Het enige wat je daarmee bereikt is zien of ze beleefd is en doet alsof ze dat niet erg vindt of duidelijk haar irritatie laat merken.quote:Zal het verstandig zijn om in de tram is gewoon pontivicaal naast haar te gaan zitten.
Mijn god, ze heeft alleen een paar keer met je gepraat, soms niet eens meer dan hoi. Vind je het nog raar dat meisjes zich af en toe terughoudend opstellen tegenover mannen als je met simpele groetjes en gesprekjes al zulke verwachtingen (mixed met al die boosheidquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
Heb altijd leuk en aardig gedaan.Tuurlijk, eEne dag kom je gewoon niet verder dan hoi of iets dergelijks. Snap er niets van. Waarom is dat? Eerst signalen geven van 'vind je wel leuk' en nu als ik toenadering zoek gaat ze vluchten. Wat is dat toch... Heb ik eindelijk een leuk persoon gevonden krijg ik dit... Omdat ik niet meteen toehap op haar signalen, hoeft meteen helemaal niet meer ?!? En als ik het dus op een later moment probeer. Krijg ik sterk het gevoel dat ze mij ziet als stalker...
Dat betekent dat ze hopeloos verliefd op je is. Ik zou haar stalken en desnoods opsluiten in je kelder tot ze eindelijk trouw is aan haar gevoelens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
SInds een tijdje zit er wel een leuk meisje in de trein. Lachen en terug lachen.
Naast het meisje op school dat een keer 'hoi' zei uit haarzelf, en de winkelbediende die vriendelijk vroeg of ze hem kon helpen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze hopeloos verliefd op je is. Ik zou haar stalken en desnoods opsluiten in je kelder tot ze eindelijk trouw is aan haar gevoelens.
ik geloof je hebt wat veel op mallorca gezetenquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:58 schreef VlaDje het volgende:
Ze wil cowboytje en indiaantje spelen dat is duidelijk...
"Kom pak je lasso maar"![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Ohja, vergeten te vertellen nog. Een keer was ze niet bij de trein sochtends. Dus ik heb express de trein gemist. (ja ik weet een kansloze actie). Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was. Dus ik "besta" wel in haar wereld...
Wat jullie zeggen dit gedraai schiet geen ene mallemoer op. Ik zou alleen niet weten wat ik verkeerd gedaan zou hebben afgezien van het feit dat ik misschien nog niet heb toegehapt op haar signalen. Tenminse ik denk dan zo als je direct toehapt ben je weer z'n ventje die sex wil. Tuurlijk is dat wel zo, dat je dat wil.. alleen die lading zou ik er niet direct aan mee willen geven. Zal het daar op spaak lopen om dat ik me eigen gevoel gewoon niet goed onder controle heb ..?!
Wat net gezegd werd, gewoon toch op haar afstappen en de vicieuze cirkel doorbreken.
Het weglopen is ook een vorm van aandacht.. In mijn beleving is compleet negeren erger?
In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein. Maar die kwam naar mij toe en was redelijk agressief, van wat moet je en dergelijke. Vervolgens heb ik haar compleet links laten liggen. Maar tijdens een koninginnedag jaartjes later sprak ze mij aan. UIteraard hoefde voor mij het al niet meer, maar wel gewoon leuk een gesprek gehad. Hiermee wil ik aangeven dat ook al is zij afwijsend geweest in het verleden toen ik toenadering wilde. Dat ze later toch nog wel met je bezig is. Aangezien ze me dus wel in het cafe spotte.? Want ze wilde wel aandacht?
Wauw, al twee meisjes in de trein gezien in totaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein.
Het weglopen is ook een vorm van aandacht.. In mijn beleving is compleet negeren erger?
.....
In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein. Maar die kwam naar mij toe en was redelijk agressief, van wat moet je en dergelijke.
......
Dat is niet erg aardig van d'r. Wou ze je weghebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was.
Ohja, vergeten te vertellen nog. Een keer was ze niet bij de trein sochtends. Dus ik heb express de trein gemist. (ja ik weet een kansloze actie). Prompt toen ik zat te wachten kwam ze het perron op. Vervolgens sprak ze me aan en zei dat er ook nog een andere trein op andere perron was. Dus ik "besta" wel in haar wereld...
Wat jullie zeggen dit gedraai schiet geen ene mallemoer op. Ik zou alleen niet weten wat ik verkeerd gedaan zou hebben afgezien van het feit dat ik misschien nog niet heb toegehapt op haar signalen. Tenminse ik denk dan zo als je direct toehapt ben je weer z'n ventje die sex wil. Tuurlijk is dat wel zo, dat je dat wil.. alleen die lading zou ik er niet direct aan mee willen geven. Zal het daar op spaak lopen om dat ik me eigen gevoel gewoon niet goed onder controle heb ..?!
Wat net gezegd werd, gewoon toch op haar afstappen en de vicieuze cirkel doorbreken.
In het verleden (paar jaar terug) heb ik ook wel eens andere meisje gezien in de trein. Maar die kwam naar mij toe en was redelijk agressief, van wat moet je en dergelijke. Vervolgens heb ik haar compleet links laten liggen. Maar tijdens een koninginnedag jaartjes later sprak ze mij aan. UIteraard hoefde voor mij het al niet meer, maar wel gewoon leuk een gesprek gehad. Hiermee wil ik aangeven dat ook al is zij afwijsend geweest in het verleden toen ik toenadering wilde. Dat ze later toch nog wel met je bezig is. Aangezien ze me dus wel in het cafe spotte.? Want ze wilde wel aandacht?
Ik weet ook al we dat ik geen hoge verwachtingen moet hebben. Ik vind alleen voor mezelf dat ik wel wat meer dan alleen de hoi's wil. Als je dus niets onderneemt gebeurd er ook niets en blijf je in de je eigen Groundhog Day zittenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:40 schreef jaoka het volgende:
[..]
Mijn god, ze heeft alleen een paar keer met je gepraat, soms niet eens meer dan hoi. Vind je het nog raar dat meisjes zich af en toe terughoudend opstellen tegenover mannen als je met simpele groetjes en gesprekjes al zulke verwachtingen (mixed met al die boosheid) krijgt?
Move on jongen, want ze ziet je inderdaad als een stalker. Voortaan niet meer meteen denken dat als een meid af en toe met je praat dat ze meteen signalen afgeeft van ik vind je leuk, want je maakt je er alleen maar druk om.
Tip: Vooral niet in de tram naast er gaan zitten. Dan lijkt het wel heel erg of je der volgt. Dan heb je kans dat de volgende keer der broer en zijn maten (of haar vriend) meekomen om je in elkaar te rossen. Snap niet dat je je zo aan iemand wil opdringen trouwens.
Heb het idee dat je weinig met meisjes in contact komt als je hieruit al opmaakt dat eentje je leuk vindt. Misschien moet je daar eens wat meer moeite voor doen met meerdere meisjes in contact te komen op een losse manier, zonder meteen bij elk contact te denken dat ze de jouwe is. Succes![]()
Dit moet toch wel genoeg zeggen lijkt mequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen nu ik wat meer probeer, 'rent' ze weg.
punt is dat ze ene dag wel een smile of hoi en de andere dag is het dus snel weglopen. Ik weet dus niet wat ik hiermee aanmoet. Het is dus niet zo dat ze nu de laatste tijd alleen maar wegloopt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:13 schreef Moja het volgende:
[..]
Dit moet toch wel genoeg zeggen lijkt me![]()
Misschien dacht ze eerst een leuke gesprekspartner gevonden te hebben en kreeg ze daarnaquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
punt is dat ze ene dag wel een smile of hoi en de andere dag is het dus snel weglopen. Ik weet dus niet wat ik hiermee aanmoet. Het is dus niet zo dat ze nu de laatste tijd alleen maar wegloopt.
Misschien lees ik uiteraard de signalen verkeerd ...
Waarom is nou je conclusie dat je te afwachtend bent en dit averechts werkt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
Kennelijk ben ik toch te afwachtend. Wat dus aafrechts werkt. Ook al weet je het van jezelf. Toch doe je het...
mmm laten rusten voor een poos dus. En kijken hoe de situatie wordt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef jaoka het volgende:
[..]
Wauw, al twee meisjes in de trein gezien in totaal![]()
Maar serieus he. Je mist treinen voro der, gaat steeds dezelfde coupe in, overweegt zelfs in dezelfde tram pontivicaal naast haar te gaan zitten. Ze loopt de laatste tijd steeds van je weg.
Zou snel kappen met je gedrag, komt alleen maar narigheid van. Je zal wel moeite hebben met meisjes in contact te komen dat je zo snel zulke verwachtingen hebt, maar zij vindt je duidelijk nu een beetje eng. Zou dat signaal maar een stuk serieuzer nemen dan de signalen waarin ze jou zogenaamd leuk leek te vinden. Het zegt wel iets over hoe jij mensen benadert namelijk, ook al heb je het zelf niet door.
Dat idee heb ik ook . Alleen dat frustreerd me dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:23 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Misschien dacht ze eerst een leuke gesprekspartner gevonden te hebben en kreeg ze daarna
in de gaten dat je haar wel leuker vond dan dat?
Hoezo dat dan? MOet ieder meisje jou maar leuk vinden als jij haar leuk vindt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook . Alleen dat frustreerd me dus.
Als ze jou ook leuk vind loopt ze gewoon niet weg, volgens mij vraagt ze zich af wanneer je de hint nou eens snapt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
punt is dat ze ene dag wel een smile of hoi en de andere dag is het dus snel weglopen. Ik weet dus niet wat ik hiermee aanmoet. Het is dus niet zo dat ze nu de laatste tijd alleen maar wegloopt.
Misschien lees ik uiteraard de signalen verkeerd ...
Daar zou ik niet al te hard vanuit gaan hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Als het ijs eenmaal gebroken is gaat het allemaal vanzelf.
t Kan toch? Als ik aardig doe of een gesprek voer met een vrouw wil dat toch ook niet meteenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
Dat idee heb ik ook . Alleen dat frustreerd me dus.
Nee dat zeer zeker niet ... als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk. dat moet ik eerst nog een keer of wat zien voor dat ik ook wat meer intresse toon. Alleen nu is het dus zo dat ik haar nu 6 keer gezien ofzo ik dus haar wel zie zitten gaat het mis. Dus eerst moet het meisje wat aangegeven ... voor dat ik iets ga doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? MOet ieder meisje jou maar leuk vinden als jij haar leuk vindt?
Misschien heb je die signalen verkeerd opgevat. En gaat het helemaal niet mis, maar is er nooit wat geweest. Jij ziet het nu als iets wat in de soep loopt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat zeer zeker niet ... als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk. dat moet ik eerst nog een keer of wat zien voor dat ik ook wat meer intresse toon. Alleen nu is het dus zo dat ik haar nu 6 keer gezien ofzo ik dus haar wel zie zitten gaat het mis. Dus eerst moet het meisje wat aangegeven ... voor dat ik iets ga doen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
. als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk.
a: jij leest het als dat het meisje een signaal geeft dat ze leuk vindt, maar of dat zo is, is maar de vraagquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat zeer zeker niet ... als een meisje signalen geeft van ik vind je leuk. dat moet ik eerst nog een keer of wat zien voor dat ik ook wat meer intresse toon. Alleen nu is het dus zo dat ik haar nu 6 keer gezien ofzo ik dus haar wel zie zitten gaat het mis. Dus eerst moet het meisje wat aangegeven ... voor dat ik iets ga doen.
Uiteraard zitten wel meer dames in de trein dan 2. Alleen als je de meeste leuk aankijkt, komt er geen response. En dan hoeft het dus al niet meer.
Nee, dat is voor me een indicatie dat ik een fase 2 vraag zou kunnen gaan stellen, iets drinken dus. . Niks meer niks minder. En wat daarna gebeurd is meegenomen. Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:36 schreef Moja het volgende:
Trouwens, denken dat ze je wel ziet zitten omdat ze "hoi" tegen je zegt..come on![]()
HINTquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen ik krijg dus niet de kans om die vraag te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |