abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:56:01 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47005295
SInds een tijdje zit er wel een leuk meisje in de trein. Lachen en terug lachen. Tuurlijk heb ik wel wat hier en daar gepraat. Toen was ze opeens 2 weken weg. (had haar een keer perongeluk gespot, toen ik zelf me verslapen had).
Nu prompt zit ze er weer in dezelfde trein. Maar ik merk dat als ze mij ziet dat snel naar een andere ingang toeloopt of ander coupe. Ik heb sterk het gevoel dat ze me probeerd te onlopen. Heb altijd leuk en aardig gedaan.Tuurlijk, eEne dag kom je gewoon niet verder dan hoi of iets dergelijks. Snap er niets van. Waarom is dat? Eerst signalen geven van 'vind je wel leuk' en nu als ik toenadering zoek gaat ze vluchten. Wat is dat toch... Heb ik eindelijk een leuk persoon gevonden krijg ik dit... Omdat ik niet meteen toehap op haar signalen, hoeft meteen helemaal niet meer ?!? En als ik het dus op een later moment probeer. Krijg ik sterk het gevoel dat ze mij ziet als stalker...

Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten. Want heb onlangs opgemerkt dat ze na de treinrit ook nog wel eens in dezelfde tram stapt. De hamvraag (is een keer iets gezelligs te gaan doen) heb ik nog niet gesteld, maar ik ga er dus gruwelijk aan twijfelen of ik het wel uberhaupt moet vragen. Ik krijg zoveel tegenstrijdige signalen. Twijfels twijfels Twijfels, weet niet wat ik met eigen gevoel aanmoet.

Of zegt men hier, van gewoon vragen, 'Nee' heb je toch al sowieso en een blauwtje lopen is niet het einde van de wereld?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47005336
Ze wil cowboytje en indiaantje spelen dat is duidelijk...

"Kom pak je lasso maar"
pi_47005359
je hebt idd een blauwtje gelopen..... ....en het is idd niet het einde van de wereld....
pi_47005374
Of je geeft afstotelijke signalen af

Laat je wel eens scheten enzo, waar zij bij geweest is?
pi_47005455
quote:
Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten.
Het enige wat je daarmee bereikt is zien of ze beleefd is en doet alsof ze dat niet erg vindt of duidelijk haar irritatie laat merken.

Dat ze je ontloopt lijkt me toch echt wel een duidelijke "hint"...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:09:24 #6
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_47005540
Als ze je sinds jullie 1e "gesprekje" ontloopt, zou ik zeggen --> move on
zo niet, dan geldt: NEE heb je, JA kun je krijgen...
Niet geschoten is altijd mis...
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_47005546
Ik vind dat hij gewoon een gesprek met haar moet aangaan, er omheen blijven draaien schiet niet op, ik spreek uit eigen ervaring, of ze nu ja of nee zegt hij weet dan waar hij aan toe is.
Haters gonna hate.
pi_47005793
Het lijkt erg op dat ze gewoon aardig was en praatje maakte verder niks en dat ze merkt dat jij er meer inziet.. mischien daarom ontwijkt ze je..? maar ja mischien is het gewoon toeval, maar als ze express echt een andere coupe neemt is dat niet zo'n best teken natuurlijk..

Je kan altijd direct vragen alleen is de kans op een blauwtje erg groot,..
pi_47006127
er zitten vast nog meer meisjes in die trein
pi_47006236
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
Heb altijd leuk en aardig gedaan.Tuurlijk, eEne dag kom je gewoon niet verder dan hoi of iets dergelijks. Snap er niets van. Waarom is dat? Eerst signalen geven van 'vind je wel leuk' en nu als ik toenadering zoek gaat ze vluchten. Wat is dat toch... Heb ik eindelijk een leuk persoon gevonden krijg ik dit... Omdat ik niet meteen toehap op haar signalen, hoeft meteen helemaal niet meer ?!? En als ik het dus op een later moment probeer. Krijg ik sterk het gevoel dat ze mij ziet als stalker...
Mijn god, ze heeft alleen een paar keer met je gepraat, soms niet eens meer dan hoi. Vind je het nog raar dat meisjes zich af en toe terughoudend opstellen tegenover mannen als je met simpele groetjes en gesprekjes al zulke verwachtingen (mixed met al die boosheid ) krijgt?

Move on jongen, want ze ziet je inderdaad als een stalker. Voortaan niet meer meteen denken dat als een meid af en toe met je praat dat ze meteen signalen afgeeft van ik vind je leuk, want je maakt je er alleen maar druk om.

Tip: Vooral niet in de tram naast er gaan zitten. Dan lijkt het wel heel erg of je der volgt. Dan heb je kans dat de volgende keer der broer en zijn maten (of haar vriend) meekomen om je in elkaar te rossen. Snap niet dat je je zo aan iemand wil opdringen trouwens.

Heb het idee dat je weinig met meisjes in contact komt als je hieruit al opmaakt dat eentje je leuk vindt. Misschien moet je daar eens wat meer moeite voor doen met meerdere meisjes in contact te komen op een losse manier, zonder meteen bij elk contact te denken dat ze de jouwe is. Succes

[ Bericht 2% gewijzigd door jaoka op 07-03-2007 09:46:43 ]
pi_47006244
Je moet gewoon heel netjes tegen haar zeggen dat je haar wil batsen.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:45:07 #12
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47006363
Het klinkt alsof je heel veel maakt van iets wat voor haar niks meer was dan een beleefdheidspraatje.
Wat dat betreft staat 'weglopen' op nummer twee als het gaat om duidelijke hints, net onder 'vlakke hand in het gezicht'.

Neemt niet weg dat je er nog voor één keer vol voor kunt gaan, om ook zelf die duidelijkheid te krijgen.
En anders zitten de trein, de metro, de bus en de treintaxi nog vol met andere meisjes die wél op je geflirt in gaan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_47006410
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
SInds een tijdje zit er wel een leuk meisje in de trein. Lachen en terug lachen.
Dat betekent dat ze hopeloos verliefd op je is. Ik zou haar stalken en desnoods opsluiten in je kelder tot ze eindelijk trouw is aan haar gevoelens.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47006437
als je express in dezelfde coupe gaat zitten en express naast haar gaat zitten... dan kom je wel extra stalkerig over...

doe gewoon voorlopig alsof je haar niet ziet.. als zij dan jouw aandacht zoekt vind ze je leuk.. zo niet.. dan niet!
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:48:29 #15
136780 Nosh
hurpdurp
pi_47006446
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat betekent dat ze hopeloos verliefd op je is. Ik zou haar stalken en desnoods opsluiten in je kelder tot ze eindelijk trouw is aan haar gevoelens.
Naast het meisje op school dat een keer 'hoi' zei uit haarzelf, en de winkelbediende die vriendelijk vroeg of ze hem kon helpen!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_47006496
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:58 schreef VlaDje het volgende:
Ze wil cowboytje en indiaantje spelen dat is duidelijk...

"Kom pak je lasso maar"
ik geloof je hebt wat veel op mallorca gezeten
Cuore Sportivo
pi_47006502
Get over it, ik had gister ook continue oogcontact in de trein met een mooie meid!
Hele tijd lachen naar elkaar enzo beetje flirte tot we al snel bij mijn bestemming stopte!

Maarja ik begon geen praatje omdat ik al bezet ben!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:51:17 #18
52357 Lambiekje
pi_47006512
Ohja, vergeten te vertellen nog. Een keer was ze niet bij de trein sochtends. Dus ik heb express de trein gemist. (ja ik weet een kansloze actie). Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was. Dus ik "besta" wel in haar wereld...

Wat jullie zeggen dit gedraai schiet geen ene mallemoer op. Ik zou alleen niet weten wat ik verkeerd gedaan zou hebben afgezien van het feit dat ik misschien nog niet heb toegehapt op haar signalen. Tenminse ik denk dan zo als je direct toehapt ben je weer z'n ventje die sex wil. Tuurlijk is dat wel zo, dat je dat wil.. alleen die lading zou ik er niet direct aan mee willen geven. Zal het daar op spaak lopen om dat ik me eigen gevoel gewoon niet goed onder controle heb ..?!

Wat net gezegd werd, gewoon toch op haar afstappen en de vicieuze cirkel doorbreken.

Het weglopen is ook een vorm van aandacht.. In mijn beleving is compleet negeren erger?

In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein. Maar die kwam naar mij toe en was redelijk agressief, van wat moet je en dergelijke. Vervolgens heb ik haar compleet links laten liggen. Maar tijdens een koninginnedag jaartjes later sprak ze mij aan. UIteraard hoefde voor mij het al niet meer, maar wel gewoon leuk een gesprek gehad. Hiermee wil ik aangeven dat ook al is zij afwijsend geweest in het verleden toen ik toenadering wilde. Dat ze later toch nog wel met je bezig is. Aangezien ze me dus wel in het cafe spotte.? Want ze wilde wel aandacht?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_47006667
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Ohja, vergeten te vertellen nog. Een keer was ze niet bij de trein sochtends. Dus ik heb express de trein gemist. (ja ik weet een kansloze actie). Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was. Dus ik "besta" wel in haar wereld...

Wat jullie zeggen dit gedraai schiet geen ene mallemoer op. Ik zou alleen niet weten wat ik verkeerd gedaan zou hebben afgezien van het feit dat ik misschien nog niet heb toegehapt op haar signalen. Tenminse ik denk dan zo als je direct toehapt ben je weer z'n ventje die sex wil. Tuurlijk is dat wel zo, dat je dat wil.. alleen die lading zou ik er niet direct aan mee willen geven. Zal het daar op spaak lopen om dat ik me eigen gevoel gewoon niet goed onder controle heb ..?!

Wat net gezegd werd, gewoon toch op haar afstappen en de vicieuze cirkel doorbreken.

Het weglopen is ook een vorm van aandacht.. In mijn beleving is compleet negeren erger?

In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein. Maar die kwam naar mij toe en was redelijk agressief, van wat moet je en dergelijke. Vervolgens heb ik haar compleet links laten liggen. Maar tijdens een koninginnedag jaartjes later sprak ze mij aan. UIteraard hoefde voor mij het al niet meer, maar wel gewoon leuk een gesprek gehad. Hiermee wil ik aangeven dat ook al is zij afwijsend geweest in het verleden toen ik toenadering wilde. Dat ze later toch nog wel met je bezig is. Aangezien ze me dus wel in het cafe spotte.? Want ze wilde wel aandacht?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_47006670
quote:

In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein.
Wauw, al twee meisjes in de trein gezien in totaal

Maar serieus he. Je mist treinen voro der, gaat steeds dezelfde coupe in, overweegt zelfs in dezelfde tram pontivicaal naast haar te gaan zitten. Ze loopt de laatste tijd steeds van je weg.

Zou snel kappen met je gedrag, komt alleen maar narigheid van. Je zal wel moeite hebben met meisjes in contact te komen dat je zo snel zulke verwachtingen hebt, maar zij vindt je duidelijk nu een beetje eng. Zou dat signaal maar een stuk serieuzer nemen dan de signalen waarin ze jou zogenaamd leuk leek te vinden. Het zegt wel iets over hoe jij mensen benadert namelijk, ook al heb je het zelf niet door.
pi_47006689
quote:

.....

In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein. Maar die kwam naar mij toe en was redelijk agressief, van wat moet je en dergelijke.

......
pi_47006692
kortom: van haar hoef je niets te verwachten, als jij nu duidelijkheid voor je zelf wilt scheppen moet je op haar af stappen en haar vragen eens wat met je te gaan drinken of gewoon een leuk gesprek aan knopen. klinkt vast gemakkelijker dan het eigenlijk is, maar het is de enige uitweg...

andere optie is eeuwig naar haar blijven kijken en hopen op een vorm van aandacht waarvan je je dan weer kunt afvragen hoe die aandacht eigenlijk bedoeld is.

succes
pi_47006714
quote:
Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was.
Dat is niet erg aardig van d'r. Wou ze je weghebben.
pi_47006831
Misschien heeft ze nu een vriendje?
pi_47006933
quote:

Ik zou ook weglopen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:08:47 #26
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_47007062
3 woorden: je bent eng
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:10:45 #27
52357 Lambiekje
pi_47007125
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:40 schreef jaoka het volgende:

[..]

Mijn god, ze heeft alleen een paar keer met je gepraat, soms niet eens meer dan hoi. Vind je het nog raar dat meisjes zich af en toe terughoudend opstellen tegenover mannen als je met simpele groetjes en gesprekjes al zulke verwachtingen (mixed met al die boosheid ) krijgt?

Move on jongen, want ze ziet je inderdaad als een stalker. Voortaan niet meer meteen denken dat als een meid af en toe met je praat dat ze meteen signalen afgeeft van ik vind je leuk, want je maakt je er alleen maar druk om.

Tip: Vooral niet in de tram naast er gaan zitten. Dan lijkt het wel heel erg of je der volgt. Dan heb je kans dat de volgende keer der broer en zijn maten (of haar vriend) meekomen om je in elkaar te rossen. Snap niet dat je je zo aan iemand wil opdringen trouwens.

Heb het idee dat je weinig met meisjes in contact komt als je hieruit al opmaakt dat eentje je leuk vindt. Misschien moet je daar eens wat meer moeite voor doen met meerdere meisjes in contact te komen op een losse manier, zonder meteen bij elk contact te denken dat ze de jouwe is. Succes
Ik weet ook al we dat ik geen hoge verwachtingen moet hebben. Ik vind alleen voor mezelf dat ik wel wat meer dan alleen de hoi's wil. Als je dus niets onderneemt gebeurd er ook niets en blijf je in de je eigen Groundhog Day zitten
Alleen nu ik wat meer probeer, 'rent' ze weg.

Een nee hoeft overings geen belemmering zijn en gewoon vasthoudend zijn. Aangezien ik kennis hebben die zegt dat ze hem eerst meerdere keren heeft afgewezen .. maar nu toch fijn samen wonen... Dus een nee is niet voor altijd

En ja ik weet, ik kom gefrustreed over.. maar dat begin ik langzamerhand ook te worden. Altijd als ik een leuk iemand tegen kom, leuke gesprekjes, maar als puntje bij paaltje dan zijn ze bezet. En dan ga ik niet verder stoken.
Nu ik, zo ver ik het moet geloven, een singel leuk meisje in de trein heb gevonden. Ga ik ongelovelijk aan mezelf twijfelen.. En ga je stomme dingen in je kop halen.

Kennelijk ben ik toch te afwachtend. Wat dus aafrechts werkt. Ook al weet je het van jezelf. Toch doe je het...
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:13:52 #28
52357 Lambiekje
pi_47007200
Even voor de duidelijkheid ... ik ga er dus niet achteraan als ze wegloopt. Dat verstand heb ik nog net wel.
pi_47007203
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alleen nu ik wat meer probeer, 'rent' ze weg.
Dit moet toch wel genoeg zeggen lijkt me
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:19:42 #30
52357 Lambiekje
pi_47007368
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:13 schreef Moja het volgende:

[..]

Dit moet toch wel genoeg zeggen lijkt me
punt is dat ze ene dag wel een smile of hoi en de andere dag is het dus snel weglopen. Ik weet dus niet wat ik hiermee aanmoet. Het is dus niet zo dat ze nu de laatste tijd alleen maar wegloopt.
Misschien lees ik uiteraard de signalen verkeerd ...
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:23:22 #31
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47007449
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
punt is dat ze ene dag wel een smile of hoi en de andere dag is het dus snel weglopen. Ik weet dus niet wat ik hiermee aanmoet. Het is dus niet zo dat ze nu de laatste tijd alleen maar wegloopt.
Misschien dacht ze eerst een leuke gesprekspartner gevonden te hebben en kreeg ze daarna
in de gaten dat je haar wel leuker vond dan dat?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 10:25:49 #32
5428 crew  miss_sly
pi_47007517
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:

Kennelijk ben ik toch te afwachtend. Wat dus aafrechts werkt. Ook al weet je het van jezelf. Toch doe je het...
Waarom is nou je conclusie dat je te afwachtend bent en dit averechts werkt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:25:51 #33
52357 Lambiekje
pi_47007518
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef jaoka het volgende:

[..]

Wauw, al twee meisjes in de trein gezien in totaal

Maar serieus he. Je mist treinen voro der, gaat steeds dezelfde coupe in, overweegt zelfs in dezelfde tram pontivicaal naast haar te gaan zitten. Ze loopt de laatste tijd steeds van je weg.

Zou snel kappen met je gedrag, komt alleen maar narigheid van. Je zal wel moeite hebben met meisjes in contact te komen dat je zo snel zulke verwachtingen hebt, maar zij vindt je duidelijk nu een beetje eng. Zou dat signaal maar een stuk serieuzer nemen dan de signalen waarin ze jou zogenaamd leuk leek te vinden. Het zegt wel iets over hoe jij mensen benadert namelijk, ook al heb je het zelf niet door.
mmm laten rusten voor een poos dus. En kijken hoe de situatie wordt.

Aan de andere kant. Als het ijs eenmaal gebroken is gaat het allemaal vanzelf. Het punt is dat ik dan alleen maar een 'grote broer' ben. ... daar wordt ik ook beetje moe van. Het is ook wel leuk om de aardige jonge te zijn waar alles en nog wat aangevraagd kan worden en ik los het wel op of maak het. Maar niet de leuke jongen voor in bed ...

En als je dus anders gaat doen dan dat je eigenlijk bent ..gaat het mis.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:26:04 #34
15869 gr8w8
Better by design.
pi_47007528
Misschien kun je beter mannen aankijken en aanspreken in de trein, die zijn vaak wat zelfverzekerder.
Welkom bij de V&D der webfora.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:26:45 #35
52357 Lambiekje
pi_47007549
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:23 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Misschien dacht ze eerst een leuke gesprekspartner gevonden te hebben en kreeg ze daarna
in de gaten dat je haar wel leuker vond dan dat?
Dat idee heb ik ook . Alleen dat frustreerd me dus.
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 10:27:24 #36
5428 crew  miss_sly
pi_47007563
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? MOet ieder meisje jou maar leuk vinden als jij haar leuk vindt?
pi_47007564
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als ze jou ook leuk vind loopt ze gewoon niet weg, volgens mij vraagt ze zich af wanneer je de hint nou eens snapt.
pi_47007579
Ik zou er niet heengaan, dat wordt namelijk huilen in bed 's avonds.
Face life. She doesnt want you.
JOHNNY HEITINGA
pi_47007652
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Aan de andere kant. Als het ijs eenmaal gebroken is gaat het allemaal vanzelf.
Daar zou ik niet al te hard vanuit gaan hoor
Zelfs na het breken van het ijs, zelfs na een eventueel leuk gesprek of drankje kunnen mensen beseffen dat ze je niet leuk vinden. Zo werkt het nou eenmaal.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 10:31:35 ]
pi_47007755
Ik zou ook buiten het zicht zitten van iemand die naar mij kijkt. Dat betekend niet dat ze geen wederintresse heeft maar het is vervelend wanneer je de hele treinrit op je vingers gekeken voelt.
pi_47007759
hoe meer reacties je post hoe meer je eigenlijk een stalker lijkt...

je zegt gewoon eeen afwijzing is geen afwijzing en je hebt het al over dat als eenmaal het ijs gebroken is dat alles vanzelf gaat maar je bang bent de grote broer te zijn...

I dont wanna burst ur bubble.. but she is avoiding you..
pi_47007796
Trouwens, denken dat ze je wel ziet zitten omdat ze "hoi" tegen je zegt..come on
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:37:57 #43
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47007846
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
t Kan toch? Als ik aardig doe of een gesprek voer met een vrouw wil dat toch ook niet meteen
zeggen dat k wel naast haar wakker zou willen worden? Dat zou wat zijn zeg... Dan zou ik
continu lullig moeten doen tegen vrouwen waar k niets mee wil...

Als k daarentegen voel dat die aardigheid wel heel erg op prijs gesteld wordt en ze meer wil
probeer ik dat subtiel te ontwijken totdat de boodschap duidelijk is...

Hoe zou jij dat dan anders doen?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:38:13 #44
52357 Lambiekje
pi_47007853
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? MOet ieder meisje jou maar leuk vinden als jij haar leuk vindt?
Nee dat zeer zeker niet ... als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk. dat moet ik eerst nog een keer of wat zien voor dat ik ook wat meer intresse toon. Alleen nu is het dus zo dat ik haar nu 6 keer gezien ofzo ik dus haar wel zie zitten gaat het mis. Dus eerst moet het meisje wat aangegeven ... voor dat ik iets ga doen.

Uiteraard zitten wel meer dames in de trein dan 2. Alleen als je de meeste leuk aankijkt, komt er geen response. En dan hoeft het dus al niet meer.
pi_47007906
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat zeer zeker niet ... als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk. dat moet ik eerst nog een keer of wat zien voor dat ik ook wat meer intresse toon. Alleen nu is het dus zo dat ik haar nu 6 keer gezien ofzo ik dus haar wel zie zitten gaat het mis. Dus eerst moet het meisje wat aangegeven ... voor dat ik iets ga doen.
Misschien heb je die signalen verkeerd opgevat. En gaat het helemaal niet mis, maar is er nooit wat geweest. Jij ziet het nu als iets wat in de soep loopt.
pi_47007942
quote:

[..]

. als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk.
  • Lachen.
  • Hoi zeggen.
  • Wegkijken als je haar aankijkt.
  • Tegelijkertijd op het station zijn.
  • In dezelfde coupé zitten.

Zijn geen signalen van "ik vind je leuk".
    Dan had ik nu het bed gedeeld met ongeveer 75% van mijn medetreinreizigers
  •   Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 10:41:43 #47
    5428 crew  miss_sly
    pi_47007943
    quote:

[..]

Uiteraard zitten wel meer dames in de trein dan 2. Alleen als je de meeste leuk aankijkt, komt er geen response. En dan hoeft het dus al niet meer.
    a: jij leest het als dat het meisje een signaal geeft dat ze leuk vindt, maar of dat zo is, is maar de vraag
    b: jij denkt dat je ze leuk aankijkt, zij denken misschien: jee, wat een griezel, die moet wat van me
      woensdag 7 maart 2007 @ 10:42:52 #48
    52357 Lambiekje
    pi_47007967
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 10:36 schreef Moja het volgende:
    Trouwens, denken dat ze je wel ziet zitten omdat ze "hoi" tegen je zegt..come on
    Nee, dat is voor me een indicatie dat ik een fase 2 vraag zou kunnen gaan stellen, iets drinken dus. . Niks meer niks minder. En wat daarna gebeurd is meegenomen. Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.
    Ik zeg niet dat ik haar direct in bed wil hebben. Dat is pas fases verder.
    pi_47008020
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.
    HINT
    pi_47008027
    dus als iemand hoi tegen je zegt en smiled zie jij er al een date in.. en ben je met je met je gedachten al wat fases verder..?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')