schreef davidd het volgende:
[..]
Dan kom je toch ook een keer met de fiets![]()
[..]
Nu ik het terug lees weet ik ook eigenlijk niet meer precies wat ik bedoeldequote:Bios is helemaal niet jaren 80 tis alleen zonde om een een eerste afspraak te verklote in een donker hok naast elkaar en dan naar een film kijken dan is er weinig contact tussen jullie 2e![]()
[..]
Wat je daar mee bedoel snap ik geen reet van?
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:17 schreef Pizzahut het volgende:
tvp![]()
ik zou er gewoon voor gaan, wat heb je te verliesen? straks zegt ze ja!
voor je het weet ben je te laat en gaat ze er met een ander aan de haal![]()
Ken ook een groot aantal mensen waar dat wel goed is gegaan. Ligt een beetje aan haar persoonlijkheid.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef jan17 het volgende:
Grappig nouja eigenlijk niet. Ik en me vriendin hebben eindelijk een beetje rust in onze relatie gevonden. Al is nog niet alles helemaal goed. maar we werken er aan. En zit nog wel eens in de stress als ze uitgaat ofzo. en nu gaat me vriendin studeren en moet ze met de trein en heb vaak van de beelden voor me gehad dat ze dan elke dag de zelfde jongen tegen komt en dat die haar dan leuk vind. Best wel enge gedachten, maar is een kwestie van vertrouwen en ja na zo'n moeilijke periode die we achter de rug hebben is het ook niet zo vreemd. hoe denken jullie er over zo'n grote verandering in haar leven en leven in een studenten stad? Ben bang dat ik haar kwijt raak.
Jah. Ik denk dat je haar kwijt raaktquote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef jan17 het volgende:
Grappig nouja eigenlijk niet. Ik en me vriendin hebben eindelijk een beetje rust in onze relatie gevonden. Al is nog niet alles helemaal goed. maar we werken er aan. En zit nog wel eens in de stress als ze uitgaat ofzo. en nu gaat me vriendin studeren en moet ze met de trein en heb vaak van de beelden voor me gehad dat ze dan elke dag de zelfde jongen tegen komt en dat die haar dan leuk vind. Best wel enge gedachten, maar is een kwestie van vertrouwen en ja na zo'n moeilijke periode die we achter de rug hebben is het ook niet zo vreemd. hoe denken jullie er over zo'n grote verandering in haar leven en leven in een studenten stad? Ben bang dat ik haar kwijt raak.
Is je vriendin lekker??quote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef jan17 het volgende:
Controleer dagelijks na de reis haar slipje op onbekende sperma-restjes?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:49 schreef jan17 het volgende:
Ik zou inderdaad in de trein op haar aflopen en vragen of je haar niet genoeg aandacht hebt nadat ze vorige maand "hoi" tegen je zei in de trein, en of ze daarom maar troost heeft gezocht in de eerste de beste scharel die ze tegenkwam. Jullie zijn immers duidelijk voor elkaar bestemd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
Een ding blijft natuurlijk nog onbeantwoord, op het moment dat ze aardig deed naar mij toe in het begin, want dat was voor mij de trigger. Zou ze op dat moment nog single geweest zijn en door mij geklungel in de tijdspanne van 3/4 weken me kansen heb verspeeld en dat ze een vriendje heeft opgedaan. Daar kan ik natuurlijk alleen achter komen door het op de man af te vragen.
Tja makkelijker gezegd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:40 schreef Garisson72 het volgende:
Lambiekje, je zit echt in een heel verkeerd denkpatroon over jezelf.
Laat die meid achter je! die laatste vraag die je nu weer in je hoofd haalt - heb je dat antwoord echt nodig? maakt het wat uit of ze die vriend al had of niet? als je lang genoeg doorpiekert kun je nog wel 10 andere scenario's bedenken, die allemaal waar zouden kunnen zijn. Schiet je daar wat mee op?
Cut your losses and move on!
zorg dat je een beetje gezonder gaat nadenken, positiever! anders blijf je alleen maar in dit soort situaties verzeild raken.
Wat heeft JOUW gevoel met het gevoel van de meisjes die niet meer in je zien dan gewone vriend te makenquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja makkelijker gezegd.
Maar het punt is. De meeste ontmoetingen die ik in het verleden heb gehad enzo wordt het alleen maar van leuke-vriend-maar-meer-ook niet. Ben dus nooit een tree hoger gekomen op de 'ladder'. Dat stoort me wat, kennelijk geef ik geen goed gehoor aan me eigen gevoel.
Misschien is die foto in dr portomonee gewoon dr broerquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
Nou ben bang dat het geen happy end gaat worden.
Toen ik vanmorgen in stapte bij de tram was ze er ook weer. Voor de controle of je wel mag meereizen zag ik dat ze al en vriendfotootje in haar portemonnee heeft zitten. Nu is mijn laatste vlaagje hoop echt weg door het afvoerputje.![]()
En daarmee heeft iedereen gelijk gehad . zij is gewoon aardig naar medereizigers en ik ben zo idioot die van alles in zn kop haalt. Maar gelukkig heb ik geen achterlijke move gemaakt en blauwtje heb gelopen in de trein of tram.
Een ding blijft natuurlijk nog onbeantwoord, op het moment dat ze aardig deed naar mij toe in het begin, want dat was voor mij de trigger. Zou ze op dat moment nog single geweest zijn en door mij geklungel in de tijdspanne van 3/4 weken me kansen heb verspeeld en dat ze een vriendje heeft opgedaan. Daar kan ik natuurlijk alleen achter komen door het op de man af te vragen.
Tjoh wat een ongelovelijk prutser ben ik weer. Begin een beetje te balen van mezelf.![]()
kijk dat zijn bruikbare tipsquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef sipper het volgende:
[..]
Misschien is die foto in dr portomonee gewoon dr broerGeef niet op!!!! Maar ik denk idd dat ze nog single was maar dat je een beetje klungelig was en toen heeft ze maar iemand anders gekozen. Maar....nu is alles nog broos, waarschijnlijk heeft die gast nog niet eens met dr geneukt. Het kan nog steeds beste Lambiek, ga naar dr toe. neem een bos rozen mee, een beetje chocola. Zorg dat je lekker ruikt. En vraag of ze je sullige optreden vergeeft, waarschijnlijk begint ze dan te lachen. En dat is goed
![]()
Dan moet je toeslaan. Ze lacht je niet uit, NEE dat is het teken!!! ze vind je leuk! vraag of ze tijd heeft om een keer wat te drinken. Ik weet het zeker, jullie worden een geweldig stel
![]()
Inweze heb ik dus nooit een kans gehad als ze dus daadwerkelijk een foto heeft in haar portemonnee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Meisjes hebben vaak niet na 2 weken al een foto in hun portemonnee van hun vriend, volgens mij.
Bovendien, het ergste van je laatste post: je blijft maar denken dat het meisje je misschien meer dan leuk vond, op basis van het feit dat ze aardig deed. Kap daar nou eens mee: niet ieder meisje dat aardig tegen je doet, wil iets met je! Denk je ook van iedere jongen die aardig doet dat ie iets met je wil??
er is een verschil tussen aardig en aardig he.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:10 schreef Syrena het volgende:
Nou lekker ben jij zeg!
Ik heb dus serieus als oefening tegen mijn verlegenheid een hele dag lang "hallo" tegen vreemden moeten zeggen en eventueel een praatje aanknopen. Ik ben blij dat er niet zo'n freak tussenzat zegHad ik er meteen een trauma bij i.p.v. dat ik er eentje kwijtraak.
Als mensen aardig doen wil dat niet zeggen dat ze wat van je willen!
Ik snap uberhaupt niet waar je vandaan haalt dat je wel een kans hebt gehad, foto of niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Inweze heb ik dus nooit een kans gehad als ze dus daadwerkelijk een foto heeft in haar portemonnee.
Hoe kom je daar nou bij? Sowieso heeft onderstaand niets te maken met een meisje dat aardig doet in de trein. Ten tweede willen mensen helemaal niet iets van je als ze aardig doen.quote:In het algemeen gezien willen mensen iets van je als ze je aandacht geven.
Tja, beetje jammer van die vriend. Maar dit zegt meer over die ene persoon, dan over mensen in het algemeen!quote:Als je dus niets meer te bieden hebt ben je op eens niet meer nodig en besta je niet meer. Heb het in het verleden wel meegemaakt. Dik 20 jaar lang vriend van iemand geweest vanaf de kleuterschool. Een op de andere dag, bestond ik niet meer. Geen beantwoording telefoon, email. Later ben ik erachter gekomen dat ik alleen maar goed genoeg was van het verstreken van pc-spellen.
En sinds dat het internet oprukte en dat je dus elk willekeurig spel, mp3 of film kon downloaden was het over met de pret. Kennelijk was ik zijn source. Ik hoefde nooit wat terug in de vorm van een ander spel of geld... Heb het er destijds wel moeilijk meegehad .. waarom?!. Maar kennelijk is de mens dus zo. Als je niets meer te bieden hebt ben je geen issue meer.
Denk niet dat ik kans zou gehad hebben. Enige wat ik wilde was wat drinken en kijken of de mogelijkheid daar is om een kans te genereren. Maar door het geknoei kan alles wel op de buik schrijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waar je vandaan haalt dat je wel een kans hebt gehad, foto of niet.
[..]
Klopt .. ben ook dus teleurgesteld.quote:Hoe kom je daar nou bij? Sowieso heeft onderstaand niets te maken met een meisje dat aardig doet in de trein. Ten tweede willen mensen helemaal niet iets van je als ze aardig doen.
Ik doe gewoon aardig tegen mensen, zie niet waarom ik dat niet zou doen. ik maak ook wel eens een praatje met iemand, gewoon, zomaar, omdat je in de rij staat, omdat je in dezelfde trein zit, omdat het mooi weer is...van alles, maar niet omdat ik iets van ze wil!
[..]
Tja, beetje jammer van die vriend. Maar dit zegt meer over die ene persoon, dan over mensen in het algemeen!
Jezus, hoe vaak moet nog gezegd worden dat 'geknoei' er helemaal niets mee te maken heeft, zeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik kans zou gehad hebben. Enige wat ik wilde was wat drinken en kijken of de mogelijkheid daar is om een kans te genereren. Maar door het geknoei kan alles wel op de buik schrijven.
[..]
Klopt .. ben ook dus teleurgesteld.
HOHO, ben jij er bijgeweest?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jezus, hoe vaak moet nog gezegd worden dat 'geknoei' er helemaal niets mee te maken heeft, zeer waarschijnlijk![]()
Ze was gewoon aardig, meer niet, zat niets in, was niet anders geweest als jij anders had gedaan...PUNT!
Op basis van een of andere vriend trek jij die conclusie?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Inweze heb ik dus nooit een kans gehad als ze dus daadwerkelijk een foto heeft in haar portemonnee.
In het algemeen gezien willen mensen iets van je als ze je aandacht geven. Als je dus niets meer te bieden hebt ben je op eens niet meer nodig en besta je niet meer. Heb het in het verleden wel meegemaakt. Dik 20 jaar lang vriend van iemand geweest vanaf de kleuterschool. Een op de andere dag, bestond ik niet meer. Geen beantwoording telefoon, email. Later ben ik erachter gekomen dat ik alleen maar goed genoeg was van het verstreken van pc-spellen.
En sinds dat het internet oprukte en dat je dus elk willekeurig spel, mp3 of film kon downloaden was het over met de pret. Kennelijk was ik zijn source. Ik hoefde nooit wat terug in de vorm van een ander spel of geld... Heb het er destijds wel moeilijk meegehad .. waarom?!. Maar kennelijk is de mens dus zo. Als je niets meer te bieden hebt ben je geen issue meer.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:53 schreef kevin85 het volgende:
Vraag het gewoon op 'de man af'..
Dat eeuwige gespeculeer erover heeft totaal geen nut..![]()
En dan loop je een 'blauwtje'.. so what?
Wie niet waagt.. blijft maagd
Joh, misschien was dat een stille hint.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was.
Volgens my zijn er nu op eens wel meer voorstanders om een knappe film van te maken van mij tragische gestuntel in de trein.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:52 schreef roepdeman het volgende:
TS als je zou kunnen kiezen uit:
1. Haar de volgende keer vragen iets te gaan drinken
2. Die meid voortaan negeren
3. Jezelf vanaf nu altijd voor je kop slaan vanwege je wellicht gemiste kans
4. Dit hele verhaal achter je laten en/of er een film van maken (thank Victor_Eremita)
5. Iemand daten via het Fok! fotoboek
6. Deze vraag door je medefokkers te laten beantwoorden middels een poll
Wat kies je dan? Wij zijn er voor je.....en ik kies alvast voor optie 4
Nee, dat is alleen leuk als hij leuk en romantisch afloopt en dat gaat niet gebeuren!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens my zijn er nu op eens wel meer voorstanders om een knappe film van te maken van mij tragische gestuntel in de trein.![]()
Dus eerst optie 1 en dan 4quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen leuk als hij leuk en romantisch afloopt en dat gaat niet gebeuren!
Dude...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef naittun1 het volgende:
Tering whahaha lijkt wel of ik dit de op getypt heb. Zit precies in hetzelfde bijna, paar maanden terug heel leuk meisje gezien met uitgaan, paar uur zitten praten over vanalles enzo lachen heel gezellig
. Dacht dat ze eerst wel geïnteresseerd was. Weken erna mijn gedachten er niet bij gehouden
. Had geen tel nummer ofzo gevraagd
. Wist ongeveer waar ze woonde en ging dan in de buurt rijden met de auto. Klink echt triest maar deed t echt
. Zag der afgelopen week toevallig weer, eens op afgestapt en nu ff gepraat (hoe is het enzo bla bla), ze kende me nog wel van paar maanden terug
, en de rest v/d avond zag ik haar met een ander praten
. Heb ik de hele avond met m'n dronken kop beetje staan kijken lees staren.
!
Serieus dit??quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:47 schreef ssebass het volgende:
Of net doen als die gast in het vliegtuig. Wachten tot ze slaapt dan haar gaan betasten en in haar gezicht ejaculeren. Kost je wel 6 maanden celstraf.
Ja stond ook nog op nu.nl. Hij was ook nog een werknemer daar. Hij is toch maar even op non-actief gesteld tot nader onderzoekquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Serieus dit??
En dan maar 6 maanden celstraf?! Als iemand dat bij mij had gedaan had ik 'm linea recta het vliegtuig uitgesmeten. WAT EEN ONGELOFELIJK SMERIG VERHAAL![]()
Hoe bedoel je "werknemer"? Je gaat me toch niet vertellen dat de piloot vanuit z'n COCKpitje....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja stond ook nog op nu.nl. Hij was ook nog een werknemer daar. Hij is toch maar even op non-actief gesteld tot nader onderzoek![]()
Denk dat verliefd een groot woord is .. maar meer dat iemand in het openbaar (dus (nog) niet tot je kennissenkring behoord) uit springt, waarbij lichtelijk vorm van vlinders onstaan ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dude...![]()
Wat worden de mensen hier overigens snel "verliefd".
Tja, sommige mensen worden snel verliefd. Anderen niet. Ik wel, nou en?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:32 schreef ssebass het volgende:
Wat worden de mensen hier overigens snel "verliefd".
Pheeeuw, ik ben dus niet de enige die dusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef naittun1 het volgende:
Tering whahaha lijkt wel of ik dit de op getypt heb. Zit precies in hetzelfde bijna, paar maanden terug heel leuk meisje gezien met uitgaan, paar uur zitten praten over vanalles enzo lachen heel gezellig
. Dacht dat ze eerst wel geïnteresseerd was. Weken erna mijn gedachten er niet bij gehouden
. Had geen tel nummer ofzo gevraagd
. Wist ongeveer waar ze woonde en ging dan in de buurt rijden met de auto. Klink echt triest maar deed t echt
. Zag der afgelopen week toevallig weer, eens op afgestapt en nu ff gepraat (hoe is het enzo bla bla), ze kende me nog wel van paar maanden terug
, en de rest v/d avond zag ik haar met een ander praten
. Heb ik de hele avond met m'n dronken kop beetje staan kijken lees staren.
!
misschien praat ik nu me mond voorbij ...quote:Op zondag 18 maart 2007 01:09 schreef TripleM het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen worden snel verliefd. Anderen niet. Ik wel, nou en?
Dat dus.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:29 schreef Lambiekje het volgende:
Maar ik denk dus dat diegene die nog single is en graag daar iets aan wilt doen, sneller verliefd wordt. Dan ga je dus dingen krijgen dat iemand (ook ikke) verliefd wordt op te simpele dingen als een leuk gesprekje, een blik, een Hoi.
Niet om 't een of 't ander hoor, maar ik denk dat stalken en onzekerheid 2 totaal verschillende dingen zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 02:09 schreef MaJo het volgende:
Interessant topic dit, geeft een goed kijkje in het hoofd van wanhopige jongens die ieder signaal om willen buigen naar iets anders. Ik heb zelf ook een ´stalker´, erg vervelend. In het begin deed ik ook aardig (was een collega) af en toe praatje maken enzo. Kon wel goed met hem opschieten dus we spraken ook wel eens buiten het werk af. Toen ik erachter kwam dat hij dacht dat het dates waren heb ik het snel afgekapt. Toen hij daarna door bleef gaan heb ik het contact helemaal verbroken. Nu komt hij regelmatig op feesten waarvan hij weet dat ik er heen ga en gaat dan de hele avond van een kleine afstand naar me staan kijkenKappen dus met dit gedrag, als er iets is waar meisjes op afknappen is het wel onzekerheid! En stalken is al helemaal not done
Mwah ik denk dat het wel veel met elkaar te maken heeft. Mijn ´stalker´ heeft zelf absoluut niet door dat hij me aan het stalken is. Hij is gewoon zo onzeker, elke glimlach van mij vat hij op als een hint dat ik meer wil (ik heb hem dan ook tot 3x toe moeten afwijzen omdat hij maar bleef denken dat het gevoel wel zou komen als hij lang genoeg aan bleef dringen ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 02:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander hoor, maar ik denk dat stalken en onzekerheid 2 totaal verschillende dingen zijn![]()
Wat heeft dat in godsnaam met onzekerheid te maken. Hij is juist zeker van zijn zaak!quote:Op zondag 18 maart 2007 02:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat het wel veel met elkaar te maken heeft. Mijn ´stalker´ heeft zelf absoluut niet door dat hij me aan het stalken is. Hij is gewoon zo onzeker, elke glimlach van mij vat hij op als een hint dat ik meer wil (ik heb hem dan ook tot 3x toe moeten afwijzen omdat hij maar bleef denken dat het gevoel wel zou komen als hij lang genoeg aan bleef dringen ofzo)
De vorm van onzekerheid is ook zoiets van ik moet niet te opdringerig overkomen waardoor het aan de buitenkant lijkt of je enigzins onzeker bent. Maar kennelijk moet er wel een vorm van overduidelijkheid bij zitten om de boodschap over te brengen van ik vind je echt leuk en vanavond mag je eventueel bij my slapen...ipv van het softe gedoe dat je een chocomel wilt tracteren en vervolgens dus allerlei tussen stappen gaat nemen om het echte doel ook te bereiken. (Men snapt me punt toch wel ?).quote:Op zondag 18 maart 2007 02:09 schreef MaJo het volgende:
Interessant topic dit, geeft een goed kijkje in het hoofd van wanhopige jongens die ieder signaal om willen buigen naar iets anders. Ik heb zelf ook een ´stalker´, erg vervelend. In het begin deed ik ook aardig (was een collega) af en toe praatje maken enzo. Kon wel goed met hem opschieten dus we spraken ook wel eens buiten het werk af. Toen ik erachter kwam dat hij dacht dat het dates waren heb ik het snel afgekapt. Toen hij daarna door bleef gaan heb ik het contact helemaal verbroken. Nu komt hij regelmatig op feesten waarvan hij weet dat ik er heen ga en gaat dan de hele avond van een kleine afstand naar me staan kijkenKappen dus met dit gedrag, als er iets is waar meisjes op afknappen is het wel onzekerheid! En stalken is al helemaal not done
Je weet dat er ook zoiets is als een klein deel dat je van iemand ziet, bijvoorbeeld in een trein of op je werk. En dat als je dan daadwerkelijk in gesprek met iemand bent en meer te weten komt, dan kun je zo iemand echt niks meer vinden. Je hebt dat nu dus een paar keer gehad. Weet niet hoe vaak in totaal, maar ik denk dat een hoop met je stalk-gedrag samenhangt. Hoe je er nu over denkt, klinkt behoorlijk "van de wereld" zeg maar.quote:Er waren wel degelijk signalen van haar, want opgegeven moment zei een andere (mannelijke) collega van gast "Zie je dat dan niet ?!" Er is dus ook een vorm bij jullie (vrouwen) die het leuk vinden om ons op te geilen maar als het te dichtbij komt afkappen.
Je weet dat collega's elkaar ook vertellen dat ze talent hebben en ze opgeven voor Idolsquote:Op zondag 18 maart 2007 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
Er waren wel degelijk signalen van haar, want opgegeven moment zei een andere (mannelijke) collega van gast "Zie je dat dan niet ?!"
Ja maar dat doen moeders ook , dochter opgegeven voor Idols. Inweze is dat nog veel erger.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:16 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Je weet dat collega's elkaar ook vertellen dat ze talent hebben en ze opgeven voor Idolsen ik moet toegeven dat ik je vrij simplistisch vind denken.
Een erg kort spelletje dan, 3 levels maar, is het geen demo?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moet best wel lachen om dit topic.In de metro/tram/trein e.d. kijkt iedereen wel eens naar elkaar om daarna weer ergens anders naar te kijken. Moet je dan meteen op al die mensen afstappen?
Zeg trouwens niet dat het niet kan, want het maakt natuurlijk in principe niet uit waar je iemand ontmoet maar om nou meteen je trein te gaan missen voor iemand met wie je een paar minuten gepraat hebt.Eerlijk gezegd vond ik 't wel raar dat ze je probeerde te ontwijken maar in dit topic is je stalkmethode duidelijk geworden.
P.s. Over die "fases", je denkt toch niet in "levels"?
Level 1 - Eindbaas: Hoi zeggen.
Level 2 - Eindbaas: Gesprekje.
Level 3 - Eindbaas: Neuken.
Om 't voor jou dan wat duidelijker te maken:
GAME OVER!
Edit:
[..]
Je weet dat er ook zoiets is als een klein deel dat je van iemand ziet, bijvoorbeeld in een trein of op je werk. En dat als je dan daadwerkelijk in gesprek met iemand bent en meer te weten komt, dan kun je zo iemand echt niks meer vinden. Je hebt dat nu dus een paar keer gehad. Weet niet hoe vaak in totaal, maar ik denk dat een hoop met je stalk-gedrag samenhangt. Hoe je er nu over denkt, klinkt behoorlijk "van de wereld" zeg maar.
Weet je, jouw probleem is nu gewoon dat niemand je meer serieus neemt, in ieder geval niet in dit topic. Je hebt jezelf van zo'n vreemde kant laten zien, dat je eigenlijk niet meer hoeft te verwachten dat mensen ook daadwerkelijk vragen van je gaan beantwoorden.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:06 schreef Lambiekje het volgende:
Er heeft nog niemand zijn verhaal verteld hoe hij haar/zijn vriend(in) versierd heeft en daarmee gelukkig is geworden. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal vlekkeloos is verlopen bij iedereen. Het is natuurlijk erg makkelijk om mij belachelijk te maken ( of uitlachen) dat ik het verkeerd doe.
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar dat doen moeders ook , dochter opgegeven voor Idols. Inweze is dat nog veel erger.
quote:Ik denk eerder dat ik veelste comlex en te moeilijk denk over bepaalde zaken. En dat als ik juist simpel over moet gaan gedoen dat het misschien een oplossing is.
quote:Er heeft nog niemand zijn verhaal verteld hoe hij haar/zijn vriend(in) versierd heeft en daarmee gelukkig is geworden. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal vlekkeloos is verlopen bij iedereen. Het is natuurlijk erg makkelijk om mij belachelijk te maken ( of uitlachen) dat ik het verkeerd doe.
Waarom wil je dat weten eigenlijk?quote:Ik ben wel benieuwd hoe men zijn/haar droomvrouw/man te pakken heeft gekregen?
Nee je bent niet de enige grapjas, er zijn meer mensen die net zo sneu zijn als jij. En dan vind ik je totaal niet sneu om het feit dat je hartje sneller gaat kloppen van een meid die je niet kent, maar meer om het feit dat je totaal niet voor rede vatbaar bent. Je bleef maar hameren op dat je het voor jezelf had verpest door je manier van aanpak. Daarmee impliceerde je dat die meid je wel leuk vond, maar dat jij het hebt verprutst. Het kwam niet in je op dat ze je om te beginnen niet eens leuk vond, en toen je dat herhaaldelijk verteld werd accepteerde je dat ook niet. Daarom vind ik je sneu.quote:
Waarmee indirect dus tips worden aangegeven voor menigeen prutsers die dezelfde stomme weg belopen als ik. Uit deze topic is wel gebleken dat ik niet de enige grapjas ben...
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een erg kort spelletje dan, 3 levels maar, is het geen demo?
Gast, je lult nog steeds over "targets". Daar moet je gewoon mee kappen.quote:Ja dat ben ik me weldegelijk bewust, daarom is de target ook iets te gaan drinken (niets meer niets minder, mag uiteraard wel meer, maar dat is niet het doel), dat je iemand beter leert kennen en dat je dan een afweging kan gaan maken of iemand echt leuk is...
Je zegt het zelf al: prestatiedrang komt naar voren op 't werk. Dan zie je dus niet de echte persoon. Sowieso, op 't werk gedraagt iedereen zich ook op een bepaalde manier dus wat je nu zegt slaat echt nergens op. Thuis zal zo'n persoon zich eerder naar z'n aard gedragen, omdat dat nu eenmaal thuis is, hè.quote:Iemand op het werk, denk dat je z'n persoon langer, vaker ziet dan manlief. Daarbij komt ook nog eens prestatie drang naar voren dus een karakter krijg je ook nog eens te zien. Ik zeg niet dat je iemand beter,intiemer kent. Maar je ziet z'n persoon langer en vaker dan het thuisfront?
Ik impliceer helemaal niets dat zij mij leuk vind. Ik weet alleen dat ik voormezelf verprutst heb om nog op een casual manier te vragen om iets te drinken. Waarmee vervolgens eventueel vervolg dingetjes op zou kunnen komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nee dat is niet veel erger.
[..]
Nee, jij denkt veel te simplistisch. Niet te complex, juist niet, je denkt veel te makkelijk.
[..]
Van welke relatie wil je dat weten? Mijn huidige vriendin of mijn ex of....mijn huidige relatie is dat zo gegroeid. Zij vond mij steeds leuker, en ik haar steeds leuker. Het is niet zo dat ik haar 'geregeld' heb of dat ik een of andere magische actie heb uitgehaald waardoor ze als een blok voor me viel hoor, ik heb het idee dat jij daar naar op zoek bent.
[..]
Waarom wil je dat weten eigenlijk?
[..]
Nee je bent niet de enige grapjas, er zijn meer mensen die net zo sneu zijn als jij. En dan vind ik je totaal niet sneu om het feit dat je hartje sneller gaat kloppen van een meid die je niet kent, maar meer om het feit dat je totaal niet voor rede vatbaar bent. Je bleef maar hameren op dat je het voor jezelf had verpest door je manier van aanpak. Daarmee impliceerde je dat die meid je wel leuk vond, maar dat jij het hebt verprutst. Het kwam niet in je op dat ze je om te beginnen niet eens leuk vond, en toen je dat herhaaldelijk verteld werd accepteerde je dat ook niet. Daarom vind ik je sneu.
Ik ben niet wereldvreemd. Ik ben alleen anders dan anderen.quote:Ik denk dat jij een beetje wereldvreemd bent, tenminste dat meen ik op te maken uit jouw posts hier op het forum (en ik kan er dus volledig naast zitten). Jij denkt heel veel te weten en heel veel te snappen, maar in werkelijkheid snap je (over de onderwerpen waar ik je hier heb zien posten) bitter weinig, en daarmee zet je je zelf voor gek.
Dan ik een verkeerd zelfbeeld heb ben ik wel achter. Denk soms te denigrerend over mezelf...quote:Dat je nadat een meid je heeft aangekeken/hoi gezegd heeft daadwerkelijk overweegt om expres je trein te missen en weet ik veel wat al niet meer en dat er niets in jou is wat aan de rem trekt en denkt van "is dit wel een goed plan" vind ik veelzeggend. Je zult best een toffe jongen zijn maar ik denk dat jij het beeld dat je van jezelf hebt drastisch moet wijzigen.
Nee niet echt. Binnen me kennissenkring zit er niemand bij waarbij ik meer wil (op dit moment). Mede omdat niemand single is van de vrouwelijk kant wat een optie zou kunnen zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef roepdeman het volgende:
Zijn er geen collega's of vriendinnen waar je wel eens iets meer dan alleen vrienden mee wilt zijn in je omgeving? Als afstappen op een wildvreemde geen vruchten afwerpt waarom probeer je het dan niet met iemand die je al een beetje kent en visa versa?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ik geniet echt van dit topic. Iemand zou hier een komische film over kunnen maken.
Forceren? Je praat alsof je makkelijk zo even een vriendin afpakt van een ander als je dat zou willen? Wie zegt dat die meiden dat willen? Het komt van 2 kantenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee niet echt. Binnen me kennissenkring zit er niemand bij waarbij ik meer wil (op dit moment). Mede omdat niemand single is van de vrouwelijk kant wat een optie zou kunnen zijn.
Het is niet netjes om iemand af te pakken of iets te forceren als iemand dus al bezet is (en enigzins) happy is dan ga ik er niet tussen staan. Ik wil de consequenties niet aanvaarden/dragen dat je daarmee een andere vriendschap verknoeit. Ik heb het wel zien gebeuren bij wat gasten .. maar de gevolgen zijn toch niet dat-je-van-het. Je gaat scheve gezichten veroorzaken. en bovendien bestaat de kans dat je weer wordt ingeruild omdat jy dat ook hebt gedaan inweze...en dan heb je helemaal een leuke kennissensfeer, ahum.
Dat geloof ik, jaquote:En collega's betreft wat er aan vrouwlijkschoon rondloopt is al voorzien. Percentage vrouw is erg laag.. werkzaam in de ICT..
Onzin, pure onzin. Ik heb alleen een grotere broer, toch heb ik geen problemen met meiden. Sterker nog, meerdere jongens die zussen hebben, die ik ken, hebben er veel meer moeite mee. Je zit jezelf volgens mij excuses aan te praten.quote:Misschien is het probleem ook wel dat ik geen zusje heb. Vrienden die net als ik ook allen single zijn op een paar na (en die zie je minder omdat er andere verplichtingen zijn he). Waardoor je toch minder in huiselijke sfeer met vrouwen omgaat, mams telt natuurlijk niet mee. Kijk als je een zusje zou hebben dan komen er vanzelf vriendinnen van haar over de vloer en dat soort dingen. Dat heb ik dus nooit echt gehad. Als je dus een zusje hebt dan heb je al een grotere voorsprong. Ik heb het moeten leren van "Friends" en films.
Ik weet niet wat het precies met het topic te maken heeft. Maar wel goed dat je snapt dat je dat niet kan makenquote:Onlangs heeft me broertje na 5 jaar relatie de boel afgekapt. Met haar zou ik nu niet iets willen hebben voor meerdere redenen. Ten eerste niet mijn type, voor de rest wel aardig enzo, maar dat is het voor mij niet. Ten tweede kan je dat niet maken tegenover je broer. Overigens heeft zij wel contact met mij gezocht naderhand. Maar dat is op een compleet ander vlak.
Het gekke is niet dat je een meid uit te drinken vraagt omdat je een praatje in de trein heb gemaakt. Ik heb ook zat praatjes gemaakt, en vaak zat een telefoon nummer gevraagd/gekregen. En soms klikte het ook minder, dat merkte ik ook wel.quote:Dus blijft maar eigenlijk een optie over en dat is nieuwe mensen leren kennen, buiten de bekende paden. Alleen ben ik daar nog niet erg vaardig in. So?! En wordt ik hier ook nog eens belachelijk gemaakt dat ik een leuk meisje heb gezien in de trein omdat ze hoi terug heeft gezegd. Dat ik maar rare illussies heb, dat ze daadwerkelijk ook iets zou willen van mij. Waarom zou het zo gek zijn om toch de vraag proberen te stellen als iemand meer dan eenmalig hoiprootje terug geeft op jouw flirtcapriolen. Ik weet ook wel dat het niet meteenis. Dat kan alleen in Hollywood ook al zou je dat graag wel willen toch
![]()
Is niets mis mee. Maar hopeloze stalk-acties doen om drinken te "forceren" is debiel. Je doet alsof ze gek is omdat ze dat waarschijnlijk niet zou willen. En dat ze blij zou moeten zijn dat je uberhaupt aandacht aan haar schenkt.quote:Okey herhaling .. ik weet nu ook wel inmiddels dat het nu toch echt geen optie meer is om haar te gaan vragen. Dat ik dat toch wel beetje stupide heb aangepakt. Ik snap alleen het punt niet waarom het stom is om uberhaupt al te denken om met iemandte willen gaan drinken, die je alleen van gezicht herkend. Wat is er verkeerd aan om nieuwe mensen te leren kennen, die meer toevoeging zouden kunnen gaan geven eventueel aan je leven. Mede omdat de bekende mensen om je heen al lang en breed bezet zijn en geen relatie-issue is vanwege de stookrede die ik heb aangeven.
Op een hoipraatje ingaan betekend niet gelijk een bedpartner hoor? Wat drinken betekend niet dat je gelijk vanavond (of uberhaupt) in der bed beland hoor? Waar haal je dat vandaan. Ik heb vaak zat gesprekken met vrouwen in de trein. En ik zoek er gewoon niets achter.quote:Dat sommige hier zeggen dat als ze op elke hoipraatje zouden ingaan honderden topics zouden kunnen open is natuurlijk ook alleen maar grootspraak. De echte cijfers van bedpartners is toch drastisch lager dan dat er gezegd wordt. Mij ga je niet wijsmaken dat iedereen hier een casanova is behalve ik (en nog een paar).
Zo ik heb me weer lichtelijke kwetsbaar opgesteld.
Precies wat ik denk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:16 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Forceren? Je praat alsof je makkelijk zo even een vriendin afpakt van een ander als je dat zou willen? Wie zegt dat die meiden dat willen? Het komt van 2 kanten
[..]
Dat geloof ik, ja
[..]
Onzin, pure onzin. Ik heb alleen een grotere broer, toch heb ik geen problemen met meiden. Sterker nog, meerdere jongens die zussen hebben, die ik ken, hebben er veel meer moeite mee. Je zit jezelf volgens mij excuses aan te praten.
[..]
Ik weet niet wat het precies met het topic te maken heeft. Maar wel goed dat je snapt dat je dat niet kan maken
[..]
Het gekke is niet dat je een meid uit te drinken vraagt omdat je een praatje in de trein heb gemaakt. Ik heb ook zat praatjes gemaakt, en vaak zat een telefoon nummer gevraagd/gekregen. En soms klikte het ook minder, dat merkte ik ook wel.
Bij jou heb ik het gevoel dat je zit te praten alsof ze 100% jou wilde, maar door je eigen toedoen het fout is gegaan. En daarnaast praat je alsof je de liefde van je leven hebt laten gaan. Maar wat weet je daar nou van?
[..]
Is niets mis mee. Maar hopeloze stalk-acties doen om drinken te "forceren" is debiel. Je doet alsof ze gek is omdat ze dat waarschijnlijk niet zou willen. En dat ze blij zou moeten zijn dat je uberhaupt aandacht aan haar schenkt.
[..]
Op een hoipraatje ingaan betekend niet gelijk een bedpartner hoor? Wat drinken betekend niet dat je gelijk vanavond (of uberhaupt) in der bed beland hoor? Waar haal je dat vandaan. Ik heb vaak zat gesprekken met vrouwen in de trein. En ik zoek er gewoon niets achter.
Ik ben geen casanova in mijn ogen. Maar ik ben gewoon mezelf, ik ga niet stalken oid. En dat werkt een stuk beter dan treinen missen om je "grote liefde" nog eens te zien.
Je hebt er gewoon meer van gemaakt dan het is, dat is het grote punt. Je had haar best uit kunnen vragen om iets te drinken, en dan was er iets gebeurd, of misschien ook niet.
Maar in plaats van dat te doen of door te gaan, ben je blijven hangen in de "Ja maar misschien!"
Je kan iemand wel vragen om iets te drinken, maar begrijp ook dat veel meiden na een hoipraatje niet gelijk de kleren van je willen rukken. Sommige mensen praten ook om het *praten*, niet perse om een nieuwe liefde te zoeken.
Ook lijkt het alsof je erg veel denkt aan jezelf, en niet aan wat de ander denkt. Maar dat kan aan mij liggen
Mijn god, volgens mij zit deze post vol fouten..maarja, tis al laat![]()
Dat jij het opvat als grootspraak ligt toch echt aan jou, want ik denk niet dat het als grootspraak is bedoeld. Ik denk dat als je gewoon een open uitstraling hebt, je vaak genoeg hoi zegt tegen meisjes etc. Maar dat betekend niet dat je er gelijk meer van moet denken. Dat kan natuurlijk gebeuren, want je bent ook maar een mens, maar het zijn vooral de acties die je er na hebt gedaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat sommige hier zeggen dat als ze op elke hoipraatje zouden ingaan honderden topics zouden kunnen open is natuurlijk ook alleen maar grootspraak. De echte cijfers van bedpartners is toch drastisch lager dan dat er gezegd wordt. Mij ga je niet wijsmaken dat iedereen hier een casanova is behalve ik (en nog een paar).
Zo ik heb me weer lichtelijke kwetsbaar opgesteld.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:29 schreef base3ball het volgende:
Over meisjes in de trein gesproken: toen ik vorige week in de nachttrein zat, zaten er twee meisjes aan de andere kant van het pad. Zat in het gezichtsveld van twee gasten die je de hele tijd naar een van de twee meisjes zaten te kijken en er duidelijk over zaten te praten. Stapt op een gegeven moment een van die twee gasten op haar af of ze een snoepje wil. Dat wilde ze dus niet, vervolgens boden ze iedereen waar ze langs kwamen maar een snoepje aan om de misser een beetje goed te maken.
Nee dat bedoel ik helemaal niet, dat ik dat makkelijk kan. En om eerlijk te zeggen wil ik van niemand meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:16 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Forceren? Je praat alsof je makkelijk zo even een vriendin afpakt van een ander als je dat zou willen? Wie zegt dat die meiden dat willen? Het komt van 2 kanten
[..]
Waarom, ik ben van mening dat het gemakkelijker zou kunnen gaan als je dus met vrouwen/meiden bent opgegroeid.quote:Dat geloof ik, ja
[..]
Onzin, pure onzin. Ik heb alleen een grotere broer, toch heb ik geen problemen met meiden. Sterker nog, meerdere jongens die zussen hebben, die ik ken, hebben er veel meer moeite mee. Je zit jezelf volgens mij excuses aan te praten.
[..]
nee dat is het zeker niet 100%. WAarom denkt iedereen dat zij mij 100% ziet zitten en dat ik haar als de ware zie.quote:Ik weet niet wat het precies met het topic te maken heeft. Maar wel goed dat je snapt dat je dat niet kan maken
[..]
Het gekke is niet dat je een meid uit te drinken vraagt omdat je een praatje in de trein heb gemaakt. Ik heb ook zat praatjes gemaakt, en vaak zat een telefoon nummer gevraagd/gekregen. En soms klikte het ook minder, dat merkte ik ook wel.
Bij jou heb ik het gevoel dat je zit te praten alsof ze 100% jou wilde, maar door je eigen toedoen het fout is gegaan. En daarnaast praat je alsof je de liefde van je leven hebt laten gaan. Maar wat weet je daar nou van?
[..]
Vooraf gezien en van een ander die zulke acties onderneemt vind je het triest en stom. Maar toch doe je het. Volgen mij had ik ook al direct in TS gezegd dat ik met een trieste actie de trein heb gemist.quote:Is niets mis mee. Maar hopeloze stalk-acties doen om drinken te "forceren" is debiel. Je doet alsof ze gek is omdat ze dat waarschijnlijk niet zou willen. En dat ze blij zou moeten zijn dat je uberhaupt aandacht aan haar schenkt.
[..]
Zo kwam het bij iig over paar posts terug ..quote:Op een hoipraatje ingaan betekend niet gelijk een bedpartner hoor? Wat drinken betekend niet dat je gelijk vanavond (of uberhaupt) in der bed beland hoor? Waar haal je dat vandaan. Ik heb vaak zat gesprekken met vrouwen in de trein. En ik zoek er gewoon niets achter.
Ik ben geen casanova in mijn ogen. Maar ik ben gewoon mezelf, ik ga niet stalken oid. En dat werkt een stuk beter dan treinen missen om je "grote liefde" nog eens te zien.
ja dat weet ik inmiddels wel dat het groter is geworden dan in eerste instantie bedoeld was. Als de weekjes zo verstrijken dan wordt het vanzelf groter en groter. En wordt de verwachting enorm...quote:Je hebt er gewoon meer van gemaakt dan het is, dat is het grote punt. Je had haar best uit kunnen vragen om iets te drinken, en dan was er iets gebeurd, of misschien ook niet.
Maar in plaats van dat te doen of door te gaan, ben je blijven hangen in de "Ja maar misschien!"
doh, dat gebeurd alleen in Hollywood...quote:Je kan iemand wel vragen om iets te drinken, maar begrijp ook dat veel meiden na een hoipraatje niet gelijk de kleren van je willen rukken. Sommige mensen praten ook om het *praten*, niet perse om een nieuwe liefde te zoeken.
Denk eerder omgekeerde waardoor ik de knoei kom met mezelf.quote:Ook lijkt het alsof je erg veel denkt aan jezelf, en niet aan wat de ander denkt. Maar dat kan aan mij liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |